Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
    • 1
    • 2
    • 361
    • 362
    • 363
    • 364
    • 365
    • 560
    • 561
    • 363 / 561
    Περί αυτοκίνησης
    62
    11206
    56894
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapami last edited by

      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

      Αν παρόλα αυτά το βρίσκεις τόσο πρόβλημα, και έχει πυκνή ροή, γιατί δεν μένεις στην μεσαία; λωρίδα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;

      Ε καλά τώρα γτπ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unhackable last edited by

        Ο χρήστης EliasT έγραψε:

        Οι 15 ποδηλάτες που υπάρχουν κάθε χρονική στιγμή σε όλο το μήκος της Ποσειδώνος πάνω στο οδόστρωμα και κινούνται με max 30 χιλιόμετρα/ώρα αποκλείοντας 1000 άλλα οχήματα από το 33% του δρόμου βοηθάνε τη ροή της κίνησης;

        Συμφωνα με τον Λαππα Ναι,συμφωνα με την λογικη Οχι.

        Σε ποιά λογική αναφέρεσαι ακριβώς? Σε αυτή από την οποία πολλοί εδώ πέρα (και όχι μόνο) έχετε πάρει προ πολλού διαζύγιο? Μια χαρά τα λέει ο Χρήστος ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          unhackable last edited by

          Σε διαδρομή μισής ώρας κάθε απόγευμα καθημερινής:

          • άνοδος Καποδιστρίου, η αριστερή πήχτρα να σέεεεεερνεται, δεξιά κανα δύο να προσπερνάνε και να απορούν γιατί τα ζώα δεν μοιράζονται τις 2 λωρίδες
          • Φανάρι που στρίβει από κάθοδο Κηφισίας προς Κατεχάκη (μπροστά στην Ισραηλινή πρεσβεία). 2 λωρίδες στο φανάρι, 20 αμάξια να περιμένουν στην αριστερή, 5 στη δεξιά
          • Κατεχάκη, στο φανάρι της Καισαριανής, το 1ο και το 2ο του Βύρωνα, οι αμοιβάδες να προσπερνάνε από δεξιά (πατώντας πάνω στη διαγράμμιση που υπάρχει μετά το φανάρι και στην λωρίδα επιτάχυνσης που υπάρχει για αυτούς που μπαίνουν από κάθε φανάρι στην Κατεχάκη. Πήηηηχτρα στη κίνηση για ΚΑΝΕΝΑ λόγο, λόγω των κάφρων που δημιουργούν φαινόμενο bottleneck (και το τρώνε λίγο παρακάτω και οι ίδιοι στη μάπα)

          Κατά τα άλλα οι ποδηλάτες εμποδίζουν τη φυσιολογική ροή και όχι το κακό κεφάλι του 90% όσων οδηγούν στους δρόμους. Σοβαρά τώρα δεν την παλεύετε και πολύ ε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-lappas last edited by

            Ο χρήστης kapami έγραψε:

            Αν παρόλα αυτά το βρίσκεις τόσο πρόβλημα, και έχει πυκνή ροή, γιατί δεν μένεις στην μεσαία; λωρίδα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;

            Ε καλά τώρα γτπ.

            Να σε βοηθήσω να πεις αυτό που διστάζεις; Ο τυπικός βιαστικός Έλληνας ΙΧής δεν παλουκώνεται σε μια λωρίδα όση κίνηση και να έχει. Θέλει να προσπερνά συνεχώς, είτε από δεξιά, είτε από αριστερά. Και σε αυτό όντως είναι πρόβλημα τα ποδήλατα στην δεξιά. Για όλους τους άλλους που απλά ακολουθούν υπομονετικά την κίνηση, τα... ποδήλατα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στον ρυθμό τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dim8 last edited by

              Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

              Να σε βοηθήσω να πεις αυτό που διστάζεις; Ο τυπικός βιαστικός Έλληνας ΙΧής δεν παλουκώνεται σε μια λωρίδα όση κίνηση και να έχει. Θέλει να προσπερνά συνεχώς, είτε από δεξιά, είτε από αριστερά. Και σε αυτό όντως είναι πρόβλημα τα ποδήλατα στην δεξιά. Για όλους τους άλλους που απλά ακολουθούν υπομονετικά την κίνηση, τα... ποδήλατα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στον ρυθμό τους.

              πολυ σωστα.Βρισκεις ποδηλατο στη δεξια στην παραλιακη στο Π Φαληρο με 15χλμ/ωρα.Ακολουθεις απο πισω μεχρι Γλυφαδα.Σφηνες θα κανεις δεξια-αριστερα οποτε βρισκεις ποδηλατο στην δεξια?

              Σταματας σε φαναρι και τσουπ 2 ποδηλατα εμπρος που εφτασαν εκει αναμεσα απο το αυτοκινητο σου και το πεζοδρομιο.Αναβει πρασινο.Ακολουθουν ολοι (καμια 500αρια αυτοκινητα οχι πολλα) στην δεξια την επιταχυνση του ποδηλατου μεχρι το επομενο κοκκινο και τουμπαλιν μεχρι Γλυφαδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                grey last edited by

                Τώρα σοβαρά του λές να παλουκωθεί στη μεσαία και να μη χρησιμοποιεί τη δεξιά?
                Τα τέλη γιατί τα πληρώνει? Για να μπορεί να κινηθεί στο μισό δρόμο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dim8 last edited by

                  Ο χρήστης GREY έγραψε:
                  Τώρα σοβαρά του λές να παλουκωθεί στη μεσαία και να μη χρησιμοποιεί τη δεξιά?
                  Τα τέλη γιατί τα πληρώνει? Για να μπορεί να κινηθεί στο μισό δρόμο?

                  δλδ επειδη πληρωσες 1000 ευρω τελη θα μας γαμησεις κιολα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-lappas last edited by

                    Τραγικό. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να πάει κανείς στην μεσαία και να ξαναμπεί στην δεξιά επειδή μπροστά του είναι ένα... ποδήλατο.

                    Κανένας δεν απαγορεύει στους οδηγούς να κινούνται στα δεξιά. Απλά θα ξέρουν ότι σε αυτή την λωρίδα ενδέχεται να συναντήσουν και ποδήλατα, εκτός από όοοοοοολα τα άλλα εντελώς σταματημένα οχήματα. Αλλά είπαμε, εκείνοι απλά κάνουν την δουλειά τους. Τα ποδήλατα είναι εκεί μόνο για να ενοχλούνε.

                    Αλήθεια, για τους ταξιτζήδες που είναι χιλιάδες και σταματούν κάθε 3 και λίγο εντελώς στα δεξιά ποια είναι η γνώμη σας;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      grey last edited by

                      Ρε παιδιά να το πω πολύ απλά.Δεν έχω πρόβλημα να πηγαίνω ας πούμε Γλυφάδα και να βρίσκω στη δεξιά λωρίδα και μερικούς ΣΩΣΤΟΥΣ ποδηλάτες.Αλλά σε αυτό που αναλύετε,ότι ας πούμε μπορεί να έχει πολλή κίνηση ο δρόμος και το ποδήλατο να κρατάει ένα σωρό αυτοκίνητα πίσω του (όχι με ακινητοποιημένα οχήματα,αλλά να μη μπορούν ας πούμε να πάνε πάνω από 50,τυχαίο νούμερο),δε μπορεί ο ποδηλάτης ο ίδιος να το αντιληφθεί αυτό και να ανέβει στο κομμάτι όπου έχει πολύ φαρδύ πεζοδρόμιο? Ή να στρίψει σε κάποιο στενό και να πάει παράλληλα? Αναλόγως το σημείο και το δρόμο πάντα.Δηλαδή βλέπει ένα δρόμο πήχτρα που όμως μπροστά του στη δεξιά υπάρχει μεγάλο κενό επειδή αυτός κραταέι άλλους πίσω (μου έχει τύχει αρκετές φορές).Ε δε μπορεί ας πούμε στο επόμενο φανάρι να κατέβει και να κάνει μια στάση στο πεζοδρόμιο να αφήσει μερικούς να φύγουν?
                      Συμφωνώ ότι πρέπει να σεβόμαστε τους ποδηλάτες όταν οδηγούμε.Το ανάποδο όμως δεν ισχύει?
                      Εγώ να περιμένω από πίσω του για 2,3,4,5 φανάρια.Εκείνος δε μπορεί να ανέβει μια στιγμή στο επόμενο και να αφήσει 10-15 αυτοκίνητα να φύγουν ας πούμε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannik1977 last edited by

                        Ο χρήστης GREY έγραψε:
                        Τώρα σοβαρά του λές να παλουκωθεί στη μεσαία και να μη χρησιμοποιεί τη δεξιά?
                        Τα τέλη γιατί τα πληρώνει? Για να μπορεί να κινηθεί στο μισό δρόμο?

                        Πες τα ρε grey !!!!!!
                        Μη σου πω οτι κανονικα θα πρεπει αυτοι που πληρωνουν πιο πολλα τελη να πιανουν αριστερη κ μεσαια , ενω αυτοι με λιγοτερα τελη τερμα δεξια

                        Υ.γ
                        Τα υβριδικα η κατι αλλα που δεν πληρωνουν καθε 32 του μηνος δικαιουνται να κινηθουν..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannik1977 last edited by

                          Ο χρήστης GREY έγραψε:
                          Ρε παιδιά να το πω πολύ απλά.Δεν έχω πρόβλημα να πηγαίνω ας πούμε Γλυφάδα και να βρίσκω στη δεξιά λωρίδα και μερικούς ΣΩΣΤΟΥΣ ποδηλάτες.Αλλά σε αυτό που αναλύετε,ότι ας πούμε μπορεί να έχει πολλή κίνηση ο δρόμος και το ποδήλατο να κρατάει ένα σωρό αυτοκίνητα πίσω του,δε μπορεί ο ποδηλάτης ο ίδιος να το αντιληφθεί αυτό και να ανέβει στο κομμάτι όπου έχει πολύ φαρδύ πεζοδρόμιο? Ή να στρίψει σε κάποιο στενό και να πάει παράλληλα? Αναλόγως το σημείο και το δρόμο πάντα.Δηλαδή βλέπει ένα δρόμο πήχτρα που όμως μπροστά του στη δεξιά υπάρχει μεγάλο κενό επειδή αυτός κραταέι άλλους πίσω (μου έχει τύχει αρκετές φορές).Ε δε μπορεί ας πούμε στο επόμενο φανάρι να κατέβει και να κάνει μια στάση στο πεζοδρόμιο να αφήσει μερικούς να φύγουν?

                          Ειμαι 37 , γεννημα θρεμμα Ανω Γλυφαδα. Δεν θυμαμαι τοσα χρονια να εχει μπλοκαρει ποτε η παραλιακη (ειτε ολες ειτε μονο η δεξια λωριδα) κ να φταιει ενας η δυο η ενα τσουρμο ποδηλατες..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eliast last edited by

                            Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:

                            Οι 15 ποδηλάτες που υπάρχουν κάθε χρονική στιγμή σε όλο το μήκος της Ποσειδώνος πάνω στο οδόστρωμα και κινούνται με max 30 χιλιόμετρα/ώρα αποκλείοντας 1000 άλλα οχήματα από το 33% του δρόμου βοηθάνε τη ροή της κίνησης;

                            Συμφωνα με τον Λαππα Ναι,συμφωνα με την λογικη Οχι.

                            Σε ποιά λογική αναφέρεσαι ακριβώς? Σε αυτή από την οποία πολλοί εδώ πέρα (και όχι μόνο) έχετε πάρει προ πολλού διαζύγιο? Μια χαρά τα λέει ο Χρήστος ...

                            Τα ποδηλατα ειναι κινητα εμποδια.Εγω κινουμαι δεξια και ξαφνικα βλεπω μπροστα μου εναν ποδηλατη και επειδη αριστερα μου ερχονται αυτοκινητα δεν μπορω να προσπερασω ,αρα αναγκαζομαι να φρεναρω και να κινηθω στα χλμ του ποδηλατη.Πισω απο μενα ερχονται ΙΧ ,φορτηγα ,λεωφορεια και αναγκαζονται να φρεναρουν.
                            Τα ποδηλατα πρεπει να απαγορευθουν σε τετοιου ειδους δρομους διοτι δημιουργουν προβληματα.
                            Οι συχνες αυξομειωσεις ταχυτητων ,οδηγουν σε αυξηση των καυσαεριων αρα μολυνση της ατμοσφαιρας.Η φυσικη θεση του ποδηλατου ειναι η εξοχη και οι δρομοι με χαμηλη κινηση.Το ποδηλατο δεν μπορει να ειναι μεσο μεταφορας .
                            Επισης ,οσοι οδηγητε ποδηλατο σε τετοιους δρομους, το μονο που καταφερνεται ειναι να μεταφερετε βαθυτερα στα πνευμονια σας,τα καυσαερια των οχηματων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-lappas last edited by

                              Όσα ξέρατε για την ποδηλασία στις πόλεις ξεχάστε τα. Ο ιταλάκιας ομίλησε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • U
                                unhackable last edited by

                                Ο χρήστης EliasT έγραψε:
                                Η φυσικη θεση του ποδηλατου ειναι η εξοχη και οι δρομοι με χαμηλη κινηση.Το ποδηλατο δεν μπορει να ειναι μεσο μεταφορας.

                                Βλάκες Ολλανδοί, κουτόφραγκοι, τι να ξέρετε και εσείς! Όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες εσείς τρώγατε βελανίδια (βέβαια τώρα δεν αξίζουμε ούτε να μας χέσεις αλλά αυτό δεν έχει σημασία αφού πριν από 2500 χρόνια κάποιοι που έζησαν στον ίδιο τόπο χτίζανε Παρθενώνες )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dim8 last edited by

                                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                  Τραγικό. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να πάει κανείς στην μεσαία και να ξαναμπεί στην δεξιά

                                  ααα !!!! αμα εχει ποδηλατα μπορει να κανει 40 φορες το δεξια αριστερα.Εαν το κανει επειδη εχει βρει κενο στην αριστερη-μεσαια-δεξια 5-6 αυτοκινητων ενω η δικη του λωριδα ειναι πηγμενη ειναι καΝγκουρας.

                                  επειδή μπροστά του είναι ένα... ποδήλατο.

                                  σε ολη τη παραλιακη ενα (1) ποδηλατο? Μονο εσυ βγαινεις για ποδηλατο στη παραλιακη?

                                  Κανένας δεν απαγορεύει στους οδηγούς να κινούνται στα δεξιά. Απλά θα ξέρουν ότι σε αυτή την λωρίδα ενδέχεται να συναντήσουν και ποδήλατα, εκτός από όοοοοοολα τα άλλα εντελώς σταματημένα οχήματα. Αλλά είπαμε, εκείνοι απλά κάνουν την δουλειά τους. Τα ποδήλατα είναι εκεί μόνο για να ενοχλούνε.

                                  ε και επειδη υπαρχουν οι τρομπες που σταματανε για τσιγαρα/καμακι/ταριφα στην δεξια στην παραλιακη,τι πειραζει να ριξουμε και 50 ποδηλατα? Ειναι που ειναι μπουρδελο η παραλιακη στη δεξια να την κανουμε τριμπουρδελη.

                                  Αλήθεια, για τους ταξιτζήδες που είναι χιλιάδες και σταματούν κάθε 3 και λίγο εντελώς στα δεξιά ποια είναι η γνώμη σας;

                                  ο ταξιτζης εχει βγει για δουλεια,και δεν μπορει να κανει αλλιως.Εσοχες εχει σε ολυ λιγα σημεια.
                                  Γνωμη η ιδια που εχω για τους ποδηλατες, που ενω μπορουν να εχουν καλυτερη θεα για τη βολτα τους απο το φαρδυ πεζοδρομιο στη παραλιακη,προτιμουν και βρισκουν ασφαλεστερο μεσα σε ενα σχεδον μομιμα πνιγμενο δρομο καθολη τη διαρκεια της ημερας.
                                  Εγω ουτε που να με πληρωναν δεν το εκανα παντως.Και αυτο στο λεω χωρις πλακα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-lappas last edited by

                                    Την περίπτωση να πηγαίνουν και αυτοί στην δουλειά τους γιατί την αποκλείεις;

                                    Επίσης φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι πολύ πιο αντικοινωνικός είναι αυτός που παίρνει το αυτοκίνητο του στην κίνηση για να κάνει βόλτα, παρά αυτός που παίρνει το ποδήλατο του. Αυτό, μια και αναφέρθηκε το Waffle House σε προηγούμενες σελίδες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dim8 last edited by

                                      Ο χρήστης GREY έγραψε:

                                      Συμφωνώ ότι πρέπει να σεβόμαστε τους ποδηλάτες όταν οδηγούμε.Το ανάποδο όμως δεν ισχύει?
                                      Εγώ να περιμένω από πίσω του για 2,3,4,5 φανάρια.Εκείνος δε μπορεί να ανέβει μια στιγμή στο επόμενο και να αφήσει 10-15 αυτοκίνητα να φύγουν ας πούμε?

                                      συρομενο με 40 τονους στην ανηφορα της Καζας μπορει να συναντησεις να σταματησει για να περασουν τα αυτοκινητα που τα παει καροτσι με 50,ποδηλατο να κανει χωρο για περασουν τα μπλοκαρισμενα αυτοκινητα με 15χλμ/ωρα στην παραλιακη δεν θα δεις ΠΟΤΕ.
                                      Βγηκε ο ανθρωπος να κανει την βολτα του,θα του σπασουν τα αρχιδια τα αυτοκινητα? Ας επαιρναν και αυτοι ποδηλατο στη τελικη!οι δρομοι ειναι για ολους ειπαμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-lappas last edited by

                                        Είναι ας πούμε το ίδιο δύσκολο να προσπεράσεις συρόμενο με 40 τόνους στην ανηφόρα της Κάζας, με το να προσπεράσεις ένα ποδήλατο στην παραλιακή.

                                        Διαβάζουμε πολύ ωραία πράγματα σε αυτό το νήμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          grey last edited by

                                          http://bicycledutch.wordpress.com/2012/10/25/cycling-past-red-lights-its-legal-in-the-netherlands/

                                          ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ!!! (ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΟΡΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                            Την περίπτωση να πηγαίνουν και αυτοί στην δουλειά τους γιατί την αποκλείεις;

                                            οχι.Και επειδη θελει να παει στη δουλεια του αυτος/αυτοι με 13χλμ/ωρα πρεπει να ακολουθουν αποπισω 2000 αυτοκινητα που θελουν να πανε και αυτοι στη δουλεια τους? ή να αχρηστευθει η δεξια λωριδα για να μην κανουν ζιγκ-ζαγκ? ή να κανουν τα 2000 αυτοκινητα δεξια-αριστερα οποτε θα βρουν αυτα τα 20-30-50-100 ποδηλατα? Τι απο ολα προτεινεις η βλεπεις πιο σωστο για αυτον τον δρομο?

                                            Επίσης φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι πολύ πιο αντικοινωνικός είναι αυτός που παίρνει το αυτοκίνητο του στην κίνηση για να κάνει βόλτα, παρά αυτός που παίρνει το ποδήλατο του. Αυτό, μια και αναφέρθηκε το Waffle House σε προηγούμενες σελίδες.

                                            δλδ εσυ που εχεις αυτοκινητο εισαι αντικοινωνικος?
                                            και το αρχιδι που παει διπλα-διπλα με τον φιλο του συζητωντας με τα ποδηλατα με 12χλμ/ωρα ειναι κοινωνικα ευαισθητοποιημενος?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 361
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 560
                                            • 561
                                            • 363 / 561
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr