-
8a h8ela na rwthsw pws ginetai na kanw kanena kolpaki...me yperstrofika fainomaina(!), me ena piswkinito autokinito Oi erwthseis mou einai oi exhs : me gazi, me symplektarisma...me afhma teleiws toy kaziou kai to xanapathma tou me katevasma(viaio!)? pws ginetai, kai pote akrivws (panw sth strofh) ?
exw akousei diafora alla den exw katalavei kala to autokinito den einai kai teras! gia auto fantazomai oti den einai aplh ypo8esh to spinarisma opws 8a htan gia mia ferrari! (to oxhma einai 2000cc kai peripou 140 aloga kai 1350 kila peripou):( Yp'opsin ta lastixa einai 205/60/15 oxi dhladh lastixares...eidika gia na xekolaei pio eukola! fantazomai oti 8a einai poly pio dyskolo na spinarei to sygekrimeno amaxi me lastixa px 225+ ... H roph den metraei kyriws gia auto to zhthma (19.5 leei o kataskeuasths alla den 8a elega kai oti isxyei kai sthn praxh...). Telos pantwn exw akousei diafora kai exw mperdeutei ligo kai 8a h8ela na mou exhghsei kapoios an xerei h exei empeiria! -
8a h8ela na rwthsw pws ginetai na kanw kanena kolpaki...me yperstrofika fainomaina(!), me ena piswkinito autokinito Oi erwthseis mou einai oi exhs : me gazi, me symplektarisma...me afhma teleiws toy kaziou kai to xanapathma tou me katevasma(viaio!)? pws ginetai, kai pote akrivws (panw sth strofh) ?
exw akousei diafora alla den exw katalavei kala to autokinito den einai kai teras! gia auto fantazomai oti den einai aplh ypo8esh to spinarisma opws 8a htan gia mia ferrari! (to oxhma einai 2000cc kai peripou 140 aloga kai 1350 kila peripou):( Yp'opsin ta lastixa einai 205/60/15 oxi dhladh lastixares...eidika gia na xekolaei pio eukola! fantazomai oti 8a einai poly pio dyskolo na spinarei to sygekrimeno amaxi me lastixa px 225+ ... H roph den metraei kyriws gia auto to zhthma (19.5 leei o kataskeuasths alla den 8a elega kai oti isxyei kai sthn praxh...). Telos pantwn exw akousei diafora kai exw mperdeutei ligo kai 8a h8ela na mou exhghsei kapoios an xerei h exei empeiria! -
8a h8ela na rwthsw pws ginetai na kanw kanena kolpaki...me yperstrofika fainomaina(!), me ena piswkinito autokinito Oi erwthseis mou einai oi exhs : me gazi, me symplektarisma...me afhma teleiws toy kaziou kai to xanapathma tou me katevasma(viaio!)? pws ginetai, kai pote akrivws (panw sth strofh) ?
exw akousei diafora alla den exw katalavei kala to autokinito den einai kai teras! gia auto fantazomai oti den einai aplh ypo8esh to spinarisma opws 8a htan gia mia ferrari! (to oxhma einai 2000cc kai peripou 140 aloga kai 1350 kila peripou):( Yp'opsin ta lastixa einai 205/60/15 oxi dhladh lastixares...eidika gia na xekolaei pio eukola! fantazomai oti 8a einai poly pio dyskolo na spinarei to sygekrimeno amaxi me lastixa px 225+ ... H roph den metraei kyriws gia auto to zhthma (19.5 leei o kataskeuasths alla den 8a elega kai oti isxyei kai sthn praxh...). Telos pantwn exw akousei diafora kai exw mperdeutei ligo kai 8a h8ela na mou exhghsei kapoios an xerei h exei empeiria! -
Φιλε Ντινο,με ολο το θαρρος της γνωμης μου,νομιζω οτι αυτα δεν ειναι τοσο απλα πραγματακια για να εξηγηθουν μεσα απο ενα φορουμ.Μπορει να παρεις καποια μικρη βοηθεια,αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα σου βγει σε καλο!Και αυτο το λεω βλεποντας σε μαλλον κομματακι απειρο και θελοντας,ασχετο αν σε γνωριζω η οχι,να σε προλαβω απ το να προκαλεσεις κατι οχι επιθυμητο.Τα σιδερα κοστιζουν!!Να μην παμε παραπερα...
Λοιποοον,εχουν γραφτει κατα καιρους αρθρα και αρθρα γι αυτα τα πραγματα.Ξεκινα λοιπον με το να πληροφορηθεις σε ποια τευχη μπορεις να βρεις σχετικη υλη,μελετησε τα καλα και μετα ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ δες αν μπορουν να γινουν πραξη.Οσο για τις τεχνικες παραμετρους που αναφερεις,ναι μεν παιζουν το ρολο τους,αλλα μην ξεχνας οτι υπαρχει ενας συνδυασμος καταστασεων εκεινη τη στιγμη!
Αλλα:κυριο ρολο παιζει η εμπειρια στο τιμονι,η τριβη με το αντικειμενο και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Σ Υ Ν Ε Σ Η._
-
ΕΠΙΣΙΣ ΦΙΛΕ ΝΤΙΝΟ ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΡΤ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ 1200-1400 ΕΥΡΩ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ -
Ψάξε καμιά έρημη αλάνα με πατημένο ίσιο χώμα. Αν ψιχαλίζει ακόμα καλύτερα, για να μην γεμίσεις σκόνη.
Επίσης κάποιο άδειο πάρκιν χωρίς κολώνες στη μέση σε βροχή καλό είναι.
Πειράματίσου σιγά σιγά. Και θα το ευχαριστηθείς και θα μάθεις!
Προσωπικά στην Ελβετία πήγαινα στις πίστες σκι τα βράδια. Εκεί δεν υπήρχε ΨΥΧΗ να ενοχληθεί, και είχα όλον τον πάγο στη διάθεσή μου! Ξέρεις πόσο το απόλαυσα; Κι ας ήταν 40 χ.α.ώ. η μέγιστη που μπορούσες να δεις! Και το αμάξι δεν κατάλαβε ΤΙΠΟΤΑ από φθορά!! Η κοπέλα μου (που ήταν δικό της) με έφαγε να σταματήσω για να το κάνει κι αυτή!! Σταμάτησε όταν ίδρωσε και πιάστηκε! Πολύ γέλιο!!
Μετά σιγά σιγά 'ανεβαίνεις κατηγορία'. Αν πάλι βρεις κάποιον έμπειρο να σου δείξει ακόμα καλύτερα, αλλά μην ξεχνάς πως του πήρε χρόνια να το κάνει, μην το προσπαθήσεις αμέσως!!
Από το φόρουμ λίγα μπορείς να ωφεληθείς σε τέτοια θέματα... Κάποιο βιβλίο που να λέει τέτοια πράγματα είναι καλύτερο, αφού έχει γραφεί κατά βάση όχι από ανθρώπους που ξέρουν να κάνουν αυτές τις κινήσεις, αλλά και να τις ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ! Πάντως κι αυτό απλά για να σε καθοδηγήσει στην μοναχική σου αναζήτηση είναι...
Στο safetrack θα μάθεις κάποια πράγματα που θα σε βοηθήσουν και σε αυτό, αλλά πολύ περισσότερο και στην καθημερινή σου ασφάλεια.
-
Swstos eisai re file oso anafora thn asfaleia alla den milaw gia tragika yperstrofika 'xekolhmata' kai me polla xiliomerta... alla gia aplo 'balsimo' se kapoies 'ka8etes' me apla (arxika toulaxiston..! mexri na ma8w na elegxw kala to sygekrimeno autokinhto) kai xwris traffic... Den pisteuw oti ti8etai 8ema asfaleias gia auto pou ennow egw. Den milaw gia dior8wsh ypostrofhs me me ekmetaleush tou yperstrofikou xarakthra tou autokinitou...auto einai dyskolo kai 8elei pista(me 50 euro sta megara gia osh wra 8es... kai to liwneis ekei an 8es...) gia proponhsh.Den mporei na mhn kaneis kai esy kanena xeirofrenaki kamia m*****a gai havale...Telos pantwn euxaristw an kai den htan akrivws auto pou h8ela...
-
Κάνω διάφορα με το αυτοκίνητο, κυρίως με κεκτημένη ταχύτητα ή σε κατηφόρα (επειδή είναι ψοφίμι).
Όμως ξεκίνησα από πολύ έρημα και πολύ αργά... Παρόλα αυτά πολλές φορές ήμουν τυχερός. Αντίστοιχα έχει τύχει να μην είμαι και τυχερός...
Αν σου φύγει (και με λίγα και μόνος σου) σε στενό είναι κρίμα να κοπανηθεί σε πεζοδρόμιο... Η ζημιά μπορεί να είναι μεγαλύτερη από όσο αρχικά φαίνεται λογικό...
Μπορείς να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες; Είναι πολύ κουραστικό να διαβάζεις Γκρίκλις...
-
συγνώμη για το greeklish αλλά έχω δεί δίάφορα προβλήματα με τις γραμματοσειρές γι'αυτό και δεν γράφω με ελληνικούς χαρακτήρες...Ευκαιρία να δώ άν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό το site .
Είναι γεγονός ότι συμβαίνουν ατυχήματα και με τις πιό απλές μ******ς... Πολύ δίκιο έχεις για το να μά8ω αργά και χωρίς βιασύνες εχω κάποια στοιχειώδη εμπειρία... αλλά δεν ξέρω να ελέγχω καλά το αυτοκίνητο (του πατέρα μου).Το πρόβλημα με τα παρκιν είναι ότι το οδόστρωμα δεν είναι καλό για ξεκόλλημα... μονο με βροχή και αν... ή αλλιώς με κανένα rx-7 ή ferrari! Γι' αυτό 8έλω να δοκιμάσω σε στροφή κανονική με γλιστερό οδόστρωμα...και να γίνει δουλειά. 'Εχω τσεκάρει 4-5 σημεία καλά και λόγω μη κίνησης αλλά και οδοστρώματος κα8ώς και άπλας(χωρίς παρκαρισμένα αυτοκίνητα...). Το πρόβλημά μου είναι κυρίως το πότε πρέπει να σταματήσω το σπινάρισμα...η κα8υστέρηση του ηλεκτρονικού γκαζιού...η οποία μου έχει σπάσει τα νεύρα,αλλά 8α την συνηθίσω που 8α μου πάει!(οδηγώ συνή8ως ένα 8-βάλβιδο...που δεν υπάρχουν τέτοια 'προβλήματα').
Εσύ τι αμάξι έχεις και δεν σου μπαίνει με ευκολία(λές ότι είναι ψόφιο...)
Με το άφημα του γκαζιού απότομα και τελείως έχω ακούσει ότι φρενάρει και είναι κάτι σαν χειρόφρενο...σε συνδυασμό με το σανίδωμα του γκαζιού κατευθείαν μετά για το συνέχισμα της ολίσθησης.Ισχύει;Ακούγεται σωστό αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα... -
Κανένα πρόβλημα με τα Ελληνικά, εδώ δουλεύουν άψογα!
Είναι αλήθεια πως πολλά πάρκιν είναι με καλή άσφαλτο... Πάντως όλο και κάτι βρίσκεται... Μην πας μόνο κοντά σε σπίτια (ή πήγαινε, πέρνα, φεύγα) αλλιώς έχω ακούσει ιστορίες που μέχρι και με κυνηγετική τους κυνήγαγαν!!! (Εμ, αν τον ξυπνάς στην μέση της νύχτας και δε λες να φύγεις, τι να κάνει; ) Αλάνα με χώμα έχει στην περιοχή σου; Κάποιο ανοιχτό γήπεδο ποδοσφαίρου ίσως...
Με το άφημα του γκαζιού σε πισωκίνητο μαζέυεται η ουρά, αλλά το κάθε αυτοκίνητο έχει την δική του συμπεριφορά...
Πάντως δεν νομίζω να δουλεύει σαν χειρόφρενο... Με κατέβασμα ίσως, αλλά αυτό θα είναι κάτι αρκετά απότομο για να το δοκιμάσεις εκτός αλάνας (σε δρόμο δηλαδή). Ιδίως αν το αυτοκίνητο δεν είναι δικό σου Την έπαθα κάποτε και ακόμα στενοχωριέμαι... (και ας μην μου είπαν κουβέντα...)
Το δικό μου χάρις στην καταπληκτική ελληνική φορολόγηση είναι ένα Ίμπιζα του 2000 με 1000 κυβικά και 50 άλογα. Μόλις τελειώσω τον στρατό (τον οποίο θα αρχίσω με τη νέα χρονιά) θα το κάνω 1400 101 άλογα... Φυσικά όχι μόνο τον κινητήρα, αλλά θα αναβαθμίσω και φρένα - ανάρτηση.
Από μπροστινή κίνηση έχω οδηγήσει σε μεγάλο βαθμό πολλά αυτοκίνητα, αλλά από πίσω κίνηση έχω μικρή εμπειρία... Από την άλλη παλιά είχα 100άρι καρτ (πρώην αγωνιστικό, δίχρονο) και έτσι κάτι ξέρω, αλλά δεν έχει πολλή σχέση, γιατί είχε πληθώρα αλόγων, καμία αδρανεια και ανάρτηση κούτσουρο. Οπότε καμία σχέση με τα κανονικά αυτοκίνητα!
-
Γιώργο, θα σε απογοητεύσω. Ψηφίστηκε νομοσχέδιο που σου απαγορεύει να τοποθετήσεις κινητήρα μεγαλύτερο κατά παραπάνω από 200 κ.εκ. από αυτόν που έχει από τη μάνα του το αυτοκίνητό σου. Μου φαίνεται θα αναγκαστείς να πας σε καινούργιο.
-
Ο χρήστης dinospap έγραψε:
to oxhma einai 2000cc kai peripou 140 aloga kai 1350 kila peripou Yp'opsin ta lastixa einai 205/60/15 oxi dhladh lastixares...BMW έχεις κι εσύ;
Πάντως εμένα μου έχει πετάξει κόλο μόνο με ταχύτητες 20km/h σε βρεγμένες πλατείες με γκάζι. Γενικά, και κυρίως στην έξοδο της στροφής, είναι μάλλον υποστροφικό. -
Ο χρήστης dinospap έγραψε:
8a h8ela na rwthsw pws ginetai na kanw kanena kolpaki...me yperstrofika fainomaina(!), me ena piswkinito autokinito Oi erwthseis mou einai oi exhs : me gazi, me symplektarisma...me afhma teleiws toy kaziou kai to xanapathma tou me katevasma(viaio!)? pws ginetai, kai pote akrivws (panw sth strofh) ?
exw akousei diafora alla den exw katalavei kala to autokinito den einai kai teras! gia auto fantazomai oti den einai aplh ypo8esh to spinarisma opws 8a htan gia mia ferrari! (to oxhma einai 2000cc kai peripou 140 aloga kai 1350 kila peripou):( Yp'opsin ta lastixa einai 205/60/15 oxi dhladh lastixares...eidika gia na xekolaei pio eukola! fantazomai oti 8a einai poly pio dyskolo na spinarei to sygekrimeno amaxi me lastixa px 225+ ... H roph den metraei kyriws gia auto to zhthma (19.5 leei o kataskeuasths alla den 8a elega kai oti isxyei kai sthn praxh...). Telos pantwn exw akousei diafora kai exw mperdeutei ligo kai 8a h8ela na mou exhghsei kapoios an xerei h exei empeiria!Δεν αναφέρεις τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά παρόλα αυτά κρίνοντας από την αναλογία κιλά/ίππο είναι περίπου 1/10 πράγμα που σημαίνει ότι για το συγκεκριμένο σκάφος η ιπποδύναμη δεν είναι αρκετή.
Επίσης δεν αναφέρεις τίποτα περί αναρτήσεων, που είναι πολύ σημαντικές για τα κολπάκια (ανάποδο τιμόνι, και τα ρέστα) που θέλεις να κάνεις.
Από την μικρή εμπειρία που έχω από τα πισωκίνητα σου αναφέρω τα παρακάτω:
Πριν ξεκινήσω θα πρέπει να ξέρεις ότι τα πισωκίνητα θέλουν πολύ καλή γνώση περί αυτοκίνησης (balls) και ένα ζευγάρι γρήγορα χέρια.α) Σε ανοικτές καμπές και με αρκετά km/h για να γυρίσει η πισωκούνα θέλει κρατώντας σταθερό γκάζι αποφασιστική τιμονιά στην είσοδο της στροφής προς το εσωτερικό της και στην συνέχεια με ανάποδο και ρυθμίζοντας το γκάζι ανάλογα με την γωνία που έχει σχηματίσει ο διαμήκης άξονας του αυτοκινήτου με την κανονική ως προς τον δρόμο πορεία (μεγάλη γωνία περισσότερο ανάποδο τιμόνι και μείωση του γκαζιού, μικρή γωνία περισσότερο γκάζι και ρύθμιση του τιμονιού σε κάθε περίπτωση ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΦΡΕΝΟ).
β) Σε κλειστές καμπές και με λίγα km/h για να γυρίσει χρειάζεται πολύ γκάζι για υπερστροφή ισχύος και ανάποδο τιμόνι για ρύθμιση όπως παραπάνω.
Όλα αυτά βέβαια μέσα σε πίστα και ποτέ σε δημόσιο δρόμο.
Καλή επιτυχία. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γιώργο, θα σε απογοητεύσω. Ψηφίστηκε νομοσχέδιο που σου απαγορεύει να τοποθετήσεις κινητήρα μεγαλύτερο κατά παραπάνω από 200 κ.εκ. από αυτόν που έχει από τη μάνα του το αυτοκίνητό σου. Μου φαίνεται θα αναγκαστείς να πας σε καινούργιο.Το έχω ακούσει κι εγώ αυτό, και τον 1200 τρικίλυνδρο δεν θα τον έβαζα ποτέ!!!
Πάντως οι μηχανικοί μου μου είπαν πως απαγορεύεται μεγαλύτερο από 200 κ.εκ. από το μέγιστο που έβγαινε το μοντέλο αυτό!
Δηλαδή εγώ μπορώ να βάλω μέχρι δίλιτρο (αφού έβγαινε μέχρι 1800 τούρμπο), αλλά όχι κάτι σε VR6. Απαγορεύει μετατροπές σαν κάτι σκαραβαίους με μοτέρ Πόρσε.
Τώρα, αν βάλω 1400 που έβγαινε (μάλιστα σε πολύ περισσότερα κομμάτια από το δικό μου) δεν βλέπω γιατί να το απαγορεύσουν... Λογικό μου φαίνεται...
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω; Μήπως κάπου που να φαίνεται η ακριβής νομοθεσία;
plasarisma piswkinitou se strofh ;)