Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A4 1.6
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. AUDI A4 1.6
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 8 / 13
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    248
    1417
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eker123 last edited by

      Eγω προτεινω να μονομαχησουμε.........και ο νικητης παιρνει το αμαξι του μακαριτη
      Ποιος διαλεγει το οπλο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Γιατί είσαι τόσο απόλυτος γιατρέ;
        Σου λέμε :

        102hp σε σκάφος 1400 κιλών εάν το βάλεις και 3 άτομα μέσα υπερβαίνουμε τον 1,5 τόνο.
        Με clima ΟΝ πιστεύεις ότι σε μια επιτάχυνση εν κινήσει θα τα καταφέρει με ασφάλεια και όχι με την ψυχή στο στόμα;

        εάν το πιστεύεις, δικαίωμά σου!

        υπάρχει όμως και η άλλη άποψη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Ο χρήστης giatros έγραψε:
          πρεπει να απαντησω? ψυχιατρος επρεπε να γινω για να μπορω να ακουσω με ψυχραιμια οτι λεγεται εδω μεσα.

          Μην το θέτεις έτσι σε παρακαλώ.
          Ο σκοπός μου δεν είναι να ξεσπάσω ούτε να το παίξω έξυπνος ούτε να προκαλέσω. Συζητώντας θα βγούμε κάπου και τέλος πάντων κάτι θα αποκομίσουμε...

          Για τη σχέση Ζάντας/Βάρους/Ιπποδύναμης/Ροπής μπορώ να έχω την κλτρπίδα μου (εεεμμμ την άποψή μου ήθελα να πω), ειδικά για αυτόν τον κινητήρα...

          Δε σημαίνει βέβαια ότι προσπαθώ να την επιβάλλω είτε σε εσένα ή σε κάποιο άλλο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            giatros last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            Γιατί είσαι τόσο απόλυτος γιατρέ;
            Σου λέμε :

            102hp σε σκάφος 1400 κιλών εάν το βάλεις και 3 άτομα μέσα υπερβαίνουμε τον 1,5 τόνο.
            Με clima ΟΝ πιστεύεις ότι σε μια επιτάχυνση εν κινήσει θα τα καταφέρει με ασφάλεια και όχι με την ψυχή στο στόμα;

            εάν το πιστεύεις, δικαίωμά σου!

            υπάρχει όμως και η άλλη άποψη...

            σαββα σαφως και ειναι δικαιωμα μου.πριν το αγορασω οδηγησα και αλλα αυτ/τα τα οποια εσεις θεωρειτε πιο γρηγορα (και δεν αναφερομαι μονο στο s40)απο το Α4 και μαπα το καρπουζι.εχε μου εμπιστοσυνη,δεν ειμαι βλακας για να παω να δωσω τοσα χρηματα κατι που δεν αξιζει

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              giatros last edited by

              να ρωτησω και κατι αλλο.ποσοι απο ολους εσας εχετε οδηγησει το τελευταιο χρονικο διαστημα το Α4 και τα αλλα αυτ-τα που ειναι στα ιδια χρηματα(volvo,saab,tin 316,to avensis)εγω τα οδηγησα ολα αυτα και τελικα ημουν αναμεσα στο βολβο και στο αουντι,πηρα το Α4 γιατι ειχε αυτο το κατι παραπανω στο δρομο(προσωπικη μου αποψη)και δεν αναφερομαι σε μουρη αλλα σε ποιοτητα κυλισης.
              τωρα αν εσεις θελετε να το απαξιωσετε σαν αυτ-το ειναι καθαρα δικαιωμα σας.

                ολα τα παραπανω σας τα λεω φιλικα
              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • scotch
                scotch last edited by

                Καλύτερη ποιότητα κύλισης το Audi από την 3άρα; . Ναι, δεν αποκλείεται....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  eker123 last edited by

                  Οποιος τι λεει στην αουντι βλεπω δεν το εχει ψαξει γιατι ελλατωματα υπαρχουν βεβαια και αλλα εκτος του λογου ισχυς/βαρους.Μιλαω παντα για Β6 γιατι για το Β7 δε ξερω (ακομα)
                  Πχ τα τακακια απο τα φρενα μολις κανεις κανα 5000 χλμ στριγκλιζουν
                  Το ταμπλο ειναι Υπερευαισθητο ξεφλουδιζει ευκολα
                  Οι πισω θεσεις λογω του τουνελ μεταδοσης ειναι μονο για 2
                  Βρισκει κατω ευκολα
                  Ωρατοτητα πισω περιορισμενη εως ελαχιστη
                  Ο τεμπελης εχει λιγο περιεργο ανοιγμα και καμμια φορα τον ανοιγεις κατα λαθος οταν γυριζεις να κανεις οπισθεν και φρατσσσσ πανε τα προφυλακτικα χυμα στους απο πισω
                  το τασακι ειναι μαλ@kia
                  Βεβαια αν αρχησω με τα θετικα δεν φτανουν ολοι οι δισκοι του σερβερ μολις το οδηγησεις γελας σα χαχας ειναι κατι μετα το ΣεΞ με τη Χερτζιγκοβα

                  Καλύτερη ποιότητα κύλισης το Audi από την 3άρα; . Ναι, δεν αποκλείεται....

                  ΒΜW Καθαρα σπορ στησιμο το ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ αλλα ψηλοξεβρακωτο στο Στανταρ...Αν δε κατεχεις ομως το Σπορ πας πιο ευκολα για ραδικια
                  MercedA Xlida καθισματα με μαζαζ στο κωλο τανκς τιγκα στο ηλεκτρονικο ...Οτι καλυτερο για να μασας χιλιομετρα σε εθνικους γερμανιας
                  Αουντι Κατι αναμεσα στα 2 παραπανω πιο σπορ απο μερσεντες και περισοτερο χλιδατο απο ΒMW......μικρο παραπονο για το κιβωτιο εκει εχουν πολα να μαθουν απο ΒMW

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • scotch
                    scotch last edited by

                    Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                    ......Ο τεμπελης εχει λιγο περιεργο ανοιγμα και καμμια φορα τον ανοιγεις κατα λαθος οταν γυριζεις να κανεις οπισθεν και φρατσσσσ πανε τα προφυλακτικα χυμα στους απο πισω
                    ........μολις το οδηγησεις γελας σα χαχας ειναι κατι μετα το ΣεΞ με τη Χερτζιγκοβα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • scotch
                      scotch last edited by

                      Ο χρήστης eker123 έγραψε:

                      Καλύτερη ποιότητα κύλισης το Audi από την 3άρα; . Ναι, δεν αποκλείεται....

                      ΒΜW Καθαρα σπορ στησιμο το ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ αλλα ψηλοξεβρακωτο στο Στανταρ...Αν δε κατεχεις ομως το Σπορ πας πιο ευκολα για ραδικια

                      Συμφωνώ απόλυτα αλλά ο εξοπλισμός και το σπορ στήσιμο δεν έχουν να κάνουν με την ποιότητα κύλισης...Σωστά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eker123 last edited by

                        Μπα ειναι πιο αθορυβο το Α4 νομιζω,εδω Μερσεντα Rules.Aν και νομιζω οτι εννοεις οδικη συμπεριφορα οποτε ναι για τη 3αρα «επιφυλασομαι για το quattro»

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                          Αουντι Κατι αναμεσα στα 2 παραπανω πιο σπορ απο μερσεντες και περισοτερο χλιδατο απο ΒMW......μικρο παραπονο για το **κιβωτιο **εκει εχουν πολα να μαθουν απο ΒMW

                          Μπά....

                          Στο τιμόνι έχουν αρκετά να μάθουν από BMW.
                          Στο κιβώτιο όχι!
                          Από το απλό
                          6αρι του Sportback,
                          το multitronic,
                          το tiptronic,
                          το...DSG

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            eker123 last edited by

                            Στο τιμόνι έχουν αρκετά να μάθουν από BMW.
                            Στο κιβώτιο όχι!
                            Από το απλό
                            6αρι του Sportback,
                            το multitronic,
                            το tiptronic,
                            το...DSG

                            Δε ξερω για τα εξωτικα κιβωτια αλλα το απλο το 5αρι δε νομιζω οτι ειναι καλυτερο απο τη 3αρα,Οσο για το τιμονι ειναι καλυτερο της 3αρας γιατι δεν εχει το βαρος απο ημιαξονια κτλ εχει μικροτερη μαζα αναρτουμενη ειναι κατι λογω πισω κινησης
                            Το DsG ειναι το γιατι ο Δουβρης θα μου τον πιασει απο του χρονου 3 φορα μεσα σε 5 χρονια«Βλεπε Δ ΚΑΡ»

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                              Κοιτα μου λες οτι τα φρενα ειναι τα ιδια,αρα υποθετω οτι αν πας με 150 με 2 ατομα καυσιμα κτλ κτλ και φρεναρεις το φαβια θα σταματησει πρωτο
                              Μετα μου λες οτι σε παθητικη ασφαλεια ειναι καλυτερο δηλαδη εχει αλλο αμαξωμα το 1.6 απο το 1.8Τ?? .Και παλι επαναλαμβανω οτι δεν εχω τιποτα με το αμαξι σου ουτε ειμαι ειδικος,γιατρος ειμαι οχι μηχανολογος.Εκτος αυτου δεν εχω το 1.6 το 2.0λτ εχω,το 1.6 το εχει ο πατερας μου..................

                              αν είσαι γιατρός θα ξέρεις τουλάχιστον τι γίνεται η κινητική ενέργεια.

                              Εγώ πάλι είμαι μηχανολόγος, είναι η δουλειά μου τα αυτοκίνητα και σε ιατρικά θέματα δεν θα ρωτήσω τη γνώμη... δικηγόρου.

                              Το Fabia με 2 άτομα + καύσιμα θα ζυγίζει (1.100+2*75+50) 1.300 κιλά, όσα ΑΔΕΙΟ το Α4.

                              Το Α4 θα ζυγίζει αντίστοιχα 1.500 κιλά, από αναλογία κιλών/ίππο 13 κενό, πάει αυτόματα στα 15. Το Fabia αντίστοιχα πάει στα 13. Μήπως αμφισβητούνται και τα νούμερα;

                              Κινητική ενέργεια (από αρχαιοτάτων χρόνων) 1/2mV^2

                              Fabia φορτωμένο: 1.128.472J

                              Α4 φορτωμένο: 1.302.083J, 15% περισσότερη κινητική ενέργεια η οποία πρέπει να μετατραπεί σε θερμότητα κατά το φρενάρισμα.

                              Σε παθητική ασφάλεια οι δοκιμές πρόσκρουσης (αυτές έχουμε) έδειξαν τα ίδια 'αστέρια'. Προσωπικά τις έχω γραμμένες. Όταν όμως αναφέρετε την ασφάλεια ορισμένοι, καλό είναι να τις γνωρίζετε. Free είναι άλλωστε.

                              Επειδή είμαι εκτός Αθηνών και δεν έχω περιοδικά, μπορεί κάποιος να γράψει επιδόσεις Fabia 100 με Α3 1.6 FSI; γιατί με τα 102 δεν υπάρχει δημοσιογραφικό (γιατί άραγε; )

                              Θυμάμαι σίγουρα ότι το 0-1000μ το Fabia έχει 33,5/157, όσα και η BMW 116i (4Τ 09/04)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitrios last edited by

                                βάλτε και 15% απώλειες ιπποδύναμης,οπότε στους τροχούς να φτάνουν το πολύ 90 άλογα (αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο κινητήρας βγάζει στην πράξη παραπάνω απότι στα χαρτιά).οπότε 1500/90=16.7 πραγματική αναλογία κιλών ανα ίππο.

                                βέβαια αν είναι για μές στην πόλη ή για εθνική το αυτοκίνητο δεν έχει κάτι μεμπτό όσον αφορά τις επιδόσεις του.Μόνο σε προσπεράσεις στο επαρχιακό δίκτυο θα έχει κάποια δυσκολία,και σίγουρα σε ορεινούς δρόμους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eker123 last edited by

                                  αν είσαι γιατρός θα ξέρεις τουλάχιστον τι γίνεται η κινητική ενέργεια.

                                  Εγώ πάλι είμαι μηχανολόγος, είναι η δουλειά μου τα αυτοκίνητα και σε ιατρικά θέματα δεν θα ρωτήσω τη γνώμη... δικηγόρου.

                                  Το Fabia με 2 άτομα + καύσιμα θα ζυγίζει (1.100+2*75+50) 1.300 κιλά, όσα ΑΔΕΙΟ το Α4.

                                  Το Α4 θα ζυγίζει αντίστοιχα 1.500 κιλά, από αναλογία κιλών/ίππο 13 κενό, πάει αυτόματα στα 15. Το Fabia αντίστοιχα πάει στα 13. Μήπως αμφισβητούνται και τα νούμερα;

                                  Κινητική ενέργεια (από αρχαιοτάτων χρόνων) 1/2mV^2

                                  Fabia φορτωμένο: 1.128.472J

                                  Α4 φορτωμένο: 1.302.083J, 15% περισσότερη κινητική ενέργεια η οποία πρέπει να μετατραπεί σε θερμότητα κατά το φρενάρισμα.

                                  Σε παθητική ασφάλεια οι δοκιμές πρόσκρουσης (αυτές έχουμε) έδειξαν τα ίδια 'αστέρια'. Προσωπικά τις έχω γραμμένες. Όταν όμως αναφέρετε την ασφάλεια ορισμένοι, καλό είναι να τις γνωρίζετε. Free είναι άλλωστε.

                                  Επειδή είμαι εκτός Αθηνών και δεν έχω περιοδικά, μπορεί κάποιος να γράψει επιδόσεις Fabia 100 με Α3 1.6 FSI; γιατί με τα 102 δεν υπάρχει δημοσιογραφικό (γιατί άραγε; )

                                  Θυμάμαι σίγουρα ότι το 0-1000μ το Fabia έχει 33,5/157, όσα και η BMW 116i (4Τ 09/04)

                                  Aυτο δε σημαινει οτι τα δυο αυτοκινητα ανταλασουν κινητικη σε θερμικη ενεργεια με τον ιδιο ρυθμο οπως και αν εχουν την ιδια διαμετρο δισκο παλι δε λεει τιποτα,εχουμε να υπολογισουμε την μεγιστη επιβραδυνση που μπορουν τα λαστιχα να κρατησουν μεχρι να μπουμε στο μπλοκαρισμα τροχων και να χασουμε τη μετατροπη σε θερμοτητα απο το συστημα πεδησης οποτε μενει μονο το λαστιχο να ανταλασει ενεργεια με το δρομο και αυτο με αλλο συντελεστη τριβης...Σε αυτο παιζει ρολο ο δισκος και τα τακακια «μεγεθος υλικο» τα ηλεκτρονικα που θα αποφυγουν μπλοκαρισμα τροχων και ροπες κατα το διαμηκη αξονα για να μη πας στο γκρεμο η αναρτηση που πρεπει να κρατα το λαστιχο συνεχως σε επαφη με το δρομο σε λακουβες.Και τελος η κατανομη βαρους του αυτοκινητου

                                  Ποτε δεν ειπα οτι το α4 ειναι πιο γρηγορο η με λιγοτερο βαρος.Απλα γνωμη μου ειναι οτι το Α4 θα φρεναρει σε λιγοτερα μετρα απο το Φαμπια στις ιδιες συνθηκες,οποτε αν καποιος δεν εχει προχειρο ενα περιοδικο που να εχει δοκιμασει τα 2 αυτοκινητα και να λεει οτι το Φαμπια φρεναρει απο χ χλμ/hr σε Υ μετρα καλυτερα απο το Α4 κραταω την αποψη μου...........«που μπορει παντα να ειναι και λαθος για να μη παρεξηγουμαστε»

                                  Μετα συμφωνω με το Δημητριο 100% αν δεις σε παλιοτερο μου ποστ προς το γιατρο θα καταλαβεις οτι αυτη ειναι η πιο αντικειμενικη αποψη.Μην ισοπεδωνεις τα παντα φαμπια πιο γρηγορο ναι, καλυτερο ασφαλεστερο ΟΧΙ

                                  Για του λογου το αληθες ```
                                  http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?p=267482&highlight=#267482

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                    Θυμάμαι σίγουρα ότι το 0-1000μ το Fabia έχει 33,5/157, όσα και η BMW 116i (4Τ 09/04)

                                    είσαι εγκάθετος, ιερόσυλος και προκλητικός!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harryv last edited by

                                      Ο χρήστης giatros έγραψε:
                                      να ρωτησω και κατι αλλο.ποσοι απο ολους εσας εχετε οδηγησει το τελευταιο χρονικο διαστημα το Α4 και τα αλλα αυτ-τα που ειναι στα ιδια χρηματα(volvo,saab,tin 316,to avensis)εγω τα οδηγησα ολα αυτα και τελικα ημουν αναμεσα στο βολβο και στο αουντι,πηρα το Α4 γιατι ειχε αυτο το κατι παραπανω στο δρομο(προσωπικη μου αποψη)και δεν αναφερομαι σε μουρη αλλα σε ποιοτητα κυλισης.
                                      τωρα αν εσεις θελετε να το απαξιωσετε σαν αυτ-το ειναι καθαρα δικαιωμα σας.

                                       ολα τα παραπανω σας τα λεω φιλικα
                                      

                                      Εχω οδηγήσει παλιότερα σε test drive όλα τα παραπάνω πλην του Saab. Α4, Volvo, 316 τα παλιά μοντέλα. Το Α4 το έχω οδηγήσει μαζί και το Pasat to 1.6 για παραπάνω από 300 χλμ. Επίσης οδήγησα τότε το 6, το Accord και το Μοndeo στο οποίο κατέληξα.

                                      Στο Α4 μου έκαναν εντύπωση τα υπέροχα υλικά, η πολύ καλή σχεδίαση και η ποιότητα συναρμογής. Το απέρριψα βέβαια κατευθείαν λόγω της πολύ φαρδιάς κολώνας στο κέντρο μπροστά, που στρίμωχνε το δεξί μου πόδι ανάμεσα σε αυτήν και το τιμόνι. Οδηγώ κοντά χέρια, κοντά πόδια. Ελπίζω στη νέα έκδοση να έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα.

                                      Το αυτοκίνητο δε βάζει φωτιά στο δρόμο. Αλλά διατηρεί με άνεση μεγάλες ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο. Για κάποιον που οδηγεί εντός πολης ή στις εθνικές είναι καλή επιλογή. Βέβαια εδώ στο forum που τα πάντα μετρώνται στο χρονόμετρο από νεαρούς κυρίως fans της αυτοκίνησης είναι λογικό να προκαλεί αποστροφή.

                                      Η δική μου άποψη λέει απλά ότι είναι υπερτιμολογημένο για αυτά που προσφέρει. Πάντως εύχομαι ολόψυχα καλορίζικο και καλοτάξιδο στο φίλο.

                                      Επίσης σε αντίθεση με τα όσα ανέφερε ο Ikar η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η μεταπωλητική αξία ενός αυτοκινήτου δεν σχετίζεται με το απόλυτο ποσό που χάνεις αλλά με το ποσοστό που χάνεις κάθε χρόνο. Πάρτε όποιο αυτοκίνητο θέλετε, βάλτε του πινακίδες χωρίς να κάνετε ούτε ένα χλμ και προσπαθήστε να το πουλήσετε. Υπάρχει περίπτωση να μη χάσετε 10% τουλάχιστον στην αρχική τιμή ? Αν υιοθετήσω το μοντέλο του Ikar, τότε πάντοτε το ακριβότερο αυτοκίνητο θα έχει χάσει περισσότερα. Θεωρήστε επίσης ένα αυτοκίνητο των 100.000 και ένα των 8.000. Αν το πρώτο χάνει το 10% (το απόλυτα ελάχιστο δηλαδή) κάθε χρόνο και το άλλο το 100% (με άλλα λόγια ποτέ δε πρόκειται να βρεις αγοραστή) με το μοντέλο του Ikar βγαίνει ότι το δεύτερο έχει μεγαλύτερη μεταπωλητκή αξία από το πρώτο ! Με όλα τα παραπάνω θέλω να πω ότι μέσα στη τιμή του αυτοκινήτου συμπεριλαμβάνεται και ένα ποσό το οποίο χάνεις κάθε χρόνο, όπως παλιά συμπεριλαμβανόταν και το τεκμήριο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sirbasil last edited by

                                        @ Ikar

                                        1. Αυτό με το καζίνο που είπες είναι άσχετο με το ζήτημα. Όταν συζητάμε ποιο αυτοκίνητο χάνει περισσότερα λεφτά στη μεταπώληση είναι προφανές ότι χρειαζόμαστε τα ποσοστά και όχι τους απόλυτους αριθμούς, επειδή διαφέρει η αρχική αξία! Είναι κάτι παραπάνω από προφανές! Οι άλλοι που είναι στη συζήτηση νομίζω έχουν καταλάβει εδώ και πολλές σελίδες τη διαφορά.
                                        2. Αυτό που λες ότι τα 100 άλογα του Fabia κοστίζουν πιο φτηνά από του Α4, άρα παίρνω Fabia έχει καθόλου λογική μέσα του? Η Ε200 έχει 163 άλογα (174 μετρημένα) και κοστίζει 50.000. Το Octavia ABT με τους 193 ίππους κοστίζει τα μισά λεφτά. Εσύ όμως αν έχεις 50.000, πάρε Octavia που είναι φτηνότερο... (ή πάρε δύο Octavia)
                                        3. Για το Euro-Ncap. Το Yaris έχει 4 αστέρια και 29 πόντους. Η BMW η 5αρα έχει την ίδια ακριβώς επίδοση (και μάλιστα αν δεν είχε το belt reminder θα είχε 27 πόντους)! Με ποιο θα είσαι πιο ασφαλής σε περίπτωση σύγκρουσης?

                                        (http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =4&id2=208
                                        http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=1&id2=74)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giatros last edited by

                                          Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
                                          @ Ikar

                                          1. Αυτό με το καζίνο που είπες είναι άσχετο με το ζήτημα. Όταν συζητάμε ποιο αυτοκίνητο χάνει περισσότερα λεφτά στη μεταπώληση είναι προφανές ότι χρειαζόμαστε τα ποσοστά και όχι τους απόλυτους αριθμούς, επειδή διαφέρει η αρχική αξία! Είναι κάτι παραπάνω από προφανές! Οι άλλοι που είναι στη συζήτηση νομίζω έχουν καταλάβει εδώ και πολλές σελίδες τη διαφορά.
                                          2. Αυτό που λες ότι τα 100 άλογα του Fabia κοστίζουν πιο φτηνά από του Α4, άρα παίρνω Fabia έχει καθόλου λογική μέσα του? Η Ε200 έχει 163 άλογα (174 μετρημένα) και κοστίζει 50.000. Το Octavia ABT με τους 193 ίππους κοστίζει τα μισά λεφτά. Εσύ όμως αν έχεις 50.000, πάρε Octavia που είναι φτηνότερο... (ή πάρε δύο Octavia)
                                          3. Για το Euro-Ncap. Το Yaris έχει 4 αστέρια και 29 πόντους. Η BMW η 5αρα έχει την ίδια ακριβώς επίδοση (και μάλιστα αν δεν είχε το belt reminder θα είχε 27 πόντους)! Με ποιο θα είσαι πιο ασφαλής σε περίπτωση σύγκρουσης?

                                          (http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =4&id2=208
                                          http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=1&id2=74)

                                          1.βασιλη κατι επρεπε να πει
                                          2.λες να αγοραζε το octavia?
                                          3.σε παρακαλω,με το yaris νιωθεις πιο ασφαλης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gfon last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                            κι ένα τελευταίο.

                                            πάτε στο καζίνο με έναν φίλο σας, εσείς με 10Κ κι ο φίλος σας με 5Κ και μετά από 3 ώρες χάνετε 50%. Ευχαριστημένοι και οι 2;

                                            Πες οτι αυτοι κερδιζουν απο 50%, ποιος θα ειναι ευχαριστημενος?? βρες το και θα εχεις την απαντηση που ψαχνεις....

                                            Αυτες οι συγκρισεις ειναι ΜΟΝΟ ποσοστιαιες αλλιως δεν εχει νοημα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 8 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr