-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
καλησπέρα σε όλους. έχω ένα opel agila 2008 και ενδιαφέρομαι να αλλάξω λάστιχα. ζω στη Θεσσαλονίκη και λόγω δουλειάς κινούμαι συνέχεια μέσα στη πόλη αλλά και στο περιφερειακό (δρόμος με οδόστρωμα γυαλί). το στυλ οδήγησης μου είναι αρκετά επιθετικό/νευρικό και το αμάξι έχει σκληρές αναρτήσεις. οι διαστάσεις είναι 185/60/15. πιστεύω πως χρειάζομαι ένα ελαστικό που να ζεσταίνεται σχετικά εύκολα, να κρατάει καλά και στο βρεγμένο αλλά να μην είναι πολύ μαλακό.από μια μικρή έρευνα που έκανα, οι επιλογές που έχω είναι:
toyo proxes cf2 (δε ξέρω αν μπορώ να τα εμπιστευτώ σαν μάρκα)
vredestein sportrac 5 (άγνωστη μάρκα)
για τις άλλες μάρκες μου είπανε ότι είναι ή πολύ σκληρά (bridgestone,pirelli) ή πολύ μαλακά (michelin,continental)
πιο από αυτά μου προτείνετε;
μήπως έχετε κάποια άλλη γνώμη;Για ΤΟΥΟ PROXES CF2 δεν ξέρω...
Για CF 1 μετριότατο στο στεγνό, πιο κάτω από μέτριο στο βρεγμένο.Για VREDESTEIN SPORTRAC 5 το φοράω σε 185-60-14 (Η)...
Λίγα λόγια... γιατί δεν το έχω οδηγήσει σε εθνική και επαρχιακό με στροφές όπως θέλω, αλλά μόνο γρήγορα εντός πόλης:ΒΡΕΓΜΕΝΟ:
Η γόμα του είναι μάλλον μαλακή αν (treadwear 300 στη δική μου διάσταση). Σε βρεγμένο είναι πολύ καλό, ειδικά στο φρενάρισμα. Καλό και στις λιμνούλες αφού με 4 κάθετες βαθιές εντομές η υδρολίσθηση αργεί να έρθει. Η μία κάλλιστα θα μπορούσε να λείπει imho.ΣΤΕΓΝΟ:
Στο στεγνό επίσης καλό. Η πληροφόρηση στο τιμόνι δεν είναι αυτή που θα ήθελα όμως. Ειδικά στις μικροδιορθώσεις του τιμονιού είναι ελάχιστη, αν και σε αυτό το προφίλ που έχω εγώ δεν μπορείς να ζητήσεις και πολλά. Σίγουρα πάντως είχα περισσότερη πληροφόρηση από το MICHELIN PILOT EXALTO 2 που είχα (αλλά καταργήθηκε στη διάστασή μου)... Επιφυλλάσομαι να το οδηγήσω σε στροφές επαρχιακού κλπ καθώς και σε πιο ανοιξιάτικες θερμοκρασίες για να δω τη συμπεριφορά του και υπό άλλες συνθήκες και βέβαια αφού μειωθεί περισσότερο το 'ψωμί' που έχει η γόμα...ΘΟΡΥΒΟΣ:
Μικρά επίπεδα θορύβου στην κύλιση. Λόγω των ανθεκτικών προφίλ του αισθάνεσαι περισσότερο τους κραδασμούς από λακούβες και σαμαράκια συγκριτικά με αυτούς που περνούν στην καμπίνα από ένα 'μπαλονάτο' ENERGY SAVER, EFFICIENTGRIP, BLUERESPONSE ή PREMIUM CONTACT 5.ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. τελικά όσο πιο πολύ το ψάχνω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι. σήμερα σε δύο λαστιχάδες μου βγάλανε σκάρτα τα vredestein αν και ήμουν έτοιμος να καταλήξω σε αυτά. αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει....
δε με ενδιαφέρει τόσο ούτε η άνεση στην οδήγηση αλλά ούτε και ο θόρυβος κύλισης. επίσης δεν έχω θέμα να αλλάζω και κάθε χρόνο λάστιχα (που λέει ο λόγος) αρκεί να είναι βεντούζα στο δρόμο σε στεγνό και σε βρεγμένο. επειδή στο παρελθόν είχα ένα σοβαρό ατύχημα από χάλια λάστιχα, το ψάχνω πιο πολύ....με ενδιαφέρει να μπαίνω σε μια στροφή κάπως γρήγορα και να μη φοβάμαι μήπως γλιστρήσω σε στεγνο και βρεγμένο.
τελικά ποιό μου προτείνεται μεταξύ των παρακάτω; διάσταση 185/60/15vredestein sportrac 5
continental ecocontact 5
dunlop blue response -
Ο κάθε λαστιχάς θεοποιεί αυτά που πουλάει και θάβει τα άλλα.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Καλησπέρα.
Renault Megane II, μοντέλο 2005. Διάσταση 205/55/16. Χρήση κυρίως εντός πόλης, 3-4 ταξίδια το χρόνο. Οικογένεια με δύο παιδιά.
Αγαπητοί φίλοι έχετε κάποια πρόταση;
Ευχαριστώ.Τόσο το Michelin energy saver+,όσο και το Pc5,είναι ό,τι πρέπει για την ανάρτηση και το βάρος του συγκ. μοντέλου,σε συνδυασμό με τη χρήση που του κάνεις!!
Ευχαριστώ.
Έχω δει κι τα Goodyear EfficientGrip Performance και ένα από τα 3 θα αγοράσω. Τί λέτε; -
Ο χρήστης asklipios έγραψε:
ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. τελικά όσο πιο πολύ το ψάχνω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι. σήμερα σε δύο λαστιχάδες μου βγάλανε σκάρτα τα vredestein αν και ήμουν έτοιμος να καταλήξω σε αυτά. αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει....
δε με ενδιαφέρει τόσο ούτε η άνεση στην οδήγηση αλλά ούτε και ο θόρυβος κύλισης. επίσης δεν έχω θέμα να αλλάζω και κάθε χρόνο λάστιχα (που λέει ο λόγος) αρκεί να είναι βεντούζα στο δρόμο σε στεγνό και σε βρεγμένο. επειδή στο παρελθόν είχα ένα σοβαρό ατύχημα από χάλια λάστιχα, το ψάχνω πιο πολύ....με ενδιαφέρει να μπαίνω σε μια στροφή κάπως γρήγορα και να μη φοβάμαι μήπως γλιστρήσω σε στεγνο και βρεγμένο.
τελικά ποιό μου προτείνεται μεταξύ των παρακάτω; διάσταση 185/60/15vredestein sportrac 5
continental ecocontact 5
dunlop blue responseΜπερδεύεσαι όσο το ψάχνεις γιατί ανακαλύπτεις ότι δεν υπάρχει λάστιχο που να τα κάνει όλα... Χώρια που από τότε που μπήκε στο παιχνίδι η οικολογία έχει @@@@θεί το σύμπαν γιατί είναι δύσκολο με οικολογικά υλικά να φτιάξεις κάτι το ίδιο καλό όπως το έφτιαχνες με ό,τι υλικά ήθελες χωρίς περιορισμούς!
Από όσα παραθέτεις ως επιλογές, η επιλογή είναι CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5, αν έχεις αμφιβολίες -και λογικά γιατί δεν πολυκυκλοφορούν- και δεν θες να το ρισκάρεις για τα Vredestein που σου είπα (για τα οποία είχα κι εγώ αμφιβολίες)... Τα PC5 ίναι πολύ καλή γόμα (τα φοράω σε Avensis, χωρίς να τα έχω κυκλοφορήσει ακόμα, αλλά πριν είχα τα PC 2 που δεν διαφέρουν από τα 5άρια - ίσως τα 5ρια έχουν πιο λεπτά προφίλ), αλλά δεν βγάζει τα χιλιόμετρα που θα βγάλουν τα Energy Saver κλπ. Επίσης δεν θα έχεις την πληροφόρηση στο τιμόνι από το οδόστρωμα που θα είχες πχ με τα ψιλοσκληρά Turanza ER 300. Βλέπεις, η νέα βλακώδης τάση στην κατασκευή των ελαστικών είναι τα προφίλ να είναι λεπτά!
Ως εναλλακτική τα trend της εποχής BLUERESPONSE που όμως είναι καινούργια και δεν έχουν δείξει πως συμπεριφέρονται στο χρόνο.
Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση τα ecocontact που είναι λάστιχο απλά για να μην πατάει η ζάντα στο οδόστρωμα!
-
πάνω σ' αυτό το 'Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση τα ecocontact που είναι λάστιχο απλά για να μην πατάει η ζάντα στο οδόστρωμα!' θέλω να παραθέσω την εμπειρία μου. Οδηγώ πολύ συχνά ένα ford S-max που τα φοράει (χειμώνα καλοκαίρι), και δεν έχω κανένα παράπονο από το φρενάρισμα , ούτε από τα κρατήματά τους . Σε κρύο και βροχή δεν έχει μπει ούτε μια φορά το ABS ή το ESP. Η συμπεριφορά τους είναι πολύ καλύτερη από τα PC5 που φοράει η 190Ε. Δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί, παρά μόνο αν είναι αποτέλεσμα του εξαιρετικού στησίματος και φρένων του S-MAX.
-
τα premium contact 5 σε διασταση 185/60/14 δεν μου αρεσαν καθολου.εχει πολυ χαλια αισθηση στο τιμονι λογω των πολυ μαλακων πλαινων.1.5 χρονο τα εχω.τον πρωτο χρονο ειχαν πολυ καλο κρατημα στο στεγνο .τον δευτερο χρονο επεσε η αποδοση του πολυ.επισης ειναι καλο στη βροχη και στο φρεναρισμα και εχει χαμηλα επιπεδα θορυβου και η ανεση πολυ καλη.
-
Ο χρήστης asklipios έγραψε:
... οι επιλογές που έχω είναι:
toyo proxes cf2 (δε ξέρω αν μπορώ να τα εμπιστευτώ σαν μάρκα)
vredestein sportrac 5 (άγνωστη μάρκα)
για τις άλλες μάρκες μου είπανε ότι είναι ή πολύ σκληρά (bridgestone,pirelli) ή πολύ μαλακά (michelin,continental)
πιο από αυτά μου προτείνετε;
μήπως έχετε κάποια άλλη γνώμη;Ενδιάμεση επιλογή τα Yokohama C Drive2
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
πάνω σ' αυτό το 'Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση τα ecocontact που είναι λάστιχο απλά για να μην πατάει η ζάντα στο οδόστρωμα!' θέλω να παραθέσω την εμπειρία μου. Οδηγώ πολύ συχνά ένα ford S-max που τα φοράει (χειμώνα καλοκαίρι), και δεν έχω κανένα παράπονο από το φρενάρισμα , ούτε από τα κρατήματά τους . Σε κρύο και βροχή δεν έχει μπει ούτε μια φορά το ABS ή το ESP. Η συμπεριφορά τους είναι πολύ καλύτερη από τα PC5 που φοράει η 190Ε. Δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί, παρά μόνο αν είναι αποτέλεσμα του εξαιρετικού στησίματος και φρένων του S-MAX.Προφανώς και είναι θέμα αυτοκινήτου. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως τα PC5 είναι λαστιχάρες...
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
τα premium contact 5 σε διασταση 185/60/14 δεν μου αρεσαν καθολου.εχει πολυ χαλια αισθηση στο τιμονι λογω των πολυ μαλακων πλαινων.1.5 χρονο τα εχω.τον πρωτο χρονο ειχαν πολυ καλο κρατημα στο στεγνο .τον δευτερο χρονο επεσε η αποδοση του πολυ.επισης ειναι καλο στη βροχη και στο φρεναρισμα και εχει χαμηλα επιπεδα θορυβου και η ανεση πολυ καλη.Με πιέσεις έπαιξες καθόλου;Να τις αυξήσεις δηλαδή;
-
ναι τις αυξησα αλλα δεν ειδα και καμια σημαντικη διαφορα.η ανεση μειωθηκε αρκετα.
-
εβαλες λαθος λαστιχο για τις απαιτησεις σου τοτε.
Punto δεν εχεις;
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
τα premium contact 5 σε διασταση 185/60/14 δεν μου αρεσαν καθολου.εχει πολυ χαλια αισθηση στο τιμονι λογω των πολυ μαλακων πλαινων.1.5 χρονο τα εχω.τον πρωτο χρονο ειχαν πολυ καλο κρατημα στο στεγνο .τον δευτερο χρονο επεσε η αποδοση του πολυ.επισης ειναι καλο στη βροχη και στο φρεναρισμα και εχει χαμηλα επιπεδα θορυβου και η ανεση πολυ καλη.Αυτό το ανέφερα... Να διευκρινήσω ότι στο AVENSIS 195-60-15 φορούσα PREMIUM CONTACT 2 σε δείκτη ταχύτητας V για κάποια χρόνια. Δεν είχα κανένα παράπονο, εκτός από τη μικρή διάρκεια ζωής τους, η οποία όμως δεν με πείραξε γιατί το αυτοκίνητο προορίζεται σχεδόν μόνο για ταξίδια.
Τα λάστιχα αυτά αντικαταστάθηκαν προσφάτως από PC 5, αλλά σε δείκτη ταχύτητας Η. Ειλικρινά η αίσθηση ήταν ΧΑΛΙΑ... Λες και πάταγες σε μπαλόνια. Ως εκ τούτου μετά από 2 ημέρες αλλάχτηκαν με PC 5 σε δείκτη ταχύτητας V. Η αίσθηση βελτιώθηκε αισθητά, χωρίς να γίνει βέβαια τύπου BRIDGESTONE ADRENALIN.Γενικά η κατάσταση στη λαστιχοβιομηχανία έχει καταντήσει αηδία με το θέμα των λεπτών προφίλ, εξού και επέλεξα τα VREDESTEIN SPORTRAC 5 στο Yaris μου. Επιφυλάσσομαι να τα 'χώσω' λίγο στον επαρχιακό, να δω πως συμπεριφέρονται και στο ζεστό από τον ελληνικό ήλιο οδόστρωμα και να επανέλθω.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εβαλες λαθος λαστιχο για τις απαιτησεις σου τοτε.Punto δεν εχεις;
ναι δεν κανει για μενα αλλα εχω δοκιμασει πολλα λαστιχα(στο συγκεκριμενο).το αμαξι ειναι hyundai accent 2003.πριν ειχα στο αμαξι τα p6 cinturato ποιο καλο λαστιχο και σε αισθηση αλλα και στην πραξη.
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. τελικά όσο πιο πολύ το ψάχνω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι. σήμερα σε δύο λαστιχάδες μου βγάλανε σκάρτα τα vredestein αν και ήμουν έτοιμος να καταλήξω σε αυτά. αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει....
δε με ενδιαφέρει τόσο ούτε η άνεση στην οδήγηση αλλά ούτε και ο θόρυβος κύλισης. επίσης δεν έχω θέμα να αλλάζω και κάθε χρόνο λάστιχα (που λέει ο λόγος) αρκεί να είναι βεντούζα στο δρόμο σε στεγνό και σε βρεγμένο. επειδή στο παρελθόν είχα ένα σοβαρό ατύχημα από χάλια λάστιχα, το ψάχνω πιο πολύ....με ενδιαφέρει να μπαίνω σε μια στροφή κάπως γρήγορα και να μη φοβάμαι μήπως γλιστρήσω σε στεγνο και βρεγμένο.
τελικά ποιό μου προτείνεται μεταξύ των παρακάτω; διάσταση 185/60/15vredestein sportrac 5
continental ecocontact 5
dunlop blue responseΜπερδεύεσαι όσο το ψάχνεις γιατί ανακαλύπτεις ότι δεν υπάρχει λάστιχο που να τα κάνει όλα... Χώρια που από τότε που μπήκε στο παιχνίδι η οικολογία έχει @@@@θεί το σύμπαν γιατί είναι δύσκολο με οικολογικά υλικά να φτιάξεις κάτι το ίδιο καλό όπως το έφτιαχνες με ό,τι υλικά ήθελες χωρίς περιορισμούς!
Από όσα παραθέτεις ως επιλογές, η επιλογή είναι CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5, αν έχεις αμφιβολίες -και λογικά γιατί δεν πολυκυκλοφορούν- και δεν θες να το ρισκάρεις για τα Vredestein που σου είπα (για τα οποία είχα κι εγώ αμφιβολίες)... Τα PC5 ίναι πολύ καλή γόμα (τα φοράω σε Avensis, χωρίς να τα έχω κυκλοφορήσει ακόμα, αλλά πριν είχα τα PC 2 που δεν διαφέρουν από τα 5άρια - ίσως τα 5ρια έχουν πιο λεπτά προφίλ), αλλά δεν βγάζει τα χιλιόμετρα που θα βγάλουν τα Energy Saver κλπ. Επίσης δεν θα έχεις την πληροφόρηση στο τιμόνι από το οδόστρωμα που θα είχες πχ με τα ψιλοσκληρά Turanza ER 300. Βλέπεις, η νέα βλακώδης τάση στην κατασκευή των ελαστικών είναι τα προφίλ να είναι λεπτά!
Ως εναλλακτική τα trend της εποχής BLUERESPONSE που όμως είναι καινούργια και δεν έχουν δείξει πως συμπεριφέρονται στο χρόνο.
Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση τα ecocontact που είναι λάστιχο απλά για να μην πατάει η ζάντα στο οδόστρωμα!
μήπως υπάρχει κανείς που να έχει βάλει τα dunlop bluresponse; σε ό,τι τεστ έχει πέσει στα χέρια μου,βγαίνει πρώτο για τις διαστάσεις μου
-
Καλημέρα. Μέχρι πρόσφατα φορούσα στο Octavia (1.6 TDI) τα μαμα λάστιχα Dunlop SP1 sport 205/60/15. Μετά απο 3.5 χρόνια και 52000 χλμ αποφασισα να τα αλλάξω μιας και σκλύρηναν αρκετα. Τελικά επέλεξα τα Michelin energy saver+ σε διάσταση 195/65/15. Τα είχα ξαναφορέσει και στο sirion 1.3 με 14 ζάντα και ήμουν ικανοποιημένος. Στο Octavia ομως ειδα διαφορά! Το esp πλεον μπαίνει σπάνια, φρενάρει σαφώς καλύτερα και έχω ησυχία στην καμπίνα!
Στάλθηκε από το eSTAR Beauty μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα dunlop το μοο που ξερουν ειναι να...σπινιαρουν!
Michelin δεν θα εβαζα.. -
Yokohama?
Sent from my iPad
-
Για τα michelin εχω διαβάσει (και σε αυτο το forum) οχι καλες κριτικες. Θεωρώ ότι έβγαλαν κακό όνομα εξαιτίας της πρώτης γενιάς των energy, όπου ήταν συνεχή τα παράπονα για εξογκώματα κτλ. Τα energy+ τα φοράει το sirion για καιρό χωρίς κανένα πρόβλημα. Θεωρώ ότι για κάποιον που δε θέλει να κανει 'αγωνιστική' οδήγηση αλλά να μετακινείται άνετα, είναι πολύ καλό λάστιχο.
Στάλθηκε από το eSTAR Beauty μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ser_jim έγραψε:
Για τα michelin εχω διαβάσει (και σε αυτο το forum) οχι καλες κριτικες. Θεωρώ ότι έβγαλαν κακό όνομα εξαιτίας της πρώτης γενιάς των energy, όπου ήταν συνεχή τα παράπονα για εξογκώματα κτλ. Τα energy+ τα φοράει το sirion για καιρό χωρίς κανένα πρόβλημα. Θεωρώ ότι για κάποιον που δε θέλει να κανει 'αγωνιστική' οδήγηση αλλά να μετακινείται άνετα, είναι πολύ καλό λάστιχο.Στάλθηκε από το eSTAR Beauty μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτο ξαναπες το!
-
Ο χρήστης ser_jim έγραψε:
Για τα michelin εχω διαβάσει (και σε αυτο το forum) οχι καλες κριτικες. Θεωρώ ότι έβγαλαν κακό όνομα εξαιτίας της πρώτης γενιάς των energy, όπου ήταν συνεχή τα παράπονα για εξογκώματα κτλ. Τα energy+ τα φοράει το sirion για καιρό χωρίς κανένα πρόβλημα. Θεωρώ ότι για κάποιον που δε θέλει να κανει 'αγωνιστική' οδήγηση αλλά να μετακινείται άνετα, είναι πολύ καλό λάστιχο.Στάλθηκε από το eSTAR Beauty μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με αυτή την προϋπόθεση δεν νομίζω να υπάρχει άσχημο λαστιχο.. ......τουλάχιστον απο τα επωνυμα
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]