-
Ναι μου έχει χαλάσει λεωφορείο στο εξωτερικό, στην Ιταλία, και μάλιστα παρόλη την χιονοθύελλα μας κατέβασε κάτω και περιμέναμε σαν τους μ@λάκες το επόμενο να έρθει να μας πάρει.
Δεν ξέρω πως θα πας από Ασπρόπυργο στο Waffle House, κοίτα τα δρομολόγια.
-
1 φορά δηλαδή.
Για τις 2.5 ώρες καθυστέρηση σχόλιο ουδέν.Δεν χρειάζεται να τα κοιτάξω. Δεν έχω πειστεί για τα ΜΜΜ. Θα πάρω ΙΧ.
-
Έχει τύχει αρκετές φορές να περιμένω πολύ πάνω από μισάωρα. Και μην μου πεις ότι οι 2,5 ώρες είναι τυπική αναμονή για λεωφορείο στην Ελλάδα γιατί δεν θα το πιστέψω.
Δεν λέει κανείς ότι τα ΜΜΜ μας είναι τέλεια. Αλλά δεν είναι τόσο χειρότερα όσο φαντάζεται ο Έλληνας σε σχέση με πόλεις του εξωτερικού όπου πολύ μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού δεν διανοείται να πάρει ΙΧ για αστικές διαδρομές.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
To ελάχιστο όριο στην Ποσειδώνος (πχ στο Π. Φάληρο) είναι 70, ενώ υπάρχουν μπόλικα σημεία που έχει όριο 90.
Στην ουσία, επειδή ο δρόμος έχει μπόλικο φόρτο κάποιες ώρες, βρίσκεσαι να πας σημειωτόν, ενώ κάποιες άλλες πας με 100+.
Γενικώς, επειδή την διαβαίνω καθημερινά:
-ΔΕΝ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, είναι δρόμος με ΠΟΛΛΗ κυκλοφορία, ειδικά πρωινές και απογευματινές ώρες.
-Έχω βρει ποδηλάτες πολύ συχνά και προφανώς εμποδίζουν, αλλά έχουν θεωρώ δικαίωμα να χρησιμοποιούν το δρόμο. Βέβαια, σχεδόν σε όλο το κομμάτι, μπορούν να πάνε από δίπλα, όπως κάνουν πάρα πολλοί, αλλά δεν νομίζω πως μπορεί κάποιος να τους υποχρεώσει.
-Επίσης εμποδίζουν όλοι αυτοί που πάνε με 30 ακόμη και με άδειο δρόμο εμπρός τους, μην τυχόν και κάψουν στάλα βενζίνη παραπάνω. Αυτοί, όπως και οι ποδηλάτες, είναι προϊόντα της κρίσης.
-Θεωρώ αυτοκτονικό το ποδήλατο σε τέτοιους δρόμους, και μιλώ ως οδηγός Ducati Multistrada 1000, άρα τα ρίσκα μου τα παίρνω κι εγώ. Αν εγώ ρισκάρω 1 φορά, ο ποδηλάτης ρισκάρει 10 και λέω και λίγες μάλλον... Για τον ίδιο λόγο που εγώ δεν πάω από στενάκια, μην τυχόν και σφάξει κανένας κανένα STOP, κοινώς προσέχω τον κώλο μου όσο μπορώ, για τον ίδιο λόγο θα περίμενα και οι ποδηλάτες να μην επιλέγουν την Ποσειδώνος και να βλέπουν να τους προσπερνούν 100άδες αυτοκίνητα σε μια απλή βόλτα... Αλλά ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του...
-Ο Λάππας και ο κάθε Λάππας, έχει δικαίωμα να κάνει ποδηλατάδα εκεί, να ξέρει πάντως πως βάζει τον εαυτό του αναίτια σε κίνδυνο. Αυτό, ο καθένας το κρίνει για τον εαυτό του, να ξέρει πάντως πως το parapente μπροστά σ' αυτό, είναι σαν να βλέπεις τηλεόραση στον καναπέ... Υπάρχουν καταλληλότεροι δρόμοι για ποδήλατο, αλλά ο καθένας ας αποφασίσει τι θέλει... Τον νόμο, ως γνωστόν όλοι τον επικαλούμαστε όταν μας συμφέρει...+1 σε ολα.
+2 προφανώς η 'συζήτηση' συνεχίζεται από γινάτι
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Κάνετε λάθος. Ούτε γειτονιά μου είναι η παραλία (μακάρι να ήταν) ούτε το πολύ ποδήλατο κάνω. Μήνες έχω να το ξεσκονίσω, δυστυχώς. Το θέμα δεν είναι να μην χαλάνε τα αυτοκίνητα την γειτονιά ΜΑΣ. Αλλά να μην 'χαλάνε' KAMIA γειτονιά. Και για να γίνει αυτό, ο μόνος τρόπος είναι να πειστεί ο Έλληνας ότι δεν βολεύει να πάρει το ΙΧ του για να πάει στην πόλη, ότι είναι προτιμότερο να πάρει είτε το ποδήλατο, είτε τα ΜΜΜ.Δεν παρκάρουν οι περισσότεροι οδηγοί στα πεζοδρόμια, Kacey; Really? Σίγουρα είμαστε σε διαφορετικές χώρες.
Ρε μαστορα, τις διαδρομες και τις συνδεσεις περιοχων που εξυπηρετει η παραλιακη και μαλιστα μονοστεκιά (= ξεκιναω απο το Πειραια και φτανω μεχρι τη Βαρκιζα - ή οπουδηποτε ενδιαμεσα - σε μια ευθεια), ΔΕΝ μπορεις να τις κανεις με ΜΜΜ σε φυσιολογικο χρονο και με φυσιολογικη 'ταλαιπωρια' (οπου 'ταλαιπωρια' = αλλαγη μεσων/δρομολογιων κλπ κλπ). Σου αρεσει δεν σου αρεσει, ετσι ειναι. Οπως δεν μπορουσα εγω να πηγαινω Πειραια - Μεταμορφωση με ΜΜΜ καθε πρωι και αναγκαζομουν να πηζω τον Κηφισσο ('τον' και οχι 'στον' αφου 'you are not stuck in traffic, you are traffic' κατ' εσε), ετσι δεν γινεται και για τη παραλιακη. Ακομα και χωρις αλλαγες μεσων, θα παρω πχ το 040 απο το Πειραια να παω στη Βουλα σε μια ωρα (γιατι θα κανεις και 50 στασεις στη πορεια) ενω μπορω να το κανω (με τα νομιμα ορια) σε 20 λεπτα? Οχι ρε μεγαλε. Και δεν ειμαι μονο 'εγω' που το πετας ετσι ανετα, ειμαστε δεκαδες χιλιαδες 'εγω', και δεν βγαινουμε ολοι για να παμε για βαφλα στη Βουλιαγμενη απο τη Γλυφαδα.
Η παραλιακη ομως, με αυτη της τη μορφη και με τετοια προδιαγραφη οσον αφορα τον ΟΓΚΟ που εξυπηρετει, υπαρχει δεκαετιες τωρα, υπηρχε οταν πολλοι απο αυτους που μενουν κατα μηκος της αποφασισαν να μεινουν εκει, δεν ξεφυτρωσε τωρα. Το να ερχονται τωρα και να μου λενε να την υποβαθμισουμε και να αναγκασουμε τα οχηματα να μη τη χρησιμοποιουν ειναι πχ σαν τους βλακες που μενουν περιξ του παλιου αεροδρομιου και φωναζαν να μη γινουν αγωνες dragster 'γιατι μπορει να φυγει κανα αυτοκινητο και να πεσει στα σπιτια μας' οταν μεχρι προτινος απο-προσγειωνονταν jumbo...
@@ παππουλη δηλαδη, ειναι καθαρα θεμα να γινει η γειτονια ΜΑΣ πιο ωραια/καλη για ΕΜΑΣ και ολοι οι αλλοι να πανε να γαμηθουνε. Και εγω ενοχλουμαι απο το κακο χαμο που γινεται περιξ των Καμινιων και στο Πειραια καθε καλοκαιρι για το λιμανι, αλλα αμα βγω να λεω να μικρυνουν οι δρομοι που πανε στο λιμανι γιατι α,β,γ λογους, θα με παρουν με τις πετρες και καλα θα κανουν.
Αμα θες να τα καταλαβεις καλως, αν δεν θες συνεχισε να καθεσαι να λες να διωξουμε τα αυτοκινητα απο τη παραλιακη και οι υπολοιποι να γελαμε. Και σταματα να λες τη παραλιακη 'κεντρο' κατα την εννοια των 'ευρωπαικων πολεων που διωχνουν τα αυτοκινητα απο το κεντρο'. ΑΥΤΟ το κεντρο, ειναι η Ομονοια και το Συνταγμα, οχι η ακρη του Φαληρου, της Γλυφαδας και της Βουλας. Τελος.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν ξερω γιατι σου φαινεται παραλογο το οτι αν ενα νομο τον παραβιαζει η συντριπτικη πλειοψηφια των υποχρεων να τον τηρουν, μαλλον ο νομος ειναι λαθος, . Ειδικα απο τη στιγμη που συμφωνουμε οτι καποιοι νομοι μπορει να ειναι λαθος, δεν καταλαβαινω γιατι σου φαινεται τοσο παραξενο οτι μια ισχυρη ενδειξη οτι ενας νομος ειναι λαθος ειναι οταν κανενας δεν τον σεβεται. Και ναι, ενας καλος τροπος για να αλλαξει ενας νομος ειναι η μαζικη ανυπακοη.Κάτι αντίστοιχο με τον αντικαπνιστικό νόμο δηλαδή
Και ποιος θα κρίνει τελικά αν ένας νόμος είναι σωστός;
Μη τήρηση του νόμου είναι λάθος, κατά τη γνώμη μου, όσο παράλογος κι αν μας φαίνεται. Διαφορετικά γινόμαστε (πιο) μπανανία (απ' ό,τι ήδη είμαστε). -
Και ελεγα ρε πστ μου, ακομα να το σκεφτει καποιος αυτο να μου το πεταξει στα μουτρα? Δεν εχω πειστικη απαντηση για το παραπανω (αντικαπνιστικο), περα απο τα
α) δεν ειναι ολοι οι νομοι ιδιοι, δηλαδη αν αυριο αποφασιζαν ολοι να γραφουν τα φαναρια στα @@ τους, ε εκει δεν θα ελεγα οτι μαλλον ο νομος 'μη περνας με κοκκινο' ειναι λαθος, οποτε:
β) δεν ειναι ολες οι περιστασεις ιδιες, κατα την εννοια οτι η αναγκη των πολλων καπνιστων να καπνιζουν δεν μπορει να υπερισχυει της αναγκης των λιγοτερων μη καπνιστων να μην τους καταστρεφουν την υγεια με το να τους καπνιζουν, αλλα η αναγκη του πολιτη να φτανει σε ενα λογικο χρονικο διαστημα και με μια λογικη ταλαιπωρια* στο προορισμο του υπερισχυει της αναγκης των συγκριτικα ελαχιστων να κανουν ποδηλατο, και μαλιστα επι της ασφαλτου οταν εχουν εναλλακτικη.
*και οταν λεω λογικο, δεν εννοω πειραιας-σαρωνιδα σε 25 λεπτα τα ξημερωματα επειδη εμενα ετσι μου καυλωσε. Εννοω λογικη μ.ω.τ. και χωρις να σου εχουν γινει τα νευρα σκατα.
'Και ποιος θα κρίνει τελικά αν ένας νόμος είναι σωστός;'
Ο νομος εξυπηρετει τους πολιτες, το γενικοτερο δημοσιο συμφερον, ή τους πιο αδυναμους μεταξυ των υπολοιπων. Τα κοκκινα φαναρια ειναι το δευτερο (και ο αντικαπνιστικος θα ελεγα, γιατι μπορει να γουσταρεις να καπνιζεις αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ αρρωστησεις απο αυτο και ΜΑΛΛΟΝ θα πεθανεις και απο αυτο), η προστασια πχ των ραμπων αναπηρων ειναι το τριτο. Αν στο πρωτο, οι πολιτες σε τεραστια πλειοψηφια δειχνουν οτι δεν συμφωνουν με αυτο που θελει ο νομος, τοτε δεν ειναι προφανες οτι ο νομος δεν ειναι σωστος?
'Μη τήρηση του νόμου είναι λάθος, κατά τη γνώμη μου, όσο παράλογος κι αν μας φαίνεται. Διαφορετικά γινόμαστε (πιο) μπανανία (απ' ό,τι ήδη είμαστε).'
Εσυ δεχεσαι οτι υπαρχουν λαθος νομοι, ή οχι? Αν ναι, τοτε πως τους αλλαζεις? Περιμενοντας να ψηφισεις στις εθνικες εκλογες, και μετα με καποιο τροπο να φτασει στη πλειοψηφια της βουλης οτι ο ταδε νομος επρεπε να ειναι αλλιως? Χαιρετα μας.
Και προσεξε, η διαφορα σε αυτο που λεω εγω ειναι οτι 'μας φαινεται', οπου το μας = συντριπτικη πλειοψηφια.
-
Πραγματικά προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Έγραψες ότι το ότι η πλειοψηφία γράφει ένα νόμο στα @@ δείχνει ότι είναι λάθος, σου αποδείχτηκε ότι δεν ισχύει. Πολλές φορές οι διάφορες πλειοψηφίες γράφουν νόμους εκεί που ο ήλιος δεν λάμπει και δεν το κάνουν γιατί οι νόμοι είναι λάθος, αλλά γιατί δεν επιβάλλονται από τις αρχές. Πήγαινε να παρκάρεις σε πεζοδρόμιο σε άλλη Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, ή να καπνίσεις μέσα σε κλειστό χώρο και θα καταλάβεις αμέσως γιατί δεν σε παίρνει να τον παραβιάσεις. Ε, την επόμενη φορά θα μάθεις και δεν θα το κάνεις.
Το ίδιο ακριβώς θα συνέβαινε και στην Ελλάδα αν είχαμε αστυνομία που να κάνει την δουλειά της. Αν ας πούμε την πρώτη φορά που κάποιος σταματούσε πάνω σε ράμπα αναπήρων τσιμπούσε μια κλήση, ο Λάππας που επίσης το κάνει θα τον έβλεπε και θα έλεγε 'ω ρε @#στη, εδώ γράφουν' και δεν θα το έκανε και αυτός.
Ομοίως και για την παραλιακή. Αν κάθε φορά που κάποιος έκανε σφήνες και οδήγηση πάνω από τα όρια σε αστικό δρόμο, ή δεν έκοβε ταχύτητα πριν από τις διαβάσεις για να διευκολύνει τους πεζούς να περάσουν τσιμπούσε μια καλή κλήση παραδειγματίζοντας και τους γύρω του μέχρι να γίνει βίωμα σε όλους ότι αυτή η συμπεριφορά μπορεί να στοιχίσει ακριβά, τότε και η κίνηση θα ήταν πολύ πιο ασφαλής και η χρήση των δρόμων από ποδήλατα πολύ πιο ανθρώπινη και η διάσχιση τους από τους πεζούς λιγότερο επισφαλής.
Στην Ελλάδα μας λείπει αυτό. Το μόνο που έχουμε είναι τσαμπουκάς από τον τυπικό οδηγό που θα κάνει οτιδήποτε χρειαστεί προκειμένου να κόψει λίγα λεπτά από την διαδρομή του και θα υπερηφανευτεί στα fora για αυτό. Είτε αυτό λέγεται σφήνες, είτε αυτό λέγεται παραβίαση ορίων ταχύτητας, είτε αυτό λέγεται σταματάω δυο λεπτά πάνω στην Ποσειδώνος για τσιγάρα, είτε λέγεται το παρκάρω στο πρώτο πεζοδρόμιο/γωνία/ράμπα που θα βρω όταν φτάσω για να μην ψάχνω και αργήσω στην δουλειά.
Πως να μην βολέψει μετά το ΙΧ αντί για τα ΜΜΜ; Με την διαφορά πως αυτό που κάνουν οι οδηγοί στην Ελλάδα σήμερα δεν βολεύει την πλειοψηφία των πολιτών, αλλά των ΙΧ που θέλουν να πάνε στην δουλειά τους γρήγορα. Ξεσκίζει ολόκληρη της πόλη, κάνει την ζωή μας αφόρητη.
Όποιος γυρίζει μετά από διακοπές σε πιο βόρεια κλίματα ξέρει πολύ καλά τι λέω, το σοκ της επιστροφής στο Ελληνικό οδικό τρελάδικο παίρνει λίγες μέρες να περάσει.
-
Η διαφορα με αυτο που λεω εγω ειναι οτι εγω δεν μιλησα ποτε ουτε για σφηνες, ουτε για μεγαλες ταχυτητες, ουτε τιποτα απο αυτα. Μαλιστα το διευκρινησα (ουκ ολιγες φορες), ακομα και ακριβως απο πανω αλλα το προσπερνας λεγοντας ΠΑΛΙ για τρελους που τρεχουν και κανουν σφηνες, γιατι δεν εχεις απαντηση (ή μαλλον δεν υπαρχει απαντηση γιατι αυτη πολυ απλα ειναι η πραγματικοτητα):
α) υπο συνθηκες κανονικης κινησης (οχι πηχτρα, για να μου ξαναπεις 'Αδειαστε τους δρομους απο τα ΙΧ ωστε να κινουνται τα ΜΜΜ καλυτερα), με νομιμες ταχυτητες και σεβασμο στο ΚΟΚ, οι διαδρομες που εξυπηρετει η παραλιακη θελουν πολλαπλασιο χρονο και ταλαιπωρια για να τις κανεις με ΜΜΜ. Γιατι κανενα ΜΜΜ δεν σε παει απο το δικο σου σημειο Α στο δικο σου σημειο Β, τα ΜΜΜ κανουν 50 στασεις στο ενδιαμεσο συν το ανεβα-κατεβα επιβατων, και κινουνται αργοτερα απο τη ΝΟΜΙΜΗ ταχυτητα που μπορεις να κινηθεις. Δεν θα κανω το Πειραιας - Σαρωνιδα σε 2 ωρες ενω μπορω να το κανω ΝΟΜΙΜΑ σε 45 λεπτα επειδη εσυ θες να κανεις ποδηλαταδα στη παραλιακη, ουτε επειδη ο μαλακας δημαρχος πεταξε μια λαδομπογια στην ασφαλτο και το ονομασε διαβαση ενω κανονικα θα επρεπε να βαλει φαναρι+ρευμα αλλα αυτο κοστιζει οποτε ετσι δειχνουμε οτι κανουμε εργο αλλα μας ερχεται και τσαμπα.
β) οι ποδηλατες σε τετοιους δρομους γαμανε τη κινηση των οχηματων και την μετακινηση δεκαδων χιλιαδων ανθρωπων, ακομα και οταν κινουνται κανονικα και νομιμα. Το προβλημα δεν ειναι οτι δεν μπορω εγω να παω με 140 επειδη εχει ποδηλατα, το προβλημα ειναι οτι δημιουργει μποτιλιαρισμα και χαος σε ΟΛΟΥΣ, οταν κινουνται και νομιμα. Αν δεν καταλαβαινεις (που δεν νομιζω, εξυπνος φαινεσαι, απλα δεν σε συμφερει να το παραδεχτεις) τι προβλημα δημιουργει στη κινηση με 70 - 90 χαω (τα νομιμα δηλαδη) χιλιαδων οχηματων το να υπαρχει στο 1/3 του δρομου καθε 100-200-500μ ενα κινουμενο εμποδιο που κινειται με ~ -50 χαω, δεν θα κατσω να στο αναλυσω. Η μαγικη λεξη που χρειαζεσαι ειναι 'ροη'...
γ) η παραλιακη φτιαχτηκε πριν δεκαετιες και μεγαλωσε/επεκταθηκε/φαρδυνε χρονικα περιξ των Ολυμπιακων, για να εξυπηρετει ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ. Οχι τους ποδηλατες. Δεν ειχαμε/εχουμε προβλημα εμεις που κανουμε 20+ χρονια ποδηλατο στους δρομους και σηκωθηκε τωρα ο καθενας που πηρε 3 ποδηλατα επειδη εγινε της μοδας, να μου λεει οτι ασφυκτια απο την δικτατορια των οχηματων στο οδικο δικτυο.
Σου αρεσει δεν σου αρεσει, αυτη ειναι η πραγματικοτητα.
-
Όλη η ουσία της διαφωνίας μας είναι ότι εσύ θεωρείς την συνεχή ροή 70-90 στην παραλιακή ως κεκτημένο δικαίωμα (που δεν είναι ούτως ή άλλως λόγω των φαναριών, των άπειρων δρόμων με τους οποίους τέμνεται και των αμέτρητων αυτοκινήτων που θα σταματήσουν για τον Α ή Β λόγο), και ζητάς να μην υπάρχουν ποδήλατα εκεί ώστε να μπορούν να επιτευχθούν αυτές οι ταχύτητες, ξεχνώντας ότι τα όρια δεν ορίζουν την ταχύτητα της ροής της κίνησης στην πόλη, αλλά την μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Αν υπάρχουν άλλοι παράγοντες, κίνηση, ποδήλατα, πεζοί που προσπαθούν να περάσουν από τις διαβάσεις, οι οδηγοί οφείλουν να προσαρμόσουν την ταχύτητα τους λαμβάνοντας τους υπόψη.
Θα ζητούσες άραγε να απαγορευτούν τα αργοκίνητα μηχανήματα έργου; Εκσκαφείς, μπουλντόζες, μεγάλοι γερανοί (όλα νόμιμα με πινακίδες), αλλά και τα αργοκίνητα παπάκια με νέους οδηγούς; Όλα αυτά πρέπει να απαγορευτούν γιατί σου χαλάνε την μουαγιέν; Τα καταστήματα και τα περίπτερα στην άκρη της λεωφόρου;
Φυσικά η παραλιακή δεν φτιάχτηκε για να εξυπηρετεί τα αυτοκίνητα, τουλάχιστον όχι όπως το εννοείς εσύ. Φτιάχτηκε για να εξυπηρετεί όλους τους κατοίκους της πόλης, είτε είναι οδηγοί, είτε ποδηλάτες, είτε πεζοί. Και πρέπει, είναι απολύτως αναγκαίο να μπορούν να συνυπάρχουν όλοι, όχι να αποκλείουμε κάποιους από εκεί ώστε κάποιοι άλλοι να μπορούν να κινηθούν λίγο πιο γρήγορα.
Θα ήταν ευχής έργο αν υπήρχε ποδηλατόδρομος από το Καβούρι ως το ΣΕΦ, είναι παρανοϊκό που δεν υπάρχει. μέχρι να γίνει όμως, οι ποδηλάτες θα κινούνται νόμιμα στον δρόμο.
-
Οχι μαστορα, η παραλιακη, με τρεις και τεσσερεις λωριδες ανα κατευθυνση, δεν φτιαχτηκε ετσι για το πεζο και για το ποδηλατη. Φτιαχτηκε για να διοχετευει ολο αυτο τον ογκο των οχηματων που εκ σχεδιασμου, τοποθεσιας και μορφης, ηταν προφανες οτι θα εξυπηρετουσε και εξυπηρετει. Και για αυτο θεωρω κεκτημενο δικαιωμα οχι τη συνεχη, αλλα τη με το δυνατον λιγοτερες διαταραξεις ροη των οχηματων. Φυσικα εχω προβλημα ΚΑΙ με το μαλακα που σταματαει στη δεξια λωριδα για το περιπτερο, αλλα ΚΑΙ με το ποδηλατη, και με ΟΛΟΥΣ οσους κανουν αυτο ενω θα μπορουσαν να κανουν αλλιως (για αυτο μιλαω για συγκεκριμενα κομματια της, οπου υπαρχει πεζοδρομιο 5 μετρων και δεν θα ενοχλησουν ΚΑΝΕΝΑ).
Τα οχηματα οδικων εργων δεν μπορουν να κανουν αλλιως, για αυτο δεν εχω προβλημα. Οπως και ο κουρσατος ποδηλατης που γραφει 200χλμ και φυσικα δεν μπορει να ειναι στο πεζοδρομιο. Guess what, ουτε και με αυτον εχω προβλημα. Με αυτους που μπορουν να κανουν αλλιως εχω προβλημα, γιατι εχω και ιδία εμπειρια και ξερω οτι μπορουν να κανουν αλλιως (δεν τα βλεπω απο την απεναντι πλευρα, ειναι κατι που κανω και εγω).
-
Τόση ώρα υπερασπιζομαστε το δικαίωμα των ποδηλατων να κυκλοφορούν παραλιακή και ξαφνικά δεν μπορούν τα αυτοκίνητα να πάνε με το όριο αν και τούς δίνει το δικαίωμα ο νόμος γιατί έτσι?
-
Και σε έναν μποτιλιαρισμένο δρόμο έχεις το δικαίωμα από τον νόμο να πας με το όριο.
-
Χρηστο Λαππα αν τελικα δεν μπορεις να καταλαβεις τα αυτονοητα που σου λεει ο kacey και οι αλλοι λυπαμαι.....50 χρονια παλευει ο Καββαθας να σας βαλει μυαλο....κι εσυ δεν εχεις παρει μυρωδια καθολου......
-
απορια
αν αφησουμε 100 ελληνες ποδηλατες μια μερα στο Λονδινο, Αμστερνταμ, Παρισι, κλπ
ποσοι απο αυτους θα επιστρεψουν οπως πηγαν? ποσοι θα καταληξουν στο νοσοκομειο? ποσοι θα πληρωσουν κληση? και τελικα ποσοι θα θελουν να ξαναπανε?ρητορικη ερωτηση...
-
Οι ίδιοι άνθρωποι που κάνουν ποδήλατο πιθανότατα την επόμενη μέρα κάνουν σφήνες στην παραλιακή.
Δε νομίζω πως μια χώρα με κάκιστους (κατά πλειοψηφία) οδηγούς μπορεί να έχει καλούς (κατά πλειοψηφία) ποδηλάτες.BTW, φίλος ποδηλάτης χτες βράδυ μου έλεγε πως δεν μπορεί να πιεί γιατί κάνουν πολλά αλκοτέστ. Σε ποδηλάτες.
Προφανώς όχι στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Οι ίδιοι άνθρωποι που κάνουν ποδήλατο πιθανότατα την επόμενη μέρα κάνουν σφήνες στην παραλιακή.
Δε νομίζω πως μια χώρα με κάκιστους (κατά πλειοψηφία) οδηγούς μπορεί να έχει καλούς (κατά πλειοψηφία) ποδηλάτες.+1
Υπάρχει έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής επομένως είτε οδηγείς πατίνι, ποδήλατο, smart, zx (nonos ακούει;) είτε απλά περπατάς, το πιο πιθανό είναι να γίνει 'στραβά'.
-
Καλησπέρα παιδιά..!!
Χθες το βράδυ με πιάσαν για αλκοτεστ. Πρώτη μέτρηση 0.55 δευτερη 0.34. Μου έβαλαν προστιμο 210 ευρω και 5 πόντους.
ΤΟ θέμα ειναι ότι με ειχαν ξανα πιάσει πριν απο 11 μηνες περίπου για το ίδιο πράγμα και μου ειχαν δώσει την ίδια ποινη. Αλλά επειδή δεν ειχα μαζί μου το δίπλωμα απλά μου ζήτησαν να το παρουσιάσω στο τμημα εντος τριών ημερών όπως και έκανα. Αλλά πάνω στο δίπλωμα μου δεν φαίνονται πουθενα ποντοι. Ίσως ειναι περασμένοι κάπου σε κάποιο συστημα.
Η ερώτηση που θέλω να κάνω ειναι: τώρα που με πιάσαν για το ίδιο πράγμα δευτερη φορά μέσα στον ιδιο χρόνο μου αφαιρουν δια παντός ή μου το πέρνουν για 3 μηνες; Υπάρχει περίπτωση να τη γλυτώσω επειδη δεν υπάρχει κάτι γραμμένο στο δίπλωμά μου?
Ευχαριστώ πολύ.!
-
Εμείς να δεις πόσο θα σε ευχαριστούμε αν κόψεις τη γ@.....νη συνήθεια να πίνεις και να πιάνεις το γ@....νο το τιμόνι!
(Δε συζητάω καν να πάψεις να είσαι θρασύς και να γράφεις τέτοια πράγματα στο net αλλά τουλάχιστον ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟ ΓΑΜ....ΝΟ ΤΟ ΠΟΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ )
-
ο νομος του επιτρεπει να πινει...ετσι δεν λετε?
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]