-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Η Fiat ανακοίνωσε ότι σύντομα θα διακόψει την παραγωγή των 6κύλινδρων κινητήρων της Αlfa Romeo. Μπορεί να μη θέλουμε –λόγω ρομαντισμού- να το πιστέψουμε, όμως η απόφασή της έχει ήδη δημοσιευτεί, χωρίς επιφυλάξεις. Ανάλογου κυλινδρισμού μηχανικά σύνολα θα κατασκευάζει στο μέλλον για την Αlfa Romeo η General Motors, σε μια από τις συνεργασίες που θα συνεχιστούν ύστερα από το «πάγωμα» της απορρόφησης της Fiat Auto από τη GM. Οι εργαζόμενοι του ιταλικού γκρουπ γκρινιάζουν γι αυτή την εξέλιξη, λέγοντας ότι πρόθεση του εργοδότη τους είναι να κλείσει και το εργοστάσιο του Αρέζε, που βρίσκεται κοντά στο Μιλάνο. Τους ισχυρισμούς τους δεν έχει ακόμη αντικρούσει κανένα από τα υψηλόβαθμα στελέχη του ιταλικού κατασκευαστικού ομίλου.
Το'χουμε καλύψει αυτό εδώ και πολύ καιρό. Το μπλοκ του κινητήρα θα είναι από τη GM αλλά οι κεφαλές και τα παρελκόμενα θα είναι Alfa Romeo.
Premium καταστάσεις
Μπορείτε επιτέλους να σταματήσετε τις ειρωνίες παρακαλώ μπας και καταφέρουμε να συζητήσουμε σαν άνθρωποι και όχι σαν κοκκόρια;
Σχετικά με τα νέα συγνώμη άλλα ήθελα να τονίσω και το κλείσιμο του εργοστασίου.
Όσον αφορά τις ειρωνίες εννοείς μάλλον το σχόλιο μου στο τέλος του post.
Ε συγνώμη αν φάνηκε ειρωνικό αλλά είρωνεία είναι από μόνο του.
Εμείς μιλάμε για Premium αυτοκίνητα και η alfa romeo κλείνει εργοστάσια. (οκ το δέχομαι ότι δεν φταίει αυτή μόνο για την κατάντια του group) -
Όχι η Alfa Rοmeo φίλε, το Gruppo τα κλείνει, δυστυχώς...
Πάντως άλλο πράμα η κατασκευή και άλλο πράμα ο σχεδιασμός του κινητήρα.
Και στην Κίνα να τα φτιάχνανε (δεν αποκλείετε κιόλας με την GM) πάλι η τεχνολογία παραμένει Alfa. -
Ο χρήστης babbis έγραψε:
Για τεχνολογία η Άlfa έχει τα τελευταία χρόνια να δείξει:
1)Common Rail
2)Uniair( still under development)
3)Q4 (Torsen C !!!)
4)JTS κινητήρες (από τις λίγες εταιρίες που έχει άμεσο ψεκασμό)
5)Premium πλαίσιο το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την Saab (άλλος ένας Premium για μένα) και στην συνέχεια μετά την αποχώρηση της δεύτερης υπέστη άλλα 2 χρόνια εξέλιξης για να φθάσει στα 31400 Nt/grad ακαμψία(συγωρείστε μου τις μονάδες) που μαζί με το Passat 32800 νομίζω είναι από τα καλύτερα!!και συζητέιται ακόμα η χρήση του από την Mazerrati!!
6) Πλήρης αλλαγή στην γκάμα κινητήρων πχ 1.9JTS(160PS), 2.2JTS(185PS), 3.2JTS(260PS) και άλλοι!!
Βάλε της συμμετοχή της στο ETCC->WTCC όπου διατηρεί ομάδα πρωταθλητισμού
Και τα μοντέλα που είναι υπό εξέλιξη Kama-8C!!
Nομίζω ότι αυτός είναι οργασμός κινητικότητας στα σπλάχνα μιας εταιρίας! Δεν λέω ότι οι άλλοι κάθονται με σταυρωμένα χέρια αλλά απλά ότι η Άλφα είναι ζωντανή και δραστήρια εταιρία!!Στην προηγούμενη σελίδα έγραψα τα παραπάνω!! Δεν νομίζω οτί ταιριάζουν σε μια παρακμάζουσα εταιρία!! όπως υπενισεσαι στο Ποστ!!
Άλλωστε Πολλά εργοστάσια κλείνουν και ανοίγουν παντού με βάση τα οικονομικά συμφέροντα
Αν ένα εργοστάσιο δεν είναι κερδοφόρο και μπορώ να φτιάξω κάτι με άλλο τρόπο που είναι το πρόβλημα?
Πρέπει να το κρατάω μόνο και μόνο για να το έχω?
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Καλό θα ήταν κάποιος από τους moderators να λάβει κάποια μέτρα. Δεν είναι δυνατό κάποιοι άσχετοι αλεξιπτωτιστές να μπαίνουν εδώ μέσα μόνο και μόνο για να βρίσουν και να βγάλουν τ'απωθημένα τους επειδή τους βαράει όλη μέρα η γυναίκα τους στο σπίτι (αν έχουν ή είχαν ποτέ)...Οι προσωπικές επιθέσεις απαγορεύονται από τον Κανονισμό Χρήσης του Φόρουμ
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Για τεχνολογία η Άlfa έχει τα τελευταία χρόνια να δείξει:
1)Common Rail
2)Uniair( still under development)
3)Q4 (Torsen C !!!)
4)JTS κινητήρες (από τις λίγες εταιρίες που έχει άμεσο ψεκασμό)
5)Premium πλαίσιο το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την Saab (άλλος ένας Premium για μένα) και στην συνέχεια μετά την αποχώρηση της δεύτερης υπέστη άλλα 2 χρόνια εξέλιξης για να φθάσει στα 31400 Nt/grad ακαμψία(συγωρείστε μου τις μονάδες) που μαζί με το Passat 32800 νομίζω είναι από τα καλύτερα!!και συζητέιται ακόμα η χρήση του από την Mazerrati!!
6) Πλήρης αλλαγή στην γκάμα κινητήρων πχ 1.9JTS(160PS), 2.2JTS(185PS), 3.2JTS(260PS) και άλλοι!!
Βάλε της συμμετοχή της στο ETCC->WTCC όπου διατηρεί ομάδα πρωταθλητισμού
Και τα μοντέλα που είναι υπό εξέλιξη Kama-8C!!
Nομίζω ότι αυτός είναι οργασμός κινητικότητας στα σπλάχνα μιας εταιρίας! Δεν λέω ότι οι άλλοι κάθονται με σταυρωμένα χέρια αλλά απλά ότι η Άλφα είναι ζωντανή και δραστήρια εταιρία!!Στην προηγούμενη σελίδα έγραψα τα παραπάνω!! Δεν νομίζω οτί ταιριάζουν σε μια παρακμάζουσα εταιρία!! όπως υπενισεσαι στο Ποστ!!
Άλλωστε Πολλά εργοστάσια κλείνουν και ανοίγουν παντού με βάση τα οικονομικά συμφέροντα
Αν ένα εργοστάσιο δεν είναι κερδοφόρο και μπορώ να φτιάξω κάτι με άλλο τρόπο που είναι το πρόβλημα?
Πρέπει να το κρατάω μόνο και μόνο για να το έχω?
Kαλά δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα φίλε...
Είναι γνωστό ότι το Gruppo αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα μέχρι πρόσφατα.
Δεν γνωρίζω αν αυτό ισχύει ακόμα βέβαια.(Πρόσεξε ότι λέω Gruppo και όχι Alfa θεωρώντας την σαν ένα κομμάτι άσχετα με την οικονομική της επιφάνεια, ούτως ή άλλως αυτά δουλεύουν σαν συγκοινωνούντα δοχεία... )
-
Η Alfa Romeo αυτή την στιγμή αποτελεί το καμαρι της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ( Η Ferrari είναι άλλη ιστορία ). Εκπροσωπεί μια σχολή με βαθιά ιστορία στην αυτοκίνηση που προσπαθεί να βρει ξανά τον δρόμο της. Η AR παρουσιάζει εξαιρετικά μοντέλα εδώ και περίπου 7-8 χρόνια που διαθέτουν ενδιαφέρουσα σχεδίαση (το όμορφη είναι πολύ υποκειμενικό), καλούς κινητήρες , άριστη οδική συμπεριφορά που μπορεί να γίνει και διασκεδαστική , βελτιωμένη ποιότητα και φινίρισμα, καλύτερη αξιοπιστία από το παρελθόν.
Μειονεκτήματα συνεχίζουν να είναι κάποια μικροπροβλήματα αξιοπιστίας, το σχετικά υψηλό κόστος συντήρησης και αγοράς , κάποιες μικρές κατασκευαστικές ατέλειες, έλλειψη κάποιων μοντέλων κύρους (V8, V10 κλπ) , απουσία κάποιων πρόσφατων αγωνιστικών επιτυχιών σε διεθνές επίπεδο κλπ.
Από εκεί και πέρα δεν θεωρώ ότι η AR είναι κάπου πραγματικά κορυφαία, απλά σε όλους τους τομείς είναι πάνω από τον μέσο όρο. Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές που βρίσκονται εδώ και πολλά πολλά χρόνια στην κορυφή ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ τομείς (πχ MERCEDES σε ποιότητα κύλισης και πολυτέλεια, HONDA σε μικρούς-μεσαίους κινητήρες κλπ). Αυτό σε καμία περίπτωση δεν μειώνει την AR ως εταιρεία αλλά είναι τουλάχιστον άτοπο να υποστηρίζει κάποιος ότι πέρα από τα αυτοκίνητα της Ιταλικής φίρμας υπάρχει μεσαίωνας.
Αρα δεν μπορώ να καταλάβω προς τι τόσος φανατισμός και ατέλειωτες συζητήσεις για το αυτονόητο. Με την πληροφόρηση που υπάρχει σήμερα , ακόμα και ο πιό άσχετος και αδιάφορος μπορεί εύκολα να διαμορφώσει αποψη για το αυτοκίνητο που γουστάρει. Απ'ότι μάλιστα έχω καταλάβει για το 90% των αγοραστών τα κριτήρια δεν έχουν σε τόποτα να κάνουν με την απόδοση στη πίστα, τα μπαντιλίκια, τον ήχο του κινητήρα ή την σχεδίαση του αυτοκινήτου.
Αυτός που έχει επιλέξει AR ξέρει από μόνος του τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της επιλογής του και δεν χρειάζεται επιβεβαίωση από τους άλλους ούτε βέβαια και απόρριψη . Ξέρει γιατί το επέλεξε και ας φροντίσει να το χαρεί όσο καλύτερα μπορεί γιατί καμιά φορά οι διάφορες γνώμες που ακούει δηλητηριάζουν την επιλογή του !!!!! -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
ΒMW-MERCEDES-AUDI.
To Αστέρι πρώτο παρακαλώ
Μην ξεκινήσουμε εμφύλιο όμως, οι ''γερμανοί'!Η Mercedes αυτή και αν είναι για τους παππούδες!!
Ρε παιδιά, εμένα του παππού μπορεί κάποιος να μου δώσει μια SLR? Συμβιβάζομαι και με SLΚ 320TDi, αλλά φοβάμαι ότι θα είναι πολύ αργή ακόμα καi για τα μειωμένα παππουδίστικα αντανακλαστικά μου. Τελικά ίσως είναι προτιμότερο να μου δώσετε μια SLK55AMG που είναι κομμένη & ραμμένη στα μέτρα των... παπούδεων (safety/pace car)
Οδηγικά αυτά που αναφέρεις δεν είναι στα μέτρα των παππούδων, αλλά τιμολογιακά αν δεν γίνεις παππούς μέχρι να καταφέρεις να βρεις τα λεφτά (ΚΑΙ ΑΝ), τότε να κάτσω να με εξομολογήσεις!!
(ΓΜΤ ελάχιστα αμάξια είναι για γουστα ΚΑΙ τσέπες 30βΓάλε... )
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Για τεχνολογία η Άlfa έχει τα τελευταία χρόνια να δείξει:
1)Common Rail
2)Uniair( still under development)
3)Q4 (Torsen C !!!)
4)JTS κινητήρες (από τις λίγες εταιρίες που έχει άμεσο ψεκασμό)
5)Premium πλαίσιο το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την Saab (άλλος ένας Premium για μένα) και στην συνέχεια μετά την αποχώρηση της δεύτερης υπέστη άλλα 2 χρόνια εξέλιξης για να φθάσει στα 31400 Nt/grad ακαμψία(συγωρείστε μου τις μονάδες) που μαζί με το Passat 32800 νομίζω είναι από τα καλύτερα!!και συζητέιται ακόμα η χρήση του από την Mazerrati!!
6) Πλήρης αλλαγή στην γκάμα κινητήρων πχ 1.9JTS(160PS), 2.2JTS(185PS), 3.2JTS(260PS) και άλλοι!!
Βάλε της συμμετοχή της στο ETCC->WTCC όπου διατηρεί ομάδα πρωταθλητισμού
Και τα μοντέλα που είναι υπό εξέλιξη Kama-8C!!
Nομίζω ότι αυτός είναι οργασμός κινητικότητας στα σπλάχνα μιας εταιρίας! Δεν λέω ότι οι άλλοι κάθονται με σταυρωμένα χέρια αλλά απλά ότι η Άλφα είναι ζωντανή και δραστήρια εταιρία!!Στην προηγούμενη σελίδα έγραψα τα παραπάνω!! Δεν νομίζω οτί ταιριάζουν σε μια παρακμάζουσα εταιρία!! όπως υπενισεσαι στο Ποστ!!
Άλλωστε Πολλά εργοστάσια κλείνουν και ανοίγουν παντού με βάση τα οικονομικά συμφέροντα
Αν ένα εργοστάσιο δεν είναι κερδοφόρο και μπορώ να φτιάξω κάτι με άλλο τρόπο που είναι το πρόβλημα?
Πρέπει να το κρατάω μόνο και μόνο για να το έχω?
Kαλά δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα φίλε...
Είναι γνωστό ότι το Gruppo αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα μέχρι πρόσφατα.
Δεν γνωρίζω αν αυτό ισχύει ακόμα βέβαια.(Πρόσεξε ότι λέω Gruppo και όχι Alfa θεωρώντας την σαν ένα κομμάτι άσχετα με την οικονομική της επιφάνεια, ούτως ή άλλως αυτά δουλεύουν σαν συγκοινωνούντα δοχεία... )
Αγαπητέ dpolal περιμένω να έρθεις Λάρισα να πάμε για κανά κοψίδι!!
Όσο για το ποστ δεν άφησα να εννοηθεί ότι το γκρουπ είναι καλά οικονιμικά!!
Απλά ότι αυτό δεν επηρρέασε εταιρίες όπως η Alfa η Ferrari και η Μazeratti να ανθούν!! και να εξελισουν μοντέλα
Η κρίση δυστυχώς επηρρέασε τις Lancia-Fiat!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Για τεχνολογία η Άlfa έχει τα τελευταία χρόνια να δείξει:
1)Common Rail
2)Uniair( still under development)
3)Q4 (Torsen C !!!)
4)JTS κινητήρες (από τις λίγες εταιρίες που έχει άμεσο ψεκασμό)
5)Premium πλαίσιο το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την Saab (άλλος ένας Premium για μένα) και στην συνέχεια μετά την αποχώρηση της δεύτερης υπέστη άλλα 2 χρόνια εξέλιξης για να φθάσει στα 31400 Nt/grad ακαμψία(συγωρείστε μου τις μονάδες) που μαζί με το Passat 32800 νομίζω είναι από τα καλύτερα!!και συζητέιται ακόμα η χρήση του από την Mazerrati!!
6) Πλήρης αλλαγή στην γκάμα κινητήρων πχ 1.9JTS(160PS), 2.2JTS(185PS), 3.2JTS(260PS) και άλλοι!!
Βάλε της συμμετοχή της στο ETCC->WTCC όπου διατηρεί ομάδα πρωταθλητισμού
Και τα μοντέλα που είναι υπό εξέλιξη Kama-8C!!
Nομίζω ότι αυτός είναι οργασμός κινητικότητας στα σπλάχνα μιας εταιρίας! Δεν λέω ότι οι άλλοι κάθονται με σταυρωμένα χέρια αλλά απλά ότι η Άλφα είναι ζωντανή και δραστήρια εταιρία!!Στην προηγούμενη σελίδα έγραψα τα παραπάνω!! Δεν νομίζω οτί ταιριάζουν σε μια παρακμάζουσα εταιρία!! όπως υπενισεσαι στο Ποστ!!
Άλλωστε Πολλά εργοστάσια κλείνουν και ανοίγουν παντού με βάση τα οικονομικά συμφέροντα
Αν ένα εργοστάσιο δεν είναι κερδοφόρο και μπορώ να φτιάξω κάτι με άλλο τρόπο που είναι το πρόβλημα?
Πρέπει να το κρατάω μόνο και μόνο για να το έχω?
Kαλά δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα φίλε...
Είναι γνωστό ότι το Gruppo αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα μέχρι πρόσφατα.
Δεν γνωρίζω αν αυτό ισχύει ακόμα βέβαια.(Πρόσεξε ότι λέω Gruppo και όχι Alfa θεωρώντας την σαν ένα κομμάτι άσχετα με την οικονομική της επιφάνεια, ούτως ή άλλως αυτά δουλεύουν σαν συγκοινωνούντα δοχεία... )
Αγαπητέ dpolal περιμένω να έρθεις Λάρισα να πάμε για κανά κοψίδι!!
Όσο για το ποστ δεν άφησα να εννοηθεί ότι το γκρουπ είναι καλά οικονιμικά!!
Απλά ότι αυτό δεν επηρρέασε εταιρίες όπως η Alfa η Ferrari και η Μazeratti να ανθούν!! και να εξελισουν μοντέλα
Η κρίση δυστυχώς επηρρέασε τις Lancia-Fiat!!
Εμένα με έβγαλε απο την λίστα τώρα
Πάντως φίλε Μπάμπη με λίγο κρασάκι ξεχνάω το τρελό κόστος συντήρησης και λεώ καλύτερα λόγια για τα ΑΡ (κυριολεκτώ) -
ωχ Λάθος
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Υπάρχουν Premium εταιρίες μπροστοκίνητες(SAAB-VOLVO)
Yπάρχουν κουπέ-κάμπριο αμάξια μπροστοκίνητα (SAAB 93 AERO, AUDI TT, Celica, Vectra GTS, 406)
To αμάξι δεν το κοιτάμε από κάτω να δούμε που είναι η κίνηση αλλά το κρίνουμε σε όλους τους τομείς όπως έκανα εγώ και βγάζουμε συμπέρασμα!!
Prin ligo den eleges pos SAAB kai Volvo den einai toso ''premium'' giati exoyn problimata?
Oso gia Vectra (Opel) kai Celica (TOyOTA) kata toys proigoumenous isxyrismous sou (''paragoun aytokinita gia tin syzigo oi opel, toyota klp'') den ta eprepe kan na ta anafereis.....Pera apo ayto den zileyeis tis 3ares,tis sportscoupe, ta rx8 pou exoun tin kinisi ston ''sosto'' axona??
To μοιάζει με 147 είναι μειονέκτημα μόνο αν είσαι κάτοχος 147 και αγοράσες GT!!! Aπο εκέι και πέρα το εσωτερικό είναι πανέμορφο ειδικά το Βράδυ !!!
...Meionektima einai gia ayton pou edose 18,000 i gia ayton poy edose 30,000 to koino esoteriko?
Mipos mperdeytikes ligo? Skepsou to ligo..... -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
..**.Η πισω κινηση ειναι **αρκετα σημαντικη και στοιχειο που καθοριζει αν ενα αμαξι ειναι ''premium'' ή οχι....
Σκεψου οση ωρα θες.... Υπαρχει εταιρια που κατασκευαζει καθαρα πρεμιουμ αμαξια και εχει κινηση μπροστα???
Εδω η ιδια η Αλφα για να πουλησει στην αμερικη σκεφτεται πολυ σοβαρα να βγαλει ενα πισωκινητο μοντελο.... Μπροστα κινηση εχουν τα αυτοκινητα για ολες τις χρησεις! Οχι ομως τα πραγματικα τοπ!Οπότε ούτε η Άουντι Πρίμιουμ.
Ομοίως ούτε η Μίνι.
Σαφώς τότε ούτε η ΣΑΑΜΠ.
Εννοείται πως και η Βόλβο ΔΕΝ είναι Πρίμιουμ!
Προσέχτε παιδιά, με τις ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ ώστε να βγει μέσω 'χρυσού κανόνος' η Άλφα Ρομέο από τις Πρίμιουμ στο τέλος θα εξαιρέσετε ΟΛΕΣ τις εταιρείες!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
[snip]
Σύμφωνα με τη σειρά σου/μου, έχουμε:Mercedes------Oλυμπιακός (ναι, είμαι και ο πρώτος!)
ΒΜW-----------AEK (ναι, είμαι τεχνική ομάδα)
AUDI-----------Παναθηναικός (ναί, έχω Ευρωπαική αίγλη, αλλά χάνω στο νήμα)[snip]
Τι το ήθελες τώρα αυτο;
Λοιπόν για να μην ξενερώνει και ο Σπύρος, η σειρά έχει ως εξής:
Mercedes--------Παναθηναϊκός (αρχαίοτεροι όλων και πρωταγωνιστούν μέχρι σήμερα διαχρονικά)BMW-------------Ολυμπιακός (νεότεροι ιστορικά, αλλά με δυναμική, επιτυχίες και φανατικό κοινό. Χαρακτηρίζονται ως αιώνιοι αντίπαλοι των πρώτων αν και μεσολάβησε μεγάλο χρονικό διάστημα μεχρι να εμφανιστούν στο... στερέωμα)
AUDI--------------ΑΕΚ (ιστορικότεροι των δεύτερων, όχι όμως και των πρώτων, αλλά με εμβόλιμη δυναμική κάπου ανάμεσά τους, κυρίως όμως από κάτω τους).
Εντάξει Σπύρο;
Tώρα αυτό να το εγκρίνω ?
H ΑUDI να προσεχει τα δοκαρια
Εμπρός λοιπόν της ΑΕΚ παληκάρια
σουτάρετε και ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ....Έτσι μεγάλωσαν, έτσι και έκαναν!!!
Μήπως να αλλάξουμε ύμνο;;; -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
...Meionektima einai gia ayton pou edose 18,000 i gia ayton poy edose 30,000 to koino esoteriko?
Mipos mperdeytikes ligo? Skepsou to ligo.....Εγώ πάντως μέχρι να πέσει η δίλιτρη GT κάτω απο τα 30κ ψηφίζω ρο.χι.8 και ας μην είναι premium h mazda
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Prin ligo den eleges pos SAAB kai Volvo den einai toso ''premium'' giati exoyn problimata?
Oso gia Vectra (Opel) kai Celica (TOyOTA) kata toys proigoumenous isxyrismous sou (''paragoun aytokinita gia tin syzigo oi opel, toyota klp'') den ta eprepe kan na ta anafereis.....Pera apo ayto den zileyeis tis 3ares,tis sportscoupe, ta rx8 pou exoun tin kinisi ston ''sosto'' axona??
To μοιάζει με 147 είναι μειονέκτημα μόνο αν είσαι κάτοχος 147 και αγοράσες GT!!! Aπο εκέι και πέρα το εσωτερικό είναι πανέμορφο ειδικά το Βράδυ !!!
...Meionektima einai gia ayton pou edose 18,000 i gia ayton poy edose 30,000 to koino esoteriko?
Mipos mperdeytikes ligo? Skepsou to ligo.....Noμίζω πως δεν καταλαβαινόμαστε
To ότι Volvo Saab έχουν προβλήματα δεν σημαίνει ότι παύουν να είναι Premium. To 'όχι και τόσο Premium' πήγαινε σαφώς στο ότι είναι υποδεέστερες από BMW-MERCEDED-AUDI αυτή την στιγμή όπως και η ALFA!! Aπορώ πως το ερμήνευσες έτσι!!Δεύτερον δεν αναφέρθηκα στα μοντέλα Vectra GTS ,Celica ότι είναι για την σύζηγο αλλά στα corsa-yaris-aygo !! Επίσης στο ίδιο ποστ ζήτησα συγνώμη στο τέλος για τον χαρακτηρισμό αυτό!!
Για το αν έχω πρόβλημα ή όχι που το εδωτερικό μοιάζει με 147 είναι προσωπικό μου θέμα!! Δεν με υποχ΄ρεωσαν να το αγοράσω!! Άλωωστε 147 έχει ο κουνιάδος μου και ήξερα το εσωτερικό!!
Δεν ζηλεύω καμία 3άρα και άλλα αξιοθαύμαστα αυτοκίνητα γιατί θεωρώ την GT εφάμιλη. Υστερεί μόνο όσον αφορά την έκδοση Μ3 από την BMW!!
Επίσης απορώ γιατί δεν πήρες ακόμα το ποστ στην δεύτερη σελίδα για να πάρεις ένα ένα τα σημεία αξιολόγησης της GT και να αποδείξεις ότι είναι κακό αμάξι!!
Σέβομαι να λες ότι δεν σου αρέσει λόγω κίνησης, αλλά όχι ότι overall είναι κακή!!
-
Αυτό μου θυμίζει αν τα Toyota από την Τουρκία είναι Toyota...
-
Όχι και για κρασί βρε παιδιά στην Λάρισσα.
Αμαρτία είναι...ΤΣΙΠΟΥΡΑΔΙΚΑ all the way
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
..**.Η πισω κινηση ειναι **αρκετα σημαντικη και στοιχειο που καθοριζει αν ενα αμαξι ειναι ''premium'' ή οχι....
Σκεψου οση ωρα θες.... Υπαρχει εταιρια που κατασκευαζει καθαρα πρεμιουμ αμαξια και εχει κινηση μπροστα???
Εδω η ιδια η Αλφα για να πουλησει στην αμερικη σκεφτεται πολυ σοβαρα να βγαλει ενα πισωκινητο μοντελο.... Μπροστα κινηση εχουν τα αυτοκινητα για ολες τις χρησεις! Οχι ομως τα πραγματικα τοπ!**Οπότε ούτε η Άουντι Πρίμιουμ. **
Ομοίως ούτε η Μίνι.
Σαφώς τότε ούτε η ΣΑΑΜΠ.
Εννοείται πως και η Βόλβο ΔΕΝ είναι Πρίμιουμ!
Προσέχτε παιδιά, με τις ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ ώστε να βγει μέσω 'χρυσού κανόνος' η Άλφα Ρομέο από τις Πρίμιουμ στο τέλος θα εξαιρέσετε ΟΛΕΣ τις εταιρείες!!
-
Ο χρήστης visconti έγραψε:
Καλό θα ήταν κάποιος από τους moderators να λάβει κάποια μέτρα. Δεν είναι δυνατό κάποιοι άσχετοι αλεξιπτωτιστές να μπαίνουν εδώ μέσα μόνο και μόνο για να βρίσουν και να βγάλουν τ'απωθημένα τους επειδή τους βαράει όλη μέρα η γυναίκα τους στο σπίτι (αν έχουν ή είχαν ποτέ)...
Οι προσωπικές επιθέσεις απαγορεύονται από τον Κανονισμό Χρήσης του Φόρουμ
Τι έγινε έχασα τα μπινελίκια?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Premium πλαίσιο το οποίο αναπτύχθηκε από κοινού με την Saab (άλλος ένας Premium για μένα) και στην συνέχεια μετά την αποχώρηση της δεύτερης υπέστη άλλα 2 χρόνια εξέλιξης για να φθάσει στα 31400 Nt/grad ακαμψία(συγωρείστε μου τις μονάδες) που μαζί με το Passat 32800 νομίζω είναι από τα καλύτερα!!και συζητέιται ακόμα η χρήση του από την Mazerrati!!:Δεν ειναι ακριβως απο κοινου Για να κατασκευασουν την πλατφορμα χρησιμοποιησαν απο την Fiat την τεχνολογία Mutisplit που επιτρέπει στο ίδιο πάτωμα να έχεις τη δυνατότητα να έχεις κινητήρα στο διαμήκη ,στον εγκάρσιο άξονα και κιβώτιο στον εγκαρσιο διαμήκη η transaxle... αλλάζωντας απλώς κάποια τμήματα του πατώματος....αρα η βαση ηταν ηδη ιταλικη....η saab διεθεσε στο project τους καλυτερους μηχανικους της που βοηθησαν στο στησιμο της πλατφορμας στον δρομο μειωνοντας ετσι το κοστος εξελιξης για την ιταλικη εταιρια.Λογω οικονομικων προβληματων εγκαταλειπει το project μετα απο ενα χρονο.Το 2002 η 'Αλφα Romeo μένει μόνη στην εξέλιξη του πατώματος Premium και για να κρατήσει το κόστος εξέλιξης του πατώματος σε πιο λογικά επίπεδα μια και θα ήταν αδύνατο να προωθήσει ένα πάτωμα που θα χρησιμοποιούσε μόνο στα μεγάλα μοντέλα επέλεξε να το χρησιμοποιήσει και στα μεσαία παρόλο το γεγονός οτί είναι εξαιρετικά ακριβό...και έτσι ακύρωσε τo project 938 για αντικαταστάτη της 156 με πάτωμα Epsilon με διαφορετικές αναρτήσεις...και δημιούργησε το project 939 για αντικαταστάτη της 156 με πάτωμα Premium.....με λιγα λογια το premium προοριζοταν για 166-9-5 γι'αυτο και η κορυφαια στρεπτικη ακαμψια.Το πατωμα premium χρησιμοποιει διπλα-τετραπλευρα ψαλιδια μπροστα,πίσω ανάρτηση τύπου τριλινκ η οποία είναι αποδεδειγμένα ο πιο αποτελεσματικός τύπος multilink και ενεργητικό σύστημα τετραδιευθυνσης 2ης γενιας 4WS.
Περι Κύρους και ποιότητας της Alfa Romeo