-
Σταματήστε βρε ελεεινοί με την Petronas.
Εμετός..... -
Έλα,βγείτε τώρα οι γνωστοί εμπαθείς με Ράικονεν,πείτε μας τη παπαριά σας και αγνοήστε οτι ο Δανός του κατέστρεψε τον αγώνα,οτι η Φερράρι στις ευθείες πατώνει κι οτι οι προσπάθειες του για προσπέρασμα στον Γκροζάν γινόντουσαν με λάστιχα τελειωμένα που ο Κίμι άλλαξε στον 35ο γύρο.Ξέρετε εσείς..
Συγχαρητήρια σε Lewis και Mercedes
-
Ο χρήστης le man έγραψε:
Έλα,βγείτε τώρα οι γνωστοί εμπαθείς με Ράικονεν,πείτε μας τη παπαριά σας και αγνοήστε οτι ο Δανός του κατέστρεψε τον αγώνα,οτι η Φερράρι στις ευθείες πατώνει κι οτι στις προσπάθειες του για προσπέρασμα στον Γκροζάν γινόντουσαν με λάστιχα τελειωμένα που ο Κίμι άλλαξε στον 35ο γύρο.Ξέρετε εσείς..Συγχαρητήρια σε Lewis και Mercedes
Eσύ πάντως τους πρόλαβες.
-
Δε ξέρεις οτι οι εμπαθείς ειναι οι πιό προβλέψιμοι??
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Έλα,βγείτε τώρα οι γνωστοί εμπαθείς με Ράικονεν,πείτε μας τη παπαριά σας και αγνοήστε οτι ο Δανός του κατέστρεψε τον αγώνα,οτι η Φερράρι στις ευθείες πατώνει κι οτι στις προσπάθειες του για προσπέρασμα στον Γκροζάν γινόντουσαν με λάστιχα τελειωμένα που ο Κίμι άλλαξε στον 35ο γύρο.Ξέρετε εσείς..
Συγχαρητήρια σε Lewis και Mercedes
Eσύ πάντως τους πρόλαβες.
Δε θα κλάψουμε κιόλας για τον Μίκι. Ο καθένας κάνει την τυχή του μόνος του. Όσο πιο πίσω ξεκινάς τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να γίνει μαλακία με τους ρούκις και τους λιγότερο καλούς/έμπειρους οδηγούς.
Και στη Μελβούρνη έκανε τρελό τσοπ ο Δανός μπροστά από τον Λολόνσο, αλλά ο Ισπανός σήκωσε το πόδι από το γκάζι και τον απέφυγε.
Μέχρι στιγμής έχουμε 2-0 υπέρ Λολόνσο και συνεχίζουμε. -
Μπράβο στον Αλόνσο για την σταθερή αγωνιστηκότητά του . Ο ισπανός κρατά τη φερράρι κοντά στο βάθρο . Αν και είναι σκατόπαιδο είναι γ@@@ τους οδηγούς. Δεύτερος αγώνας και καλύτερα ! Άιντε να δούμε.
Τώρα ο Ραικονεν δε ξέρω. Ίσως έπαιζε με τα κουμπιά. Θεωρώ ότι είναι γρήγορος οδηγός αλλά και απρόβλεπτος . Είναι νωρίς ακόμα να πούμε μεγάλες κουβέντες. Εγώ προσωπικά τον έχω ικανό να σκέφτεται γκόμενες όταν οδηγεί! -
Οπως και να εχει,σε 5-6 αγωνες ακομα ο kimi θα ειναι νο2 γιατι θα εχει χασει απο εδω και απο εκει ποντους,ισως πιο ευκολα απο θα περιμενει κ ο ιδιος ο alonso.
-
Πάντως το σημειωματάριο γράφει:
δοκιμαστικά Λολόνσο-Μίκις 2-0
αγώνας Λολόνσο-Μίκις 2-0Κατά τα άλλα κλάφτα Χαράλαμπε και φέτος προς το παρόν...
-
'I feel respect for the team untill a few hours ago' - Massa
Αν ισχύει...
-
Δηλαδή ο Κίμι επρεπε να κάνει στην άκρη για τον Μάγκνουσεν για να μή του ξυρίσει ο Δανός το πίσω λάστιχο?
Ωραία λογική..
Το σκηνικό με Αλόνσο στην Αυστραλία τί σχέση έχει μ'ένα οδηγό που παλεύει να κρατήσει την θέση του κάνοντας τον αγώνα του όντας ξεκάθαρα ΜΠΡΟΣΤΑ μετά τον πρώτο γύρο?
2 θέσεις πίσω εκκίνησε ο Ράικονεν απο τον Ισπανό,πόσο πίσω ήταν πιά?
Καλύτερος ο Αλόνσο μέχρι στιγμής αλλα οταν διαβάζω σχόλια τύπου ''Τραγικός ο Κίμι''...Έλεος..
-
Ο χρήστης le man έγραψε:
Δηλαδή ο Κίμι επρεπε να κάνει στην άκρη για τον Μάγκνουσεν για να μή του ξυρίσει ο Δανός το πίσω λάστιχο?Ωραία λογική..
Το σκηνικό με Αλόνσο στην Αυστραλία τί σχέση έχει μ'ένα οδηγό που παλεύει να κρατήσει την θέση του κάνοντας τον αγώνα του όντας ξεκάθαρα ΜΠΡΟΣΤΑ μετά τον πρώτο γύρο?
2 θέσεις πίσω εκκίνησε ο Ράικονεν απο τον Ισπανό,πόσο πίσω ήταν πιά?
Καλύτερος ο Αλόνσο μέχρι στιγμής αλλα οταν διαβάζω σχόλια τύπου ''Τραγικός ο Κίμι''...Έλεος..
Ίδιο μονοθέσιο με τον Αλόνσο είχε και γυρνούσε περίπου +1 δευτ (και περισσότερο μερικές φορές).
Δεν ξέρω αν πάλι είχε πρόβλημα με τον μονοθέσιο, αλλά ήταν πιο αργός από τον Αλόνσο...κατά πολύ.
-
Λοιπον...
Οι Μερσεντες ειναι αλλου. Φοβερος κινητηρας καλο σασι και αντε γεια. Ο κινητηρας Μερσεντες δεν ειναι μονο ο πιο δυνατος αλλο και ο οικονομικοτερος απο ολους (δειτε καταναλωση Χαμιλτον,Χουκεμπεργκ και Ουιλιαμς). Αν ο Χαμιλτον πιεζε κανονικα (για να ειχε ιδια καταναλωση με τους πισω) θα ηταν απο 1 λεπτο μπροστα απο τον τριτο.
Ρεντ Μπουλ δευτερη καλυτερη ομαδα. Κινητηρας Ρενω καλυτερος απο Φερραρι.
Φερραρι ναι μεν τριτη καλυτερη αλλα με τον ποιον αδυνατο κινητηρα απο ολους (κατι που φαινεται και απο την αποδοση της Σαουμπερ), με υψηλη καταναλωση και η πλεον λαστιχοφαγος ομαδα του γκριντ .
Πλεον πρεπει πρωτα και κυρια να βελτιωθει οσο γινεται στον κινητηρα-ERS γιατι αμα μπλεξει σε κινηση δεν θα μπορει να περασει κανενα στη ευθεια. Ο Χουκεμπεργκ με τελειωμενα λαστιχα και χωρις DRS κρατησε σχεδον τον Αλονσο (8 γυρους πιο φρεσκα ελαστικα και DRS) για 2 ευθειες. Ο Κιμι δεν μπορουσε να περασει τον Γκροτζιαν που εχει σαπιο μονοθεσιο και κινητηρα Ρενω (ουτε καν Μερσεντες), αυτο και μονο τα λελει ολα.Στα του αγωνα δυστυχως το κοιμησουυυυυ συνεχιζεται. Γυρω γυρω ολοι, προσοχη στα καυσιμα (για τα λαστιχα εκτος απο φερραρι δεν χρειαζεται πλεον), αφηστε 2-3 δευτερολεπτα αερα ο ενας απο τον αλλο για βελτιστη αποδοση και οικονομια και περιμενουμε απλα την καρω σημαια. Ακομα και τα προσπερασματα δυσκολεψαν παρολλο το μεγαλυτερο ανοιγμα στο DRS.
Για τον ηχο μια απο τα ιδια χαλια.Κατι πρεπει να γινει οσο ειναι καιρος αλιως με ενα τοσο dominant μονοθεσιο (περισσοτερο και απο 2013,2011 και ισως παρομοιο με το 1992,1988) το ενδιαφερον θα μειωθει αισθητα και υπνος ειναι δεδομενος.
ΥΓ1 Κιμι ενα ακομα αγωνα θα περιμενω πριν σε υποβιβασω κατηγορια και σε βγαλω απο τη λιστα με τους μεγαλους οδηγους.
Θυμιζω χθες +1 sec στα Qual απο ενα ισπανο που οδηγουσε σχεδον ενα μονοθεσιο χωρις τιμονι και σημερα σχεδον +1 Lap στο κεφαλι ή αν προτιματε 40-45 sec απο τοτε που βγηκε απο τα πιτ με την αλλαγη ελαστικου ή +30 sec πισω αν του αναγνωρισω οτι εχασε και 15 δευτερα λογω κινησης που ο ισπανος δεν ειχε.YΓ2 Μασσακο τελικα σου εφταιγε η Φερραρι για τα Team order. Μολις στον πρωτο αγωνα (στη Αυστραλια σε εσωσε ο καμικαζι) και .
-
Η Mercedes είναι πολύ αλλού.
Ο Vettel ακούστηκε σχεδόν...τρομαχτικός όταν έλεγε στο radio 'we will get there' ειδικά όταν ξέρεις ότι αυτό το radio το ακούει ο καράφλας.
Σ' αυτή τη Williams γενικά, ποιος παίρνει αυτές τις αποφάσεις; Πέρα απ' την τραγελαφική επιλογή ελαστικών χτες, σήμερα άντε δίνουν την εντολή για προσπέρασμα (ζαααααααρτ ο Μάσσα ) και μετά στον τελευταίο γύρο αντί να τους πουν ξανά 'ok, δεν έγινε, τώρα τουμπεκί να τερματίσουμε' τους αφήνουν με κίνδυνο να κοπανήσουν και...να βαθμολογηθεί ο Καμούι!
Τώρα για τη Ferrari τι να πω. Τα ίδια Παντελάκη μου. Από το 2009 και μετά η ΊΔΙΑ ιστορία. Μόνο πέρσι υπήρχε μια ελπίδα στο ξεκίνημα, αλλά μετά...ξύλα πέτρες.
Και αλήθεια υπάρχει κάποιος που ακόμα πιστεύει ότι η επιλογή του Πρόεδρα (και του Dom) για Raikkonen αντί Hulkenberg είχε καμιά λογική;.. Άντε μη δεις σήμερα τον -όντως- κατεστραμμένο αγώνα του Φινλανδού. Αλλά ο άλλος; Βγάζει μάτια εδώ και πάρα πολύ καιρό.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Και αλήθεια υπάρχει κάποιος που ακόμα πιστεύει ότι η επιλογή του Πρόεδρα (και του Dom) για Raikkonen αντί Hulkenberg είχε καμιά λογική;.. Άντε μη δεις σήμερα τον -όντως- κατεστραμμένο αγώνα του Φινλανδού. Αλλά ο άλλος; Βγάζει μάτια εδώ και πάρα πολύ καιρό.Αυτό.
-
Εντάξει τώρα, το λάθος του Miki δεν είναι ούτε το ότι το μονοθέσιο δεν πάει βήμα στην ευθεία, ούτε ότι του κατέστρεψε τον αγώνα ο Magnussen. Το πρόβλημά του είναι ότι αν δεν βρεθεί σε θέση να κυνηγάει νίκη ή βάθρο, αράζει και βολτάρει μέχρι να τελειώσει ο αγώνας. Αυτό δεν το έβλεπες ποτέ από τον Schumacher, δεν το βλέπεις ποτέ από τον Alonso. Στη μέρα που ο Kimi θα βρεθεί να οδηγεί σε αγώνα που μπορεί να ικανοποιήσει τις προσδοκίες του, είναι ο καλύτερος από όλους. Αυτό δεν αρκεί όμως, ειδικά όταν συμβαίνει σπανίως - και χωρίς ευθύνη του ίδιου.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Και αλήθεια υπάρχει κάποιος που ακόμα πιστεύει ότι η επιλογή του Πρόεδρα (και του Dom) για Raikkonen αντί Hulkenberg είχε καμιά λογική;..Κάτσε και θα δεις ότι σε όλη τη σεζόν φέτος ο Χουλκ να δίνει πόνο σε Ferrari...
Πόσες φορές έχουμε γράψει πόσο γαμάτος οδηγός είναι ο Χουλκ...πόσες?!
Ας φάμε τώρα τον Κίμι μήπως και βάλουν μυαλό στο Μαρανέλλο...
Είναι αυτό που λέει ο Μάνος. Ο Κίμι ΔΕΝ έχει attitude πρωταθλητή, γιατί αυτό που λέει είναι attitude πρωταθλητή. Ότι δε θα τα παρατήσει ποτέ και μάλιστα θα σκυλιάσει να περάσει το μισό grid από τις πίσω θέσεις. Πόσες φορές το έχουμε δει αυτό από Αλόνσο, Μάσσα, Χάμιλτον, Vettel, Webber κλπ...
-
To θεμα ειναι η ουσια,ποια ειναι η ουσια,2 αγωνες ο αλονσο πηρε τα πονταλακια του με τη γνωστη σταθεροτητα που τον διακρινει,ο kimi εχασε βαθμους ειτε φταιει ειτε δεν φταιει ο ιδιος.
-
Δέχομαι οτι ο Κίμι αν του κάτσει στραβή το παρατάει πολλές φορές..Σε βαθμό εκνευριστικό..
Αλλά μη πυροβολείτε τον Φινλανδό..Τα περι διαφορών 1+ sec σε δοκιμαστικά και γύρους δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματική διαφορά μεταξύ των 2 οδηγών..Αυτό ουτε κάν ο ιδιος ο Αλόνσο δε το πιστευει και το αναπαράγετε εσείς μονίμως σαν επιχείρημα για να υπερτονίσετε πόσο σπουδαίος είναι ο Ισπανός?
Δώστε λίγο χρόνο στον Ράικονεν και μετά κάντε ταμείο.
Περι Χούλκ..Ειναι εκπληκτικός.Αλλα πως είστε 100% βέβαιοι οτι θα βρισκόταν σε καλύτερη θέση απο την τωρινή του Κίμι,οτι θα προσαρμοζόταν στα καπάκια και δε θά τρωγε ξύλο απ'τον Αλόνσο στους πρώτους αγώνες?
Ηρεμία και υπομονή...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δηλαδή ο Κίμι επρεπε να κάνει στην άκρη για τον Μάγκνουσεν για να μή του ξυρίσει ο Δανός το πίσω λάστιχο?
Ωραία λογική..
Το σκηνικό με Αλόνσο στην Αυστραλία τί σχέση έχει μ'ένα οδηγό που παλεύει να κρατήσει την θέση του κάνοντας τον αγώνα του όντας ξεκάθαρα ΜΠΡΟΣΤΑ μετά τον πρώτο γύρο?
2 θέσεις πίσω εκκίνησε ο Ράικονεν απο τον Ισπανό,πόσο πίσω ήταν πιά?
Καλύτερος ο Αλόνσο μέχρι στιγμής αλλα οταν διαβάζω σχόλια τύπου ''Τραγικός ο Κίμι''...Έλεος..
Ίδιο μονοθέσιο με τον Αλόνσο είχε και γυρνούσε περίπου +1 δευτ (και περισσότερο μερικές φορές).
Δεν ξέρω αν πάλι είχε πρόβλημα με τον μονοθέσιο, αλλά ήταν πιο αργός από τον Αλόνσο...κατά πολύ.
Εβλεπα το live timing. Δεν μπορουμε να συγκρινουμε ξεκαθαρα γυρο με το γυρο γιατι αλλαζαν σε διαφορετικους γυρους ελαστικα μιας που ο Κιμι εκανε πολυ νωρις το pit stop του λογω του κλαταρισματος. Επισης ο Κιμι πολλες φορες ειχε πεσει σε κινηση, ενω παροτι εκανε πολυ νωρις το πρωτο στο συνολο εκανε ιδιο αριθμο pit stop τρεναροντας οσο μπορουσε τα stint και εχοντας κατα μεσο ορο πιο ταλαιπωρημενα ελαστικα. Αν δεις σε συγκρισιμα σημεια τους χρονους (ελευθερη πιστα, ιδια κατασταση ελαστικων) και λαβεις υποψη την διαφορα που ειχαν σε καυσιμο, λογω διαφορετικων χρονικων σημειων που εγιναν τα pit stop, η διαφορα τους ειναι μικρη. Καλυτερος ο Αλονσο αλλα ξαναλεω ο Κιμι κρατουσε κατα μεσο ορο περισσοτερο τα ελαστικα του και ειχε κινηση μπροστα του σε πολλα σημεια. Σε καμια περιπτωση δεν μιλαμε για διαφορα 1 δευτερολεπτου.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Δηλαδή ο Κίμι επρεπε να κάνει στην άκρη για τον Μάγκνουσεν για να μή του ξυρίσει ο Δανός το πίσω λάστιχο?
Ωραία λογική..
Το σκηνικό με Αλόνσο στην Αυστραλία τί σχέση έχει μ'ένα οδηγό που παλεύει να κρατήσει την θέση του κάνοντας τον αγώνα του όντας ξεκάθαρα ΜΠΡΟΣΤΑ μετά τον πρώτο γύρο?
2 θέσεις πίσω εκκίνησε ο Ράικονεν απο τον Ισπανό,πόσο πίσω ήταν πιά?
Καλύτερος ο Αλόνσο μέχρι στιγμής αλλα οταν διαβάζω σχόλια τύπου ''Τραγικός ο Κίμι''...Έλεος..
Ίδιο μονοθέσιο με τον Αλόνσο είχε και γυρνούσε περίπου +1 δευτ (και περισσότερο μερικές φορές).
Δεν ξέρω αν πάλι είχε πρόβλημα με τον μονοθέσιο, αλλά ήταν πιο αργός από τον Αλόνσο...κατά πολύ.
Εβλεπα το live timing. Δεν μπορουμε να συγκρινουμε ξεκαθαρα γυρο με το γυρο γιατι αλλαζαν σε διαφορετικους γυρους ελαστικα μιας που ο Κιμι εκανε πολυ νωρις το pit stop του λογω του κλαταρισματος. Επισης ο Κιμι πολλες φορες ειχε πεσει σε κινηση, ενω παροτι εκανε πολυ νωρις το πρωτο στο συνολο εκανε ιδιο αριθμο pit stop τρεναροντας οσο μπορουσε τα stint και εχοντας κατα μεσο ορο πιο ταλαιπωρημενα ελαστικα. Αν δεις σε συγκρισιμα σημεια τους χρονους (ελευθερη πιστα, ιδια κατασταση ελαστικων) και λαβεις υποψη την διαφορα που ειχαν σε καυσιμο, λογω διαφορετικων χρονικων σημειων που εγιναν τα pit stop, η διαφορα τους ειναι μικρη. Καλυτερος ο Αλονσο αλλα ξαναλεω ο Κιμι κρατουσε κατα μεσο ορο περισσοτερο τα ελαστικα του και ειχε κινηση μπροστα του σε πολλα σημεια. Σε καμια περιπτωση δεν μιλαμε για διαφορα 1 δευτερολεπτου.
Εγώ δέχομαι ότι δε μπορούμε να συγκρίνουμε γύρο με το γύρο.
Μπορούμε όμως να συγκρίνουμε τον απόλυτο, ταχύτερο γύρο του κάθε οδηγού ο οποίος στη περίπτωση του Κίμι είναι 1 δευτ. κάτω από αυτόν του Αλόνσο.
Από εκεί είπα το 1 δευτ. Δε το έβγαλα έτσι.
Περι Χούλκ..Ειναι εκπληκτικός.Αλλα πως είστε 100% βέβαιοι οτι θα βρισκόταν σε καλύτερη θέση απο την τωρινή του Κίμι,οτι θα προσαρμοζόταν στα καπάκια και δε θά τρωγε ξύλο απ'τον Αλόνσο στους πρώτους αγώνες?
Το ότι ο Χουλκ είναι ανταγωνιστικότερος του Κίμι και σε παρόμοιο ρυθμό με τον Αλόνσο με λιγότερο ανταγωνιστικό μονοθέσιο, νομίζω απαντάει στην ερώτησή σου.
2014 - Formula 1 Petronas Malaysia Grand Prix