Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΣΤΙΧΑ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ για PUNTO Μκ2
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΛΑΣΤΙΧΑ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ για PUNTO Μκ2
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    31
    70
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      ss_76 last edited by

      Έχω βάλει στο PUNTO τα PIRELLI P6 σε διάσταση 185/60/14 82Η και αμορτισέρ MONROE REFLEX. Από τα λάστιχα δεν είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος κυρίως στον βρεγμένο όπου παρουσιάζεται συχνά υδρολίσθηση. Δεν τα συστήνω. Από εμπειρία των UNIROYAL 550 σε άλλο αυτοκίνητο θα έλεγα ότι είναι καλύτερη επιλογή. Άπό τα αμορτισέρ θετικές εντυπώσεις για νορμάλ και σβέλτη οδήγηση. Σύμφωνα με μηχανικούς που ρώτησα, τα BILSTEIN τα κίτρινά κάνουν το αυτοκίνητο να κοπανάει. Το συνολικό κόστος ήταν τον 11/2003 480 ευρώ.
      Ελπίζω να σε βοήθησα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Τις προάλλες πήγα στον Χορτιάτη για μια γρήγορη βόλτα και ψιλοαπογοητεύτηκα από τα Uniroyall... Στη γρήγορη οδήγηση διπλώνει πολύ το λάστιχο και έχεις αρκετό roll... Θέλει σίγουρα παίξιμο (ανέβασμα) με τις πιέσεις.

        Από την άλλη, στην καθημερινή οδήγηση και στο βρεγμένο είναι κορυφαία... Τελικά δεν μπορείς να τα έχεις όλα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Thanx SIMDION... τελικα απο αμορτισερ εβαλα... KYB EXCEL-G απο τα οποια εμεινα ευχαριστημενος μιας και ειναι σφιχτα και μειωσαν τις κλισεις του αμαξωματος, και απο την αλλη στρογγυλευουν τα σαμαρια και αποροφουν ενα καλο ποσοστο κραδασμων απο την φανταστικη ποιοτητα οδοστρωματος που διαθετουμε.
          Tα DeCarbon παντως για Φιατ δεν τα εβρισκα...

          Παρελειπομενα: Ο γκαραζιερης μου ειχε ξεχασει να βιδωσει το πισω αριστερο αμορτισερ, και εγω αναρωτιομουν επι 3 μερες τι χτυπουσε. Επιπροσθετα ρωτουσε τον αλλο μαστορα ποσα να με χρεωσουν για τα εργατικα... '80 η 100 ρε μπαρμπα Σωτηρ?' ... 'Βαλτου 100 μωρε' ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ... Σαν να μου λενε, 100 μας λειπουν σημερα...

          Απο λαστιχα θα βαλω τελικα αυτο που μου λετε ολοι... τα 550. Αλλα απο τον αλλο μηνα... γιατι αυτο τον μηνα πληρωνω πληρωνω το τσαλακωμενο φτερο της Mercedes μου (*αμω τα τυφλα σημεια της)

          Btw, ξερει κανεις αν καινουργιες δισκοπλακες (200κμ περιπου εχουν γραψει) μπορουν να στραβωσουν απο ενα φρεναρισμα πανικου... απο τα 100km/h την ωρα??? Οχι τιποτα αλλο... αλλα νοιωθω ενα ελαφρυ κραδασμο μετα το φρεναρισμα... η το λαστιχο εγινε τετραγωνο, η η δισκοπλακα τα παιξε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            herculess last edited by

            Λίγο καθυστερημένα αλλά επειδή έχω αρκετή εμπειρία και από τα δύο Punto mk2 και mk2b θα σου πω ότι το καινούργιο έχει αρκετά έως πολύ πιο μαλακά αμορτισέρ, σε σημείο που να σκέφτομαι την αλλαγή τους.
            Αυτά από εμένα που συνειδητά δεν πήρα το Sporting λόγο ανάρτησεις-κούτσουρο. Σίγουρα είναι πιο άνετο από το δικό σου αλλά οι κλίσεις στις στροφές είναι μεγάλες και η ανάρτηση γενικά φαίνεται χαλαρή. Γράψε εντυπώσεις από τα καινούργια σε σχέση με τα παλιά σου και πόσο κόστησαν χωρίς εργασία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos last edited by

              Το After Facelift Punto που πήραμε φοράει κάτι Firestone 165/70 14 τα οποία δεν με έχουν ικανοποιήσει, βέβαια είναι και μαμά. Σκέφτομαι να βάλω τη διάσταση 185/60 που προτείνει και ο κατασκευαστής σαν εναλλακτική. Τα 165 μου φαίνονται στενά για το μοντέλο αυτό. Αυτό που δεν μου έχει διευκρινιστεί ακόμα είναι το αν χρειάζεται και αλλαγή ζάντας. Βοήθεια κανείς;

              Όντως τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου είναι μαλακά (5-πορτο 1.4) και δίνουν χαλαρή αίσθηση αλλά η άνεση είναι πολύ καλή και πρόβλημα συμπεριφοράς δεν υπάρχει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                ss_76 last edited by

                Οι ζάντες που έχει το αυτοκίνητο είναι 5,5Χ14 που χωράει από 165/70/14 έως 185/60/14. Το ανάφέρει και στο βιβλίο του κατασκευαστή, όπου ως εναλλακτική διάσταση προτεινει 185/60 R14 82 με δεικτη ταχύτητας Η. Θα δείς σημαντική διαφορά και στο τιμόνι και την πρόσφυση ελκτική και πλευρική. Για λάστιχα δες σε UNIROYAL 550.

                Ελπίζω να σε βοήθησα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
                  Το After Facelift Punto που πήραμε φοράει κάτι Firestone 165/70 14 τα οποία δεν με έχουν ικανοποιήσει, βέβαια είναι και μαμά. Σκέφτομαι να βάλω τη διάσταση 185/60 που προτείνει και ο κατασκευαστής σαν εναλλακτική. Τα 165 μου φαίνονται στενά για το μοντέλο αυτό. Αυτό που δεν μου έχει διευκρινιστεί ακόμα είναι το αν χρειάζεται και αλλαγή ζάντας. Βοήθεια κανείς;

                  Όντως τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου είναι μαλακά (5-πορτο 1.4) και δίνουν χαλαρή αίσθηση αλλά η άνεση είναι πολύ καλή και πρόβλημα συμπεριφοράς δεν υπάρχει.

                  Τα 185/60 θα διορθωσουν αρκετα το πατημα του αμαξιου, και αυτα θα επρεπε να φορανε απο την αρχη... αλλα τσιγγουνιες οι Ιταλοι. Τωρα... περι ελαστικων, κατι μαλακο... οχι κουτσουρα τυπου Potenza, θα ξεκαρφωσεις το αμαξι. Οπως επισης μην αλλαξεις τα αμορτισερ αν ειναι μαλακα... εγω με το προ facelift μοντελο δυνοπαθουσα μεσα στην πολη... και κατ επεκταση ξεκαρφωνα το αμαξι. Βεβαια εβαλα κατι KYB μαυρα και διορθωθηκε η αποροφηση ανωμαλιων... και οσονουπω βαζω και τα 550 και θα γραψω εντυπωσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    giorgos last edited by

                    Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Προσανατολίζομαι σε αλλαγή ελαστικών προς το Σεπτέμβρη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orcomenos last edited by

                      Ο πατέρας μου έχει το mk2b 1.4 Sporting (Πολύ καλο αυτοκίνητο!)
                      Βασικά έχει χαλια αναρτήσεις, τελείως κούτσουρο. Αυτό θα ήθελα να διορθώσω αλλάζοντας αναρτήσεις και λάστιχa.αυτά που φοράει τώρα είναι 'μαμισιες' αναρτήσεις και 185/55/15 λάστιχα Πιρέλι P6000. Χαλια και τα δυο!οποτε έχετε να προτείνεται κανένα καλο λάστιχο και καμια καλή ανάρτηση που θα μαλακώσει το αυτοκίνητο αλλα να μην γίνει και βάρκα όμως! άντε πείτε προτάσεις!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Άμα είναι κούτσουρα τα μανίσια τα αμορτισέρ τότε bilstein πακέτο με 3ποντο χαμήλωμα eibach τί είναι; Πέτρα; Λιποδιάλυση; Μήπως υπερβάλεις; Δεν ξέρω...ρωτάω
                        Μήπως φταίνε μόνο τα λάστιχα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Άμα είναι κούτσουρα τα μανίσια τα αμορτισέρ τότε bilstein πακέτο με 3ποντο χαμήλωμα eibach τί είναι; Πέτρα; Λιποδιάλυση; Μήπως υπερβάλεις; Δεν ξέρω...ρωτάω
                          Μήπως φταίνε μόνο τα λάστιχα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Orcomenos έγραψε:
                            Ο πατέρας μου έχει το mk2b 1.4 Sporting (Πολύ καλο αυτοκίνητο!)
                            Βασικά έχει χαλια αναρτήσεις, τελείως κούτσουρο. Αυτό θα ήθελα να διορθώσω αλλάζοντας αναρτήσεις και λάστιχa.αυτά που φοράει τώρα είναι 'μαμισιες' αναρτήσεις και 185/55/15 λάστιχα Πιρέλι P6000. Χαλια και τα δυο!οποτε έχετε να προτείνεται κανένα καλο λάστιχο και καμια καλή ανάρτηση που θα μαλακώσει το αυτοκίνητο αλλα να μην γίνει και βάρκα όμως! άντε πείτε προτάσεις!

                            Αν και φοραμε ιδιες αναρτησεις ,εχω το hgt, λογω βαρους μαλλον ειναι πιο ανετες σε εμενα.Ουτως ή αλλως οσον αφορα την αναρτηση δεν εχω πειραξει κατι οποτε δεν μπορω να σου προτεινω τιποτα.
                            Οσον αφορα τα λαστιχα που να δοκιμασεις τα DUNLOP που φοραγε το δικο μου ,απαραδεκτα. Τα αλλαξα με τα YOKOHAMA AVS V102 σε διασταση 195/50/15.Επιτελους προσφυση .Δεν εχω καταφερει να ενεργοποιησω το ABS απο την αλλαγη και μετα και στις στροφες κραταει τελεια,σε σχεση με τα παλια λαστιχα παντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr