Ο χρήστης nass έγραψε:
...Πάντως ως αποτέλεσμα προβλέπω τρελλή αναβάθμιση των ελληνικών αγώνων για το 2015 έως τουλάχιστον το 2030
Μένει να δούμε αν τελικά το Ακροπολις, ωφέλησε ή όχι τους ελληνικούς αγώνες !
Ο χρήστης nass έγραψε:
...Πάντως ως αποτέλεσμα προβλέπω τρελλή αναβάθμιση των ελληνικών αγώνων για το 2015 έως τουλάχιστον το 2030
Μένει να δούμε αν τελικά το Ακροπολις, ωφέλησε ή όχι τους ελληνικούς αγώνες !
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εφαγε και το Ακρόπολις PSI και το πήρε μαζί του ο μεγάλος μπαταχτσής
Ας τον πούμε με το όνομά του τον μεγάλο μπαταχτσή: 'Ελληνικό Δημόσιο' τον λένε, για να μην ξεχνιόμαστε.
Πάντως ως αποτέλεσμα προβλέπω τρελλή αναβάθμιση των ελληνικών αγώνων για το 2015 έως τουλάχιστον το 2030
Ναι, τώρα που, χάρη στους ψεύτες και λωποδύτες που ψηφίζουμε, ξεφορτωθήκαμε και το Ακρόπολις, μπορούμε με άνεση να διοργανώσουμε πολλά ντράγκστερ και ντριφτ.
Όσο για τους χιλιάδες νέους που είναι στην ουρά αναμονής για να ξεκινήσουν στα ελληνικά ράλλυ έχοντας αγοράσει αγωνιστικό, τρέιλερ, φορτηγό ιδιωτικής χρήσης για το τρέιλερ, 4άδα στεγνά, 4άδα βρόχινα, δύο κράνη, δύο χανς, δυο φόρμες, δυο σετ εσώρουχα, δυο σετ αντιπυρικά παπούτσια, ενα ζευγάρι γάντια, δυο μπαλακλάβες, μια πυρόσβεση, δύο σετ γιατρών, δύο λισάνς, ένα παράβολο πινακίδων στην ΟΜΑΕ και ό,τι άλλο έχει λήξει στο αυτοκίνητο, αυτοί έχουν την ευκαιρία να δείξουν τις οδηγικές τους ικανότητες χάρη στις χιλιάδες χορηγούς οι οποίοι, τώρα που έφυγε το Ακρόπολις από τη μέση, περιμένουν τη σειρά τους για να διαφημιστούν στις συναρπαστκές αναβάσεις διαρκείας που διοργανώνονται.
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Εστω 4-5 εκατομμυρια, (οπως θελεις γραψτο).
Εχεις εσυ να μας δειξεις κατι αντιστοιχο για την πιστα ???
Βρες κατι πρωτα και ελα να μιλησουμε μετα.
Οσο αφορα ¨τον φιλο μου' και ο Δημητρης ο Γιαννακοπουλος ενεπλακη με την Δραπετσωνα, φιλος μου ειναι και αυτος ?
Α δεν ξέρω αν αυτός ο εξαίρετος νεαρός αθλητικός παράγοντας είναι φίλος σου, αλλά ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ είναι. Και παρά το ότι έγραψες φωτογραφήθηκε σε εκδήλωση της Δραπετσώνας, μάλιστα όχι για πρώτη φορά. Θα μπορούσες να πεις έκανα λάθος αλλά όπως έγραψα και πιο πριν δεν έχω ιδιαίτερες προσδοκίες από εσένα. Φαντάζομαι πάντως ο φίλος σου για να πιστεύει τόσο πολύ στο συγκεκριμένο project και μάλιστα φορώντας το θεσμικό του καπέλο θα έχει δει κάποιο business case πολλών εκατομμυρίων. Ποιός ξέρει, μπορεί να το έκανε ο ίδιος φοιτητής με του Ακρόπολις. Οπότε ζήτησε του να στο δείξει και μετά όπως λες έλα να μιλήσουμε. Και γιατί όχι να το δείξετε και σε εμάς, δημόσια, που δε βλέπουμε τίποτα άλλο παρά ανοησίες σε αυτό το project.
Ο χρήστης nass έγραψε:
ο Παράβολο ΕΛΠΑ προς FIA για το pouvoir sportif: 80000 και αποπληρώνεται με δόσεις 10000 το μήνα κανονικά. Ποιός το αποπληρώνει ? δεν ξέρω, στην αρχή θεώρησα προφανές ότι θα είναι η ΕΛΠΑ αλλά μετά τη λογική ερώτηση του scn δεν είναι τόσο προφανές. Σίγουρα όχι η Celeritas αλλά μήπως είναι η ΟΜΑΕ ? Απίθανο, χωρίς να έχει πάρει η ίδια το pouvoir sportif αλλά όχι αδύνατο
Αν ήμουν κακορίζικος θα έγραφα ότι η σκέψη σου είναι FUD αλλά βλέπεις η απόκρυψη πραγμάτων που διαχρονικά έκανε η ΕΛΠΑ και συνεχίζει η ΟΜΑΕ (γιατί όχι, οι ίδιοι άνθρωποι είναι πάνω κάτω) προφανώς και μας οδηγεί σε τέτοιους συνειρμούς. Τώρα σκέψου το εξής: αν αυτό το διάβαζες στο Ζούγκλα αντί για τους Τροχούς ή αν ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ με την όποια αξιοπιστία έχει το διέψευδε θα έπρεπε να αλλάξει κάτι στη σκέψη σου; Νομίζω όχι.
Κάτι ακόμη σχετικά με το αν η απώλεια του Ακρόπολις θα ωφελήσει ή θα βλάψει τους Ελληνικούς αγώνες: Αυτόματα δε θα κάνει τίποτα από τα δυο. Οι Ελληνικοί αγώνες θέλουν έτσι και αλλιώς πολύ δουλειά και το κυριότερο διαφορετικό τρόπο δουλειάς. Το πρόβλημα των Ελληνικών αγώνων είναι ακριβώς ότι ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ και η παρέα του έχουν αποδείξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια ότι δεν ξέρουν και δεν μπορούν να οργανώσουν το άθλημα και κατ'επέκταση τους αγώνες με τον τρόπο που πρέπει σήμερα. Χρειαζόμαστε καταρχήν καινούργιους ανθρώπους, κατά προτίμηση αποκλειστικής απασχόλησης και με τριβή με τον μηχανοκίνητο στο εξωτερικό. Αλλά αν είναι να μείνουμε με τους ίδιους ή με παρόμοιας σκέψεις διοικούντες τότε τα μόνα οφέλη από την απώλεια του Ακρόπολις θα είναι τα εξής δυο:
α) στις λίγες φορές που θα συζητήσουν με το πρωθυπουργικό γραφείο/ΓΓΑ δε θα είναι για να ζητιανέψουν κάποια χορηγία αλλά ενδεχομένως για κάποιο ουσιαστικό θεσμικό θέμα
β) στον λίγο χρόνο που θα έχουν να αφιερώσουν στο θεσμικό τους ρόλο (όντας ερασιτέχνες) θα έχουν μια -μεγάλη- σκοτούρα λιγότερη να τους απασχολεί
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ο Παράβολο ΕΛΠΑ προς FIA για το pouvoir sportif: 80000 και αποπληρώνεται με δόσεις 10000 το μήνα κανονικά. Ποιός το αποπληρώνει ? δεν ξέρω, στην αρχή θεώρησα προφανές ότι θα είναι η ΕΛΠΑ αλλά μετά τη λογική ερώτηση του scn δεν είναι τόσο προφανές. Σίγουρα όχι η Celeritas αλλά μήπως είναι η ΟΜΑΕ ? Απίθανο, χωρίς να έχει πάρει η ίδια το pouvoir sportif αλλά όχι αδύνατο
Αν ήμουν κακορίζικος θα έγραφα ότι η σκέψη σου είναι FUD αλλά βλέπεις η απόκρυψη πραγμάτων που διαχρονικά έκανε η ΕΛΠΑ και συνεχίζει η ΟΜΑΕ (γιατί όχι, οι ίδιοι άνθρωποι είναι πάνω κάτω) προφανώς και μας οδηγεί σε τέτοιους συνειρμούς. Τώρα σκέψου το εξής: αν αυτό το διάβαζες στο Ζούγκλα αντί για τους Τροχούς ή αν ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ με την όποια αξιοπιστία έχει το διέψευδε θα έπρεπε να αλλάξει κάτι στη σκέψη σου; Νομίζω όχι.
Κάτι ακόμη σχετικά με το αν η απώλεια του Ακρόπολις θα ωφελήσει ή θα βλάψει τους Ελληνικούς αγώνες: Αυτόματα δε θα κάνει τίποτα από τα δυο. Οι Ελληνικοί αγώνες θέλουν έτσι και αλλιώς πολύ δουλειά και το κυριότερο διαφορετικό τρόπο δουλειάς. Το πρόβλημα των Ελληνικών αγώνων είναι ακριβώς ότι ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ και η παρέα του έχουν αποδείξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια ότι δεν ξέρουν και δεν μπορούν να οργανώσουν το άθλημα και κατ'επέκταση τους αγώνες με τον τρόπο που πρέπει σήμερα. Χρειαζόμαστε καταρχήν καινούργιους ανθρώπους, κατά προτίμηση αποκλειστικής απασχόλησης και με τριβή με τον μηχανοκίνητο στο εξωτερικό. Αλλά αν είναι να μείνουμε με τους ίδιους ή με παρόμοιας σκέψεις διοικούντες τότε τα μόνα οφέλη από την απώλεια του Ακρόπολις θα είναι τα εξής δυο:
α) στις λίγες φορές που θα συζητήσουν με το πρωθυπουργικό γραφείο/ΓΓΑ δε θα είναι για να ζητιανέψουν κάποια χορηγία αλλά ενδεχομένως για κάποιο ουσιαστικό θεσμικό θέμα
β) στον λίγο χρόνο που θα έχουν να αφιερώσουν στο θεσμικό τους ρόλο (όντας ερασιτέχνες) θα έχουν μια -μεγάλη- σκοτούρα λιγότερη να τους απασχολεί
Α ρε μεγαλε !!!
Μας εσκισες παλι !!!
'el-em'
Ο χρήστης scn έγραψε:
Συμπαθάτε με, αλλά από οικονομικής πλευράς και μόνο, οι κυβερνώντες είναι ΠΟΛΥ μαλάκες που επέτρεψαν να χαθεί το Ακρόπολις.
Εδω χαριζουν ,καθοτι large, εκατονταδες εκατομυρια ευρω στη siemens και στην Χοχτιφ , με τις μερικες δεκαδες ψωροχιλιαδες του ακροπολις θα ασχοληθουν?
Ακριβως. Αν αθροίσουμε όλα τα ποσα που αναγράφονται και στο αρθρο των 4Τ αυτου του μηνα, είναι 645.000. Ψίχουλα δλδ, ακομα και στους μνημονιακους καιρους. Αλλα πχ 20.000.000 βρίσκονται για το γηπεδο της ΑΕΚ, 645.000 είναι ισως το μικροτερο ποσο που θα εχει διαγραφει από τα χρεη μιας οποιασδηποτε ΠΑΕ και φυσικα είναι ψίχουλα μπροστα στα 10.000.000 που αφησε στη χωρα μας με βαση οσα λεει η εστω προ τριετιας ερευνα που παραθεσε ο el-em.
Δεν είμαι χαιρέκακος, ουτε 'αντι-ραλι', αλλα δυστυχως είναι απολυτως αναμενομενα όλα οσα εχουν συμβει στους ελληνικους αγωνες στο συνολο τους. Δεν επεκτείνομαι περαιτέρω, αφου εκτος μπακετ για μια 4ετια και με ένα μισοτελειωμενο αμαξι στο γκαραζ δεν εχει και τοσο σημασια η γνωμη μου._
Αν έχεις κανένα γνωστό φοιτητή θα μπορούσε ο ΕΛ ΕΜ να επικαιροποιήσει την έρευνα
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αν έχεις κανένα γνωστό φοιτητή θα μπορούσε ο ΕΛ ΕΜ να επικαιροποιήσει την έρευνα
Περιορισου εσυ στους αγωνες πιστας, που εχουν τετοια ανθιση στην Ελλαδα και ασε τα Ραλλυ.
Δεν 'το εχεις' παρτο χαμπαρι.
'el-em'
Για ρίξτε μια ματιά
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... akropolis/
Απαράδεκτο άρθρο.
Αφενός το άρθρο 49 αφορά τους ελληνικούς αγώνες και δεν έχει σχέση με το Ακρόπολις.
Όμως, με έμμεσο και ολίγον φούστικο τρόπο, το άρθρο όχι μόνο προτρέπει αλλά θεωρεί δεδομένο ότι θα χρησιμοποιηθούν ξανά τα πλεονάσματα που προκύπτουν από τα παράβολα και τις λισάνς που πληρώνουν οι έλληνες οδηγοί και συνοδηγοί για να χρηματοδοτηθεί το Ακρόπολις. Κι αυτό τη στιγμή που η σημερινή ΟΜΑΕ έχει δηλώσει την πρόθεσή της να επιστρέφει το πλεόνασμα στους έλληνες συμμετέχοντες με τη μορφή παροχών.
Δηλαδή, αντί να χρηματοδοτήσουν το Ακρόπολις ο οργανωτής του, οι χορηγοί του, οι θεατές του και οι τοπικές αυτοδιοικήσεις των περιοχών που επωφελούνται, να το χρηματοδοτήσει το πλεόνασμα των κορόιδων που τρέχουν σε ράλλυ, σπριντ, αναβάσεις, ντριφτ, ντράγκστερ κ.λπ. και αυτοί να λάβουν μηδενικές παροχές για τα χρήματα που δίνουν. Θαυμάσια λογική. Ίδια με της ΕΛΠΑ.
Ώρες ώρες αναρωτιέμαι μήπως τελικά ο γέρο-ΑPR είναι επιεικής στον τρόπο που τα λέει.
Το παράβολο του Ακροπολις, βάσει της γραπτής δέσμευσης του Υπουργείου Αθλητισμού προς την FIA, θα πληρωθεί απο την ΓΓΑ και οχι απο την ΟΜΑΕ. Σαφώς και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ουτε ένα ευρω των Ελλήνων αγωνιζομένων για το παράβολο του αγώνα. Ακριβώς το αντίθετο μια που οι ασφαλιστικές εισφορές απο την διοργάνωση του Ραλλυ Ακροπολις προς την ΟΜΑΕ για το 2014 ξεπερνούν τις 15χιλ ευρώ.
Επίσης με όχημα το Ραλλυ Ακρόπολις και την ανάγκη της τροποποιήσης του άρθρου 49 ώστε να δικαιούται η ΓΓΑ να πληρωσει το παράβολο, προωθήκε με την διαδικασια του κατεπειγόντως η αλλαγή του άρθρου 49, κατι που ήταν πάγια απαίτηση των αγωνιζομένων επι πολλα έτη.
Άρα οχι μονο δεν ζημιώνεται η ΟΜΑΕ και οι έλληνες αγωνιζόμενοι απο την αλλαγή αυτή, αλλα επωφελούνται τα μέγιστα!
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Το παράβολο του Ακροπολις, βάσει της γραπτής δέσμευσης του Υπουργείου Αθλητισμού προς την FIA, θα πληρωθεί απο την ΓΓΑ και οχι απο την ΟΜΑΕ. Σαφώς και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ουτε ένα ευρω των Ελλήνων αγωνιζομένων για το παράβολο του αγώνα. Ακριβώς το αντίθετο μια που οι ασφαλιστικές εισφορές απο την διοργάνωση του Ραλλυ Ακροπολις προς την ΟΜΑΕ για το 2014 ξεπερνούν τις 15χιλ ευρώ.
Επίσης με όχημα το Ραλλυ Ακρόπολις και την ανάγκη της τροποποιήσης του άρθρου 49 ώστε να δικαιούται η ΓΓΑ να πληρωσει το παράβολο, προωθήκε με την διαδικασια του κατεπειγόντως η αλλαγή του άρθρου 49, κατι που ήταν πάγια απαίτηση των αγωνιζομένων επι πολλα έτη.Άρα οχι μονο δεν ζημιώνεται η ΟΜΑΕ και οι έλληνες αγωνιζόμενοι απο την αλλαγή αυτή, αλλα επωφελούνται τα μέγιστα!
Αρα το ρεζουμε ποιο ειναι;θα κινηθει κατι σχετικα με τον αγωνα σε wrc ή erc το 2015;επισης ακομα και αν δοθουν αυτα τα χρηματα δεν νομιζω οτι ειναι αρκετα για να καλυφθει το συνολο του χρεους αφου δεν αφορα μονο μια χρονια,επισης χρωστουμενα υπαρχουν και απο δημο λουτρακιου απο οσο γνωριζω. Τελικα η τροποποιηση θα εχει καποιο χειροπιαστο αποτελεσμα.Παυλο δε θελω να γινομαι φορτικος με τις ερωτησεις μου απλα ρωταω απο ενδιαφερον και ανησυχια για τον αγωνα και οχι απο περιργεια.
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Το παράβολο του Ακροπολις, βάσει της γραπτής δέσμευσης του Υπουργείου Αθλητισμού προς την FIA, θα πληρωθεί απο την ΓΓΑ και οχι απο την ΟΜΑΕ.
Αυτό είναι διαφορετικό από αυτά που γράφει το άρθρο, το οποίο αναφέρει ότι το παράβολο θα το πληρώσει η Ομοσπονδία. Να υποθέσω ότι πρόκειται για άλλη μία 'θαυμάσια' δημοσιογραφική δουλειά;
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Επίσης με όχημα το Ραλλυ Ακρόπολις και την ανάγκη της τροποποιήσης του άρθρου 49 ώστε να δικαιούται η ΓΓΑ να πληρωσει το παράβολο
Αυτό δεν το καταλαβαίνω, αν έφτανε μια επιταγή €170Κ στη FIA από τη ΓΓΑ θα έλεγε 'α δε δικαιούστε, πάρτε την πίσω' ?
Αυτό είναι διαφορετικό από αυτά που γράφει το άρθρο, το οποίο αναφέρει ότι το παράβολο θα το πληρώσει η Ομοσπονδία.
Δε γράφει τέτοιο πράγμα το άρθρο:
Έτσι η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού πλέον έχει τη νομιμοποίηση να καταβάλει το παράβολο των 170 χιλιάδων ευρώ για το Ακρόπολις του 2014 προς τη FIA
Βέβαια 'Ανάσταση' που λέει το άρθρο δε βλέπω αν δεν πληρωθεί και το παράβολο του Eurosport...
(Και επί της ουσίας δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει το Ακρόπολις με το άρθρο 49 του ΚΟΚ και άρα με το εν λόγω άρθρο)
Το παραβολο στην Eurosport Events για το 2014 θα πληρωθεί απο την ΓΓΑ μέσω της Ομοσπονδίας. Αυτός ειναι ο μόνο νόμιμος τρόπος και γιαυτό έγινε η αλλαγή του 49!Δεν νομιμοποιείται η ΓΓΑ να πληρωσει απευθειας το παράβολο.
Το χρεος στην FIA υπάρχει ακόμα αλλά είμαστε κοντα στο να εισπράξουμε τα χρήματα απο τους οφειλετες μας (Περιφέρεια Δημος Καζίνο) τα οποία είναι περισσότερα απο όσα οφείλουμε ώστε να τελειωσει και αυτό το θέμα.
Σαφως και θα διεκδικήσουμε αγωνα το 2015 εφόσον πληρωθει το παράβολο στο Eusport (με το ελληνικό δημόσιο ποτε δεν είσαι σιγουρος.
Περισσότερα θα ξερούμε τελος του μήνα
Ας μην μιζεριάζουμε... Η αλλαγή του 49 είναι τεραστια υπόθεση για τον μηχανοκίνητο αθλητισμο. Η ΟΜΑΕ μπορει να προχωρήσει χωρίς εξαρτήσεις απο το παρελθον
pavlos με (μας ?) μπέρδεψες (ή ίσως φταίει το άρθρο του Τάκη):
Ο χρήστης nass έγραψε:
ο Παράβολο ΕΛΠΑ προς FIA για το pouvoir sportif: 80000 και αποπληρώνεται με δόσεις 10000 το μήνα κανονικά. Ποιός το αποπληρώνει ? δεν ξέρω, στην αρχή θεώρησα προφανές ότι θα είναι η ΕΛΠΑ αλλά μετά τη λογική ερώτηση του scn δεν είναι τόσο προφανές. Σίγουρα όχι η Celeritas αλλά μήπως είναι η ΟΜΑΕ ? Απίθανο, χωρίς να έχει πάρει η ίδια το pouvoir sportif αλλά όχι αδύνατο
ο Υπόλοιπο παράβολου Ακρόπολις 2013 προς FIA: 125000 και το χρωστάμε
ο Παράβολο Ακρόπολις 2014 προς Eurosport: 170000 το είχε υποσχεθεί η ΓΓΑ και το χρωστάμε
Αρα μιλάμε για το τελευταίο παράβολο ? Μόνο που αυτό δεν είναι προς FIA αλλά προς Eurosport ε ?
Ξέρεις ποιός πληρώνει το παράβολο των 80000 ?
Μακάρι που λες για του χρόνου αλλά φοβάμαι ότι θα μας ζητήσουν το χρήμα μπροστά... (και δικαίως)
Οσο για το άρθρο 49, έχεις δίκιο
Εννοείται πως ο παράβολο θα ζητηθεί προκαταβολικά. Και αν δεν το ζητήσουν οι ξένοι θα το ζητήσουμε εμεις.
Η ΕΛΠΑ εχει πληρωσει μεγαλο μερος του χρέους των 80000 απο όσο εχω ενημερωθεί.
Για να επανέλθω στο 49 γιατι αυτο ειναι η είδηση!
Αυτό που εγινε χθες ειναι το τελος μιας μεγάλης προσπάθεια που εχει ξεκινήσει καιρό απο την προηγουμενη διοίκηση της ΟΜΑΕ και τον Μανώλη Χαλιβελάκη και συνεχίστηκε σε άριστη συνεργασια με την νεα διοίκηση.
Η άμεση αλλαγη του 49, στηρίχτηκε στην αναγκαιότητα πληρωμής του παραβόλου του Ακροπολις του 2014 απο τη ΓΓΑ η οποία ηθελε να εχει δικαίωμα διοργάνωσης διεθνών αγώνων η ΟΜΑΕ ετσι ωστε να μπορει να της επιχορηγήσει το παράβολο.
Ετσι με την διαδικασια του κατεπείγοντος και με βουλευτική τροπολογία που κατέθεσε ο Χρίστος Δημας ηρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Άξιο αναφοράς ειναι το γεγονός οτι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν καταψήφισε την τροπολογία αλλα δήλωσε παρών για να μην κατηγορηθεί, όπως ειπε η εκπρόσωπος του, οτι σαμποτάρει το Ραλλυ Ακροπολις. Το Ραλλυ Ακροπολις ενώνει!
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
απο τη ΓΓΑ η οποία ηθελε να εχει δικαίωμα διοργάνωσης διεθνών αγώνων η ΟΜΑΕ
αυτο η FIA το έχει αποδεχτεί ή ολα ειναι για 'εσωτερική κατανάλωση'????
( το 'διοργάνωση' εννοω και τη συνεπαγόμενη ένταξη στο διεθνές ημερολόγιο - τα όποια χρωστούμενα ειμαι σίγουρος οτι θα τα παρει ευχαριστως από όπου να 'ναι)
γιατι ναι μεν θεοποιούμε ( δικαιολογημενα για εθνικούς αγώνες ) την τροποποίηση του άρθρου 49, αλλά για διεθνής....
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε γράφει τέτοιο πράγμα το άρθρο:
Έτσι η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού πλέον έχει τη νομιμοποίηση να καταβάλει το παράβολο των 170 χιλιάδων ευρώ για το Ακρόπολις του 2014 προς τη FIA
Πίστεψέ με, μέχρι προχθες το άρθρο δεν έγραφε 'Γενική Γραμματεία Αθλητισμού'. Έγραφε 'Ομοσπονδία'. Κάποιος διαβάζει φόρουμ.
ΥΓ Σύμφωνα με τον pavlos, πράγματι τυπικά τα χρήματα θα τα δώσει η Ομοσπονδία, οπότε το άρθρο στην αρχική του μορφή δεν ήταν ψευδές ούτε 'φούστικο', όπως το κατηγόρησα. Απλώς δε γράφονταν ότι η αρχική προέλευση των χρημάτων είναι η ΓΓΑ και όχι το κανονικό ταμείο της Ομοσπονδίας, το οποίο τροφοδοτείται από τους αγωνιζόμενους.