-
Γιατι εχω την εντυπωση οτι υπαρχει μια κοντρα τυπου εφηβικο/γαϊδουρινο πεισμα απο μεριας Προεδρα να αποδειξει θαρρεις οτι αυτο που του φωναζουν εδω και ΠΑΡΑ πολλα χρονια οι Ferraristi ειναι λαθος και συνεχιζει να επιμενει στο Domenicalli? Αληθεια, εχετε διαβασει εσεις πουθενα καμια δημοσιευση συμπαθειας για το εργο του στη Ferrari τοσα χρονια;
Υπενθυμιζω οτι και η επιστροφη Raikkonen ηταν σε μεγαλο βαθμο επιλογη Dom.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ti piace fare lo sborone...
εννοουσα πως και την διαβασες;Σου ερχεται στην Ελλαδα;all' aeroporto di Malpensa
Παντως αν παει ο Λολονσο στην Μακα...ειλικρινα δεν θα το αντεξω...ειλικρινα ομως.
όλα αντέχονται....ακόμα και ο Raikkonen στη ferrari
Συμφωνω, αλλα δεν βλεπω κατι που να δειχνει οτι η Φερραρι υστερει σε στελεχωση, σε οποιοδηποτε επιπεδο. Δεν πιστευω δηλαδη με τιποτα οτι φερνουν (πληρωνουν) το top επιτελειο και τους λειπουν μεσαια στελεχη ή απλοι μηχανικοι. Ηρθε πχ ο Αλισον και δεν του 'χουν δωσει οτι ζητησει/χρειαζεται;
....εγώ βλέπω ότι έχουν μαζέψει ως top στελέχη τους απολυμένους της Mc Laren.....o Allison.....μμμμμμ.....προς το παρόν καλείται να δουλέψει πάνω σε μονοθέσιο που έχουν σχεδιάσει άλλοι...
Alba σοβαρα τωρα,αυτο με τον Αλονσο και την φυγη τους απο τους κοκκινους που το στηριζεις?
....στο γερμανό πρέσβη στην Ιταλία ....και στην κοινή λογική...
-
FIA President Jean Todt has suggested that the sport's governing body would be open to making Formula One engines louder and less fuel-efficient if that is what spectators want.
Todt's comments were made during an interview with Italian national broadcaster Rai after a lot of criticism for the FIA's decision to move to V6 engines this year occurred following the season opener in Australia last week.
'There should be calm before reaction,' Todt told Rai.
'The noise is obviously different now and if there is a problem with it we can look at a way to make it noisier.'
Todt added that he does believe that the amount of fuel-saving that is necessary to get to the end of races this year seems excessive.
'I do not want F1 'economy runs', the permitted amount of fuel, 100kg, was proposed by the teams. For me it is not a problem if they want it to be 100kg,' Todt added.
However, the former Ferrari boss dismissed suggestions that the fuel-saving measures the teams used in Melbourne was responsible for few passing opportunities arising.
'Instead it is the aerodynamics of the cars and the circuit in Melbourne, for example, has never been very good for overtaking,' Todt maintained.
'I am convinced that very soon we will see a lot of overtaking. So let's wait before making judgments.'
http://www.planet-f1.com/driver/3213/92 ... anges-Todt
-
Τα κράνη των πιλότων
http://www.gpupdate.net/en/f1-photos/10 ... 8/#/239800 -
Μακράν Nico Rosberg
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Μακράν Nico Rosberg+Bianchi
-
Kamui, Felipe, Jenson και Kimi για μένα
-
Εντάξει του Button δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο (σχεδιαστικά) σε σχέση με τα προηγούμενα της McLaren αλλά αυτό το RIP PAPA...
-
Yeap
Sent from Corsair's brick
-
Kevin Magnussen !!!! and Niko Rosberg
-
Leo Turrini :' The F14-T ERS problems could take months to be resolved. At Sepang Shell should bring a new gasoline
-
...
Διάφορα Νέα - Μάρτιος 2014