-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Για το γουφερ εχεις δίκιο , 2 τουιτερ εχει, για τα υπόλοιπα δεν μπαίνω στην διαδικασια αντιπαράθεσης εφενος γιατι βαριέμαι μιας και βασικά πραγματα οπως οι χώροι τους θεωρείς υποκειμενικους! Υποκειμενικο το οτι δεν χωρα 5 ος πισω! Υποκειμενικό αν μπαίνεις ξαπλωτος στο αμάξι , μέχρι που φτάνεις με το αμάξι απο άποψη ύψους του αμαξώματος, ποιο εχει περισσότερη ιπποδύναμη, ροπή , ρεπριζ. Ολα υποκειμενικα και πάνω απο ολα τι θα γράφει το μπρελοκ και τι θα βλέπουν οι γείτονες! Μονο αυτο ειναι αντικειμενικό!Έχω ένα μωρό 10 μηνών και μια χαρά μας φτάνουν οι χώροι. Αυτοκίνητο που θα οδηγώ και θα γουστάρω πήρα, όχι taxi. Η χαμηλή θέση οδήγησης για εμένα και όποιον αγαπά την οδήγηση είναι πλεονέκτημα. Για τους 70+ είναι όντως πρόβλημα αλλά απέχω πάρα πολύ από αυτές τις ηλικίες. Τα ονομαστικά νούμερα της απόδοσης δεν λένε τίποτα γιατί πολύ απλά παίζει τεράστιο ρόλο το πώς αποδίδονται. Το μοτέρ του suzuki λαγκάρει εμφανώς περισσότερο χαμηλά και ψοφάει εντελώς μετά τις 3500 στροφές. Ποιο είναι πιο ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση? Αν ανοίξουν τα 2 αυτοκίνητα με τα ίδια χιλιόμετρα και με την βέλτιστη σχέση το καθένα από τα 50 μέχρι τα 150 πιστεύεις ότι το suzuki θα είναι ταχύτερο? Χλωμό.
Να μιλήσουμε για θόρυβο μοτέρ-αεροδυναμικό? Για άνεση ανάρτησης? Για αίσθηση κιβωτίου-τιμονιού? Για ποιότητα συνολικά? Για esp που βγαίνει εντελώς? Για πίσω κίνηση? Για 50-50 ζύγισμα (η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πορτμπαγκάζ επειδή είναι βλαμμένοι εκεί στο Μόναχο)?
Την καραμέλα με τα μπρελόκ, τους γείτονες και τα σήματα μπορείς να την φτύσεις ή να την καταπιείς γιατί βγάζεις κόμπλεξ και είναι κρίμα. Δεν πήρα premium τις εποχές που οι μύγες ήταν παχιές. Αν η bmw δεν έβγαινε σε αυτή την τιμή θα είχα πάρει ένα άλλο χατς με το ταβάνι που είχα θέσει (civic, v40, alfa). Πάντως το suzuki δεν θα το έπαιρνα.Και επειδή πρόσθεσες και ένα σχόλιο για τις τιμές, σύμφωνα με αυτά που λες αν βάλω σήμερα πωλητήριο πρέπει να βγάλω κιόλας λεφτά. Το πήρα 23, σήμερα κάνει 29, μια χαρά επένδυση έκανα, ούτε προθεσμιακή σε τουρκική τράπεζα δεν δίνει τέτοια απόδοση
Τα 25 που λες είναι για αυτοκίνητα με sport line και αρκετά extra. Όσο και να θες να μεγαλώσεις την διαφορά στην τιμή δεν σου βγαίνει, άστο. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
και πάνω απο ολα τι θα γράφει το μπρελοκ και τι θα βλέπουν οι γείτονες! Μονο αυτο ειναι αντικειμενικό!πρόσφατα πήρα το 116 και το εχω ξαναπεί καμία διάθεση δεν είχα να δώσω τόσα λεφτά για να κάνω μόστρα μπεμβε.
Έψαξα,οδήγησα,σύγκρινα,υπολόγισα και κατέληξα όπως έκανες και εσυ.
Με ενοχλεί όταν λές οτι η αγορά του έγινε για το τι θα πει ο γείτονας. -
Μάλλον ο δικός του γείτονας έχει bmw και του έχει κάτσει στραβά. Ε ρε ζόρια που τραβάει ο κόσμος.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το s-cross 1.6 diesel στην έκδοση GL+ έχει τιμή καταλόγου 21.720 με την απόσυρση και χωρίς μεταλλικό και έξοδα πινακίδων. Η suzuki κάνει έκπτωση 2 χιλιάρικα? Γιατί γράφεται συνέχεια μια τιμή 19.500-20.000 για αυτή την έκδοση.
Το γράφω συνέχεια γιατι τόσο το παρηγγειλα! Πέρα απο την απόσυρση υπαρχει έκπτωση αλλα 1400 και εξτρα εκπτωση που πήρα και κατέβηκα αισθητα απο τα 20000. Γι αυτο υπερθεματισω. Σε αυτα τα λεφτα ειναι οτι καλύτερο μπορείς να πάρεις, συνδυάζοντας δύναμη κινητήρα , οικονομία καυσίμου ,χώρους, εξοπλισμο οδική συμπεριφορά. Κατα την γνώμη μου και την έρευνα που εκανα.
Ειναι πολύ καλό και ώραιο να νιώθεις καλά με την επιλογή που έκανες. Αλλα μην το φτάσουμε και στο άλλο ακρο. Προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ή τους άλλους ότι αγόρασες πολύ καλό αυτοκίνητο? Δεν βλέπεις οτι το κούρασες?
Εχεις βγάλει όλα τα άλλα σκάρτα.
Συγνώμη για τα εκτός θέματος σχόλια μου.
Παρεπιμπτόντος είναι καλό αυτοκίνητο.
Φίλε αν δεις τα ποσταρισματα μου εδω και εκει θα δεις οτι έχω μιλήσει για πολλα αμάξια με καλα λόγια, civic, qq, crv,, bmw συνεπως άκυρο το σχολιο σου οτι βγάζω ολα τα αλλα σκαρτα. Σε δικαιολογώ όμως αν παρακολουθήσες αυτο και μονο το νημα. Δεν διστάζω να μιλάω για καθε αμάξι που τοποθετούμε για τα καλα του που γνωριζω, ακόμα και εδω ποιο πάνω λεω για την αξία της bmw . Οπότε άτοπα τα λεγόμενα σου.
Ολα είναι δευτεροτριτα μπροστα στο δικό σου. Αυτο εισπράτω εγώ και έμμεσα στο λένε. Αμα δεν το καταλαβαινεις τι να σου πω...
-
Ο χρήστης suncity έγραψε:
Ολα είναι δευτεροτριτα μπροστα στο δικό σου. Αυτο εισπράτω εγώ και έμμεσα στο λένε. Αμα δεν το καταλαβαινεις τι να σου πω...Καλό
-
-
Μάγκες τις φλαχομαγκιες για κομπλεξισμους τις αντιπαρερχομαι. Αν το ζήτημα του νέο πλουτισμού το ακούτε απο εμενα σημερα το βράδυ πρωτη φορά τι να πω....φυσικα και ολοι δεν αγοράζουν με κριτήριο τι θα λεει το μπρελοκ και την κοινωνική καταξίωση που νομίζει οτι του δίνει μια πριμιουμ μάρκα, και μαγκιά σας αν δεν είστε σε αυτη την κατηγορία.
Όμως ολοι γνωρίζουμε και διαβάζουμε και εδω γνωμες απο ανθρώπους που αγοράζουν και πληρώνουν την κοινωνική καταξίωση μέσω του αμαξιου με αντίτιμο τα πάντα ολα σε εξοπλισμο και ανέσεις αρκεί να μπουν σε μια μπεμπα!Υπαρχει κόσμος και σε αυτο το νημα που οτι και να του γράψεις σαν επιχείρημα, απαντούν ναι αλλα η bmw ειναι πριμιουμ! Και οπως εχω ξαναγράψει ήμουν κάτοχος μη πριμιουμ μάρκας με λεφτα που μπορούσα να αγοράσω τα περισσότερα ....πριμιουμ! Οπότε αυτα για τον γείτονα μου με την bmw ειναι αστειότητες.
-
Ο χρήστης suncity έγραψε:
Ολα είναι δευτεροτριτα μπροστα στο δικό σου. Αυτο εισπράτω εγώ και έμμεσα στο λένε. Αμα δεν το καταλαβαινεις τι να σου πω...
Φίλε βουλομενο γράμμα διαβάζεις!
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Για το γουφερ εχεις δίκιο , 2 τουιτερ εχει, για τα υπόλοιπα δεν μπαίνω στην διαδικασια αντιπαράθεσης εφενος γιατι βαριέμαι μιας και βασικά πραγματα οπως οι χώροι τους θεωρείς υποκειμενικους! Υποκειμενικο το οτι δεν χωρα 5 ος πισω! Υποκειμενικό αν μπαίνεις ξαπλωτος στο αμάξι , μέχρι που φτάνεις με το αμάξι απο άποψη ύψους του αμαξώματος, ποιο εχει περισσότερη ιπποδύναμη, ροπή , ρεπριζ. Ολα υποκειμενικα και πάνω απο ολα τι θα γράφει το μπρελοκ και τι θα βλέπουν οι γείτονες! Μονο αυτο ειναι αντικειμενικό!
Έχω ένα μωρό 10 μηνών και μια χαρά μας φτάνουν οι χώροι. Αυτοκίνητο που θα οδηγώ και θα γουστάρω πήρα, όχι taxi. Η χαμηλή θέση οδήγησης για εμένα και όποιον αγαπά την οδήγηση είναι πλεονέκτημα. Για τους 70+ είναι όντως πρόβλημα αλλά απέχω πάρα πολύ από αυτές τις ηλικίες. Τα ονομαστικά νούμερα της απόδοσης δεν λένε τίποτα γιατί πολύ απλά παίζει τεράστιο ρόλο το πώς αποδίδονται. Το μοτέρ του suzuki λαγκάρει εμφανώς περισσότερο χαμηλά και ψοφάει εντελώς μετά τις 3500 στροφές. Ποιο είναι πιο ευχάριστο στην καθημερινή οδήγηση? Αν ανοίξουν τα 2 αυτοκίνητα με τα ίδια χιλιόμετρα και με την βέλτιστη σχέση το καθένα από τα 50 μέχρι τα 150 πιστεύεις ότι το suzuki θα είναι ταχύτερο? Χλωμό.
Να μιλήσουμε για θόρυβο μοτέρ-αεροδυναμικό? Για άνεση ανάρτησης? Για αίσθηση κιβωτίου-τιμονιού? Για ποιότητα συνολικά? Για esp που βγαίνει εντελώς? Για πίσω κίνηση? Για 50-50 ζύγισμα (η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πορτμπαγκάζ επειδή είναι βλαμμένοι εκεί στο Μόναχο)?
Την καραμέλα με τα μπρελόκ, τους γείτονες και τα σήματα μπορείς να την φτύσεις ή να την καταπιείς γιατί βγάζεις κόμπλεξ και είναι κρίμα. Δεν πήρα premium τις εποχές που οι μύγες ήταν παχιές. Αν η bmw δεν έβγαινε σε αυτή την τιμή θα είχα πάρει ένα άλλο χατς με το ταβάνι που είχα θέσει (civic, v40, alfa). Πάντως το suzuki δεν θα το έπαιρνα.Και επειδή πρόσθεσες και ένα σχόλιο για τις τιμές, σύμφωνα με αυτά που λες αν βάλω σήμερα πωλητήριο πρέπει να βγάλω κιόλας λεφτά. Το πήρα 23, σήμερα κάνει 29, μια χαρά επένδυση έκανα, ούτε προθεσμιακή σε τουρκική τράπεζα δεν δίνει τέτοια απόδοση
Τα 25 που λες είναι για αυτοκίνητα με sport line και αρκετά extra. Όσο και να θες να μεγαλώσεις την διαφορά στην τιμή δεν σου βγαίνει, άστο.Το πως ενα αμάξι ξεφουσκώνει στις 3500 στροφές οταν ο κατασκευαστής γράφει μέγιστη ισχύς στις 3750 στροφές , αυτο μονο οσοι αγαπούν τις χαμηλές θέσεις οδήγησης το γνωρίζουν προφανώς!
Επισης εχεις προφανώς δικούς σου τιμοκαταλόγους για να λες οτι 25 κανει το πακετο σπορτ λαιν με πολλα εξτρα. Γιατι δεν προκύπτει απο πουθενα.Τελος το μονο αμάξι απο τα 5-6 1.6 ντίζελ που οδηγηςα που σκορτσαριζε στις χαμηλές στροφές και έδειχνε απροθυμία να ακολουθήσει , σε σημειο σβησιματος, το γράφουν και σε δοκιμές, απο όσα οδήγησα ηταν ο άσος....
-
Αυτό με το σήμα και την μόστρα και μάλιστα με ειρωνικό και απαξιωτικό υφάκι το έχεις πει σε πολλά ποσταρίσματα και όχι μόνο σε αυτό το νήμα. Αυτός που φοράει τρύπιο σώβρακο και δανείζεται μέχρι τα μπούνια για να πάρει μια merc ή bmw ανήκει στην κατηγορία που λες. Εδώ έχουμε να κάνουμε με 1600αρια diesel και με συγκεκριμένα budget. Τι μούρη μπορείς να πουλήσεις με diesel άσο?
Σου λέμε συνέχεια ότι πήραμε τον άσο λόγω τιμής και επειδή μας κάλυπτε σε όσα ψάχναμε. Επίσης το ότι για κάποιους τα premium αγοράζονται για την μόστρα εκμηδενίζει την αξία τους σαν αυτοκίνητα? Με αυτή τη λογική οι περισσότερες ferrari και πόρσε του πλανήτη αγοράζονται ή οδηγούνται για μόστρα => μάπα αυτοκίνητα.
Forester turbo είχα και με τα λεφτά που έδωσα έπαιρνα άνετα bmw ή merc ή audi. Τότε τις θεωρούσα (και ήταν) πανάκριβες επιλογές από την στιγμή που για μια ατμοσφαιρική 316 ή ένα a4 1.6 ήθελες 30 χιλιάρικα χωρίς πολλά έξτρα.
Αν δεν μπορείς να χωνέψεις ότι η bmw είναι vfm (με απόλυτα και συγκριτικά δεδομένα) όπως είναι αντίστοιχα το suzuki δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Να παραδεχτούμε όμως ότι το suzuki είναι top of the top, χλωμό -
Που είναι ο Δημήτρης να γράψει μια γνώμη που τα έχει οδηγήσει όλα τώρα πρόσφατα...
Νομίζω από τα λεγόμενά του ο άσος ήταν από τα καλύτερα σε αίσθηση(κινητήρα)... -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το πως ενα αμάξι ξεφουσκώνει στις 3500 στροφές οταν ο κατασκευαστής γράφει μέγιστη ισχύς στις 3750 στροφές , αυτο μονο οσοι αγαπούν τις χαμηλές θέσεις οδήγησης το γνωρίζουν προφανώς!
Επισης εχεις προφανώς δικούς σου τιμοκαταλόγους για να λες οτι 25 κανει το πακετο σπορτ λαιν με πολλα εξτρα. Γιατι δεν προκύπτει απο πουθενα.Τελος το μονο αμάξι απο τα 5-6 1.6 ντίζελ που οδηγηςα που σκορτσαριζε στις χαμηλές στροφές και έδειχνε απροθυμία να ακολουθήσει , σε σημειο σβησιματος, το γράφουν και σε δοκιμές, απο όσα οδήγησα ηταν ο άσος....
Το ίδιο μοτέρ με την alfa δεν έχει? Έχω οδηγήσει για πολλά χιλιόμετρα mito 1.6 diesel με 120 άλογα και έχω κάνει td την τζουλιέτα με τα 105. Και στις 2 ακόμα και στο dynamic υπήρχε lag μέχρι τις 1600-1700 και μετά τις 3500-3700 βούιζαν χωρίς να αποδίδουν. Η ροπή είναι εντυπωσιακή (ειδικά στη mito που είναι και πιο ελαφριά γούσταρα τρελά) αλλά αποδίδει λίγο σαν on-off και θέλει αρκετή δουλειά με το κιβώτιο για να τον έχεις στο ωφέλιμο εύρος. ΔΕΝ έχω οδηγήσει το suzuki και δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι σε αυτά.
24 χιλιάρικα με sport line και κάποια extra έγραψε πολύ πρόσφατα ότι πήρε προσφορά άλλο μέλος. Εσύ τον χαβά σου, εξακολουθείς να βλέπεις τις τιμές του configurator που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.
Το σχόλιο περί σκορτσαρίσματος χαμηλά απλά εμπαθέστατο και χωρίς επαφή με την πραγματικότητα. Ας γράψουν όσοι έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο. Στο sport αρχίζει και τραβάει από τις 1200 περίπου και στις 1400-1500 έχει ροπιάσει. Αν εσένα σου έσβηνε μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις το δίπλωμα. Σε θόρυβο λειτουργίας και σε τρόπο απόδοσης (γραμμικότητα) είναι εξαιρετικός (του honda μπορεί να είναι και καλύτερος αλλά δεν το έχω οδηγήσει). -
Φίλε clouzo εσυ μίλησες για κόμπλεξ απο μέρους ενω εγω μίλησα για κάποιους που κάνουν μόστρα τα μπρελοκ τους. Αν δεν εισαι σε αυτη την κατηγορία δεν εχεις λόγους να θιγεσαι. Οπως βλέπω στην ίδια κατηγορία με εσένα ημουν καθως και εγω πριν το σουζουκι ειχα mazda cx7 των +40000 ευρω...
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το πως ενα αμάξι ξεφουσκώνει στις 3500 στροφές οταν ο κατασκευαστής γράφει μέγιστη ισχύς στις 3750 στροφές , αυτο μονο οσοι αγαπούν τις χαμηλές θέσεις οδήγησης το γνωρίζουν προφανώς!
Επισης εχεις προφανώς δικούς σου τιμοκαταλόγους για να λες οτι 25 κανει το πακετο σπορτ λαιν με πολλα εξτρα. Γιατι δεν προκύπτει απο πουθενα.Τελος το μονο αμάξι απο τα 5-6 1.6 ντίζελ που οδηγηςα που σκορτσαριζε στις χαμηλές στροφές και έδειχνε απροθυμία να ακολουθήσει , σε σημειο σβησιματος, το γράφουν και σε δοκιμές, απο όσα οδήγησα ηταν ο άσος....
Το ίδιο μοτέρ με την alfa δεν έχει? Έχω οδηγήσει για πολλά χιλιόμετρα mito 1.6 diesel με 120 άλογα και έχω κάνει td την τζουλιέτα με τα 105. Και στις 2 ακόμα και στο dynamic υπήρχε lag μέχρι τις 1600-1700 και μετά τις 3500-3700 βούιζαν χωρίς να αποδίδουν. Η ροπή είναι εντυπωσιακή (ειδικά στη mito που είναι και πιο ελαφριά γούσταρα τρελά) αλλά αποδίδει λίγο σαν on-off και θέλει αρκετή δουλειά με το κιβώτιο για να τον έχεις στο ωφέλιμο εύρος. ΔΕΝ έχω οδηγήσει το suzuki και δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι σε αυτά.
24 χιλιάρικα με sport line και κάποια extra έγραψε πολύ πρόσφατα ότι πήρε προσφορά άλλο μέλος. Εσύ τον χαβά σου, εξακολουθείς να βλέπεις τις τιμές του configurator που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.
Το σχόλιο περί σκορτσαρίσματος χαμηλά απλά εμπαθέστατο και χωρίς επαφή με την πραγματικότητα. Ας γράψουν όσοι έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο. Στο sport αρχίζει και τραβάει από τις 1200 περίπου και στις 1400-1500 έχει ροπιάσει. Αν εσένα σου έσβηνε μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις το δίπλωμα. Σε θόρυβο λειτουργίας και σε τρόπο απόδοσης (γραμμικότητα) είναι εξαιρετικός (του honda μπορεί να είναι και καλύτερος αλλά δεν το έχω οδηγήσει).Εχεις ταλέντο στο να προσβαλεις τον άλλον!
Προφανώς και ο δοκιμαστης του drive πρεπει να σκισει το δίπλωμα του!
Τα ντίζελ στις πολύ χαμηλές στροφές έχουν μια τάση να σκορτσάρουν έντονα, μέχρις σημείου να σβήνουν. Πρέπει να προσαρμόσεις την οδήγησή του λοιπόν, αλλά τελικά είναι ένα μάλλον εκνευριστικό χαρακτηριστικό. Αυτό η 116d κάποιες φορές σου το βγάζει.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimes ... t-dynamics
ΥΓ άμα δεν εχεις καταλάβει ακόμα εχω οδηγήσει τον άσο και σκαρτσαριζε μια χαρα! Εσυ αντίθετα χωρις να εχεις οδηγήσει το σουζουκι εχεις φουλ άποψη.....
-
Δεν θίγομαι και δεν υπερασπίζομαι τους τύπους που λες. Πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Στη ΔΝΤ εποχή ευτυχώς έχουν λιγοστέψει. Η όλη συζήτηση φούντωσε όταν άρχισες να λες και να επιμένεις ότι στα 20 χιλιάρικα το suzuki είναι το καλύτερο diesel που μπορεί να αγοράσει κάποιος. Και σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι για τα λεφτά του είναι ένα πολύ τίμιο και καλό αυτοκίνητο αλλά όχι και το καλύτερο ή καταλληλότερο για όλους. Σου ευχήθηκα από τους πρώτους καλορίζικο και καλοτάξιδο. Πρέπει και εσύ να σέβεσαι/δέχεσαι τις επιλογές που κάνουν κάποιοι άλλοι. Φιλικά όλα και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Εχεις ταλέντο στο να προσβαλεις τον άλλον!Προφανώς και ο δοκιμαστης του drive πρεπει να σκισει το δίπλωμα του!
Τα ντίζελ στις πολύ χαμηλές στροφές έχουν μια τάση να σκορτσάρουν έντονα, μέχρις σημείου να σβήνουν. Πρέπει να προσαρμόσεις την οδήγησή του λοιπόν, αλλά τελικά είναι ένα μάλλον εκνευριστικό χαρακτηριστικό. Αυτό η 116d κάποιες φορές σου το βγάζει.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimes ... t-dynamics
Δεν έχω καμία τέτοια διάθεση αλλά πονάνε τα ματάκια μου με αυτά που διαβάζω κάποιες φορές...
Βρήκες λοιπόν ένα test από το drive (αφού έψαξες όλο το net φαντάζομαι), απομόνωσες μια φράση που σε βόλευε για να δούμε τι, ότι ο άσος σκορτσάρει σε σημείο να σβήνει?
Απλά βαριέμαι να ανεβάσω πολλά links που γράφουν εντελώς άλλα. Και στην τελική δεν χρειάζομαι κανέναν δημοσιοκάφρο να μου πει πώς αποδίδει ένα μοτέρ και πώς στρίβει ένα αυτοκίνητο. Έχω χεράκια και ποδαράκια και αυτάκια -
Το συμπέρασμα απο το περιοδικο συμπίπτει με το συμπερασμα απο το δικο μoυ td .
Tα μονα αμαξια απο αυτα που οδήγησα τελυταία που σκορτσάριζαν σε σημειο σβησίματος ήταν ο ασος κατα κύριο λόγο και μετά το v40. civic , crv, qq ( 2 φορες), scross (2 φορες), δεν είχαν τέτοια συμπεριφορά. Την ποιο καλη/ομαλη στις χαμηλες την είχε ο κινητηρας της χοντα. -
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Που είναι ο Δημήτρης να γράψει μια γνώμη που τα έχει οδηγήσει όλα τώρα πρόσφατα...
Νομίζω από τα λεγόμενά του ο άσος ήταν από τα καλύτερα σε αίσθηση(κινητήρα)...Έχω ήδη γράψει, ήταν πολύ καλό οδηγικά, για λοιπούς λόγους το απέρριψα, σίγουρα όχι λόγω τιμής
Το συμπέρασμα απο το περιοδικο συμπίπτει με το συμπερασμα απο το δικο μoυ td .
Tα μονα αμαξια απο αυτα που οδήγησα τελυταία που σκορτσάριζαν σε σημειο σβησίματος ήταν ο ασος κατα κύριο λόγο και μετά το v40. civic , crv, qq ( 2 φορες), scross (2 φορες), δεν είχαν τέτοια συμπεριφορά. Την ποιο καλη/ομαλη στις χαμηλες την είχε ο κινητηρας της χοντα.Tkin όταν το οδήγησες σε τι mode το είχες; Μήπως στο Eco pro? Εκεί έπαιζε να είχε ένα κλικ λιγότερη απόκριση. Στο sport πάντως το αμάξι θέριζε από χαμηλά και είχε και άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Που είναι ο Δημήτρης να γράψει μια γνώμη που τα έχει οδηγήσει όλα τώρα πρόσφατα...
Νομίζω από τα λεγόμενά του ο άσος ήταν από τα καλύτερα σε αίσθηση(κινητήρα)...Έχω ήδη γράψει, ήταν πολύ καλό οδηγικά, για λοιπούς λόγους το απέρριψα, σίγουρα όχι λόγω τιμής
Το συμπέρασμα απο το περιοδικο συμπίπτει με το συμπερασμα απο το δικο μoυ td .
Tα μονα αμαξια απο αυτα που οδήγησα τελυταία που σκορτσάριζαν σε σημειο σβησίματος ήταν ο ασος κατα κύριο λόγο και μετά το v40. civic , crv, qq ( 2 φορες), scross (2 φορες), δεν είχαν τέτοια συμπεριφορά. Την ποιο καλη/ομαλη στις χαμηλες την είχε ο κινητηρας της χοντα.Tkin όταν το οδήγησες σε τι mode το είχες; Μήπως στο Eco pro? Εκεί έπαιζε να είχε ένα κλικ λιγότερη απόκριση. Στο sport πάντως το αμάξι θέριζε από χαμηλά και είχε και άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.
Δεν θυμάμαι Δημήτρη σε ποιο mode ήταν αλλα φαντάζομαι τα τσακαλια της αντιπροσωπείας θα το ειχαν στο ποιο πιασάρικο!
-
Μπα, όπως θα το είχε αφήσει ο τελευταίος. Σίγουρα παίζει ρόλο αυτό το mode και όπως γράφεις την εμπειρία σου μάλλον στο eco θα ήταν
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου