- 
				
				
				
				
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Οτι κοστιζουν, κοστιζουν.
Επειδη εγραψες οτι δεν χωραει στο γκαραζ και οτι κανεις μανουβρες για να μπορεις να την ανοιξεις γι'αυτο το ειπα.
Αν δεν σε ενοχλει, πασο.Α, ο θορυβος που κανουν οι μπαρες μονες τους στο αμαξι ειναι περισσοτερος απο οτι με την μπαγκαζιερα επανω
Μια σημείωση συν μια διόρθωση: επειδή μπαίνουν και βγαίνουν σε δευτερόλεπτα, δεν με ενοχλεί και τόσο που πρέπει να την βγάζω πριν μπω στο γκαράζ. Σταματάω στη ράμπα μέσα στη πυλωτή, την ξεβιδώνω σε 10', μπαίνω στο γκαράζ, και την ξαναβιδώνω στη θέση της (μέσα στο γκαράζ έχω χώρο, η γκαραζόπορτα έχει χαμηλό άνοιγμα).
Και επειδή ακριβώς έχουν διπλό άνοιγμα, δεν χρειάζεται να κάνω μανούβρες, όπως δηλαδή θα χρειαζόταν για οποιαδήποτε άλλη με μονό άνοιγμα. Ακόμα και στο Ξυλόκαστρο που πήγα, από την πλευρά που συνήθως ανοίγουν αυτές με μονό άνοιγμα είχε κλαδιά και δεν θα μπορούσα να ανοίξω οποιαδήποτε άλλη, την Thule απλά την άνοιξα από την πλευρά που με βόλευε.
Στην περίπτωσή μας, ότι πληρώσεις παίρνεις
Α, και για το θόρυβο που είπες, μόνες τους οι Wing κάνουν ένα ενοχλητικό σφύριγμα εκεί τριγύρω στα 110-120χαω. Με τη μπαγκαζιέρα επάνω μειώνεται όντως, αλλά ακόμα ακούγεται...
 - 
				
				
				
				
Οι δικες μου μπαρες ειναι ορθωγωνιες και κανουν θορυβο απο τα 60χαω αν εχεις λιγο ανοιχτο παραθυρο, αν ειναι κλειστο απο τα 80-90 και πανω.
Προφανως και θα ακουγεται θορυβος αφου κουβαλαμε ενα μπαουλο στην οροφη, αλλα μου εκανε εντυπωση οτι ειναι λιγοτερος με την μπαγκαζιερα επανω. - 
				
				
				
				
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια μπαγκαζιέρα οροφής, έχω ψάξει αρκετά στο διαδίκτυο και θα ήθελα και την δική σας γνώμη. Έχω ένα toyota RAV4 5door του 96. Φοράει μπάρες mont blank, θέλω να του φορέσω μπαγκαζιέρα, τι προτείνετε; Τι γνώμη έχετε για τις G3 (made in Italy); Με ενδιαφέρει το κόστος.
 - 
				
				
				
				
Από τις μπαγκαζιέρες της Thule ποια (τύπος & μέγεθος) θεωρούμε ότι έχει την καλύτερη σχέση αεροδυναμικής χώρων τιμής ασφάλειας, κλπ; Για clk w209 προορίζεται βασικά (αλλά παίζει στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί κι από τη Β).
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Από τις μπαγκαζιέρες της Thule ποια (τύπος & μέγεθος) θεωρούμε ότι έχει την καλύτερη σχέση αεροδυναμικής χώρων τιμής ασφάλειας, κλπ; Για clk w209 προορίζεται βασικά (αλλά παίζει στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί κι από τη Β).Αυτό που ρωτάς δεν έχει μονοσήμαντη απάντηση, ούτε είναι κάποιος λόγος που υπολογίζεται. Οι χώροι βγαίνουν με τα λίτρα, οπότε βλέπεις εύκολα τι χωράει ποια. Η τιμή επίσης προκύπτει εύκολα, αν και νομίζω ότι οι δύο ακριβές σειρές (Dynamic και Excellence) προσφέρουν περισσότερο 'μούρη' παρά αποτέλεσμα. Η αεροδυναμική είναι μάλλον καλύτερη στις 'χαμηλές', δηλαδή είτε στις μεγαλύτερες Touring είτε στις Motion. Τα features και η ασφάλεια είναι κοινά σε όλες. Επίσης σημείωσε ότι οι μεσαίες χωρητικότητες είναι στενές, καθώς προορίζονται για παράλληλη χρήση με βάσεις ποδηλάτου. Άρα βλέπεις κυρίως χωρητικότητα και τιμή, και αποφασίζεις...
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
νομίζω ότι οι δύο ακριβές σειρές (Dynamic και Excellence) προσφέρουν περισσότερο 'μούρη' παρά αποτέλεσμαΚάτι τέτοιο ήθελα να ακούσω . Οπότε αυτές οι σειρές απορρίπτονται (εκτός κι αν έχουν τεράστια διαφορά σε αεροδυναμική).
Επίσης σημείωσε ότι οι μεσαίες χωρητικότητες είναι στενές, καθώς προορίζονται για παράλληλη χρήση με βάσεις ποδηλάτου. Άρα βλέπεις κυρίως χωρητικότητα και τιμή, και αποφασίζεις...
Μάλλον την touring 700 βλέπω ιδανική (έχει τα πλεονεκτήματα της 200 + το ότι είναι στενή και μπορεί να μπει και βάση ποδηλάτου) αν και φοβάμαι μήπως είναι πολύ μακριά για τη clk . Εσύ πως και πήγες στη 200 και όχι στην 700;
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
νομίζω ότι οι δύο ακριβές σειρές (Dynamic και Excellence) προσφέρουν περισσότερο 'μούρη' παρά αποτέλεσμα
Κάτι τέτοιο ήθελα να ακούσω . Οπότε αυτές οι σειρές απορρίπτονται (εκτός κι αν έχουν τεράστια διαφορά σε αεροδυναμική).
Επίσης σημείωσε ότι οι μεσαίες χωρητικότητες είναι στενές, καθώς προορίζονται για παράλληλη χρήση με βάσεις ποδηλάτου. Άρα βλέπεις κυρίως χωρητικότητα και τιμή, και αποφασίζεις...
Μάλλον την touring 700 βλέπω ιδανική (έχει τα πλεονεκτήματα της 200 + το ότι είναι στενή και μπορεί να μπει και βάση ποδηλάτου) αν και φοβάμαι μήπως είναι πολύ μακριά για τη clk . Εσύ πως και πήγες στη 200 και όχι στην 700;
Για τις ακριβές σειρές, ακόμα και είχαν 2 και 3 φορές καλύτερη αεροδυναμική, (α) ποιος ο λόγος να το πληρώσεις (σάμπως θα τρέχεις με 200+ χαω ή θα σου κάνει τρελή διαφορά στην κατανάλωση ?), (β) η διαφορά στην τιμή είναι απλά εξωπραγματική από τις ήδη πολύ ακριβές 'βασικές' σειρές Touring και Motion. Εγώ τουλάχιστον δεν τις έλαβα ποτέ μου υπόψη κατά την έρευνα αγοράς.
Για την 200αρα Touring, την πήρα και για τους δύο λόγους που αναφέρεις. Δεν ήθελα στενή (η 200αρα χωράει μαζί με μια μονή βάση ποδηλάτου), και έβαλα μια 600αρα και μια 780αρα πάνω στο CX7 και ήταν πολλύ 'μακρυές'. Θα το δεις και εσύ αν τις δοκιμάσεις πάνω στο αυτοκίνητο, εξέχουν αρκετά μπροστά και πίσω και δημιουργούν πολύ άσχημο οπτικό (και υποθέτω αεροδυναμικό) πρόβλημα. Αυτές είναι ιδανικές για s/w αυτοκίνητα, που έχουν αρκετά 'μακρύ' ουρανό.
 - 
				
				
				
				
Με κάλυψες απόλυτα. Ευχαριστώ
 - 
				
				
				
				
Ace, touring 200 ή motion 200; Μικρές διαφορές βλέπω. Εσύ με ποιο κριτήριο διάλεξες την πρώτη έναντι της δεύτερης;
Sent from my SM-N9005
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Ace, touring 200 ή motion 200; Μικρές διαφορές βλέπω. Εσύ με ποιο κριτήριο διάλεξες την πρώτη έναντι της δεύτερης;Sent from my SM-N9005
Κυρίως λόγω του ότι η Τouring είναι πιο 'καινούρια' σειρά και είναι -προσωπική άποψη- λίγο πιο ωραία οπτικά. Επίσης έπρεπε να την πάρω σχετικά σύντομα, και εκείνη τη στιγμή το μαγαζί είχε μόνο την γκρι Motion, ενώ ήθελα τη μαύρη. Βάλε και τα περίπου 120-130€ διαφορά που έχουν....
Δηλώνω επίσης απερίφραστα την ευγνωμοσύνη μου στους γονείς μου για την απέραντη ευφυία μου που με οδήγησε να αγοράσω μπαγκαζιέρα μόνο και μόνο για 1 ταξίδι το χρόνο. Φέτος με τα δύο παιδιά στα isofix και την πεθερά μου, μαζί με όλα τα πράγματα των διακοπών για 3 βδομάδες,, ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να τιγκάρουμε όσο δεν πάει άλλο, τόσο το CX7 όσο και την μπαγκαζιέρα. Μιλάμε για σχεδόν 2 κυβικά μέτρα πράγματα....και μιλάω για τιγκάρισμα του στυλ 'μην κουνηθείτε και μην ανοίξετε τις πόρτες γιατί θα αρχίσουν να πέφτουν πράγματα απέξω'....
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Ace, touring 200 ή motion 200; Μικρές διαφορές βλέπω. Εσύ με ποιο κριτήριο διάλεξες την πρώτη έναντι της δεύτερης;
Sent from my SM-N9005Κυρίως λόγω του ότι η Τouring είναι πιο 'καινούρια' σειρά και είναι -προσωπική άποψη- λίγο πιο ωραία οπτικά. Επίσης έπρεπε να την πάρω σχετικά σύντομα, και εκείνη τη στιγμή το μαγαζί είχε μόνο την γκρι Motion, ενώ ήθελα τη μαύρη. Βάλε και τα περίπου 120-130€ διαφορά που έχουν....
Κι εγώ στην touring κατέληξα, κυρίως λόγω του ότι είναι μεταγενέστερη σειρά (μιας και δεν είχαν ιδιαίτερη διαφορά τιμής και δεν έβλεπα κι άλλες ουσιαστικές διάφορες).
 - 
				
				
				
				
Λέω να πάρω το σύστημα ανύψωσης της thule (boxlift 571). Σε ποιόν να απευθυνθώ όμως για να το τοποθετήσει σωστά;
Sent from my SM-N9005
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Λέω να πάρω το σύστημα ανύψωσης της thule (boxlift 571). Σε ποιόν να απευθυνθώ όμως για να το τοποθετήσει σωστά;Sent from my SM-N9005
Πάρε τον αντιπρόσωπο (Trim) για να σου πουν, πιθανότατα θα μπορούν και αυτοί
 - 
				
				
				
				
Ναι, θα τον πάρω. Έλεγα μήπως κάποιος που το έχει βάλει έχει κάποια δοκιμασμένη λύση (ο cpp νομίζω το έχει). Thnx ace.
Btw, προς το παρόν 'τρώω πόρτα' από τη διαχείριση η οποία δε μου επιτρέπει να το τοποθετήσω επικαλούμενη τον κανονισμό (αναμένω 'επίσημη' απάντηση με τις σχετικές παραγράφους του κανονισμού)Sent from my SM-N9005
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
....Τα κακά της υπόθεσης μπαγαζιέρας: Οτιδήποτε ακουμπά έστω και ελαφρά εσωτερικά στο κουτί δεν του επιτρέπει να κλέισει.....Ο όγκος αποθήκευσης της μπαγκαζιέρας και των μπαρών οροφής είναι πολύς...σου γεμίζει για πλάκα την αποθήκη. Επιπλέον το μπάσε-βγάλε δεν είναι η πλέον εύκολη δουλειά αν και δεν απαιτεί εργαλεία....Και που να δοκιμάσεις άλλες -πιο φθηνές- λύσεις. Η μπαγκαζιέρα παραμορφώνεται με το παραμικρό, ενώ για να βάλεις/βγάλεις κάποια που θέλει εργαλεία θες κανά μισάωρο...φαντάσου αν η Thule σε χάλασε σε αυτό το τομέα, τι θα έλεγες για τις άλλες 'κοινές' λύσεις (αφού βασικά αυτό πληρώνεις στη Thule, τις καινοτομίες και ευκολίες που σου προσφέρει)
 - 
				
				
				
				
το εψαχνα και εγω για το tribute μπαγκαζιερα, μπαρες εχει τις εργοστασιακες επανω του
κατεληξα στην hermes 450lit.βαμενη ασημι οποτε ιδιο χρωμα με το τουτουνι, με σχεδον αυτοματο δεσιμο στις μπαρες - μια μεγαλη βιδα χειρος εσωτερικα για καθε δεσιμο- 1 με 2 λεπτα η απασφαλιση
το κοστος πηγε 220,00€.
εκανα και μια πατεντα στο ταβανι του παρκινκ μου και την αποθηκευω ψηλα!
θα κοιταξω να ανεβασω φωτο.σε ταξιδια το καλοκαιρι
εξυπηρετηση στο max -αλλο ενα πορτμπαγκαζ-
εξτρα φασαρια μηδεν -δεν ταξιδευει με πανω απο 150 το τουτουνι-.
καταναλωση + πανω κατω +10%
λογο των οριτζιναλ μπαρων η μπαγκαζιερα καθετε πολυ κοντα στον ουρανο του αυτοκινητου με μαλλον πολλα θετικα οσο αφορα τον θορυβο, την εικονα, την αντισταση.....το υπερθετικο ειναι Η ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ απο οτι εισαγωγης. Αισθανθηκα 'χαζος' οταν ολοι-σχεδον- οι πωλητες προσπαθουσαν για thule, montblank και αλλα επωνυμα εισαγωγης με διπλασιο κοστος.
τωρα αν δεν αντεξει 10 χρονια ποιος νοιαζετε..
ο κατασκευαστης ειναι καπου στο κορωπι οποτε ευκολη λυση σε οτι κακο.
αυτα , περιμενετε τις φωτο. - 
				
				
				
				
[img=http://s6.postimg.org/gsqbq1npp/P1010001.jpg]
[img=http://s6.postimg.org/ymh8dlhe5/P1010002.jpg]
[img=http://s6.postimg.org/s8wqo31vx/P1010007.jpg]
[img=http://s6.postimg.org/yu9gnuhql/P1010006.jpg]
[img=http://s6.postimg.org/z5qx0ly6l/P1010005.jpg]
εχοντας ενα 'θεμετακι' με τις φωτο ...
οι κρικοι στο ταβανι ναι μεν ειναι αθρωτοι αλλα το σχοινι δεν περπαταει ανετα στο ανεβασμα και θα αντικατασταθουν με μικρα τροχαλιακια.
οι 'αυτοματες' δεστρες της ΕΡΜΗΣ λογο του οτι το tribute εχει blade μπαρες απο το εργοστασιο συν οτι ειναι πολυ κοντα στην οροφη και εβρισκαν οι ακρες των δαγκανων, εκανα τακακι απο σανιδα ετσι ωστε να ανεβουν πιο ψηλα + οτι μεγαλωσε και η εδραση εσωτερικα της μπαγκαζιερας.
απο φασαρια δεν ακουσα κατι μεχρι τα 140 (καθετε πολυ κοντα στην οροφη + οτι η μπροστινη κατω επιφανια της, κανει μια καμπυλη που χαμηλωνει ακομη περισσοτερο προς την οροφη.Μπορει να παιζει το ρολο του) μετα τα 150 κανουν πιο πολυ φασαρια οι κολωνες του μπροστινου μπαμπριζ οποτε.........κατω απο 140.
απο διαφορα καταναλωσης εκαιγε και καιει. ευτυχως lpg χωρις αυτην 12 λ/100 με αυτην 13/100
οφελος (4 η 5 ατομα εντος + ενας λυκος που εχει τα 3/4 του χωρου αποσκευων) ενας ολοκληρος νεος χωρος 450λιτρων.
μεγαλη ευκολια |(χωρις τις υπερβολικες τιμες των βορειοευρωπαικων κατασκευων 400++) με λογικο κοστος 230,00€ και χωρις να δειχνει οτι υστερει σε κατι.(αφου αντεγραψαν και το γρηγορο μονταρισμα στις μπαρες) - 
				
				
				
				
καλησπερες..σε smart roadster (oxi to coupe) εχει βαλει κανεις?αναρωτιεμαι αν εχει βγει κατι αρκετα μαζεμενο και φαρδυ να το βαλεις στην πλατη του πορτ μπαγκαζ,απευθειας..
 - 
				
				
				
				
Σε Peugeot 206 3πορτο μπαίνουν μπάρες και σχάρα; Έστω και μαγνητικές. Ο σκοπός ειναι μεταφορά αντικειμένων.
 - 
				
				
				
				
Γεια σας
Θα ήθελα μια βοήθεια από τους γνώστες, διότι έίμαι εντελώς άσχετη με τις μπαγκαζιέρες.
Έχουμε ένα subaru forester και θέλουμε να βάλουμε μια μπαγκαζιέρα.
Λογικά θα πρέπει να μπουν πρώτα μπάρες οροφής.
Πώς τις παίρνουμε αυτές; Ποιος τις τοποθετεί; Είναι συμβατές με όλες τις μπαγκαζιέρες; 
		
		Μπαγκαζιέρες - δέστρες- μπάρες οροφής κλπ