Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόθεση, αμέλεια, ή καλπάζουσα ηλιθιότητα;
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Πρόθεση, αμέλεια, ή καλπάζουσα ηλιθιότητα;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    9
    26
    83
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΛΠΑΖΟΥΣΑΣ ..........?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • I
        ivan last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:

        Αν πάλι δεν σ' αρέσουν οι περιφραστικές απαντήσεις, λυπάμαι, τέτοιες μπορώ, οι μονολεκτικές απαντήσεις είναι μόνο για τα τηλεοπτικά παράθυρα.

        Νάσο, κάνω 30 χρόνια αγώνες και πίστεψέ με ότι αν στην ειδική απαντήσςεις περιφραστικά, πας στο διάολο. Σε περνάνε όλοι και περιμένεις να καταλάβουν τι ήθελες να τους πεις.
        Στους αγώνες υπάρχουν ξεκάθαρα πράγματα. Ναι ή όχι! Τα ναι μεν, ίσως και θα δούμε οδηγούν στη μέχρι σήμερα κατάντια.
        Όσο για την παραπληροφόρηση, αν ήξερες ιστορία θα ήσουν πολύ φειδωλός στον χαρακτηρισμό. Είμαι πολύ καχύποπτος ξέρεις και τόσο ηλίθιος ώστε να καταλαβαίνω πότε πάει να γίνει γυριστή. Αν δεν ήμουν έτσι, με όσα έχω εμπλακεί στο χώρο χρόνια τώρα, θα είχα πάει σπίτι μου θαμένος σε τόνους λάσπης.
        Πονηρέψου λοιπόν από τις ερωτήσεις ενός γεροντή, δες πως ίσως κάπου σε πήγαν κάποιες άλλες... γάτες και μη βγάζεις εύκολα συμπεράσματα, Μη ξεχνάς άλλωστε πως ακόμα και παραπληροφορημένος εγώ τελειώνω τη διαδρομή μου στο χώρο, ενώ εσύ παραστρατημένος από υποδείξεις ετοιμάζεσαι για sortie de route...

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
          Μερικα απλα ερωτηματα για την Sport 1600:

          • Ειναι σωστο ή οχι ξεκινοντας απο λευκο χαρτι να σχεδιαζεις μια ανομοιογενη κατηγορια 4 ταχυτητων?

          Και εγώ θα ήθελα ένα πρωτάθλημα με Super2000 διετίας αλλά όταν ρώτησα τον κατάλληλο άνθρωπο μου είπε πως οι τιμές τους αρχίζουν από 100 χιλιάρικα. Αναγκαστικά λοιπόν το χαρτί δεν είναι λευκό αλλά γράφει πάνω τα αυτοκίνητα που ήδη υπάρχουν και το ερώτημα 'πως αξιοποιούνται αυτά' ?

          • Ποιος ηταν ο λογος που αποφασιστηκε να μην τρεχουν μαζι και τα Ν3?

          Η αρχική πρόταση της Τεχνικής Επιτροπής ήταν Α/6 + Ν/3, δηλ. αυτοκίνητα με 5 έως 5.5 κιλά ανά ίππο (και μία άλλη κατηγορία με Ν/2 + Α/5 + Ν/1). Προφανώς η πρόταση αυτή είχε κύριο προσανατολισμό προς το μέλλον και τα 'Ευρωπαϊκά δεδομένα' (σε όλη την Ευρώπη τρέχουν στις πίστες δίλιτρα Ν- έως Ν++ (Super 2000)) ενώ αυτή που επιλέχθηκε τελικά είναι πιο προσγειωμένη-ρεαλιστική και 'Ελληνικού προσανατολισμού' και πιο ομοιογενής ως προς το κόστος (διότι ένα Ν/3 κάνει 50 χιλιάρικα ενώ ένα αντίστοιχο Α/6 κάνει 30). Δεν υπάρχει λοιπόν Η σωστή απάντηση, όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας. Και η οπτική γωνία που μετράει είναι αυτή της ΕΘΕΑ, όχι της Τεχνικής Επιτροπής ή της ομάδας εργασίας.

          • Ειναι ανησυχητικο ή οχι που δεν ηρθε κανενα νεο αυτοκινητο σε σχεση με τις περυσινες συμμετοχες (δε μιλαω για τις δυο κλασεις που προστεθηκαν, που ετσι και αλλιως δεν μαζεψαν κοσμο)?

          Δεν έχεις δίκιο συνολικά, ξαναγύρισαν στις πίστες πολλά Ε και δίνουν ομηρικές μάχες. Ως προς τη Sport1600 έχεις δίκιο αλλά πρέπει να δούμε πως θα πάει (πχ. περιμένω σιγά-σιγά να έρθουν και άλλα Α/5)

          • Ειναι αποτελεσματικο ή οχι να εφαρμοζεις τακτικες που εχουν σχεδιαστει για απολυτα ομοιογενης κλασης (ερμα επιτυχιας) σε μια κατηγορια με διαφορετικες κλασεις?

          Αν σκεφτείς πως 1ος-4ος τερματίζουν συνήθως Α/6, τα οποία με το δεδομένο τεχνικό κανονισμό είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, τότε πιστεύω πως θα αποδειχθεί αποτελεσματικό. Εννοείται πάντως πως ένα Α/6 με έρμα είναι και πάλι πολύ ταχύτερο από ένα Ν/2 ή ένα Α/5 χωρίς, αλλά ο στόχος του έρματος είναι να φέρει κοντά τα Α/6 μεταξύ τους, όχι τα Α/6 με τα Ν/2 ή τα Α/5.

          • Ποιο ειναι τελικα το οραμα για το μελλον της κατηγοριας που πλασαρεται ως κυρια των αγωνων ταχυτητας και με ποια βηματα θα φτασετε εκει?

          Δεν έχω απάντηση σε αυτό (η οπτική γωνία που λέγαμε). Προσωπικό μου όραμα είναι ένα πρωτάθλημα ταχύτητας αλά-Δανία, με Ν/3 υποστηριζόμενα από αντιπροσωπείες. Αυτή τη στιγμή είμαστε πολύ μακριά από αυτό, αλλά τουλάχιστον έχουμε αγώνες ταχύτητας (τέτοια εποχή πέρισι δεν είχαμε, και αυτό μόνο είναι κέρδος).

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            go_for_pole last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:
            Η αρχική πρόταση της Τεχνικής Επιτροπής ήταν Α/6 + Ν/3, δηλ. αυτοκίνητα με 5 έως 5.5 κιλά ανά ίππο (και μία άλλη κατηγορία με Ν/2 + Α/5 + Ν/1). Προφανώς η πρόταση αυτή είχε κύριο προσανατολισμό προς το μέλλον και τα 'Ευρωπαϊκά δεδομένα' ενώ αυτή που επιλέχθηκε τελικά είναι πιο προσγειωμένη-ρεαλιστική και 'Ελληνικού προσανατολισμού' και πιο ομοιογενής ως προς το κόστος (διότι ένα Ν/3 κάνει 50 χιλιάρικα ενώ ένα αντίστοιχο Α/6 κάνει 30). Δεν υπάρχει λοιπόν Η σωστή απάντηση, όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας. Και η οπτική γωνία που μετράει είναι αυτή της ΕΘΕΑ, όχι της Τεχνικής Επιτροπής ή της ομάδας εργασίας.

            Καταρχην ενοειται οτι αυτο που κρινεται ειναι η οπτικη γωνια της ΕΘΕΑ και κανενος αλλου.

            Φυσικα δεν υπαρχει αντιρηση οτι τα Super2000 δεν ηταν ρεαλιστικη επιλογη και οτι θα επρεπε να χτιστει κατι με το υπαρχον δυναμικο. Ομως αυτο δεν αναιρει οτι η Sport1600 ειναι κατηγορια 4 ταχυτητων και αυτο δεν ειναι η ιδανικη βαση για να χτιστει κατι καλο σε βαθος χρονου.

            Αντιθετα η εναλλακτικη προταση με Α6+Ν3 για την κορυφαια κατηγορια και Ν2+Α5+Ν1 για μια δευτερευουσα εχει τοσο λογικη οσο και σωστη προοπτικη. Τα Α6+Ν3 θα εκαναν μια απολυτα ομοιογενη κατηγορια, ιδανικη βαση για να χτιστει ενα πρωταθλημα τουρισμου οπως το ονειρευομαστε ολοι. Το οτι τα Ν3 ειναι πολυ ακριβοτερα δεν ειναι ικανη αιτια για να τα διαχωρισεις, ειπαμε το ζητουμενο δεν ειναι το ενιαιο κοστος αλλα οι ενιαιες επιδοσεις. Εξαλλου και το Ν4 με το Super1600 στα ραλι δεν εχουν το ιδιο κοστος ομως κανεις δεν παραπονεθηκε που τρεχουν μαζι αφου οι επιδοσεις ειναι παραπλησιες. Ρωταω λοιπον, αν στον επομενο αγωνα ερθει ενα Ν3 και γραψει στην Τουρισμου χρονο δοκιμων ενα δεκατο απο την pole της Sport1600 θα πουμε ευτυχως που δεν τρεχουν στον ιδιο αγωνα; Δεν νομιζω.

            Αντιστοιχα με Ν2+Α5+Ν1 μαζι θα ξεκιναγε κατι ανεκτο βραχυπροθεσμα. Το συνολο αυτο με την προσθηκη 1400αριων με εθνικη ομολογκασιον (ας πουμε Μικρα και MG που υπαρχουν μπολικα διαθεσιμα), την αφαιρεση των Α5 και την επιβαρυνση των Ν2 (κατα το δυνατο παντα) θα δημιουργουσε μια αρκετη φτηνη κατηγορια, ιδανικη για το επομενο βημα μετα το ενιαιο.

            Το ενιαιο με τη σειρα του θα μπορουσε πλεον να απευθυνεται αποκλειστικα στους πρωταρηδες ολοκληρωνοντας μια λογικη σκαλα προοδου.

            • Ειναι ανησυχητικο ή οχι που δεν ηρθε κανενα νεο αυτοκινητο σε σχεση με τις περυσινες συμμετοχες?

            Δεν έχεις δίκιο συνολικά, ξαναγύρισαν στις πίστες πολλά Ε και δίνουν ομηρικές μάχες. Ως προς τη Sport1600 έχεις δίκιο αλλά πρέπει να δούμε πως θα πάει (πχ. περιμένω σιγά-σιγά να έρθουν και άλλα Α/5)

            Δε διατυπωσα καλα την ερωτηση παμε ξανα. Καταρχην δεν εξεταζω καν τις δυο αλλες κατηγοριες (Open και Τουρισμου). Ειναι εντελως ανομοιγενεις συγκεντρωσεις αυτοκινητων με διαφορετικες δυνατοτητες και το γεγονος οτι στους δυο αγωνες εδωσαν θεαμα ηταν συγκριριακο. Αυριο μπορει να ερθει στην Open ενα WRC και ενα BTCC, να τους ριξουν ολους απο ενα γυρο και αντιο.
            Αυτο που με ενδιαφερει ειναι η Sport1600 και εκει δεν ειδα να ερχεται στις Α6 και Ν2 ουτε ενα νεο αυτοκινητο. Ουτε ενα Saxo, ποσο μαλλον καποιο νεο 206 ή C2. Κατι δεν παει καλα προφανως και η κατασταση δεν προκειται να σωθει ουτε απο την ευκαιριακη προσθηκη μερικων Α0, ουτε απο μια ομαδα Α5 που θα προσθεσουν περισσοτερη ανομοιογενια.

            • Ειναι αποτελεσματικο ή οχι να εφαρμοζεις τακτικες που εχουν σχεδιαστει για απολυτα ομοιογενης κλασης (ερμα επιτυχιας) σε μια κατηγορια με διαφορετικες κλασεις?

            Αν σκεφτείς πως 1ος-4ος τερματίζουν συνήθως Α/6, τα οποία με το δεδομένο τεχνικό κανονισμό είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, τότε πιστεύω πως θα αποδειχθεί αποτελεσματικό. Εννοείται πάντως πως ένα Α/6 με έρμα είναι και πάλι πολύ ταχύτερο από ένα Ν/2 ή ένα Α/5 χωρίς, αλλά ο στόχος του έρματος είναι να φέρει κοντά τα Α/6 μεταξύ τους, όχι τα Α/6 με τα Ν/2 ή τα Α/5.

            Ισως να απορρησες γιατι ρωτησα κατι τετοιο αφου ξερεις οτι ειμαι σαφως υπερ του ερματος οσο και της αντιστροφης σειρας εκκινησης. Ο λογος ηταν για να ξεκαθαριστει σε ολους ποιος ο ακριβης σκοπος του ερματος στην συγκεκριμενη κατηγορια ωστε να μη δημιουργουνται λαθεμενες εντυπωσεις και προσδοκιες.
            Εννοειται οτι συμφωνω 100% με αυτο που εγραψες, οπως επισης και στο τελικο οραμα (Ν3+Α6 για μενα βεβαια). Και ναι, ειναι θετικο οτι φετος γινονται οι αγωνες. Αυτο ομως που ειλικρινα δε βλεπω ειναι το πως θα φτασουμε στο οραμα, γιατι θεωρω οτι ο δρομος που εχει επιλεγει δεν ειναι ο σωστος. Ευχομαι και περιμενω καποιος να με πεισει για το αντιθετο, προς το παρον αυτο που βλεπω ειναι επαναπαυση (και σιγουρα δεν το λεω για εσενα αυτο) πισω απο ενα διψηφιο νουμερο συμμετοχων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              gf last edited by

              Ο χρήστης APR έγραψε:
              ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΛΠΑΖΟΥΣΑΣ ..........?

              Ναι, άλλη μία .

              Αφού και εσύ αναφέρθηκες στην ' περσινή μαγεία των 106 ' και ο Αλέπης και ο nass είπαν ξεκάθαρα ότι χρειαζόμασταν αυτές ακριβώς τις συμμετοχές , ποια η διαφορά με τα λεγόμενα του υποφαινόμενου και του ivan ότι η κατηγορία αυτή 'φωτογραφίζει ' αυτό το αυτοκίνητο και μόνον ?

              Είναι τόσο βαρύ να πείτε οτι θέλουμε να πάρει πρωτάθλημα ένας απο τους οδηγούς των 106 ?

              Τι χαμηλά κόστη αφού ούτε Ν δεν τρέχει άλλο αυτοκίνητο.

              Υ.Γ. Δεν χρειάζεται να απαντήσεις , δεν υπάρχει νόημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης GF έγραψε:
                Υ.Γ. Δεν χρειάζεται να απαντήσεις , δεν υπάρχει νόημα.

                Οταν εκτός από κριτική έχεις (εσύ και οποιοσδήποτε άλλος) και ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, κατάθεσέ τις στην ΕΘΕΑ ή και στο Forum και σου εγγυώμαι πως θα εξεταστούν σοβαρά. Μέχρι τότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  apr last edited by

                  Ο χρήστης GF έγραψε:

                  ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΛΠΑΖΟΥΣΑΣ ..........?

                  Ναι, άλλη μία .

                  Αφού και εσύ αναφέρθηκες στην ' περσινή μαγεία των 106 ' και ο Αλέπης και ο nass είπαν ξεκάθαρα ότι χρειαζόμασταν αυτές ακριβώς τις συμμετοχές , ποια η διαφορά με τα λεγόμενα του υποφαινόμενου και του ivan ότι η κατηγορία αυτή 'φωτογραφίζει ' αυτό το αυτοκίνητο και μόνον ?

                  Είναι τόσο βαρύ να πείτε οτι θέλουμε να πάρει πρωτάθλημα ένας απο τους οδηγούς των 106 ?

                  Τι χαμηλά κόστη αφού ούτε Ν δεν τρέχει άλλο αυτοκίνητο.

                  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΘΕΣΑ ΣΑΝ μαγει'α ΑΛΛΑ ΣΑΝ μαγια' (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ Ο ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ ΣΤΗΝ ΖΥΜΗ

                  Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ . ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠ'ΤΟ , ΠΟΥ ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΑΜΑΧΗΤΗ , ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ .
                  ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ , ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΑΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ
                  ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ , ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠ'ΤΟ J , KAI META TIΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ , ΓΙΑ Ν2 ΚΑΙ Α6 , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΗ .
                  ΦΙΛΑΚΙΑ (ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΕ ) ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr