Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    flirim

    @flirim

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    flirim Unfollow Follow

    Latest posts made by flirim

    • RE: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ PEUGEOT 206 1400

      Ο χρήστης flirim έγραψε:

      Για αυτό σε ρωτάω αν οι κύριοι τα εμπορεύονται κι όλας ή σου λένε οτι θέλουν οτι να ναι για να σου πουλήσουν την δική τους πραμάτεια. Ποια KYB σου πρότεινε?
      Επειδή συμβιώνω μαζί τους 1+ χρόνο και έχω κάνει πολλά χλμ και σε στροφιλίκια και σε πόλη και σε εθνική σου λέω οτι είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Ένα κλικ πιο σκληρά αν και στο δικό μου αμάξι ( Xsara ) είδα βελτίωση της ποιότητας της άνεσης αφού η απόσβεση είναι πολύ καλύτερη ενώ η μειώση στις κλίσεις ο καλύτερος έλεγχος στις στροφές είναι δεδομένες.

      Λοιπόν φίλε mirage η κατάσταση έχει ως εξής: Όταν πηγαίνω σε κάποιο μαγαζί ανταλακτικών βλέπουν γυναίκα, τη θεωρούν αυτονόητα άσχετη και κοιτάζουν να πουλήσουν ότι τους κατέβει. Δεν μου είπε τύπο KYB μόνο ότι κοστίζουν 230 ευρώ κι εγώ βαρέθηκα την κουβέντα, έφυγα και άνοιξα το συγκεκριμένο topic.
      Μια που είσαι Θεσσαλονικιός ξέρεις κανένα μαγαζί που να σέβεται τον εαυτό του για να πάω να τα πάρω? Σε τί τιμή να υπολογίζω?

      Το flirim δεν ισχύει απλά μπήκα από υπολογιστή φίλου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      flirim
    • RE: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ PEUGEOT 206 1400

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Για αυτό σε ρωτάω αν οι κύριοι τα εμπορεύονται κι όλας ή σου λένε οτι θέλουν οτι να ναι για να σου πουλήσουν την δική τους πραμάτεια. Ποια KYB σου πρότεινε?
      Επειδή συμβιώνω μαζί τους 1+ χρόνο και έχω κάνει πολλά χλμ και σε στροφιλίκια και σε πόλη και σε εθνική σου λέω οτι είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Ένα κλικ πιο σκληρά αν και στο δικό μου αμάξι ( Xsara ) είδα βελτίωση της ποιότητας της άνεσης αφού η απόσβεση είναι πολύ καλύτερη ενώ η μειώση στις κλίσεις ο καλύτερος έλεγχος στις στροφές είναι δεδομένες.

      Λοιπόν φίλε mirage η κατάσταση έχει ως εξής: Όταν πηγαίνω σε κάποιο μαγαζί ανταλακτικών βλέπουν γυναίκα, τη θεωρούν αυτονόητα άσχετη και κοιτάζουν να πουλήσουν ότι τους κατέβει. Δεν μου είπε τύπο KYB μόνο ότι κοστίζουν 230 ευρώ κι εγώ βαρέθηκα την κουβέντα, έφυγα και άνοιξα το συγκεκριμένο topic.
      Μια που είσαι Θεσσαλονικιός ξέρεις κανένα μαγαζί που να σέβεται τον εαυτό του για να πάω να τα πάρω? Σε τί τιμή να υπολογίζω?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      flirim
    • RE: ΤΊ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ 206 1400?

      Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
      Η διάσταση που επέλεξες είναι σπάνια και γιαυτό ήταν ακριβά τα λάστιχα. Αλήθεια γιατί δεν έβαλες 195/50; Και καλύτερο κράτημα θα είχες και φθηνότερα θα σου έβγαινε... Δεν θυμάσαι τη μάρκα από τις ζάντες; Τα λάστιχα αυτά που λες δεν τα έχω ακούσει... Για το psclub κάτι ετοιμάζουμε για την Κυριακή για Σέρρες. Αν έχω νεότερα θα σου πω.

      Δεν έβαλα τα 195 γιατί φοβήθηκα ότι θα μου κόψει σε τελική και ήδη ένιωθα βαρύ το τιμόνι. Έτσι προτίμησα να πάω ένα νουμερο παραπάνω πληρώνοντας βέβαια εξτρά. Όσο για τις ζάντες είναι της stilauto ιταλικές.
      Το αυτοκίνητο πάντως πάει καλύτερα με τα καινούργια ζαντολάστιχα. Θα δείξει στη συνέχεια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      flirim
    • RE: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ PEUGEOT 206 1400

      Ο χρήστης markvag έγραψε:

      Ο mark σε σχετικό topic είχε γράψει για τα de carbon performance, αλλά σε κανα δυό μαγαζιά που ρώτησα μου είπαν ότι είναι μαλακά.
      Τι προτείνετε?

      Εξαρτάται τι ψάχνεις... Προσωπικά ήθελα κάτι ένα κλικ πιο σκληρό από τα μαμά. Να σφίξει δηλαδή λίγο, χωρίς όμως να κάνω σημαντικές παραχωρήσεις σε άνεση...και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος!!!

      Και οι κλίσεις έχουν μειωθεί αισθητά, και η άνεση στις χαμηλές ταχύτητες έχει βελτιωθεί επίσης αισθητά (στις υψηλές έχει χάσει λίγο, αλλά λίγο...)

      Θα δούμε τι λέει και σε διάρκεια...

      Προφανώς όμως ψάχνεις για κάτι πιο σκληρό...

      Όταν λές ότι έχει χάσει στις υψηλές στροφές εννοείς σε άνεση? Και τελικά είναι ανεκτό ή να μην το συζητάω καθόλου?
      Επίσης όχι δεν ψάχνω για κάτι πιο σκληρό. απλά θέλω κάτι πιό αξιοπιστο από τα αμορτισέρ της peugeot.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      flirim
    • RE: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ PEUGEOT 206 1400

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Εγώ δεν λέω τίποτα και το κυριότερο όπως και ο ΒΑΣΙΛΗΣ δεν είμαι αντιπρόσωπος της DeCarbon. Ρώτησες σε 2 μαγαζιά και σου είπαν οτι είναι μαλακά? Τα μαγαζιά αυτά τα πουλάνε τα έχουν δεί ποτέ, ξέρουν τι χρώμα έχουν και τι γράφει το κουτί τους? Το ρωτάω οχι για να σου την πώ απλά είμαι περίεργος γιατί το συγκεκριμένο αμορτισέρ είναι λίγο δυσεύρετο. Με βάση τα όσα περιγράφεις παραπάνω και για το 1.4 που έχεις αν δεν κάνω λάθος νομίζω οτι είναι η ιδανική επιλογή. Αλλά και πάλι εσύ ξέρεις...

      Ο ένας είπε πως είναι πολύ μαλακά, σαν τα μαμά, ο άλλος είπε οτι είναι πολύ σκληρά και προτεινε τα KYB. Κοντολογίς, άντε βγάλε άκρη

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      flirim
    • RE: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ PEUGEOT 206 1400

      Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
      Τελειώσαμε με τα λάστιχα και ψαχνόμαστε για αμορτισέρ εεε;;; Μετά τι θα ακολουθήσει κανα φρενάκι, κανα μπλοκέ, κανα τούρμπο Αν δεν θέλεις να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο και θες να αλλάξεις μόνο αμορτισέρ έχεις πολλές επιλογές. Τα De Carbon είναι μαλακά αλλά είναι σκληρότερα από τα μαμά. Και εγώ στο ψάξιμο είμαι οπότε μιλάμε. Όταν λες ότι το πας στο όριο εννοείς ότι πας τέζα στις στροφές ή ότι απλά πας ****ιοντας παντού; Στο ρωτάω γιατί ίσως να αξίζε να βάλεις κάτι καλύτερο μαζί με ελατήρια και σκληρότερα αμορτισέρ για καλύτερο κράτημα.

      Άρχισε το δούλεμα αλλά θα το αντέξω. Όχι δεν θ' ακολουθήσει τίποτε άλλο εκτός ίσως από αλλαγή αυτοκινήτου. Δεν σκέφτομαι για χαμήλωμα γιατι νομίζω ότι θ' ανοιξω πληγές και θα πληρώσω κι ένα σωρό λεφτα. Όταν λέω ότι το πάω στο όριο δεν εννοώ ότι πάω τέζα στις στροφές αλλά επειδή έχω βαρύ ποδι στο γκάζι θέλω αμορτισέρ που να μπορώ να βασιστώ. Της peugeot είναι πολύ μαλακά, όταν πήρα το αυτοκίνητο στην αρχή είχα την εντύπωση ότι έφευγε, τόση κλίση είχε. Peugeot έχεις και ξέρεις.
      Κάποιος μου πρότεινε τα bilstein sport αλλά έχουν 600ευρώ και δεν ξέρω κι αν κάνουν για τη χρήση που τα θέλω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      flirim
    • RE: ΤΊ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ 206 1400?

      Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
      Tα pilot είναι ένα σκαλί πάνω. Σε εκείνη την κατηγορία βλέπεις και για P Zero, A539, Potenza Re 050 κλπ. Θα δεις σίγουρα καλύτερα κρατήματα με την 195, λίγο περισσότερο θόρυβο και αν βάλεις μια καλή και ελαφριά ζάντα δεν θα δεις διαφορά στις επιδόσεις (υπό την προυπόθεση να μην είναι κανα 1000αρι το κάρο σου). Διαφορα στην ανεση δεν είδα ουτε κοπανήματα. Σου μιλάω από προσωπική εμπειρία (206 1.4 από 175/65/14 σε 195/50/15)

      Έχω 1400αρι 206. Τι ζάντες θα μου πρότεινες? ΕΊδα τις kosei αλλά είναι πανάκριβες βρε παιδί μου και δεν ξέρω τελικά άν αξίζει τον κόπο να δώσω τόσα λεφτά.- 650ευρώ ζητάνε.
      Εκτός αυτού θέλω ν' αλλαξω και εξάτμιση και δεν ξέρω την τύφλα μου( έχω βάλει ένα φίλτρο ελευθέρας K&N και θέλω να το ελευθερώσω κι από κάτω και καταλαβαίνεις, θα φύγουν αρκετά λεφτά. Διάβασα κάπου για μια εταιρία θυγατρική της REMUS που βγάζει όμως φθηνότερες εξατμισεις. έχεις τίποτα υπόψη σου?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      flirim
    • RE: ΤΊ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ 206 1400?

      Ο χρήστης DRAKE (Κυριάκος) έγραψε:
      Προσωπική μου γνώμη μην πας για τα Contiγλύστρα. Eχω τα 550 σε
      195/50/15 τέσσερις μήνες και είμαι πού ευχαριστημένος. Αν θέλεις κάτι για καθημερινή χρήση δοκίμασε Michelin Energy, για κάτι περισσότερο Exalto II ή Potenza. (Δε σου προτείνω τα 550 λόγω της κακής σου εμπειρίας, αν και τα θεωρώ αρκετά καλά). Δες και τα Dunlop Sport SP1.
      Ερώτηση : Θα αλλάξεις διάσταση ή όχι;

      Τώρα με μπέρδεψες. το ειχα σχεδόν αποφασίσει. Μου είπαν και για τα michelin pilot ότι είναι καλά. Θα το ψάξω με τα michelin. Όσον αφορά στη διάσταση αυτό είναι ένα πρόβλημα γιατί το ψάχνω και για ζάντες και οι περισσότερες που μ' ενδιαφέρουν είναι 15΄΄ οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να βάλω 195/50/15. Δεν ξέρω κατά πόσο θ' αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με μια τέτοια αλλαγή.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      F
      flirim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr