-
Για εμενα η toyota σταματησε στην corolla του 2006. Τα αυτοκινητα που βγαζει απο τοτε και μετα (οσα ερχονται στην Ελλαδα) σε καμια περιπτωση δεν ειναι ανταξια του σηματος που φερουν.
Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγω θα πηγενα 3-4 χρονια ακομα πιο πισω....
-
Το τελευταιο TOYOTA
Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
συμφωνώ απόλυτα...........ήταν και made in JAPAN
-
ή όχι....
πλαίσιο από SB άρα Αγγλία. Εκτός ίσως από τις sedan αν θυμάμαι καλά που ήταν όντως Japan.Γενικά πάντως για το Auris,αν και δεν μου άρεσε ποτέ, οφείλω να πω πως κατά τη γνώμη μου πάλι υπερβολές είναι τα περισσότερα που αναφέρονται. Σαν αυτοκίνητο ήταν καλύτερο από την Ε12 Corolla. Ιδού τα συμπεράσματα από την πρώτη γνωριμία στους 4Τ :
Αρκούν μόλις μερικά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι για να διαπιστώσεις ότι το νέο πλαίσιο και η ανάρτηση αποτελούν πραγματική αποκάλυψη σε σχέση με εκείνα της Corolla. Εκτός από καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος, χάρη και στα αυξημένα μετατρόχια, η επανασχεδιασμένη ανάρτηση δείχνει να αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη αποτελεσματικότητα τις καμπές. Σε απαιτητικές διαδρομές το Auris αμέσως δείχνει πιο ευχάριστο από τον προκάτοχό του, κάτι που ισχύει και στην πίστα, όπου είναι πιο ευέλικτο, εξαιτίας του αμεσότερου και με σωστό βάρος τιμονιού του. Πιο αποτελεσματικά είναι και τα φρένα, τα οποία, εκτός από την καλύτερη απόδοση, προσφέρουν και καλύτερη αίσθηση.
Σε γενικές γραμμές, το Auris προσφέρει πολύ περισσότερα από το μοντέλο που αντικαθιστά. Είναι μια Corolla που πέταξε από πάνω της τη μετριοπάθεια και έγινε πολύ πιο αθλητική, κάτι που αφορά τόσο τον αισθητικό όσο και τον οδηγικό τομέα.Από εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα πιστεύω πως είναι παιδικές ασθένειες, που σε άλλο αυτοκίνητο εκτός του ότι θα ενοχλούσαν το ίδιο, δεν θα είχαν μεγάλη επίπτωση. Στο συγκεκριμένο όμως λόγω της φήμης του μοντέλου που αντικατέστησε, και των προσδοκιών που είχαν οι φανατικοί toyotaκηδες, ίσως απογοήτευσε.
-
όσον αφορά τουλάχιστον την αξιοπιστία.......εχθρός του καλού είναι το καλύτερο,πόσο δε το χειρότερο
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αξιοπιστια... ενα πραγμα θα σου πω, εχω χαρτι απο την Toyota που αναφερει οτι καταναλωση 1 λιτρο ανα 1000 χλμ ειναι φυσιολογικη!
Πιστεύεις στα manuals των υπολοίπων δεν το γράφει αυτό?
Και επιπλέον όταν οι FSI της VW καίγανε λάδια από τα πρώτα χιλιόμετρα αυτό το χαρτί επικαλούνταν η VW.
-
Γι'αυτο η vw έχει τη φήμη πού τη συνοδεύει και η toyota τη δική της
Τώρα αν θέλει να παρουσιάζει ΚΑΙ αυτή, κινητήρες φριτεζες ως φυσιολογικους ,πρόβλημα της -
Φυσικά, τέτοιες αστοχίες, δεν συμβαίνουν σε άλλους 'αξιόπιστους'...
πχ viewtopic.php?f=6&t=33192
Υπάρχουν αντίστοιχα για όλες τις μάρκες. Σε κάποιες συμβαίνουν πιο συχνά, σε άλλες λιγότερο, αλλά συμβαίνουν ΣΕ ΟΛΕΣ. -
Εδώ βάζουμε στο τσουβάλι και τους vvt-i που καίγανε λάδια για να βγάλουμε τα toyota φριτέζες....
Ναι, όταν είχε πρωτοεμφανιστεί ο 1.4vvt-i είχε πρόβλημα και έκαιγε λάδια. Και για κάμποσα χρόνια αν θυμάμαι καλά τα επισκευάζανε δωρεάν(νομίζω ακόμα και να είχε τελειώσει η εγγύηση). Αυτό συνέβη στα αρχικά(G6 facelift που πρωτοφορέθηκε το μοτέρ αυτό), και μετά διορθώθηκε. Έπειτα για τα επόμενα 8-9 χρόνια που βγαίνανε αυτοκίνητα με το ίδιο μοτέρ, δεν βγάλανε κάτι.
Αντίστοιχα, και στα yaris d-4d που αρχικά παρατηρήθηκε να καίνε λάδι αλλάζανε τουρμπίνα στην εγγύηση κλπ. Το να υπάρχει κάποιο ελάττωμα δηλαδή δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά αν το αναγνωρίζει ο κατασκευαστής και το διορθώνει, στα μάτια μου δείχνει υπευθυνότητα.
Τώρα αν είχανε μάθει μερικοί στα παλιά toyota που δεν κάνανε κιχ ποτέ, είναι φυσικό να τους χαλάει. Όμως τα παλιότερα μοντέλα ήταν πολύ διαφορετικά σε όλα τους. Και λιγότερο πολύπλοκα τεχνολογικά ήταν, και πιο λιτό εσωτερικό είχαν(πολύ λιγότερα πλαστικά οπότε λογικό να μην τρίζουν κλπ). -
Και βεβαια παιρνεις τουοτα για να μην κανει κιχ και δινεις το κατι παραπανω.......
Πιστευω οτι δεν θα ξαναγινει αυτο που ηταν.....καποτε -
Άσε. Έχει αρχίσει η κατρακύλα.
Μόλις 1η στον κόσμο είναι. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Και βεβαια παιρνεις τουοτα για να μην κανει κιχ και δινεις το κατι παραπανω.......
Πιστευω οτι δεν θα ξαναγινει αυτο που ηταν.....καποτεΤο τελευταιο TOYOTA
Αυτό το Corolla E12, που από ότι βλέπω συμφωνείτε πως ήταν καλό, το είχα επι 4,5 χρόνια. Παρά του ότι δεν είχε κάποιο μηχανικό πρόβλημα/κουσούρι(εκτός από τα τακάκια που τα έτρωγε σχετικά σύντομα), από μέσα έβγαζε κάθε λογής θορύβους, και πιο συγκεκριμένα από το ταμπλώ. Ναι μεν πολύ ωραίο και βελτιωμένο συγκριτικά με το μοντέλο που αντικατέστησε, αλλά για να το κάνει να δείχνει έτσι χρησιμοποίησαν πολύ περισσότερα πλαστικά που μοιραία θα τρίξουν. Όσο θα τρίξει και σε ένα golf ή οποιοδήποτε αμάξι της κατηγορίας στους ελληνικούς δρόμους. Για αυτό λέω, μπορεί τα παλιά να μην κάνανε κιχ, αλλά δεν είχαν και καμία σχέση σαν εικόνα με τα νεότερα. Πολύ πιο λιτά.
-
Του αδερφού μου με 140.000χλμ πάντως ακόμα δεν τρίζει.
-
Τι να πω. Εγώ είχα αλλάξει και ηχοσύστημα, αλλά οι τριγμοί είχαν αρχίσει αρκετά πριν από αυτό. Και μιας και είχα μάθει πως άνοιγε η κονσόλα προσπαθούσα κατά καιρούς να βάζω διάφορα σφουγγαράκια/αφρολέξ κλπ μπας και γίνει τίποτα, με μικρή επιτυχία ωστόσο. Το δικό μου ήταν του 2003 πριν το facelift πάντως.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Του αδερφού μου fl του 2006.
Όλο και κάποια βελτίωση θα έχει. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Άσε. Έχει αρχίσει η κατρακύλα.
Μόλις 1η στον κόσμο είναι.Αλλο τι κανει στον 'κοσμο' κι αλλο στην Ελλαδα.
Τα μοντελα που πουλαει και την κατατασουν πρωτη σε Αμερικη και Ασια δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχεση με την Τουρκικη σαβουρα που μας σερβιρουν στην Ελλαδα και σε ελαχιστες ακομη χωρες.
Εχεις δει corolla αμερικης; Δεν εχει καμια σχεση με την τουρκικη. Ξερεις οτι το auris σε Ασια και Αυστραλια ονομαζεται corolla και η μονη σχεση που εχουν με τα 'δικα' μας ειναι οτι εχουν τεσσερις ροδες;
Για κοιτα λιγο, με auris και avensis ειναι στην μολις πρωτη θεση;; Οχι! Ειναι με μοντελα που δεν εχουν πατησει, ουτε προκειται ποτε να πατησουν στην Ευρωπη.Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για ριξε μια ματια να δεις ποια ειναι η TOYOTA της μολις πρωτης θεσης..
Κοιτα μοντελα, κοιτα κινητηρες. Εχουν καμια σχεση με την σαβουρα που οδηγουμε εμεις εδω?http://touch.toyota.com/index.html
Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Άσε. Έχει αρχίσει η κατρακύλα.
Μόλις 1η στον κόσμο είναι.Αλλο τι κανει στον 'κοσμο' κι αλλο στην Ελλαδα.
Τα μοντελα που πουλαει και την κατατασουν πρωτη σε Αμερικη και Ασια δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχεση με την Τουρκικη σαβουρα που μας σερβιρουν στην Ελλαδα και σε ελαχιστες ακομη χωρες.
Εχεις δει corolla αμερικης; Δεν εχει καμια σχεση με την τουρκικη. Ξερεις οτι το auris σε Ασια και Αυστραλια ονομαζεται corolla και η μονη σχεση που εχουν με τα 'δικα' μας ειναι οτι εχουν τεσσερις ροδες;
Για κοιτα λιγο, με auris και avensis ειναι στην μολις πρωτη θεση;; Οχι! Ειναι με μοντελα που δεν εχουν πατησει, ουτε προκειται ποτε να πατησουν στην Ευρωπη.Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ελάχιστες χώρες πάνε τα τουρκικα;
The majority of the plant’s production is exported to more than 40 countries, in particular, to Europe. Germany, France, Italy, the UK and Spain have become major export destinations for Toyota Turkey in recent years. Today, with its total annual production capacity, Toyota Motor Manufacturing Turkey is one of the ten largest overseas manufacturing operations of Toyota, and is also one of the largest manufacturing companies in Turkey.
http://blog.tcp.gov.tr/index.php/2011/0 ... ey-toyota/
-
Ποσο % επι της παγκοσμιας αγορας ειναι αυτες οι 40 ευρωπαικες χωρες;
Οτι πουλανε αυτες σε ενα χρονο το δινει η κινα μονο σε ενα μηνα.Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
TOYOTA FORUM