-
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ουκρανικό 6κύλινδρο Τ80, ρυμουλκεί βεβλαμένο άρμα μέσα από βούρκο. Αρματοσύνη!!!Θέλουμε λεπτομέρειες για τους κινητήρες, και τη μετάδοση, ιδεωδώς και σε σύγκριση με αντίστοιχα δυτικά άρματα
-
Πολύ ωραίο το βίντεο με την βολή σε αργή κίνηση dim!
Νικόλαε, το Τ-80 ήταν το πρώτο άρμα παγκοσμίως που έπαιρνε κίνηση από αεροστρόβιλο, εν έτει 1976. Η πολύ υψηλή αναλογία ισχύος/βάρους, του έδινε καταπληκτικές επιδόσεις και έτσι πήρε το προσωνύμιο 'Ιπτάμενο Άρμα'. Οι αρχικές εκδόσεις απέδιδαν 1000 ίππους και είχαν να κινήσουν 42 τόνους, ενώ οι μετέπειτα αναβαθμισμένες εκδόσεις απέδιδαν 1250 ίππους και δίνουν στο άρμα τελική πάνω από 70 χ.α.ω. και τρομερή ευκινησία και δυνατότητα αναρρίχησης (αντίστοιχα το παρόμοιου βάρους Leo 1 A5 των 43 τόνων διαθέτει έναν πολυκαύσιμο V10 37.300 κυβικών με δύο κομπρέσσορες τύπου Roots και 830 ίππους). Η κίνηση μεταδίδεται στις ακραίες μεταδόσεις μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 5+1 ή 4+1 σχέσεων ανάλογα με την έκδοση. Τα αντίπαλα δυτικά άρματα τελευταίας γενιάς έχουν 1500 ίππους (είτε με αεροστρόβιλο όπως το Μ1, ή με ντίζελοκινητήρα όπως το Challenger 2 και το Leo 2) και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, συνήθως 4+2 σχέσεων, αλλά έχουν να κινήσουν 65-70 τόνους και έτσι είναι αρκετά πιο δυσκίνητα.
Το συγκεκριμένο Τ-80 όμως δεν φέρει αεροστρόβιλο. Είναι η ουκρανική έκδοση και κινείται από έναν δίχρονο, εξακύλινδρο, πολυκαύσιμο μπόξερ με δύο κομπρέσσορες και ισχύ 1000 ίππων, ενώ υπάρχει και αναβαθμισμένη έκδοση 1250 ίππων με την ονομασία Τ-84 την οποία δοκιμάσαμε και στο Λιτόχωρο. Ο κινητήρας αυτός βασίζεται στον αντίστοιχο πεντακύλινδρο που κινούσε τα Τ-64 και είναι τοποθετημένος εγκάρσια αντί για το σύνηθες που είναι στον διαμήκη άξονα. Οι Ρώσοι πάντως προτιμούν τετράχρονους τουρμποντίζελ V12 για τα δικά τους άρματα τύπου Τ-90, ενώ τα Τ-80 του Ρωσικού Στρατού με τον αεροστρόβιλο (περίπου 4500 άρματα) έχουν αποσυρθεί από την ενεργό δράση και παραμένουν σε μακρά αποθήκευση.
-
Ούτε μπόξερ είναι, ούτε έχει 2 κομπρέσορες.
-
Οριζόντιους κυλίνδρους έχει με αντικριστά πιστόνια. Γιατί δεν είναι μπόξερ; Flat 6 λέγεται αυτό;
Είσαι βέβαιος πως έχει έναν κομπρέσσορα; -
Κύπρος: Τ-80 vs Πεύκο.
-
Diesel 6TD
Go with the design and technological fine-tuning the diesel 5TDF HKBD team of designers began to develop further models of the two-stroke diesel engine is a 6-cylinder performance with the over-capacity of up to 735 kW (1000 hp). This slider, as well as 5TDF, was a diesel engine with a horizontally positioned cylinder pistons and counter ambulant uniflow scavenging. Diesel was named 6TD.
Turbocharging has been done by the compressor mechanically (leaf spring) associated with the gas turbine portion modifying exhaust thermal energy into mechanical work for driving the compressor.
Since the power developed by the turbine has been insufficient to drive the compressor, it is with the transmission gear mechanism and has been connected to both crankshafts motor. The compression ratio was assumed to be 15.
To obtain the required timing, that would provide the required cleaning of exhaust gases from the cylinder and fill with compressed air, it was foreseen (as well as engines 5TDF) angular displacement of crankshafts, coupled with an asymmetric arrangement of the intake and exhaust ports on the cylinder length. Torque discontinued crankshafts is for the intake shaft — 30%, -70% for the discharge of the torque motor. The torque developed by the inlet shaft through a gear transmission transmitted to the exhaust shaft. Summary torque could be removed from both ends of the shaft through the outlet socket PTO.
In October 1979, after a harsh 6TD engine piston-cylinder refinement, fuel equipment, air supply system and other parts of the interdepartmental has successfully passed the tests. Since 1986, have been made to the first 55 engines in serial execution. In the following years, mass production has increased, and headed for a maximum of 1989
Percent exploded unification 6TD with diesel 5TDF was more than 76%, and reliability was not lower than that of 5TDF that mass-produced for many years.
HKBD work under the head designer for the upcoming N.K.Ryazantseva improve 2-stroke diesel tank lasted. Fine-tuned components, equipment and systems for which identified some shortcomings in the operation. Improved pressurization system. Conducted numerous bench tests of engines with the introduction of design changes.
Developed brand new diesel engine modification — 6TD-2. Power it was not 735kVt (1000l.s.) As in 6TD and 882 kW (1200l.s.). Exploded view of its unification with 6TD diesel was provided by more than 90%, and with diesel 5TDF — more than 69%.
In contrast to the motor on the engine 6TD 6TD-2 has been used 2-stage turbocharging osetsentrobezhny compressor and turbine design configuration, bellows, centrifugal oil filter, pipe and other components. There was also a slightly reduced compression ratio — from 15 to 14.5 and the mean effective pressure is increased from 0.98 MPa to 1.27 MPa. Specific fuel consumption of motor 6TD-2 was 220 g / (kWh) (162 g / (hp * h)) instead of 215 g / (kWh) (158g / (hp * h)) — for 6TD. From the perspective of the installation in a tank of diesel 6TD-2 was completely interchangeable with the engine 6DT.
In 1985 Diesel 6TD-2 was interdepartmental tests and design documentation was provided for the preparation and organization of serial production.
In HKBD the role NIID and others lasted for research and development work on the two-stroke diesel engine 6TD to boost its capacity for up to 1,103 kW values (1500l.s.), 1176 kW (1600l.s.), 1323 kW (1800l.s.) to conduct checks on the swatches, and the creation on its base family of engines for VGM and narodohozyaystvennyh machines. VGM for easy and crotch by weight category were developed 3TD diesel power 184 … 235 kW (250 320l.s.) 4TD capacity of 294 … 331 kW (450hp 400 …). Developed as an option of diesel power 5d 331 … 367 kW (450 500l.s.) For wheeled vehicles. For Truck and utility vehicles, a draft of diesel power 6d 441 … 515 kW (600 700l.s.).
-
Link?
-
http://survincity.com/2011/12/the-famil ... n-armored/
-
Μου εκανε εντυπωση το παρακατω βιντεο,
Κοιταχτε ποσο ΄΄δυσκολα΄΄ περναει το leopard ?? το αντι αρματικο χαντακι -
Διάβαση τάφρου, 3 μέτρα στην θεωρία. Αρκετά παραπάνω στην πράξη. Όπως και ανάβαση πλαγιάς που δήθεν ήταν 60% και στην πράξη άνετα ανεβαίναμε κλίσεις 45 μοιρών!!!
-
αμα στην θεση αυτου του ταφου βαζαμε μια v shaped με ανοιγμα 5 μετρα και κλιση 40% και στην βαση ριχναμε τσιμεντο (κατι που εκαναν οι ιρακινοι στον πρωτο πολεμο με τα γνωστα αποτελεσματα) τι ακριβως θα βλεπαμε?
-
Υπαρχει και το γεφυροφορο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπαρχει και το γεφυροφορο...ε οκ και στο μελλον θα πετανε δεν ειναι εκει το θεμα
-
Εκει ακριβως ειναι. Αν ενα κολλημα δεν μπορει να υπερπηδηθει, το γεφυρωνεις.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
υποτιθεται οτι δεν ανοιγεις ταφρο για τα αρματα μονο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ουκρανικό 6κύλινδρο Τ80, ρυμουλκεί βεβλαμένο άρμα μέσα από βούρκο. Αρματοσύνη!!!Βεβλαμένο προσωπικό, κολλάει Τ-90 στο βούρκο. Ασχετοσύνη!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Αστειάκι που λέγαμε με συναδέλφους μετά από κάθε 'επιτυχημένη' ΤΑΜΣ: 'Νικήσαμε κι αυτή την φορά... τα κατατροπώσαμε τα βαρέλια και τα κουφάρια (στόχοι αρμάτων).'@ 6:30
Που, στο Αφγανιστάν ? Χωρίς αντίπαλη αεροπορία ? ΟΚ επιχειρήσεις αέρος-εδάφους...
+1 sto Αφγανιστάν δεν έχουν απλώς air supremacy, παίζουν μπάλα μόνοι τους. Έχουν να αντιμετωπίσουν συνθήκες hot & high & dusty, αλλά ο αντίπαλος πέρα από μερικά μικρά αντιαεροπορικά, δεν έχει καθόλου αεροπορική παρουσία. Αν πολεμούσαν με κανένα Ιράν λχ. θα είχαν σχετική εμπειρία.
-
famas, περιμένω επεξήγηση αυτού που βλέπουμε
Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)