-
Εθνικο πρωταθλημα ....................1ος αγωνας .
http://www.acropolisrally.gr/GR/2014/ev ... ist-2014/#
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/ ... TURDAY.pdf Οι συμμετοχες της πρωτης ημερας ,ασφαλτος .
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/ ... SUNDAY.pdf οι συμμετοχες της δευτερης ημερας , χωμα .
46 Στην ασφαλτο 36 στο χωμα .
Καλη διασκεδαση σε οσους συμμετεχουν !Αντε και του χρονου μονον ασφαλτο με 130 συμμετοχες τουλαχιστον Ελληνικες και 60 ξενους ..
Υπάρχει ήδη θέμα για το ράλι Ακρόπολις εδώ. Το Ακρόπολις μετράει στο ελληνικό πρωτάθλημα από το 2012 και σε αυτά τα 2 χρόνια δε χρειάστηκε ειδικό θέμα για τον Ελληνικό αγώνα. Δεν θεωρούμε ότι χρειάζεται και φέτος. Ωστόσο δεν πρόκειται να απαντήσουμε στην άνευ αντικειμένου γκρίνια, ούτε να εμπλακούμε σε ανούσια αντιπαράθεση, οπότε το παρόν θέμα ξεκλειδώνεται, για να δούμε... [Mod]
-
Εθνικο πρωταθλημα ....................1ος αγωνας .
http://www.acropolisrally.gr/GR/2014/ev ... ist-2014/#
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/ ... TURDAY.pdf Οι συμμετοχες της πρωτης ημερας ,ασφαλτος .
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/ ... SUNDAY.pdf οι συμμετοχες της δευτερης ημερας , χωμα .
46 Στην ασφαλτο 36 στο χωμα .
Καλη διασκεδαση σε οσους συμμετεχουν !Αντε και του χρονου μονον ασφαλτο με 130 συμμετοχες τουλαχιστον Ελληνικες και 60 ξενους ..
Υπάρχει ήδη θέμα για το ράλι Ακρόπολις εδώ. Το Ακρόπολις μετράει στο ελληνικό πρωτάθλημα από το 2012 και σε αυτά τα 2 χρόνια δε χρειάστηκε ειδικό θέμα για τον Ελληνικό αγώνα. Δεν θεωρούμε ότι χρειάζεται και φέτος. Ωστόσο δεν πρόκειται να απαντήσουμε στην άνευ αντικειμένου γκρίνια, ούτε να εμπλακούμε σε ανούσια αντιπαράθεση, οπότε το παρόν θέμα ξεκλειδώνεται, για να δούμε... [Mod]
-
Εθνικο πρωταθλημα ....................1ος αγωνας .
http://www.acropolisrally.gr/GR/2014/ev ... ist-2014/#
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/ ... TURDAY.pdf Οι συμμετοχες της πρωτης ημερας ,ασφαλτος .
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/ ... SUNDAY.pdf οι συμμετοχες της δευτερης ημερας , χωμα .
46 Στην ασφαλτο 36 στο χωμα .
Καλη διασκεδαση σε οσους συμμετεχουν !Αντε και του χρονου μονον ασφαλτο με 130 συμμετοχες τουλαχιστον Ελληνικες και 60 ξενους ..
Υπάρχει ήδη θέμα για το ράλι Ακρόπολις εδώ. Το Ακρόπολις μετράει στο ελληνικό πρωτάθλημα από το 2012 και σε αυτά τα 2 χρόνια δε χρειάστηκε ειδικό θέμα για τον Ελληνικό αγώνα. Δεν θεωρούμε ότι χρειάζεται και φέτος. Ωστόσο δεν πρόκειται να απαντήσουμε στην άνευ αντικειμένου γκρίνια, ούτε να εμπλακούμε σε ανούσια αντιπαράθεση, οπότε το παρόν θέμα ξεκλειδώνεται, για να δούμε... [Mod]
-
Απ'το 12 ναι ,....... ειχε ποτε ασφαλτο μια ημερα που τρεχουν για πρωτη φορα στην ζωη τους τοσα πληρωματα ? δεν το θυμαμαι αυτο να πω την αληθεια ! ισως ο γερμανος Αλτσ......
Η υποθεση ειναι οτι ακομα κι εγω που δεν τον γουσταρω με τιποτα τον αγωνα αυτον , συμφωνησα να τρεξουν δυο νεα παιδια μας , ετσι για να παρουν μια γευση , απ'αυτον τον αγωνα που πολλοι τον θεοποιουν (για μενα αδικαιολογητα) και τον βαζουν στοχο να τον ζησουν στην αγωνιστικη τους πορεια !
Εδω λοιπον θα γραφτουν με αληθειες απο εμενα και οποιον αλλον αγωνιζομενο μας κανει την τιμη , και οχι παραφουσκωμενες παραισθησεις !υπομονη μια βδομαδουλα !
-
Ο χρήστης mod έγραψε:
Υπάρχει ήδη θέμα για το ράλι Ακρόπολις εδώ. Το Ακρόπολις μετράει στο ελληνικό πρωτάθλημα από το 2012 και σε αυτά τα 2 χρόνια δε χρειάστηκε ειδικό θέμα για τον Ελληνικό αγώνα. Δεν θεωρούμε ότι χρειάζεται και φέτος. Ωστόσο δεν πρόκειται να απαντήσουμε στην άνευ αντικειμένου γκρίνια, ούτε να εμπλακούμε σε ανούσια αντιπαράθεση, οπότε το παρόν θέμα ξεκλειδώνεται, για να δούμε... [Mod]
Αγαπητέ mod, αν σου αρέσουν τα στατιστικά, δες πόσες ελληνικές συμμετοχές είχε το Ακροπολις του 2012 και του 2013 και κάνε μια σύγκριση με τον φετινό αγώνα.
Δεν γκρίνιαξε κανείς, προσωπικά σου ανέφερα και τις ασφάλτινες και τις low budget συμμετοχές, που κάνουν τον ελληνικό αγώνα ξεχωριστό και σε τελική ανάλυση, επιβαρύνει σε φλυαρία το φορουμ άλλο ένα θέμα ? Ακόμα κι αν δε μαζέψει ποστ, αξίζει να υπάρχει, νομίζωΑπό φήμες και ποστ στο facebook, περίμενα ότι οι συμμετοχές θα ήταν επιπέδου Ριτσώνας-διοργάνωσης ΣΟΑΑ. Κρίμα για όσους χάνουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε έναν -μάλλον- καλύτερα οργανωμένο αγώνα.
-
Χρίστο , παύει να είναι ευκαιρία όταν δεν μπορείς να συμμετέχεις. Είναι 'απλά' ένας αγώνας στο πλαίσιο της εποχής , με μεγάλο πλεονέκτημα το ίδιο παράβολο με αγώνα 55χλμ ενώ σου προσφέρουν 120χλμ. Αλλά πέρα από τις συμμετοχές που βλέπουμε πραγματικά όπως λες και εσύ είναι πάρα πολλοί που λογικά θα τρέχανε αλλά τελικά δεν.
Ο λόγος σίγουρα καταρχήν είναι τα λεφτά.(που δεν τρέχουμε εγώ, εσύ και άλλοι 50 'αθηναίοι'-κοντινοί στον αγώνα , που σίγουρα θα θέλανε να τρέξουν αν όχι όλο τον αγώνα, σίγουρα το ασφάλτινο σκέλος) Παραμένει λοιπόν το κύριο πρόβλημα τα χρήματα-χορηγοί-προβολή στους αγώνες.
Μακάρι σιγά σιγά να αλλάξει αυτό...
Τώρα θα μου πεις εν μέσω των όσων προβλημάτων όλων μας ,αυτό το πρόβλημα θα λυθεί;...
Έλα μου ντε....
Καλό αγώνα σε όλους και στους 2 αγώνες!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
χρήματα-χορηγοί-**προβολή **στους αγώνες.Μακάρι σιγά σιγά να αλλάξει αυτό...
Ποια??? που ???? τι?????
'προβολή'????
ουτε στο λεξικο του Μπαμπινιωτη δεν υπαρχει πλεον.........
( και δεν αναφερομαι βεβαια μονο στο Ακροπολις...) -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Χρίστο , παύει να είναι ευκαιρία όταν δεν μπορείς να συμμετέχεις. Είναι 'απλά' ένας αγώνας στο πλαίσιο της εποχής , με μεγάλο πλεονέκτημα το ίδιο παράβολο με αγώνα 55χλμ ενώ σου προσφέρουν 120χλμ. Αλλά πέρα από τις συμμετοχές που βλέπουμε πραγματικά όπως λες και εσύ είναι πάρα πολλοί που λογικά θα τρέχανε αλλά τελικά δεν.Ο λόγος σίγουρα καταρχήν είναι τα λεφτά.(που δεν τρέχουμε εγώ, εσύ και άλλοι 50 'αθηναίοι'-κοντινοί στον αγώνα , που σίγουρα θα θέλανε να τρέξουν αν όχι όλο τον αγώνα, σίγουρα το ασφάλτινο σκέλος) Παραμένει λοιπόν το κύριο πρόβλημα τα χρήματα-χορηγοί-προβολή στους αγώνες.
Μακάρι σιγά σιγά να αλλάξει αυτό...
Τώρα θα μου πεις εν μέσω των όσων προβλημάτων όλων μας ,αυτό το πρόβλημα θα λυθεί;...
Έλα μου ντε....
Καλό αγώνα σε όλους και στους 2 αγώνες!
Δημήτρη, να διευκρινίσουμε ποιο είναι το πλαίσιο της εποχής ? Και ίσως να καθορίσουμε και ποια είναι η εποχή η ίδια ? Φυσικά και ο κύριος λόγος είναι τα λεφτά, αλλά μήπως είναι και ένας παράγοντας ότι είναι 'απλά ένας αγώνας ραλλυ' όπως περίπου λες ?
Δεν είναι μόνο τα χρήματα το ζήτημα, νομίζω. Είναι η γενικότερη απαξίωση των ραλλυ, στο δρόμο που έχουν τραβήξει τα σιρκουϊ. Σε 5 χρόνια από σήμερα, αν η κατάσταση παραμείνει λίγο-πολύ η ίδια, δε θα γίνονται ραλλυ.
Και το ασφάλτινο (=φθηνότερο) σκέλος ενός Πανευρωπαϊκού αγώνα, δείχνει ξεκάθαρα αυτό ακριβώς.
Α/5 και Ν/2 δε συμπληρώνουν -
Συμφωνώ ότι αν δεν παρθούν ριζικές αλλαγές ή έστω δυνατές αλλαγές σε κάποια πράγματα η πορεία των αγώνων ράλλυ δεν πρόκειται να είναι καλή ( με δεδομένο ότι 30 συμμετοχές 15 ν4 ή παρόμοια, 5 δυνατα άλλης κατηγορίας και άλλα 10 τυχαία δεν είναι δυνατό να είναι φυσιολογικό, παρόλο που κάποιοι το δέχονται ότι 'έτσι είναι' )
(δλδ συμφωνώ σε αυτό που λες ότι σε βάθος χρόνου θα λέμε τι έγινε...)
ε, τώρα όσον αφορά το ποια είναι η εποχή , κάποιοι καταλαβαίνουν πολύ καλά, κάποιοι άλλοι νομίζουν ότι απλά φταίει η κρίση...
-
Στην άσφαλτο συμπληρώνουν Ν4, Α6, Α7, Α8. Η ΕΕ10 συμπληρώνει μόνο τυπικά, αφού μετέφεραν σε αυτή κάποια ιστορικά.
Στο χώμα συμπληρώνουν Ν4, Α8, Α5.
Στο χώμα οι μικροί συνεχίζουν να υπάρχουν και αυτό είναι το μόνο παρήγορο. Στην άσφαλτο το φτηνότερο αυτοκίνητο που είναι εντός συναγωνισμού σε κάποια από τις κλάσεις που συμπληρώνουν έχει στοιχίσει πάνω από 35.000 (λέω λίγα). Και αυτό δεν είναι μόνο στο Ακρόπολις, αλλά στους περισσότερους αγώνες πια.
Όσο συνεχίζεται αυτή η οικονομική τρέλα που επικράτησε πριν 12-15 χρόνια, αγώνες στην Ελλάδα δε θα δείτε να πηγαίνουν μπροστά. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
...Στο χώμα οι μικροί συνεχίζουν να υπάρχουν και αυτό είναι το μόνο παρήγορο...
Και αν σταματήσουν να κάνουν 'σπριντάκια' σε χωμάτινες αναβάσεις διαρκείας τύπου 'Ελάτεια..Κλένια..Ρεγγίνι-Καρυά..Παλαιοχώρι-Ελευθεροχώρι..κ.α.' ίσως ενδιαφερθούν και άλλοι
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Εθνικο πρωταθλημα ....................1ος αγωνας .http://www.acropolisrally.gr/GR/2014/ev ... ist-2014/#
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/ ... TURDAY.pdf Οι συμμετοχες της πρωτης ημερας ,ασφαλτος .
http://www.acropolisrally.gr/userfiles/ ... SUNDAY.pdf οι συμμετοχες της δευτερης ημερας , χωμα .
46 Στην ασφαλτο 36 στο χωμα .
Καλη διασκεδαση σε οσους συμμετεχουν !..
Πρώτος καί δευτερος αγώνας.. πόσοι τρέχουν και στους δύο? 13..
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
Πρώτος καί δευτερος αγώνας.. πόσοι τρέχουν και στους δύο?
Οι 13 πρώτοι στη σειρά εκκίνησης της Κυριακής και οι 2 που τρέχουν για το ευρωπαϊκό (Ζούνης, Καλτσούνης).
Δηλαδή οι έλληνες είναι:
15 και στους δύο αγώνες
33 μόνο άσφαλτο
23 μόνο χώμαΣύνολο: 71 συμμετέχοντες.
-
Ο αγώνας, λόγω φτηνού παραβόλου, έχει πολύ υψηλό value for money. Κρίμα που δεν μπόρεσαν περισσότεροι έλληνες να εκμεταλλευτούν το χαμηλό παράβολο. Στον άμεσο κύκλο μου έχω τρεις που το ήθελαν αλλά τελικά δεν το κατάφεραν.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ο αγώνας, λόγω φτηνού παραβόλου, έχει πολύ υψηλό value for money. Κρίμα που δεν μπόρεσαν περισσότεροι έλληνες να εκμεταλλευτούν το χαμηλό παράβολο. Στον άμεσο κύκλο μου έχω τρεις που το ήθελαν αλλά τελικά δεν το κατάφεραν.ε,100 άμα ρωτήσεις οι 97 θα θέλανε...ίσως και οι 105... , βέβαια το 2001 η συμμετοχή για το ολύμπιο , ίδια χλμ ασφάλτινα είχε 540 σε ευρώ...( δρχ τότε) και λεπτομέρεια 'γραφική' δεν χρειαζόταν φόρμα αγωνιστική ...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
χρήματα-χορηγοί-**προβολή **στους αγώνες.
Μακάρι σιγά σιγά να αλλάξει αυτό...
Ποια??? που ???? τι?????
'προβολή'????
ουτε στο λεξικο του Μπαμπινιωτη δεν υπαρχει πλεον.........
( και δεν αναφερομαι βεβαια μονο στο Ακροπολις...)Ορίστε άπιστοι
http://www.zougla.gr/automoto/article/x ... o-zouglagr -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ο αγώνας, λόγω φτηνού παραβόλου, έχει πολύ υψηλό value for money. Κρίμα που δεν μπόρεσαν περισσότεροι έλληνες να εκμεταλλευτούν το χαμηλό παράβολο. Στον άμεσο κύκλο μου έχω τρεις που το ήθελαν αλλά τελικά δεν το κατάφεραν.Εγώ είπα ..άσε θα πάω στο ιστορικό!!! μόλις είδα προχθές το 1500/1200αρι και αφού συνήλθα απο τα γέλια..κατάλαβα ότι την πάτησα!! Ευτυχώς είναι και το Στερεάς στην Ιτέα τον Ιούνιο
-
Διάβαζα και εγώ για αριθμό συμμετοχών που θυμίζουν προ κρίσης εποχές, και μόλις τις είδα άνοιξα την τηλεόραση να δω μήπως βγήκαμε και απο το ευρώ....
2 συμμετέχοντες στην Α5 !!!!!!!!!! Εμείς και ο κουκος δλδ, και που??!!! Στην άσφαλτο που θεωρείται οικονομικότερη απο το χώμα.
Ούτε καν εποχές Παλλαδιου προ κρίσης που άγγιζε τις 12 συμμετοχές η Α5. -
Και ένα στοιχείο που δεν μπορείτε να γνωρίζετε από τις συμμετοχές:
4 συμμετέχοντες (από τους 13 που κάνουν και τις 2 μέρες) τρέχουν με άλλο αυτοκίνητο Σάββατο, άλλο Κυριακή.
Ο ένας προφανώς είναι ο 'Ro-Ni' (Peugeot 207 R3T Σάββατο, Fiesta ST Κυριακή), αυτό είναι εύκολο. Οι άλλοι 3 (δεν έχει σημασία ποιοί) είναι με ΙΔΙΟ τύπο αυτοκινήτου και τις 2 μέρες, το ένα 'ασφάλτινο' και το άλλο 'χωμάτινο'
Κρίση(Πλάκα κάνω, μην παρεξηγηθώ, αφού μπορούν, καλά κάνουν οι άνθρωποι)
Προφανώς κάποιος που δεν θα έτρεχε όλη τη χρονιά δεν έχει σημασία να μπει στη συζήτηση.
Για ποιό λόγο λέτε όμως, κάποιος άλλος, που θα μπορούσε να τρέξει Ακρόπολις άσφαλτο, προτιμά να δώσει το ίδιο παράβολο, για να τρέξει σε ένα άλλο ράλι 55-60 χιλιομέτρων στυλ πχ. Αχαιός ή Παλάδιο (δε μιλάω για ΔΕΘ γιατί είναι μακριά από το Λουτράκι, παρότι στο Ακρόπολις έχει και συμμετοχές από τη Β. Ελλάδα) ?
Είναι τόσο σημαντική η διαφορά σε βενζίνες, λάστιχα ?
Εχει να κάνει με τον τύπο των ειδικών, που, απ΄όσο κατάλαβα, είναι γρήγορες και ίσως λιγότερο κατάλληλες για μικρότερα αυτοκίνητα ? -
Και κάτι συμπληρωματικό στα ερωτήματα του nass: πόσο έξυπνο είναι για μια ομοσπονδία να κανιβαλίζει τα υπόλοιπα ράλι της σεζόν με αυτόν τον τρόπο;
ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)