Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή μεταχειρισμένου jeep/suv έως 6000ε
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Επιλογή μεταχειρισμένου jeep/suv έως 6000ε
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Εκτός Δρόμου
    15
    90
    966
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Όλα είναι υποκειμενικά. Όλα!!! Βάλε και τον εγωισμό και

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Ο χρήστης kyr80 έγραψε:

        αλλά αλλο τζιπ με κοντά, αλλο grossery getter....

        Εντάξει, και από εκεί απέχει.. Όσο είναι ένα αυτοκίνητο που τα κάνει ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, άλλο τόσο είναι μόνο για να μεταφέρει ζαρζαβατικά.

        ...

        Ζητω συγνώμη απο ολους τους εμπλεκώμενους ηταν μια ατυχεστατη εκφραση απο μερους μου οσο κι αν το εννοουσα χιουμοριστικά.
        Λαθος εκφραση καθοτι ευκόλως παρεξιγισιμη....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • F
          fokion_sportage last edited by

          Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
          Είτε γιατί δεν καταλάβαμε τι αγοράσαμε, είτε γιατί καταλάβαμε αλλά τώρα είναι αργά για δάκρυα....

          Δεν ειναι τυχαιο οτι κατοχος sportage 2 2,7 αγορασε τελικά και sportage 1 για προφανεις λογους ( και χρηση..) ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης kyr80 έγραψε:

            Με λύπη πάντως, παρά το πέρασμα των χρόνων, βλέπω ότι η υπεράσπιση μέχρι 'θανάτου' του αυτοκινήτου που αγοράσαμε, συνεχίζεται.
            Είτε γιατί δεν καταλάβαμε τι αγοράσαμε, είτε γιατί καταλάβαμε αλλά τώρα είναι αργά για δάκρυα....

            Αυτο βέβαια προϋποθέτει να έχει δίκιο αυτός που διαφωνεί με τον ιδιοκτήτη.
            Γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα μπορούσε κάποιος με λύπη να διαπιστώσει πως μερικοί επιμένουν να κάνουν συγκρίσεις με αυτοκίνητα τόσο διαφορετικής κατηγορίας όσο και διαφορετικής τιμής για να υποστηρίξουν τη λανθασμένη ή υπερβολική άποψή τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Σε αυτά τα λεφτά πάντως με παζάρι πιστεύω θα μπορεί να βρεθεί και Jeep Compass.
              Καλύπτει τα κριτήρια και θεωρώ είναι πιο οικονομικό από το Cherokee.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kyr80 last edited by

                Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                Με λύπη πάντως, παρά το πέρασμα των χρόνων, βλέπω ότι η υπεράσπιση μέχρι 'θανάτου' του αυτοκινήτου που αγοράσαμε, συνεχίζεται.
                Είτε γιατί δεν καταλάβαμε τι αγοράσαμε, είτε γιατί καταλάβαμε αλλά τώρα είναι αργά για δάκρυα....

                Αυτο βέβαια προϋποθέτει να έχει δίκιο αυτός που διαφωνεί με τον ιδιοκτήτη.
                Γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα μπορούσε κάποιος με λύπη να διαπιστώσει πως μερικοί επιμένουν να κάνουν συγκρίσεις με αυτοκίνητα τόσο διαφορετικής κατηγορίας όσο και διαφορετικής τιμής για να υποστηρίξουν τη λανθασμένη ή υπερβολική άποψή τους.

                οκ, το RAV 4 είναι το καλύτερο suv και τα κάνει όλα τέλεια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Αν το λες εσύ.
                  Εγώ δεν έχω γράψει πουθενά κάτι τέτοιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                    Σε αυτά τα λεφτά πάντως με παζάρι πιστεύω θα μπορεί να βρεθεί και Jeep Compass.
                    Καλύπτει τα κριτήρια και θεωρώ είναι πιο οικονομικό από το Cherokee.

                    εξαρταται και παλι τι ΤΕΛΙΚΑ το θες.....

                    δεν 'κανουν τα ιδια' σε καμια περιπτωση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Προφανώς δεν κάνουν τα ίδια.
                      Σύμφωνα με τα κριτήρια του πρώτου post το έβαλα.
                      Νομίζω αυτά τα καλύπτει επαρκώς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos333 last edited by

                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4622219/
                        Πάρε αυτό είναι και ντίζελ

                        Από το LG-E975 Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Μάλιστα, με λούσατε κανονικά βλέπω.
                          1ον fokion Δεν έγραψα πουθενά ότι το RAV4 είναι υπερόπλο εκτός δρόμου. Απλά για αυτά που έχω κάνει και κάνω μου είναι υπέρ-αρκετό και επιπλέον δεν έτυχε ποτέ να βρεθώ σε δύσκολη θέση και μέχρι στιγμής έχω γυρίσει όλη τη Κρήτη, τη Μήλο, τη Σίφνο, τη Σέριφο, τη Κάρπαθο και τη βόρεια Εύβοια.
                          2ον kyr80 Εξήγησέ μου σε παρακαλώ αν εξαιρέσεις το κλείδωμα και τις κοντές σχέσεις πού υπερτερεί η 4κίνηση του grand cherokee σε σχέση με το RAV4 MK2 γιατί δυσκολεύομαι να βρω κάτι σχετικό. Τι είναι αυτό που σε κάνει τόσο σίγουρο για την ανωτερότητά της;
                          3ον δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ ότι τελικά δεν με κάλυψε το αυτοκίνητο. Λανθασμένες επιλογές όλοι κάνουμε και δεν έχω κάποιο από αυτά τα 'σύνδρομα' που υπαινίσσεστε ή λέτε ευθέως. Επίσης αν δεν πίστευα πραγματικά, αυτά που έγραφα για το αυτοκίνητο θα άνοιγα εγώ τόπικ για αλλαγή του αυτοκινήτου' π.χ. το Golf IV που είχα πριν το RAV4, στη 5ετία ήθελα να το αλλάξω. Το RAV4 κλείνει 10 χρόνια του χρόνου και ούτε μου περνάει από το μυαλό κάτι τέτοιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kyr80 last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:
                            Μάλιστα, με λούσατε κανονικά βλέπω.
                            1ον fokion Δεν έγραψα πουθενά ότι το RAV4 είναι υπερόπλο εκτός δρόμου. Απλά για αυτά που έχω κάνει και κάνω μου είναι υπέρ-αρκετό και επιπλέον δεν έτυχε ποτέ να βρεθώ σε δύσκολη θέση και μέχρι στιγμής έχω γυρίσει όλη τη Κρήτη, τη Μήλο, τη Σίφνο, τη Σέριφο, τη Κάρπαθο και τη βόρεια Εύβοια.
                            2ον kyr80 Εξήγησέ μου σε παρακαλώ αν εξαιρέσεις το κλείδωμα και τις κοντές σχέσεις πού υπερτερεί η 4κίνηση του grand cherokee σε σχέση με το RAV4 MK2 γιατί δυσκολεύομαι να βρω κάτι σχετικό. Τι είναι αυτό που σε κάνει τόσο σίγουρο για την ανωτερότητά της;
                            3ον δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ ότι τελικά δεν με κάλυψε το αυτοκίνητο. Λανθασμένες επιλογές όλοι κάνουμε και δεν έχω κάποιο από αυτά τα 'σύνδρομα' που υπαινίσσεστε ή λέτε ευθέως. Επίσης αν δεν πίστευα πραγματικά, αυτά που έγραφα για το αυτοκίνητο θα άνοιγα εγώ τόπικ για αλλαγή του αυτοκινήτου' π.χ. το Golf IV που είχα πριν το RAV4, στη 5ετία ήθελα να το αλλάξω. Το RAV4 κλείνει 10 χρόνια του χρόνου και ούτε μου περνάει από το μυαλό κάτι τέτοιο.

                            Έλα ντε.... Κοντές σχέσεις και κλείδωμα διαφορικών σε όχημα εκτός δρόμου. Σιγά το πλεονέκτημα.... Στο ξαναέγραψα ότι εκτίθεσαι....http://jeep.co.id/4x4/how_systems_work/quadra_drive_2/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Εκτός του κλειδώματος του κεντρικού και τον κοντών σχέσεων το θέμα είναι ότι οι διαδρομές των αναρτήσεων του GC είναι τέτοιες που εκτός δρόμου οι τροχοί χάνουν πολύ πιο δύσκολα την επαφή τους με το έδαφος ,όποτε όπως καταλαβαίνετε και χειρότερη τετρακίνηση να είχε από το RAV πάλι μπορεί να πήγαινε μακρύτερα.Η σύγκριση των προδιαγραφών στις τετρακινήσεις έχει περισσότερο σημασία σε παρόμοια αυτοκίνητα,ενώ και πάλι μπορεί να μη λέει όλη την αλήθεια.Ας πούμε δε ξέρουμε το βαθμό εμπλοκής του πίσω μπλοκέ του RAV.Μπορεί να μην επαρκεί για να κινήσει το αυτοκίνητο σε μια ανηφόρα ας πούμε.Αντίθετα ένα EDL μπορεί να είναι ρυθμισμένο να φρενάρει πολύ το τροχό που σπινάρει,αφου αντέχουν τα ημιαξόνια και να δουλεύει τέλεια.Έτσι δούλευε και το Cherokee KK και ξέρετε πώς πήγαινε εκτός δρόμου.
                              Σκεφτείτε ότι το 90αρι Land Cruiser μας κλειδώνει μόνο το κεντρικό !Όλα τα άλλα ελεύθερα,ούτε καν ESP-ASR!Τι σημαίνει αυτό ?Οτι το RAV θα πάει μακρύτερα?
                              Να μη μιλήσω τώρα για αντοχές μηχανικών μερών στο κλείδωμα και στις καταπονήσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                Εκτός του κλειδώματος του κεντρικού και τον κοντών σχέσεων το θέμα είναι ότι οι διαδρομές των αναρτήσεων του GC είναι τέτοιες που εκτός δρόμου οι τροχοί χάνουν πολύ πιο δύσκολα την επαφή τους με το έδαφος ,όποτε όπως καταλαβαίνετε και χειρότερη τετρακίνηση να είχε από το RAV πάλι μπορεί να πήγαινε μακρύτερα.Η σύγκριση των προδιαγραφών στις τετρακινήσεις έχει περισσότερο σημασία σε παρόμοια αυτοκίνητα,ενώ και πάλι μπορεί να μη λέει όλη την αλήθεια.Ας πούμε δε ξέρουμε το βαθμό εμπλοκής του πίσω μπλοκέ του RAV.Μπορεί να μην επαρκεί για να κινήσει το αυτοκίνητο σε μια ανηφόρα ας πούμε.Αντίθετα ένα EDL μπορεί να είναι ρυθμισμένο να φρενάρει πολύ το τροχό που σπινάρει,αφου αντέχουν τα ημιαξόνια και να δουλεύει τέλεια.Έτσι δούλευε και το Cherokee KK και ξέρετε πώς πήγαινε εκτός δρόμου.
                                Σκεφτείτε ότι το 90αρι Land Cruiser μας κλειδώνει μόνο το κεντρικό !Όλα τα άλλα ελεύθερα,ούτε καν ESP-ASR!Τι σημαίνει αυτό ?Οτι το RAV θα πάει μακρύτερα?
                                Να μη μιλήσω τώρα για αντοχές μηχανικών μερών στο κλείδωμα και στις καταπονήσεις.

                                Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω. Δεν εξέφρασα ουδέποτε (όχι μόνο σε αυτό το topic) αντίθετη άποψη. Εγώ όμως δεν είχα ποτέ σκοπό να αποδείξω ότι το RAV4 είναι καλύτερο αυτοκίνητο εκτός δρόμου. Εγώ μίλησα γενικά και κατά πόσο καταφέρνει να καλύψει πλήρως τις δικές μου και όχι μόνο, ανάγκες χωρίς να ζυγίζει δύο τόνους και να θέλει 15-20λίτρα καύσιμο ανά 100 χλμ. Βέβαια και οφείλεις να το παραδεχθείς αυτό, ακόμα όμως και εκτός δρόμου, τα 2100-2000 κιλά βάρος του GC και το μέγεθός του, μπορεί να το φέρουν σε δύσκολη θέση, σε συγκεκριμένες φυσικά συνθήκες και προϋποθέσεις, ακόμα και σε σχέση με ένα υποδεέστερο, στις εκτός δρόμου προδιαγραφές, όχημα.

                                kyr80. Ναι αγαπητέ, χαίρω πολύ ότι για εκτός δρόμου καταστάσεις το GC έχει καλύτερη 4κίνηση. το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και οι κοντές σχέσεις δεν αφήνουν καμία αμφιβολία. Εγώ σου ζήτησα όμως να μου πεις τι είναι αυτό που την κάνει καλύτερη, αν δεν έχεις επιλέξει κλείδωμα και κοντές. Στο σχετικά βατό χωματόδρομο ή ακόμα και στην γλιστερή άσφαλτο. Η απάντηση είναι ΤΙΠΟΤΑ.Αφού κοίταξα το link που μου παρέθεσες είδα ότι το μπροστά διαφορικό είναι ελεύθερο και το πίσω είναι επίσης ελεύθερο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Με λίγο περισσότερο ψάξιμο διαπίστωσα ότι χρησιμοποιεί τα φρένα.
                                Το κεντρικό είναι επίσης ελεύθερο, απλά έχει μια προφόρτιση 48-52 και η ροπή μοιράζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη οι οποίοι φυσικά έχουν τη γνωστή υστέρηση.
                                Τώρα για να το κλείσουμε, εσύ θεωρείς ότι αυτή η υλοποίηση είναι καλύτερη από ένα μηχανικό lsd διαφορικό για τον πίσω άξονα και ένα κεντρικό διαφορικό με συμπλέκτη συνεκτικής σύζευξης που χρησιμοποιούταν στο RAV4 ΜΚ2;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Χαλαρά μπορεί να είναι καλύτερη.Όπως έγραψα και πάνω αν είναι ρυθμισμένα να φρενάρουν αρκετα το τροχο που σπινάρει και αντέχουν τα ημιαξόνια,έχει αποδειχθει οτι το σύστημα αυτο της Jeep είναι πολυ καλό.Υπενθυμίζω οτι και το cherokee ΚΚ τα φρένα χρησιμοποιει και κάνει παπάδες εκτός δρόμου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                    Χαλαρά μπορεί να είναι καλύτερη.Όπως έγραψα και πάνω αν είναι ρυθμισμένα να φρενάρουν αρκετα το τροχο που σπινάρει και αντέχουν τα ημιαξόνια,έχει αποδειχθει οτι το σύστημα αυτο της Jeep είναι πολυ καλό.Υπενθυμίζω οτι και το cherokee ΚΚ τα φρένα χρησιμοποιει και κάνει παπάδες εκτός δρόμου.

                                    Καλύτερη δεν είναι σε καμία περίπτωση. Μπορεί υπό προϋποθέσεις και σε συνθήκες εκτός δρόμου και μόνο, να αποδειχθεί αποδοτικότερη, τουλάχιστον μέχρι να μείνεις από φρένα. Στην άσφαλτο και στο πατημένο χώμα δεν το συζητώ καν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Γιατι δε το συζητάς? Σε καμία περίπτωση κιόλας....
                                      Έχε στο μυαλό σου όμως οτι πλέον ακομα και το Land Cruiser και τα Range Rover τα φρένα χρησιμοποιουν κυρίως.
                                      Κατα τα άλλα δες το video.

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        αυτό δεν ειναι Τζιπ. είναι Jeep.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                          Γιατι δε το συζητάς? Σε καμία περίπτωση κιόλας....
                                          Έχε στο μυαλό σου όμως οτι πλέον ακομα και το Land Cruiser και τα Range Rover τα φρένα χρησιμοποιουν κυρίως.

                                          Επιμένεις όμως στο εκτός δρόμου κομμάτι που εμένα στο τόσο ακραίο όχι μόνο με αφήνει παγερά αδιάφορο, αλλά είμαι και εναντίον του για λόγους σεβασμού/προστασίας του περιβάλλοντος. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα το οποίο δεν είναι της παρούσης.
                                          Από εκεί και μετά έχω να πω ότι στο πατημένο χώμα και στην άσφαλτο τα ηλεκτρονικά σε κόβουν όλη την ώρα και μετά από λίγο τα φρένα βράζουν. Επιπλέον είναι αδύνατον να ευχαριστηθείς την οδήγηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Θεματογράφε αποφάσισες τελικά τι θα πάρεις ή την έκανες με ελαφριά και σπαταλάμε άδικα φαιά ουσία?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr