-
Μέτρησα πριν λίγες μέρες τα αμορτισέρ γιατί είχα την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο έπλεε και το αμορτισερόμετρο έδειξε αυξημένη φθορά. Κοντολογίς έχουν ψωμί για περίπου 10000km, δηλαδή υπόθεση δύο μηνών. Τί αμορτισέρ προτείνετε για το 206 αφού δεν θέλω να ξαναβάλω της peugeot(πολύ μαλακά) αλλά δεν θέλω και να κάνω το αυτοκίνητο ιδιαίτερα κουρσούμι. Κάνω πολλά χιλ. μέσα στην πόλη αλλά και σε ταξίδια και το φτάνω στα όρια.
Ο mark σε σχετικό topic είχε γράψει για τα de carbon performance, αλλά σε κανα δυό μαγαζιά που ρώτησα μου είπαν ότι είναι μαλακά.
Τι προτείνετε? -
Μέτρησα πριν λίγες μέρες τα αμορτισέρ γιατί είχα την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο έπλεε και το αμορτισερόμετρο έδειξε αυξημένη φθορά. Κοντολογίς έχουν ψωμί για περίπου 10000km, δηλαδή υπόθεση δύο μηνών. Τί αμορτισέρ προτείνετε για το 206 αφού δεν θέλω να ξαναβάλω της peugeot(πολύ μαλακά) αλλά δεν θέλω και να κάνω το αυτοκίνητο ιδιαίτερα κουρσούμι. Κάνω πολλά χιλ. μέσα στην πόλη αλλά και σε ταξίδια και το φτάνω στα όρια.
Ο mark σε σχετικό topic είχε γράψει για τα de carbon performance, αλλά σε κανα δυό μαγαζιά που ρώτησα μου είπαν ότι είναι μαλακά.
Τι προτείνετε? -
Μέτρησα πριν λίγες μέρες τα αμορτισέρ γιατί είχα την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο έπλεε και το αμορτισερόμετρο έδειξε αυξημένη φθορά. Κοντολογίς έχουν ψωμί για περίπου 10000km, δηλαδή υπόθεση δύο μηνών. Τί αμορτισέρ προτείνετε για το 206 αφού δεν θέλω να ξαναβάλω της peugeot(πολύ μαλακά) αλλά δεν θέλω και να κάνω το αυτοκίνητο ιδιαίτερα κουρσούμι. Κάνω πολλά χιλ. μέσα στην πόλη αλλά και σε ταξίδια και το φτάνω στα όρια.
Ο mark σε σχετικό topic είχε γράψει για τα de carbon performance, αλλά σε κανα δυό μαγαζιά που ρώτησα μου είπαν ότι είναι μαλακά.
Τι προτείνετε? -
Μαρία τα De Carbon performance πιστεύω ότι είναι πολύ καλά για τη χρήση που λες. Χτυπάνε λιγότερο από τα Bilstein sport/sprint (κίτρινα) και
είναι (τουλάχιστον) το ίδιο καλά με αυτά σε απόσβεση. Είναι και πολύ πιο φθηνά.
Τα Κoni sport (κίτρινα) είναι πιο σφιχτά αλλά κοπανάνε πιο πολύ και είναι πιο ακριβά.ΥΓ. Δεν είμαι αντιπρόσωπος της De Carbon
-
Ëßãï Üó÷åôï ìå ôï post, áëëÜ èá Þèåëá ôç ãíþìç óïõ Âáóßëç ó÷åôéêÜ ìå ôá Bilstein ôá ìáýñá ðïõ ðñüóöáôá ôïðïèÝôçóá óå Megane Coupe. ¸÷ù ôçí åíôýðùóç üôé áðïäßäïõí ðïëý êáëÜ, áëëÜ åßíáé óêëçñüôåñá áðü áõôü ðïõ áíÝìåíá. ÌÞðùò èá ðñÝðåé íá ðñïâþ êáé óå áëëáãÞ åëáôçñßùí ìå ëßãï ÷áìçëüôåñá? ÐÜíôùò ç Bilstein áõôÜ ðñïôåßíåé ãéá áíôéêáôÜóôáóç ôùí áìïñôéóÝñ ðñþôçò ôïðïèÝôçóçò...
-
Πιστεύω ότι η χρησή τομή σε αυτά που ζητάς είναι τα ΚΟΝΙ κόκκινα, ειδικά σε συνδιασμό με εργοστασιακά ελατήρια. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να τα πείς μαλακά αλλά ουτε και σκληρά τόσο όσο να κοπανάνε. Σκεψου τα ώς επιλογή.
-
Τελειώσαμε με τα λάστιχα και ψαχνόμαστε για αμορτισέρ εεε;;; Μετά τι θα ακολουθήσει κανα φρενάκι, κανα μπλοκέ, κανα τούρμπο Αν δεν θέλεις να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο και θες να αλλάξεις μόνο αμορτισέρ έχεις πολλές επιλογές. Τα De Carbon είναι μαλακά αλλά είναι σκληρότερα από τα μαμά. Και εγώ στο ψάξιμο είμαι οπότε μιλάμε. Όταν λες ότι το πας στο όριο εννοείς ότι πας τέζα στις στροφές ή ότι απλά πας ****ιοντας παντού; Στο ρωτάω γιατί ίσως να αξίζε να βάλεις κάτι καλύτερο μαζί με ελατήρια και σκληρότερα αμορτισέρ για καλύτερο κράτημα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Τα Κoni sport (κίτρινα) είναι πιο σφιχτά αλλά κοπανάνε πιο πολύ και είναι πιο ακριβά.Βασίλη, γνωρίζεις αν τα koni κίτρινα συνδυάζονται με εργοστασιακό ελατήριο; Μέχρι τώρα γνώριζα ότι το συγκεκριμένο αμορτισέρ προορίζεται για χρήση με ελατήριο χαμηλώματος, αλλά πρόσφατα μιλούσα με άνθρωπο που προετοίμαζε στο παρελθόν cinque trofeo, και μου είπε ότι φορούσαν τον συγκεκριμένο συνδυασμό koni με μαμά ελατήριο.
υ.γ. μαρία, σόρι για το άσχετο με το θέμα σου ποστ, αλλά ευκαιρίας δοθούσης...
-
Ο χρήστης papadopoulou maria έγραψε:
Ο mark σε σχετικό topic είχε γράψει για τα de carbon performance, αλλά σε κανα δυό μαγαζιά που ρώτησα μου είπαν ότι είναι μαλακά.
Τι προτείνετε?Εξαρτάται τι ψάχνεις... Προσωπικά ήθελα κάτι ένα κλικ πιο σκληρό από τα μαμά. Να σφίξει δηλαδή λίγο, χωρίς όμως να κάνω σημαντικές παραχωρήσεις σε άνεση...και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος!!!
Και οι κλίσεις έχουν μειωθεί αισθητά, και η άνεση στις χαμηλές ταχύτητες έχει βελτιωθεί επίσης αισθητά (στις υψηλές έχει χάσει λίγο, αλλά λίγο...)
Θα δούμε τι λέει και σε διάρκεια...
Προφανώς όμως ψάχνεις για κάτι πιο σκληρό...
-
Εγώ δεν λέω τίποτα και το κυριότερο όπως και ο ΒΑΣΙΛΗΣ δεν είμαι αντιπρόσωπος της DeCarbon. Ρώτησες σε 2 μαγαζιά και σου είπαν οτι είναι μαλακά? Τα μαγαζιά αυτά τα πουλάνε τα έχουν δεί ποτέ, ξέρουν τι χρώμα έχουν και τι γράφει το κουτί τους? Το ρωτάω οχι για να σου την πώ απλά είμαι περίεργος γιατί το συγκεκριμένο αμορτισέρ είναι λίγο δυσεύρετο. Με βάση τα όσα περιγράφεις παραπάνω και για το 1.4 που έχεις αν δεν κάνω λάθος νομίζω οτι είναι η ιδανική επιλογή. Αλλά και πάλι εσύ ξέρεις...
-
Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
Τελειώσαμε με τα λάστιχα και ψαχνόμαστε για αμορτισέρ εεε;;; Μετά τι θα ακολουθήσει κανα φρενάκι, κανα μπλοκέ, κανα τούρμπο Αν δεν θέλεις να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο και θες να αλλάξεις μόνο αμορτισέρ έχεις πολλές επιλογές. Τα De Carbon είναι μαλακά αλλά είναι σκληρότερα από τα μαμά. Και εγώ στο ψάξιμο είμαι οπότε μιλάμε. Όταν λες ότι το πας στο όριο εννοείς ότι πας τέζα στις στροφές ή ότι απλά πας ****ιοντας παντού; Στο ρωτάω γιατί ίσως να αξίζε να βάλεις κάτι καλύτερο μαζί με ελατήρια και σκληρότερα αμορτισέρ για καλύτερο κράτημα.Άρχισε το δούλεμα αλλά θα το αντέξω. Όχι δεν θ' ακολουθήσει τίποτε άλλο εκτός ίσως από αλλαγή αυτοκινήτου. Δεν σκέφτομαι για χαμήλωμα γιατι νομίζω ότι θ' ανοιξω πληγές και θα πληρώσω κι ένα σωρό λεφτα. Όταν λέω ότι το πάω στο όριο δεν εννοώ ότι πάω τέζα στις στροφές αλλά επειδή έχω βαρύ ποδι στο γκάζι θέλω αμορτισέρ που να μπορώ να βασιστώ. Της peugeot είναι πολύ μαλακά, όταν πήρα το αυτοκίνητο στην αρχή είχα την εντύπωση ότι έφευγε, τόση κλίση είχε. Peugeot έχεις και ξέρεις.
Κάποιος μου πρότεινε τα bilstein sport αλλά έχουν 600ευρώ και δεν ξέρω κι αν κάνουν για τη χρήση που τα θέλω. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ δεν λέω τίποτα και το κυριότερο όπως και ο ΒΑΣΙΛΗΣ δεν είμαι αντιπρόσωπος της DeCarbon. Ρώτησες σε 2 μαγαζιά και σου είπαν οτι είναι μαλακά? Τα μαγαζιά αυτά τα πουλάνε τα έχουν δεί ποτέ, ξέρουν τι χρώμα έχουν και τι γράφει το κουτί τους? Το ρωτάω οχι για να σου την πώ απλά είμαι περίεργος γιατί το συγκεκριμένο αμορτισέρ είναι λίγο δυσεύρετο. Με βάση τα όσα περιγράφεις παραπάνω και για το 1.4 που έχεις αν δεν κάνω λάθος νομίζω οτι είναι η ιδανική επιλογή. Αλλά και πάλι εσύ ξέρεις...Ο ένας είπε πως είναι πολύ μαλακά, σαν τα μαμά, ο άλλος είπε οτι είναι πολύ σκληρά και προτεινε τα KYB. Κοντολογίς, άντε βγάλε άκρη
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ο mark σε σχετικό topic είχε γράψει για τα de carbon performance, αλλά σε κανα δυό μαγαζιά που ρώτησα μου είπαν ότι είναι μαλακά.
Τι προτείνετε?Εξαρτάται τι ψάχνεις... Προσωπικά ήθελα κάτι ένα κλικ πιο σκληρό από τα μαμά. Να σφίξει δηλαδή λίγο, χωρίς όμως να κάνω σημαντικές παραχωρήσεις σε άνεση...και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος!!!
Και οι κλίσεις έχουν μειωθεί αισθητά, και η άνεση στις χαμηλές ταχύτητες έχει βελτιωθεί επίσης αισθητά (στις υψηλές έχει χάσει λίγο, αλλά λίγο...)
Θα δούμε τι λέει και σε διάρκεια...
Προφανώς όμως ψάχνεις για κάτι πιο σκληρό...
Όταν λές ότι έχει χάσει στις υψηλές στροφές εννοείς σε άνεση? Και τελικά είναι ανεκτό ή να μην το συζητάω καθόλου?
Επίσης όχι δεν ψάχνω για κάτι πιο σκληρό. απλά θέλω κάτι πιό αξιοπιστο από τα αμορτισέρ της peugeot. -
Για αυτό σε ρωτάω αν οι κύριοι τα εμπορεύονται κι όλας ή σου λένε οτι θέλουν οτι να ναι για να σου πουλήσουν την δική τους πραμάτεια. Ποια KYB σου πρότεινε?
Επειδή συμβιώνω μαζί τους 1+ χρόνο και έχω κάνει πολλά χλμ και σε στροφιλίκια και σε πόλη και σε εθνική σου λέω οτι είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Ένα κλικ πιο σκληρά αν και στο δικό μου αμάξι ( Xsara ) είδα βελτίωση της ποιότητας της άνεσης αφού η απόσβεση είναι πολύ καλύτερη ενώ η μειώση στις κλίσεις ο καλύτερος έλεγχος στις στροφές είναι δεδομένες. -
Προφανώς εννοείς στις υψηλές ταχύτητες...
Στις υψηλές ταχήτητες (πάνω από 130-140) το αμάξι έχει μία πιο έντονη τάση να ακολουθεί τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, όχι τίποτα το ιδιαίτερο ή ανησυχητικό, αλλά η τάση αυτή είναι πιο έντονη απ' ότι με τα μαμά αμορτισέρ... Υπόψιν, πάντα μιλάω για το 206 1,6! Ίσως το 1,4 να έχει διαφορετικά ελατήρια ή στήσιμο και αυτά που σου λέω να μην ισχύουν.
Πάντως, αν θέλεις και άνεση, αλλά και καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές (αλλά και το φρενάρισμα - επιτάχυνση, λόγω του ότι δεν βουτάει τόσο... ), πιστεύω ότι τα deCarbon performance είναι καλή λύση.
Δεν ξέρω ακόμα για τη διάρκειά τους (έχω κάνει περί τα 2-2500χλμ με αυτά)...
Για μαγαζιά που μπορείς να τα βρεις σε καλή τιμή ο mirage ξέρει...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για αυτό σε ρωτάω αν οι κύριοι τα εμπορεύονται κι όλας ή σου λένε οτι θέλουν οτι να ναι για να σου πουλήσουν την δική τους πραμάτεια. Ποια KYB σου πρότεινε?
Επειδή συμβιώνω μαζί τους 1+ χρόνο και έχω κάνει πολλά χλμ και σε στροφιλίκια και σε πόλη και σε εθνική σου λέω οτι είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Ένα κλικ πιο σκληρά αν και στο δικό μου αμάξι ( Xsara ) είδα βελτίωση της ποιότητας της άνεσης αφού η απόσβεση είναι πολύ καλύτερη ενώ η μειώση στις κλίσεις ο καλύτερος έλεγχος στις στροφές είναι δεδομένες.Λοιπόν φίλε mirage η κατάσταση έχει ως εξής: Όταν πηγαίνω σε κάποιο μαγαζί ανταλακτικών βλέπουν γυναίκα, τη θεωρούν αυτονόητα άσχετη και κοιτάζουν να πουλήσουν ότι τους κατέβει. Δεν μου είπε τύπο KYB μόνο ότι κοστίζουν 230 ευρώ κι εγώ βαρέθηκα την κουβέντα, έφυγα και άνοιξα το συγκεκριμένο topic.
Μια που είσαι Θεσσαλονικιός ξέρεις κανένα μαγαζί που να σέβεται τον εαυτό του για να πάω να τα πάρω? Σε τί τιμή να υπολογίζω? -
Ο χρήστης flirim έγραψε:
Για αυτό σε ρωτάω αν οι κύριοι τα εμπορεύονται κι όλας ή σου λένε οτι θέλουν οτι να ναι για να σου πουλήσουν την δική τους πραμάτεια. Ποια KYB σου πρότεινε?
Επειδή συμβιώνω μαζί τους 1+ χρόνο και έχω κάνει πολλά χλμ και σε στροφιλίκια και σε πόλη και σε εθνική σου λέω οτι είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Ένα κλικ πιο σκληρά αν και στο δικό μου αμάξι ( Xsara ) είδα βελτίωση της ποιότητας της άνεσης αφού η απόσβεση είναι πολύ καλύτερη ενώ η μειώση στις κλίσεις ο καλύτερος έλεγχος στις στροφές είναι δεδομένες.Λοιπόν φίλε mirage η κατάσταση έχει ως εξής: Όταν πηγαίνω σε κάποιο μαγαζί ανταλακτικών βλέπουν γυναίκα, τη θεωρούν αυτονόητα άσχετη και κοιτάζουν να πουλήσουν ότι τους κατέβει. Δεν μου είπε τύπο KYB μόνο ότι κοστίζουν 230 ευρώ κι εγώ βαρέθηκα την κουβέντα, έφυγα και άνοιξα το συγκεκριμένο topic.
Μια που είσαι Θεσσαλονικιός ξέρεις κανένα μαγαζί που να σέβεται τον εαυτό του για να πάω να τα πάρω? Σε τί τιμή να υπολογίζω?Το flirim δεν ισχύει απλά μπήκα από υπολογιστή φίλου.
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Λίγο άσχετο με το post, αλλά θα ήθελα τη γνώμη σου Βασίλη σχετικά με τα Bilstein τα μαύρα που πρόσφατα τοποθέτησα σε Megane Coupe. Έχω την εντύπωση ότι αποδίδουν πολύ καλά, αλλά είναι σκληρότερα από αυτό που ανέμενα. Μήπως θα πρέπει να προβώ και σε αλλαγή ελατηρίων με λίγο χαμηλότερα? Πάντως η Bilstein αυτά προτείνει για αντικατάσταση των αμορτισέρ πρώτης τοποθέτησης...Αφού τα βαλες ... πάει τώρα
ΟΧΙ μην αλλάξεις ελατήρια. -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Τα Κoni sport (κίτρινα) είναι πιο σφιχτά αλλά κοπανάνε πιο πολύ και είναι πιο ακριβά.
Βασίλη, γνωρίζεις αν τα koni κίτρινα συνδυάζονται με εργοστασιακό ελατήριο; Μέχρι τώρα γνώριζα ότι το συγκεκριμένο αμορτισέρ προορίζεται για χρήση με ελατήριο χαμηλώματος, αλλά πρόσφατα μιλούσα με άνθρωπο που προετοίμαζε στο παρελθόν cinque trofeo, και μου είπε ότι φορούσαν τον συγκεκριμένο συνδυασμό koni με μαμά ελατήριο.
υ.γ. μαρία, σόρι για το άσχετο με το θέμα σου ποστ, αλλά ευκαιρίας δοθούσης...
Βεβαίως συνδυάζονται με εργοστασιακό ελατήριο αφού έχουν το ίδιο μήκος και είναι ρυθμιζόμενα ως προς την απόσβεση. Για κάποιον που αναζητά την 'απόλυτη' σπορ συμπεριφορά της εργοστασιακής ανάρτησης είναι πρώτης τάξης επιλογή.
-
Μαρία , όχι KYB σε γαλλικό αυτοκίνητο
DeCarbon .... απλά , αν θες άνεση και οικονομική τιμή
DeCarbon .... performance , αν θες πιο σφιχτή ανάρτηση χωρίς να χάσεις σε άνεση
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ PEUGEOT 206 1400