-
την ωρα της εξαερωσης πρεπει να εχεις τερμα στο ζεστο τη θερμοκρασια ΧΩΡΙΣ να εχεις ανεμιστηρα
Ισως να χρειαζεται να βαλεις τις μπροστινες ροδες σε πεζοδρομιο να ειναι πιο ψηλα.
Ο μαστορας δεν προτεινε να βαλεις αντιψυκτικο και οχι σκετο νερο? -
το εκανα και αυτο νομιζω σταματησε για λιγο ο θορυβος μεσα αλλα μετα ξανααρχισε( ΧΩΡΙΣ να εχεις ανεμιστηραγιατι?)..Δεν μου το προτεινε για τωρα γιατι του εχω πει την ιστορια και απλα μεχρι να σιγουρεψουμε οτι δεν τρωει νερα το αμαξι βαζουμε νερο..Η εξαερωση ποση ωρα μπορει να διαρκεσει.Αν θες πες μου ακριβως πως να την κανω μηπως τυχον κανω κατι λαθος
-
αυτος το περιγραφει καλα μου φαινεται
ο ανεμιστηρας κρυωνει το ψυκτικο υγρο, εσυ θες να ζεσταθει και να κανει φυσαλιδες, να κανουν βολτα και να βγουν εκτος κυκλωματος, υπαρχουν και αλλα πολλα βιντεο που περιγραφουν τη διαδικασια.
το σωληνακι που παει στο παγουρι, ειναι εκει γιατι το ψυγειο, και σπρωχνει νερο στο παγουρι και τραβαει νερο απο το παγουρι αναλογα τις ορεξεις του. αμα ρουφαει αερα απο εκει οταν παει να τραβηξει, δεν ξερω αν θα κανει κακο.
-
Μαλιστα..Ποση ωρα να κανω την εξαερωση?
-
Ο χρήστης gianniskara έγραψε:
Μαλιστα..Ποση ωρα να κανω την εξαερωση?ΝΟΜΙΖΩ μεχρι να παρει μπρος/κανει ενα κυκλο ο ανεμιστηρας.
να ζεσταθει δηλαδη αρκετα να αρχισει το βαντιλατερ να παιζει φουλ και μετα να κλεισει.
παρακολουθεις σταθμη και θερμοκρασια και προσθετεις οταν κατεβαινει. -
το βεντιλαντερ, μολις φτασει θερμοκρασιας λειτουργειας ο κινητηρας δεν γυρναει φουλ μονο αν πατησω γκαζι.Επισης παρατηρω οταν ζεσταθει,με ανοιχτη ταπα ψυγειου πατωντας γκαζι αποτομα ,πεταει νερα εξω απτο ψυγειο
-
Ο χρήστης gianniskara έγραψε:
το βεντιλαντερ, μολις φτασει θερμοκρασιας λειτουργειας ο κινητηρας δεν γυρναει φουλ μονο αν πατησω γκαζι.Επισης παρατηρω οταν ζεσταθει,με ανοιχτη ταπα ψυγειου πατωντας γκαζι αποτομα ,πεταει νερα εξω απτο ψυγειοΔεν ειμαι σιγουρος για το μηχανισμο λειτουργιας του βαντιλατερ του δικου σου, ισως θα αξιζε τον κοπα να ψαξεις στο ιντερνετ για κανα service manual, που θα περιγραφει τη διαδικασια αν ειναι διαφορετική, η εστω για κανα φορουμ που καποιος με ιδια αυτοκινητοτο περιγραφει.
Στο βιντεο λεει για σταθερες 1500 αν θυμαμαι καλα, οχι για ρελαντι, βαζει και εκεινο το τσιμπιδι στο γκαζι για να μη το κραταει με το χερι, οχι γκαζιδια αποτομα. Λογικο μου φαινεται εφοσον η αντλια παιρνει στροφες αποτομα να πεταει εξω νερα.
-
Ο χρήστης gianniskara έγραψε:
Εξερωση πιστευω εκανα καλη.δηλ συπληρωσα νερο μεχρι να φτασει επανω και ωσπου να μην κατεβαινει αλλο η σταθμη.Ανοιξα το ζεστο εβγαλε κανονικα ζεστη.Βαλβιδα δεν βλεπω πουθενα να εχει.Τα τερριος ετσι εξαερωνουν?Δεν είναι αυτή εξαέρωση. Πρέπει να κάνεις με την τάπα του ψυγείου ανοικτή μέχρι να ζεσταθεί και να μην βγάζει πλέον μπουρμπουλήθρες .
ΔΕΣ το με μηχανικό που ξέρει γιατί μπορεί να γίνει τώρα η ζημιά -
Μπορει να κρατησει και ωρα αυτο? Παντως να παταω το γκαζι σε 1500 στροφες και οχι σε σημειο που αρχιζει και πεταει τα νερα ετσι?
-
Ο χρήστης gianniskara έγραψε:
Μπορει να κρατησει και ωρα αυτο? Παντως να παταω το γκαζι σε 1500 στροφες και οχι σε σημειο που αρχιζει και πεταει τα νερα ετσι?Θα παρει σιγουρα λιγο χρονο μεχρι να ζεσταθει καλα, γιατι, τι προβλημα υπαρχει?
Μπορεις (και το θεωρω λογικοτερο), να βαλεις κατι (ασφαλες ομως να μη φυγει και μπλεχτει πουθενα) να κραταει κοντρα στο συστημα γκαζιου στην πεταλουδα, και να σου κραταει τις στροφες εκει που θες, για να εισαι διπλα, αλλιως πως θα προσθετεις υγρο εφοσον πατας το γκαζι?Λαβε υποψη σου και τον kospapad, ισως να ειναι συμφερον να το κανει ενας επαγγελματίας, εφοσον δεν το ξερεις. Σην τελικη αμα κανεις κατι στραβα, μη παρεις τον κινητηρα στη μασχαλη.
-
οχι δεν υπαρχει προβλημα .Αν θες εχω ολο το sevice manual μπορω να στο στειλω 38mb ειναι .
-
Ο χρήστης gianniskara έγραψε:
οχι δεν υπαρχει προβλημα .Αν θες εχω ολο το sevice manual μπορω να στο στειλω 38mb ειναι .Ρε μαστρομητσο,
εκει μεσα δε γραφει καποια διαδικασια? Για διαβασε. Σε αντιστοιχο για το jimny ειχε μεχρι και τη διαδικασια για το 'ξεπλυμα' του κυκλωματος ψυξης. -
χαχα Ολο το service manual χωριζεται σε ενοτητες .Eψαξα στην ενοτητα Cooling αλλα δεν βρηκα κατι εκτος αν δε το ειδα γιατι ειναι και στα αγγλικα
-
στειλε μου του λινκ με Pm
-
Αστο, το βρηκα
υπαρχουν 2 μοντελα το Μ101 και το J102και στις 2 περιπτωσεις
γεμιζεις το ψυγειο μεχρι να ξεχειλισει, γεμιζεις και το δοχειο διαστολης,
κλεινεις το καπακι του ψυγειου,
δουλευεις τον κινητηρα μεχρι να λειτουργησει το βεντιλατερ 2 φορες,
το αφηνεις να κρυωσει,
και συμπληρωνεις οσο ζουμι χρειαζεται.
μη κανεις τη βλακεια να ανοιξεις ταπα ψυγειου οταν ειναι ζεστο, ειναι σε πιεση, θα σου ερθει στα μουτρα και θα κλαιςτο J102 εχει και δυο εξαεριστηρια, τα ανοιγεις για να αδειασεις τα νερα,
γεμιζεις το ψυγειο και οταν αρχισει να βγαινει ζουμι απο το εξαεριστηρι Α, το κλεινεις
συνεχιζεις μεχρι να αρχισει να βγαινει απο το Β, το κλεινεις
συμπληρωνεις μεχρι να ξεχειλισει το ψυγειο και μετα καπακωνεις και κανεις την εξαερωση οπως παραπανω.
Αυτα λεει το μανιουαλ,αμα χαλασει χαλασε
-
Παιδια επειδη χρησημοποιω νερο ακομα στο ψυγειο μεχρι που να τελειωσει το προβλημα μου,υπαρχει πιθανοτητα ,επειδη το νερο βραζει μετα απο καποιους βαθμους ενω το παραφλου αντεχει σε μαγαλυτερες θερμοκρασιες,μηπως επειδη βραζει το νερο ακουω αυτα τα νερα μεσα στο ταμπλο?
-
Δεν έχει μεγάλη διαφορά το νερό με το παραφλού στο σημείο βρασμού (100 αντί 105 βαθμούς).
Με σκέτο νερό όμως σκουριάζει όλο το σύστημα ψύξης.Αυτό που κάνει το νερό/παραφλού να μη βράζει είναι (η καλή κυκλοφορία) και η πίεση που σηκώνει η τάπα του ψυγείου.
-
Επειδη εχει κανα 2 χρονια που αλλαξα τηβ ταπα αλλα δεν ξερω αν ειναι η γνησια(0.9 bar ειναι οπως και η προηγουμενη) εαν εχει προβλημα η ταπα τι επιπλεον δημιουργειται στο κυκλωμα?
-
Δεν πειράζει αν δεν είναι γνήσια η τάπα φτάνει να είναι 0,9 bar όπως η άλλη.
Αν βγάζει τόσο πολλές φουσκάλες το νερό όταν έχεις την τάπα ανοικτή νομίζω θα μπορείς να μυρίσεις και το καυσαέριο που βγαίνει από το ψυγείο.
-
Κοιτα για να μην σε μπερδευω.Οταν την εχω ανοιχτη (θερμοκρασιες κτλ κανονικα,)και υπαρχει κανονικη ροη νερα απο το ταμπλο μεσα δεν ακουω.οατν την κλεισω ακουγεται Δεν σκεφτηα να δω αν μυριζει κατι αλλα φαινονται καθαρα.Και κατι που ξεχασα ετσι οπως παω να σφιξω την ταπα ...την σφίγκω και αν παω να δωσω λιγο παρα πανω δυναμη ξανα ξεσφιγκει
Kαι ενα λινκ με το Coolin system του Terios
http://www.pdfonlinereader.com/WebPdf2/editor.html
daihatsu terrios 99