-
Χιουμορ on
Αντε να επανελθει ο Μπρον, να παραιτηθει ο Τοντ, 'ξυπναει' και ο Σουμαχερ.... οκ... παλεύεται
-
Αν περιμένει τον Μπρον για να δει άσπρη μέρα η Φερραρι βράστα. Θυμηθείτε απλά την 3ετια του στην Μερσεντες. Δεν είναι ο Μεσσίας που έχει το μαγικό ραβδάκι.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
H μεγαλύτερη πλάνη είναι ότι ο Μπρον ήταν το κεφάλι πίσω από τις επιτυχίες και όχι ο Αλβάρο ΒιτάλιΔεν έχεις άδικο σε αυτό - όμως εκτός από την ίδια την παρουσία του Τοντ, αυτό που βοήθησε είναι και το ότι πρακτικά είχε την ομάδα εν λευκώ, χωρίς άλλες παρεμβάσεις.
Και όταν αυτό το πράγμα έσπασε, πραγματικά δεν υπήρχε άλλος καταλληλότερος από τον Brawn για να αναλάβει.
-
Νομίζω ότι υπερεκτιμάτε την προσφορά των μονάδων (που ήταν αναμφισβήτητα από τις κορυφαίες στο είδος τους),οι οποίες όμως δεν θα μπορούσαν να καταφέρουν και πολλά αν δεν είχαν πίσω τους την οικονομική δυνατότητα της Marlboro,της Shell και της Fiat,που επέτρεπε στη ferrari, ξοδεύοντας τα διπλά από τη McLaren, όχι μόνο να αγοράζει ό,τι κινείται......αλλά και να επιδοθεί σε έναν τρόπο δουλειάς (δοκιμές επί εικοσιτετραώρου βάσεως σε τρεις πίστες ταυτόχρονα, εκ των οποίων η μια -προδιαγραφών f1- ιδιόκτητη)που οι υπόλοιπες ομάδες δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν.Επιπροσθέτως είχε την υποστήριξη του Βernie, ο οποίος μεσολάβησε στη μεταγραφή MSC (στον οποίο η philip morris και η Shell εξασφάλισαν ένα 'μισθό' τριπλάσιο από αυτόν που ελάχιστα χρόνια πριν έπαιρναν οι διάφοροι Prost και Senna)και παρείχε τη διαβεβαιώση ότι δεν θα τους αιφνιδιάσουν ξαφνικές αλλαγές κανονισμών για ένα δεδομένο χρονικό διάστημα....
Οι προϋποθέσεις αυτές είναι που σήμερα λείπουν από τη ferrari,πέρα και πάνω από την ένδεια στου έμψυχου υλικού.Το χρήμα σήμερα το έχει ο Μάτεσιτζ (ο οποίος βέβαια ξοδεύει ένα 10-20% περισσότερο από τη ferrari και όχι τα διπλάσια... και εδώ θα είχε ίσως ενδιαφέρον στο κατά πόσον είναι η RBR η ομάδα που ενσαρκώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πνεύμα της f1, σε σύγκριση με τη ferrari του Abramovich της περασμένης δεκαετίας).Τα μονοθέσια εξελίσσονται στα simulators και όxι στην πίστα (και εδώ απεδείχθη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ότι ο Byrne, σε ρόλο τεχνικού συμβούλου τα τελευταία χρόναι, σε καμία περίπτωση δεν ήταν το alter ego του Newey),τα ηλεκτρικά και τα ηλεκτρονικά παίζουν κυρίαρχο ρόλο.....και η ferrari υπό την τεχνικ;ή ομπρέλα του ομίλου της fiat έχει συγκεκριμένο τεχνολογικό ταβάνι σε σχέση με κολοσσούς όπως η ΜΒ.....ίσως και η renault (για να μην πούμε ακόμα τίποτα για τη honda),της οποίας MB το οικονομικό μέγεθος και πολιτικό βάρος δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται στο Maranello.
Ο νέος tp (επιλογή του Marchionne) πέρα από μεταβατικός,νομίζω ότι έχει το ρόλο του κυνηγού κεφαλών (προς ποιά κατεύθυνση θα μας το πει ο χρόνος)και κυρίως λαμβανομένης υπόψιν της εξειδίκευσής του στα οικονομικά,επελέγη ως πρόσωπο κλειδί σε αναζήτηση συμφωνίας με καινούργιο χορηγό............
-
Βέβαια η ίδια η RBR αλλά και διάφορες άλλες πηγές λένε πως σε καμία περίπτωση η ομάδα του MK δεν είναι η πλουσιότερη του grid και κοιτάνε με νόημα προς Maranello και Woking. Τέσπα, να δούμε τι θα γίνει από εδώ και πέρα.
-
Κι όμως η Ferrari δεν έκανε δοκιμές '24 ωρες το 24ωρο', ούτε είχε ΤΟΣΟ εξωφρενικά μεγαλύτερο μπάτζετ.
Μπορείτε να δείτε τα στατιστικά, πάντως στην καλύτερη περίπτωση άντε να έκανε 15% χιλιόμετρα παραπάνω. Η διαφορά ήταν ότι μπορούσε να είναι ΠΟΛΥ πιο αποτελεσματική, χάρη και στην φοβερή συνεργασία με τη Bridgestone.
Γενικά, η διαφορά ήταν στην αποτελεσματικότητα, και στο ότι μπορούσε να εκμεταλλεύεται τους τομείς στους οποίους είχε συγκριτικό πλεονέκτημα.
-
Η παντοκρατορία της Ferrari για μένα οφείλεται στα παρακάτω:
-
Έλλειψη προσωπικότητας ικανής να χτυπήσει το Schumacher.
Ο αδελφός του ήταν ο μικρός Πετράκης, ο Montoya στην κοσμάρα του και ο Raikonnen πολύ νούμπης (μέχρι και το 2003 που είχε μονοθέσιο που δεν έσπαγε).
Όταν ο Alonso έπιασε μονοθέσιο σχετικά γρήγορο και αξιόπιστο (σε αντίθεση με τη McLaren το 2005) σάρωσε. -
Αλλαγές κανονισμών όχι τεχνικά αλλά σε τρόπο διεξαγωγής δοκιμαστικών, διαδικαστικά κλπ όπου επιβραβευόταν η σταθερότητα του συνδυασμού Schumacher-Ferrari και έτρωγαν καρπαζιές οι υπόλοιποι. Ο Σωτήρης έχει να λέει ιστορίες στις μπυραρίες που συχνάζει για το πόσες pole position ή καλά πλασαρίσματα στην εκκίνηση που είχε γαμήθηκαν από αλλαγή κιβωτίου ή κινητήρα στη McLaren.
-
Bridgestone που δούλευε ως αποκλειστικός προμηθευτής της ομάδας ενώ η Michelin είχε να ικανοποιήσει 3 στόματα (McLaren-Williams-Renault).
-
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Κι όμως η Ferrari δεν έκανε δοκιμές '24 ωρες το 24ωρο', ούτε είχε ΤΟΣΟ εξωφρενικά μεγαλύτερο μπάτζετ.Μπορείτε να δείτε τα στατιστικά, πάντως στην καλύτερη περίπτωση άντε να έκανε 15% χιλιόμετρα παραπάνω. Η διαφορά ήταν ότι μπορούσε να είναι ΠΟΛΥ πιο αποτελεσματική, χάρη και στην φοβερή συνεργασία με τη Bridgestone.
Γενικά, η διαφορά ήταν στην αποτελεσματικότητα, και στο ότι μπορούσε να εκμεταλλεύεται τους τομείς στους οποίους είχε συγκριτικό πλεονέκτημα.
Πάνε δέκα χρόνια..... αλλά θυμάμαι ότι τα νούμερα που είχαν κυκλοφορήσει μιλούσαν για 600εκ η Mc και κοντά στο 1 δις η ferrari...όπως και να έχει με δύο ομάδες test που δουλευαν 12 ώρες το 24ωρο, η ferrari είναι λίγο δύσκολο να ξόδευε και να έγραφε χλμ μόλις κατά 15% περισσότερο από τη Mc
-
300 μιλλούνια ευρώ το ετήσιο μπάτζετ της Φερράρι στη Φ1 το 2003 και το 2008, από δύο διαφορετικές πηγές. Και μου φαίνεται ρεαλιστικό, 2,3 δις είναι ΟΛΟΣ ο τζίρος της αλί άμα έδινε 1 δις για 15 αγώνες.
In 2003, F1 magazine reported that Ferrari's budget was $443,800,000
2008 F1 team resources
Including sponsorship, supplier deals, prize money, team owner contributions, tyre provision and supply of customer engines where appropriate.
Toyota: $445.6m
McLaren: $433.3m
Ferrari: $414.9m
Honda: $398.1m
Renault: $393.8m
BMW Sauber: $366.8m
Red Bull Racing: $164.7m
Williams: $160.6m
Toro Rosso: $128.2m
Force India: $121.85m
Super Aguri: $45.6mTotal: $3,073.45m
http://en.wikipedia.org/wiki/Scuderia_Ferrari
http://www.f1fanatic.co.uk/2008/09/22/toyota-has-biggest-f1-budget-4456m/
-
The FIA Court of Appeal **has rejected the Red Bull Formula 1 team's appeal **against Daniel Ricciardo's disqualification from the Australian Grand Prix.
The Australian's car was found to have 'consistently' exceeded the maximum permitted fuel-flow rate of 100kg/h but despite Red Bull arguing during Monday's hearing that this was not the case and the FIA-homologated fuel-flow sensor was not reliable, the exclusion stands.
'The Court, after having heard the parties and examined their submissions, decided to uphold the Decision N°56 of the Stewards by which they decided to exclude Infiniti Red Bull Racing's car N°3 from the results of the 2014 Australian Grand Prix,' said an FIA statement.
Full story to follow
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
300 μιλλούνια ευρώ το ετήσιο μπάτζετ της Φερράρι στη Φ1 το 2003 και το 2008, από δύο διαφορετικές πηγές. Και μου φαίνεται ρεαλιστικό, 2,3 δις είναι ΟΛΟΣ ο τζίρος της αλί άμα έδινε 1 δις για 15 αγώνες.μιλάω για τα έξοδα την πενταετία των τίτλων,χωρίς να συνυπολογίζονται σε αυτά τα συμβόλαια των πιλότων,τα οποία έτσι και αλλιώς τότε πληρώνονταν από τη philip morris (και σήμερα από την santander).......όχι για ετήσιο προϋπολογισμό
-
OK, τότε.
-
Τον καιρό εκείνο μιλούσαν για μισό δις το έτος, χωρίς τους μισθούς των πιλότων. Βέβαια φήμες έλεγαν πως με τα μαύρα (έξοδα περασμένα π.χ στην ΦΙΑΤ) ήταν αρκετά παραπάνω.
-
Τι εννοείς μαύρα;
Πήγαιναν στο Martinelli να πάρουν κινητήρες και του λέγαν 'χωρίς απόδειξη' κλείνοντας το μάτι;
εδιτ: Μπορεί κάποιος mod να μεταφέρει τα ποστ περί Κυριάκου και μεταγραφής Ομπράντοβιτς στο καφενείο;
Θα αναγκαστώ να κάνω νέο τοπικό 'Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ'... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Θα αναγκαστώ να κάνω νέο τοπικό 'Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΦΟΡΑΔΑΣ'...
fixed
-
Μπορείτε επίσης να ανοίξετε μετά την Κιμιάδα και την Φεραριάδα. (αν και όλες αυτές οι αναλύσεις θα ταίριαζαν στο τοπικό της Ferrari που υπάρχει).
Επί του θέματος, παλιότερα η Ferrari είχε κορυφαίο έμψυχο δυναμικό και έλεγχε το παρασκήνιο, τώρα έχει μέτριο και δεν ελέγχει το παρασκήνιο. Απλά τα πράγματα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
μαύρα (έξοδα περασμένα π.χ στην ΦΙΑΤ)Τι εννοείς μαύρα;
Πήγαιναν στο Martinelli να πάρουν κινητήρες και του λέγαν 'χωρίς απόδειξη' κλείνοντας το μάτι;
Τιμολογια απο τεστ FIAT Punto:
12 ελαστικα 12.000 €
Αντικατασταση πίσω αεροτομής 14.000 €
4 ζαντες 16.000 €
Καυσιμα 500 lt x 10 € = 5.000 €
Αμοιβη γερμανου δοκιμαστη 10.000 €Συνολο για μια ημερα 57.000 €
-
Έξοδα R&D.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Κι όμως η Ferrari δεν έκανε δοκιμές '24 ωρες το 24ωρο', ούτε είχε ΤΟΣΟ εξωφρενικά μεγαλύτερο μπάτζετ.Μπορείτε να δείτε τα στατιστικά, πάντως στην καλύτερη περίπτωση άντε να έκανε 15% χιλιόμετρα παραπάνω. Η διαφορά ήταν ότι μπορούσε να είναι ΠΟΛΥ πιο αποτελεσματική, χάρη και στην φοβερή συνεργασία με τη Bridgestone.
Γενικά, η διαφορά ήταν στην αποτελεσματικότητα, και στο ότι μπορούσε να εκμεταλλεύεται τους τομείς στους οποίους είχε συγκριτικό πλεονέκτημα.
toτε ζουσε και ο Avvocato....
αλλες εποχες...
Ειχα γκομενα στην Μοντενα και πηγαιναμε με τα ποδηλατα στους λοφους και ακουγοταν να γυριζει το αμαξι Παρασκευη,ενω αλλου η ομαδα εκανε fp1,fp2....Δεν ,ΔΕΝ φανταζεστε ποσα εχωναν τοτε....
Ακομα και οι δημοσιογραφοι τους ,autosprint του τοτε...που επιναν καφε στην Piazza Maggiore και στο Zanarini στην Bologna μιλουσαν για το budget...αξεχαστες πικρες...μας εβγαζε βολτα....
-
Διαβάζοντας δεξιά και αριστερά (Turrini-Sabbatini-Nugnes και Σια)το παρασκήνιο της αποχώρησης Dom,προκύπτει ξεκάθαρα ότι δεν απολύθηκε,αλλά παραιτήθηκε (κάτι που είχε ήδη σκοπό για το τέλος της σεζόν,αφού το μη αναστρέψιμο φιάσκο της F14T είχε διαπιστωθεί από τις χειμερινές δοκιμές του Bahrain),γεγονός που κατέλαβε εξ' απήνης τόσο τον LCdM όσο και το Torino.
Για το λόγο αυτό στις 11 Απριλίου κατέβηκε εσπευσμένα ο Marchionne στο Maranello,με τη δικαιολογία των εγκαινίων μιας νέας πτέρυγας του μουσείου, αλλά με σκοπό την εξεύρεση αντικαταστάτη.
Αποκλείσθηκαν εξ' αρχής και με συνοπτικές διαδικασίες λύσεις τύπου Brawn,γιατί είναι απόφαση του Μarchionne και της Fiat ότι η ferrari δεν πρόκειται να ξαναγυρίσει σε λογικές απεριόριστου budget και βαρύγδουπων μεταγραφών της περιόδου Todt (λογική που ήταν και η αιτία της απομάκρυνσής του) .O Mattiacci (προσωπικός φίλος του John Elkann),που κυριολεκτικά 'απήχθη' και προσγειώθηκε incognito στη Bologna,επελέγη από τον Marchionne.Το 'mano negra' της Fiat έφτασε στο Maranello.
Αυτά τα ολίγα για να μας προϊδεάσουν για το ποιά λογική θα ακολουθήσει η ferrari, πόσο περιορίζεται η αυτονομία του LCdM,πόσο 'προσωρινός' θα είναι ο ρόλο του νέου TP....... και ποιός θα κάνει κουμάντο από δω και πέρα και για...όσο χρόνο ακόμα η fiat κρίνει σκόπιμο η Ferrari να εξακολουθεί να συμμετέχει στην f1.........
http://autosprint.corrieredellosport.it ... dio/14691/
Διάφορα Νέα - Απρίλιος 2014