-
Έχω ένα hyundai accent 2005 1341cc 87hp με υγραέριο brc sequent 24 my09 161.000 χλμ
Χθες στα ξαφνικά εκεί που οδηγούσα βλέπω το λαμπάκι μηχανής αναμένο, για πρώτη φορά σε τόσα χρόνια.
έκανα καμια 100αρια χλμ και δεν έσβησε... αγχώθηκα γιατί δεν ήξερα τί είχε γίνει και πήγα στο συνεργείο της hyundai να μου δουν τη βλάβη στο obd.
το μηχάνημα έδειξε βλάβη στον καταλύτη, δεν θυμάμαι τον κωδικό βλάβης δυστυχώς.
ο μηχανικός μου είπε πως σύμφωνα με ότι είδε προφανώς στο odb και με μια ματια που το έριξε ότι έχω σπασμένο καταλύτη εσωτερικά με αποτέλεσμα να διαβάζεται περισσότερο οξυγόνο.
Πριν προσέξω το λαμπάκι είχε προηγηθεί μια προσπέραση σε ανηφόρα με 2α και λίγο κόφτες οπότε εγώ σκέφτηκα μήπως κάτι με τα μείγματα δεν πήγε καλά. αλλά ο μηχανικός μου είπε πως δεν έχει σχέση.
550 ευρώ καινούργιος, 150 μεταχειρισμένος. Δεν έχω κάνει άλλη βόλτα να δω αν θα ξανα ανάψει.Κάτι ακόμα, ακριβώς στο κέντρο του καπώ της μηχανής, ευθεία κάτω βλέπω κάτι σημαδάκια που μοιάζουν με λάδι.
Και τα βλέπω μόνο αν αφήσω το αμάξι πάνω από 15 ώρες ακίνητο. Παίζει να είναι λάδι; -
Έχω ένα hyundai accent 2005 1341cc 87hp με υγραέριο brc sequent 24 my09 161.000 χλμ
Χθες στα ξαφνικά εκεί που οδηγούσα βλέπω το λαμπάκι μηχανής αναμένο, για πρώτη φορά σε τόσα χρόνια.
έκανα καμια 100αρια χλμ και δεν έσβησε... αγχώθηκα γιατί δεν ήξερα τί είχε γίνει και πήγα στο συνεργείο της hyundai να μου δουν τη βλάβη στο obd.
το μηχάνημα έδειξε βλάβη στον καταλύτη, δεν θυμάμαι τον κωδικό βλάβης δυστυχώς.
ο μηχανικός μου είπε πως σύμφωνα με ότι είδε προφανώς στο odb και με μια ματια που το έριξε ότι έχω σπασμένο καταλύτη εσωτερικά με αποτέλεσμα να διαβάζεται περισσότερο οξυγόνο.
Πριν προσέξω το λαμπάκι είχε προηγηθεί μια προσπέραση σε ανηφόρα με 2α και λίγο κόφτες οπότε εγώ σκέφτηκα μήπως κάτι με τα μείγματα δεν πήγε καλά. αλλά ο μηχανικός μου είπε πως δεν έχει σχέση.
550 ευρώ καινούργιος, 150 μεταχειρισμένος. Δεν έχω κάνει άλλη βόλτα να δω αν θα ξανα ανάψει.Κάτι ακόμα, ακριβώς στο κέντρο του καπώ της μηχανής, ευθεία κάτω βλέπω κάτι σημαδάκια που μοιάζουν με λάδι.
Και τα βλέπω μόνο αν αφήσω το αμάξι πάνω από 15 ώρες ακίνητο. Παίζει να είναι λάδι; -
Έχω ένα hyundai accent 2005 1341cc 87hp με υγραέριο brc sequent 24 my09 161.000 χλμ
Χθες στα ξαφνικά εκεί που οδηγούσα βλέπω το λαμπάκι μηχανής αναμένο, για πρώτη φορά σε τόσα χρόνια.
έκανα καμια 100αρια χλμ και δεν έσβησε... αγχώθηκα γιατί δεν ήξερα τί είχε γίνει και πήγα στο συνεργείο της hyundai να μου δουν τη βλάβη στο obd.
το μηχάνημα έδειξε βλάβη στον καταλύτη, δεν θυμάμαι τον κωδικό βλάβης δυστυχώς.
ο μηχανικός μου είπε πως σύμφωνα με ότι είδε προφανώς στο odb και με μια ματια που το έριξε ότι έχω σπασμένο καταλύτη εσωτερικά με αποτέλεσμα να διαβάζεται περισσότερο οξυγόνο.
Πριν προσέξω το λαμπάκι είχε προηγηθεί μια προσπέραση σε ανηφόρα με 2α και λίγο κόφτες οπότε εγώ σκέφτηκα μήπως κάτι με τα μείγματα δεν πήγε καλά. αλλά ο μηχανικός μου είπε πως δεν έχει σχέση.
550 ευρώ καινούργιος, 150 μεταχειρισμένος. Δεν έχω κάνει άλλη βόλτα να δω αν θα ξανα ανάψει.Κάτι ακόμα, ακριβώς στο κέντρο του καπώ της μηχανής, ευθεία κάτω βλέπω κάτι σημαδάκια που μοιάζουν με λάδι.
Και τα βλέπω μόνο αν αφήσω το αμάξι πάνω από 15 ώρες ακίνητο. Παίζει να είναι λάδι; -
Σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι κλασική βλάβη ο λ κολλάει, μπορεί να τον δεις στο hi scan και να δουλεύει και μετά από λίγο να είναι flat. Ο κωδικός στο που βγάζουν αν θυμάμαι καλά είναι P013x . Σιγουρέψου πριν δώσεις λεφτά.
-
550 πρεπει να κανει ο original καταλυτης ολο το σωμα μαζι με τη πολλαπλη εξαγωγης. Μου ειχαν πει 600 μερικα χρονια πριν. Αφτερμαρκετ ακομα και ετσι εχει πολυ λιγοτερα λεφτα.
Μεταχειρισμενο δεν ξερεις ποσα ψωμια εχει.
ο κωδικος λογικα ειναι ο P0420 ή P0422. Σβηστον κι δες αν και ποτε θα τον ξαναβγάλει, πες στον μηχανικο να δει καλα αν υπαρχει καμμια τρυπουλα στην πολλαπλη εξαγωγης, γιατι μπορει κατι τετοιο να σου κανει το ιδιο συμπτωμα.
Αν ξαναβγει, και τα καυσαερια σου ειναι καλα, υπαρχει παμφτηνο κολπακι για να μη ξαναναψει για το ιδιο θεμα. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι κλασική βλάβη ο λ κολλάει, μπορεί να τον δεις στο hi scan και να δουλεύει και μετά από λίγο να είναι flat. Ο κωδικός στο που βγάζουν αν θυμάμαι καλά είναι P013x . Σιγουρέψου πριν δώσεις λεφτά.για πες λεπτομερειες, τι βλεπεις ακριβως στο hiscan και ποια η θεραπεια
-
Αν βάλεις να βλέπεις το γράφημα του λ δουλεύει κανονικά έχει κυμματομορφή σαν καρδιογράφημα οπότε λες μια χαρά δουλεύει ο λ. Κάποιες στιγμές όμως κολλάει για λίγα λεπτά και αν τύχει να έχεις το hiscan στον λ βλέπεις μια παύλα και μετά από λίγο ξαναρχίζει η καμπύλη. Η λύση ..... αλλάζεις τον αισθητήρα Στην ουσία δηλαδή δουλεύει τις περισσότερες φορές αλλά τρώει κολλήματα και βγάζει τον κωδικό που έγραψα (με επιφύλαξη αν τον θυμάμαι καλά. )
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Αν βάλεις να βλέπεις το γράφημα του λ δουλεύει κανονικά έχει κυμματομορφή σαν καρδιογράφημα οπότε λες μια χαρά δουλεύει ο λ. Κάποιες στιγμές όμως κολλάει για λίγα λεπτά και αν τύχει να έχεις το hiscan στον λ βλέπεις μια παύλα και μετά από λίγο ξαναρχίζει η καμπύλη. Η λύση ..... αλλάζεις τον αισθητήρα Στην ουσία δηλαδή δουλεύει τις περισσότερες φορές αλλά τρώει κολλήματα και βγάζει τον κωδικό που έγραψα (με επιφύλαξη αν τον θυμάμαι καλά. )ok, τo P0130 μαλλον λες σαν γενικο ή P0131 , P0132 ειδικοτερα αν κολλαει χαμηλα ή ψηλα.
-
το χ το έβαλά γιατί αφενός δεν θυμάμαι ακριβώς τον κωδικό και αφετέρου γιατί ήταν 2,3 στην δεκάδα που εβγαιναν σαν αποτέλεσμα αυτού που έιπα
-
giorgos3924 αν φταίει ο καταλύτης που σου είπαν ο κωδικός βλάβης θα είναι P04κάτι όπως γράφτηκε. Νομίζω δεν θα τράβαγε καλά και το αυτοκίνητο, δεν ξέρω αν το υγραέριο έχει κάποια σχέση. Τσέκαρε ποιος είναι ο κωδικός που ανάβει το λαμπάκι και αναλόγως προχωράς. Παρομοίως για το λάδι να κοιτάξεις από που βγαίνει; Μήπως θέλει κάτι σφίξιμο.
Σε hyundai του 99 με αλλαγή του καταλύτη και των 2 λ, το P0422 δεν εξαφανίστηκε, άρα ακολουθούμε τον trident1971, κάνοντας έλεγχο του καταλύτη/καυσαερίων και των λ. Αν είναι OK και βγάζει μόνο το P0422 ελέγχουμε για διαρροή π.χ. ρωγμή στην πολλαπλής εξαγωγής και αν βρούμε κάτι, σαν φτηνή λύση εφαρμόζουμε το κολπάκι.
-
Ο χρήστης plokami έγραψε:
giorgos3924 αν φταίει ο καταλύτης που σου είπαν ο κωδικός βλάβης θα είναι P04κάτι όπως γράφτηκε. Νομίζω δεν θα τράβαγε καλά και το αυτοκίνητο, δεν ξέρω αν το υγραέριο έχει κάποια σχέση. Τσέκαρε ποιος είναι ο κωδικός που ανάβει το λαμπάκι και αναλόγως προχωράς. Παρομοίως για το λάδι να κοιτάξεις από που βγαίνει; Μήπως θέλει κάτι σφίξιμο.Σε hyundai του 99 με αλλαγή του καταλύτη και των 2 λ, το P0422 δεν εξαφανίστηκε, άρα ακολουθούμε τον trident1971, κάνοντας έλεγχο του καταλύτη/καυσαερίων και των λ. Αν είναι OK και βγάζει μόνο το P0422 ελέγχουμε για διαρροή π.χ. ρωγμή στην πολλαπλής εξαγωγής και αν βρούμε κάτι, σαν φτηνή λύση εφαρμόζουμε το κολπάκι.
ΡΟ420 αναβει και με πλουσιο μειγμα στο υγραεριο, συγκρινε τις 2 καμπυλες των λ και αν η καμπυλη του 2ου ειναι ιδια ή πολυ κοντινη με του 1ου τοτε εχει τελειωσει ο καταλυτης, σε αυτη την περιπτωση δεν θα εχεις πτωση αποδοσης του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
giorgos3924 αν φταίει ο καταλύτης που σου είπαν ο κωδικός βλάβης θα είναι P04κάτι όπως γράφτηκε. Νομίζω δεν θα τράβαγε καλά και το αυτοκίνητο, δεν ξέρω αν το υγραέριο έχει κάποια σχέση. Τσέκαρε ποιος είναι ο κωδικός που ανάβει το λαμπάκι και αναλόγως προχωράς. Παρομοίως για το λάδι να κοιτάξεις από που βγαίνει; Μήπως θέλει κάτι σφίξιμο.
Σε hyundai του 99 με αλλαγή του καταλύτη και των 2 λ, το P0422 δεν εξαφανίστηκε, άρα ακολουθούμε τον trident1971, κάνοντας έλεγχο του καταλύτη/καυσαερίων και των λ. Αν είναι OK και βγάζει μόνο το P0422 ελέγχουμε για διαρροή π.χ. ρωγμή στην πολλαπλής εξαγωγής και αν βρούμε κάτι, σαν φτηνή λύση εφαρμόζουμε το κολπάκι.
ΡΟ420 αναβει και με πλουσιο μειγμα στο υγραεριο, συγκρινε τις 2 καμπυλες των λ και αν η καμπυλη του 2ου ειναι ιδια ή πολυ κοντινη με του 1ου τοτε εχει τελειωσει ο καταλυτης, σε αυτη την περιπτωση δεν θα εχεις πτωση αποδοσης του αυτοκινητου.
πως θα συγκρινεις και τις 2 καμπυλες??
θελεις σουπερ διαγνωστικο ή εστω φτηνο αλλα γρηγορο σε επικοινωνια. ξεχναω κατι? -
θελει διαγνωστικο και οχι σκανερακι.
-
-
Ξανα άναψε χθες μετά από 500+χλμ
-
Ο χρήστης plokami έγραψε:
giorgos3924 αν φταίει ο καταλύτης που σου είπαν ο κωδικός βλάβης θα είναι P04κάτι όπως γράφτηκε. Νομίζω δεν θα τράβαγε καλά και το αυτοκίνητο, δεν ξέρω αν το υγραέριο έχει κάποια σχέση. Τσέκαρε ποιος είναι ο κωδικός που ανάβει το λαμπάκι και αναλόγως προχωράς. Παρομοίως για το λάδι να κοιτάξεις από που βγαίνει; Μήπως θέλει κάτι σφίξιμο.Σε hyundai του 99 με αλλαγή του καταλύτη και των 2 λ, το P0422 δεν εξαφανίστηκε, άρα ακολουθούμε τον trident1971, κάνοντας έλεγχο του καταλύτη/καυσαερίων και των λ. Αν είναι OK και βγάζει μόνο το P0422 ελέγχουμε για διαρροή π.χ. ρωγμή στην πολλαπλής εξαγωγής και αν βρούμε κάτι, σαν φτηνή λύση εφαρμόζουμε το κολπάκι.
Ο κωδικός είχε ένα 7αρι μέσα.
Τώρα δεν έχω το καλώδιο μου obd.
Θα το τσεκάρω κάποια στιγμή. Είδα στο μηχάνημα έλεγε catalyt αλλά ο κωδικός είχε κ ένα 7 μέσα. -
Δες το νουμερακι (-ακια) και βλεπουμε
-
Σε περίπτωση που ο μηχανικός έχει δίκιο και ο καταλύτης έχει τρύπα με αποτέλεσμα να διαβάζεται περισσότερο οξυγόνο
τί βλάβη μπορεί να προκληθεί; -
Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
Σε περίπτωση που ο μηχανικός έχει δίκιο και ο καταλύτης έχει τρύπα με αποτέλεσμα να διαβάζεται περισσότερο οξυγόνο
τί βλάβη μπορεί να προκληθεί;- Μεγαλυτερη καταναλωση,
- αυξημενοι ρυποι,
- λαθος μιγματα=φθορα κινητηρα/καταλυτη,
Ο λ κοιταει τα καυσαερια και πληροφορει τον εγκεφαλο 'μεγαλε, βλεπω πολυ ακαυστο οξυγονο στα καυσαερια', ο εγκεφαλος δινει περισσοτερο καυσιμο για να ισορροπησει. (1),(3)
Το περισοτερο καυσιμο (εφόσον ο αερας διαθεσιμος για καυση ειναι τελικα ο ιδιος) δεν καιγεται και φευγει στην εξατμιση (2), (ο λ δεν το παιρνει χαμπαρι, μονο αερα κοιταει) παει στον καταλυτη τον κανει πουτανα (3), μετα βγαινει εξω μπαινει στα πνευμονια σου (2). -
Το πήγα σε έναν που ξέρει από καταλύτες - εξατμίσεις και τέτοια.
Μου είπε δύσκολο να έχει σπάσει απ ότι το κοίταξε, αν είχε σπάσει λέει θα κροτάλιζε.
Το πιο πιθανό λέει είναι να θέλει καθάρισμα (150 ευρώ) ή να κόλησε κάποιος αισθητήρας.
Λαμπάκι μηχανής - Βλάβη στον καταλύτη