-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν παρόλα αυτά το βρίσκεις τόσο πρόβλημα, και έχει πυκνή ροή, γιατί δεν μένεις στην μεσαία; λωρίδα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;
Ε καλά τώρα γτπ.
-
Ο χρήστης EliasT έγραψε:
Οι 15 ποδηλάτες που υπάρχουν κάθε χρονική στιγμή σε όλο το μήκος της Ποσειδώνος πάνω στο οδόστρωμα και κινούνται με max 30 χιλιόμετρα/ώρα αποκλείοντας 1000 άλλα οχήματα από το 33% του δρόμου βοηθάνε τη ροή της κίνησης;
Συμφωνα με τον Λαππα Ναι,συμφωνα με την λογικη Οχι.
Σε ποιά λογική αναφέρεσαι ακριβώς? Σε αυτή από την οποία πολλοί εδώ πέρα (και όχι μόνο) έχετε πάρει προ πολλού διαζύγιο? Μια χαρά τα λέει ο Χρήστος ...
-
Σε διαδρομή μισής ώρας κάθε απόγευμα καθημερινής:
- άνοδος Καποδιστρίου, η αριστερή πήχτρα να σέεεεεερνεται, δεξιά κανα δύο να προσπερνάνε και να απορούν γιατί τα ζώα δεν μοιράζονται τις 2 λωρίδες
- Φανάρι που στρίβει από κάθοδο Κηφισίας προς Κατεχάκη (μπροστά στην Ισραηλινή πρεσβεία). 2 λωρίδες στο φανάρι, 20 αμάξια να περιμένουν στην αριστερή, 5 στη δεξιά
- Κατεχάκη, στο φανάρι της Καισαριανής, το 1ο και το 2ο του Βύρωνα, οι αμοιβάδες να προσπερνάνε από δεξιά (πατώντας πάνω στη διαγράμμιση που υπάρχει μετά το φανάρι και στην λωρίδα επιτάχυνσης που υπάρχει για αυτούς που μπαίνουν από κάθε φανάρι στην Κατεχάκη. Πήηηηχτρα στη κίνηση για ΚΑΝΕΝΑ λόγο, λόγω των κάφρων που δημιουργούν φαινόμενο bottleneck (και το τρώνε λίγο παρακάτω και οι ίδιοι στη μάπα)
Κατά τα άλλα οι ποδηλάτες εμποδίζουν τη φυσιολογική ροή και όχι το κακό κεφάλι του 90% όσων οδηγούν στους δρόμους. Σοβαρά τώρα δεν την παλεύετε και πολύ ε!
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Αν παρόλα αυτά το βρίσκεις τόσο πρόβλημα, και έχει πυκνή ροή, γιατί δεν μένεις στην μεσαία; λωρίδα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;
Ε καλά τώρα γτπ.
Να σε βοηθήσω να πεις αυτό που διστάζεις; Ο τυπικός βιαστικός Έλληνας ΙΧής δεν παλουκώνεται σε μια λωρίδα όση κίνηση και να έχει. Θέλει να προσπερνά συνεχώς, είτε από δεξιά, είτε από αριστερά. Και σε αυτό όντως είναι πρόβλημα τα ποδήλατα στην δεξιά. Για όλους τους άλλους που απλά ακολουθούν υπομονετικά την κίνηση, τα... ποδήλατα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στον ρυθμό τους.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Να σε βοηθήσω να πεις αυτό που διστάζεις; Ο τυπικός βιαστικός Έλληνας ΙΧής δεν παλουκώνεται σε μια λωρίδα όση κίνηση και να έχει. Θέλει να προσπερνά συνεχώς, είτε από δεξιά, είτε από αριστερά. Και σε αυτό όντως είναι πρόβλημα τα ποδήλατα στην δεξιά. Για όλους τους άλλους που απλά ακολουθούν υπομονετικά την κίνηση, τα... ποδήλατα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στον ρυθμό τους.
πολυ σωστα.Βρισκεις ποδηλατο στη δεξια στην παραλιακη στο Π Φαληρο με 15χλμ/ωρα.Ακολουθεις απο πισω μεχρι Γλυφαδα.Σφηνες θα κανεις δεξια-αριστερα οποτε βρισκεις ποδηλατο στην δεξια?
Σταματας σε φαναρι και τσουπ 2 ποδηλατα εμπρος που εφτασαν εκει αναμεσα απο το αυτοκινητο σου και το πεζοδρομιο.Αναβει πρασινο.Ακολουθουν ολοι (καμια 500αρια αυτοκινητα οχι πολλα) στην δεξια την επιταχυνση του ποδηλατου μεχρι το επομενο κοκκινο και τουμπαλιν μεχρι Γλυφαδα.
-
Τώρα σοβαρά του λές να παλουκωθεί στη μεσαία και να μη χρησιμοποιεί τη δεξιά?
Τα τέλη γιατί τα πληρώνει? Για να μπορεί να κινηθεί στο μισό δρόμο? -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Τώρα σοβαρά του λές να παλουκωθεί στη μεσαία και να μη χρησιμοποιεί τη δεξιά?
Τα τέλη γιατί τα πληρώνει? Για να μπορεί να κινηθεί στο μισό δρόμο?δλδ επειδη πληρωσες 1000 ευρω τελη θα μας γαμησεις κιολα?
-
Τραγικό. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να πάει κανείς στην μεσαία και να ξαναμπεί στην δεξιά επειδή μπροστά του είναι ένα... ποδήλατο.
Κανένας δεν απαγορεύει στους οδηγούς να κινούνται στα δεξιά. Απλά θα ξέρουν ότι σε αυτή την λωρίδα ενδέχεται να συναντήσουν και ποδήλατα, εκτός από όοοοοοολα τα άλλα εντελώς σταματημένα οχήματα. Αλλά είπαμε, εκείνοι απλά κάνουν την δουλειά τους. Τα ποδήλατα είναι εκεί μόνο για να ενοχλούνε.
Αλήθεια, για τους ταξιτζήδες που είναι χιλιάδες και σταματούν κάθε 3 και λίγο εντελώς στα δεξιά ποια είναι η γνώμη σας;
-
Ρε παιδιά να το πω πολύ απλά.Δεν έχω πρόβλημα να πηγαίνω ας πούμε Γλυφάδα και να βρίσκω στη δεξιά λωρίδα και μερικούς ΣΩΣΤΟΥΣ ποδηλάτες.Αλλά σε αυτό που αναλύετε,ότι ας πούμε μπορεί να έχει πολλή κίνηση ο δρόμος και το ποδήλατο να κρατάει ένα σωρό αυτοκίνητα πίσω του (όχι με ακινητοποιημένα οχήματα,αλλά να μη μπορούν ας πούμε να πάνε πάνω από 50,τυχαίο νούμερο),δε μπορεί ο ποδηλάτης ο ίδιος να το αντιληφθεί αυτό και να ανέβει στο κομμάτι όπου έχει πολύ φαρδύ πεζοδρόμιο? Ή να στρίψει σε κάποιο στενό και να πάει παράλληλα? Αναλόγως το σημείο και το δρόμο πάντα.Δηλαδή βλέπει ένα δρόμο πήχτρα που όμως μπροστά του στη δεξιά υπάρχει μεγάλο κενό επειδή αυτός κραταέι άλλους πίσω (μου έχει τύχει αρκετές φορές).Ε δε μπορεί ας πούμε στο επόμενο φανάρι να κατέβει και να κάνει μια στάση στο πεζοδρόμιο να αφήσει μερικούς να φύγουν?
Συμφωνώ ότι πρέπει να σεβόμαστε τους ποδηλάτες όταν οδηγούμε.Το ανάποδο όμως δεν ισχύει?
Εγώ να περιμένω από πίσω του για 2,3,4,5 φανάρια.Εκείνος δε μπορεί να ανέβει μια στιγμή στο επόμενο και να αφήσει 10-15 αυτοκίνητα να φύγουν ας πούμε? -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Τώρα σοβαρά του λές να παλουκωθεί στη μεσαία και να μη χρησιμοποιεί τη δεξιά?
Τα τέλη γιατί τα πληρώνει? Για να μπορεί να κινηθεί στο μισό δρόμο?Πες τα ρε grey !!!!!!
Μη σου πω οτι κανονικα θα πρεπει αυτοι που πληρωνουν πιο πολλα τελη να πιανουν αριστερη κ μεσαια , ενω αυτοι με λιγοτερα τελη τερμα δεξιαΥ.γ
Τα υβριδικα η κατι αλλα που δεν πληρωνουν καθε 32 του μηνος δικαιουνται να κινηθουν.. -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Ρε παιδιά να το πω πολύ απλά.Δεν έχω πρόβλημα να πηγαίνω ας πούμε Γλυφάδα και να βρίσκω στη δεξιά λωρίδα και μερικούς ΣΩΣΤΟΥΣ ποδηλάτες.Αλλά σε αυτό που αναλύετε,ότι ας πούμε μπορεί να έχει πολλή κίνηση ο δρόμος και το ποδήλατο να κρατάει ένα σωρό αυτοκίνητα πίσω του,δε μπορεί ο ποδηλάτης ο ίδιος να το αντιληφθεί αυτό και να ανέβει στο κομμάτι όπου έχει πολύ φαρδύ πεζοδρόμιο? Ή να στρίψει σε κάποιο στενό και να πάει παράλληλα? Αναλόγως το σημείο και το δρόμο πάντα.Δηλαδή βλέπει ένα δρόμο πήχτρα που όμως μπροστά του στη δεξιά υπάρχει μεγάλο κενό επειδή αυτός κραταέι άλλους πίσω (μου έχει τύχει αρκετές φορές).Ε δε μπορεί ας πούμε στο επόμενο φανάρι να κατέβει και να κάνει μια στάση στο πεζοδρόμιο να αφήσει μερικούς να φύγουν?Ειμαι 37 , γεννημα θρεμμα Ανω Γλυφαδα. Δεν θυμαμαι τοσα χρονια να εχει μπλοκαρει ποτε η παραλιακη (ειτε ολες ειτε μονο η δεξια λωριδα) κ να φταιει ενας η δυο η ενα τσουρμο ποδηλατες..
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Οι 15 ποδηλάτες που υπάρχουν κάθε χρονική στιγμή σε όλο το μήκος της Ποσειδώνος πάνω στο οδόστρωμα και κινούνται με max 30 χιλιόμετρα/ώρα αποκλείοντας 1000 άλλα οχήματα από το 33% του δρόμου βοηθάνε τη ροή της κίνησης;
Συμφωνα με τον Λαππα Ναι,συμφωνα με την λογικη Οχι.
Σε ποιά λογική αναφέρεσαι ακριβώς? Σε αυτή από την οποία πολλοί εδώ πέρα (και όχι μόνο) έχετε πάρει προ πολλού διαζύγιο? Μια χαρά τα λέει ο Χρήστος ...
Τα ποδηλατα ειναι κινητα εμποδια.Εγω κινουμαι δεξια και ξαφνικα βλεπω μπροστα μου εναν ποδηλατη και επειδη αριστερα μου ερχονται αυτοκινητα δεν μπορω να προσπερασω ,αρα αναγκαζομαι να φρεναρω και να κινηθω στα χλμ του ποδηλατη.Πισω απο μενα ερχονται ΙΧ ,φορτηγα ,λεωφορεια και αναγκαζονται να φρεναρουν.
Τα ποδηλατα πρεπει να απαγορευθουν σε τετοιου ειδους δρομους διοτι δημιουργουν προβληματα.
Οι συχνες αυξομειωσεις ταχυτητων ,οδηγουν σε αυξηση των καυσαεριων αρα μολυνση της ατμοσφαιρας.Η φυσικη θεση του ποδηλατου ειναι η εξοχη και οι δρομοι με χαμηλη κινηση.Το ποδηλατο δεν μπορει να ειναι μεσο μεταφορας .
Επισης ,οσοι οδηγητε ποδηλατο σε τετοιους δρομους, το μονο που καταφερνεται ειναι να μεταφερετε βαθυτερα στα πνευμονια σας,τα καυσαερια των οχηματων. -
Όσα ξέρατε για την ποδηλασία στις πόλεις ξεχάστε τα. Ο ιταλάκιας ομίλησε.
-
Ο χρήστης EliasT έγραψε:
Η φυσικη θεση του ποδηλατου ειναι η εξοχη και οι δρομοι με χαμηλη κινηση.Το ποδηλατο δεν μπορει να ειναι μεσο μεταφορας.Βλάκες Ολλανδοί, κουτόφραγκοι, τι να ξέρετε και εσείς! Όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες εσείς τρώγατε βελανίδια (βέβαια τώρα δεν αξίζουμε ούτε να μας χέσεις αλλά αυτό δεν έχει σημασία αφού πριν από 2500 χρόνια κάποιοι που έζησαν στον ίδιο τόπο χτίζανε Παρθενώνες )
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τραγικό. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να πάει κανείς στην μεσαία και να ξαναμπεί στην δεξιάααα !!!! αμα εχει ποδηλατα μπορει να κανει 40 φορες το δεξια αριστερα.Εαν το κανει επειδη εχει βρει κενο στην αριστερη-μεσαια-δεξια 5-6 αυτοκινητων ενω η δικη του λωριδα ειναι πηγμενη ειναι καΝγκουρας.
επειδή μπροστά του είναι ένα... ποδήλατο.
σε ολη τη παραλιακη ενα (1) ποδηλατο? Μονο εσυ βγαινεις για ποδηλατο στη παραλιακη?
Κανένας δεν απαγορεύει στους οδηγούς να κινούνται στα δεξιά. Απλά θα ξέρουν ότι σε αυτή την λωρίδα ενδέχεται να συναντήσουν και ποδήλατα, εκτός από όοοοοοολα τα άλλα εντελώς σταματημένα οχήματα. Αλλά είπαμε, εκείνοι απλά κάνουν την δουλειά τους. Τα ποδήλατα είναι εκεί μόνο για να ενοχλούνε.
ε και επειδη υπαρχουν οι τρομπες που σταματανε για τσιγαρα/καμακι/ταριφα στην δεξια στην παραλιακη,τι πειραζει να ριξουμε και 50 ποδηλατα? Ειναι που ειναι μπουρδελο η παραλιακη στη δεξια να την κανουμε τριμπουρδελη.
Αλήθεια, για τους ταξιτζήδες που είναι χιλιάδες και σταματούν κάθε 3 και λίγο εντελώς στα δεξιά ποια είναι η γνώμη σας;
ο ταξιτζης εχει βγει για δουλεια,και δεν μπορει να κανει αλλιως.Εσοχες εχει σε ολυ λιγα σημεια.
Γνωμη η ιδια που εχω για τους ποδηλατες, που ενω μπορουν να εχουν καλυτερη θεα για τη βολτα τους απο το φαρδυ πεζοδρομιο στη παραλιακη,προτιμουν και βρισκουν ασφαλεστερο μεσα σε ενα σχεδον μομιμα πνιγμενο δρομο καθολη τη διαρκεια της ημερας.
Εγω ουτε που να με πληρωναν δεν το εκανα παντως.Και αυτο στο λεω χωρις πλακα. -
Την περίπτωση να πηγαίνουν και αυτοί στην δουλειά τους γιατί την αποκλείεις;
Επίσης φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι πολύ πιο αντικοινωνικός είναι αυτός που παίρνει το αυτοκίνητο του στην κίνηση για να κάνει βόλτα, παρά αυτός που παίρνει το ποδήλατο του. Αυτό, μια και αναφέρθηκε το Waffle House σε προηγούμενες σελίδες.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Συμφωνώ ότι πρέπει να σεβόμαστε τους ποδηλάτες όταν οδηγούμε.Το ανάποδο όμως δεν ισχύει?
Εγώ να περιμένω από πίσω του για 2,3,4,5 φανάρια.Εκείνος δε μπορεί να ανέβει μια στιγμή στο επόμενο και να αφήσει 10-15 αυτοκίνητα να φύγουν ας πούμε?συρομενο με 40 τονους στην ανηφορα της Καζας μπορει να συναντησεις να σταματησει για να περασουν τα αυτοκινητα που τα παει καροτσι με 50,ποδηλατο να κανει χωρο για περασουν τα μπλοκαρισμενα αυτοκινητα με 15χλμ/ωρα στην παραλιακη δεν θα δεις ΠΟΤΕ.
Βγηκε ο ανθρωπος να κανει την βολτα του,θα του σπασουν τα αρχιδια τα αυτοκινητα? Ας επαιρναν και αυτοι ποδηλατο στη τελικη!οι δρομοι ειναι για ολους ειπαμε. -
Είναι ας πούμε το ίδιο δύσκολο να προσπεράσεις συρόμενο με 40 τόνους στην ανηφόρα της Κάζας, με το να προσπεράσεις ένα ποδήλατο στην παραλιακή.
Διαβάζουμε πολύ ωραία πράγματα σε αυτό το νήμα.
-
http://bicycledutch.wordpress.com/2012/10/25/cycling-past-red-lights-its-legal-in-the-netherlands/
ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ!!! (ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΟΡΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ)
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Την περίπτωση να πηγαίνουν και αυτοί στην δουλειά τους γιατί την αποκλείεις;οχι.Και επειδη θελει να παει στη δουλεια του αυτος/αυτοι με 13χλμ/ωρα πρεπει να ακολουθουν αποπισω 2000 αυτοκινητα που θελουν να πανε και αυτοι στη δουλεια τους? ή να αχρηστευθει η δεξια λωριδα για να μην κανουν ζιγκ-ζαγκ? ή να κανουν τα 2000 αυτοκινητα δεξια-αριστερα οποτε θα βρουν αυτα τα 20-30-50-100 ποδηλατα? Τι απο ολα προτεινεις η βλεπεις πιο σωστο για αυτον τον δρομο?
Επίσης φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι πολύ πιο αντικοινωνικός είναι αυτός που παίρνει το αυτοκίνητο του στην κίνηση για να κάνει βόλτα, παρά αυτός που παίρνει το ποδήλατο του. Αυτό, μια και αναφέρθηκε το Waffle House σε προηγούμενες σελίδες.
δλδ εσυ που εχεις αυτοκινητο εισαι αντικοινωνικος?
και το αρχιδι που παει διπλα-διπλα με τον φιλο του συζητωντας με τα ποδηλατα με 12χλμ/ωρα ειναι κοινωνικα ευαισθητοποιημενος?
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]