-
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231302763
Υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας της πτώσης του αεροσκάφους;Εργαζόμενος σε εξέδρα άντλησης πετρελαίου ανοιχτά του Βιετνάμ υποστήριξε ότι είδε την πτώση του χαμένου αεροσκάφους.
Σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τον εργοδότη του -το οποίο είδε και επιβεβαιώνει ο δημοσιογράφος Μπομπ Γούντραφ-, ο νεοζηλανδός άνδρας λέει: «Πιστεύω ότι είδα το αεροσκάφος της Malaysia Airlines. Η χρονική στιγμή είναι η σωστή».
Το e-mail εστάλη στην υπηρεσία διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας του Βιετνάμ.«Είπε ότι είδε ένα φλεγόμενο αντικείμενο» περίπου 300 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Βουνγκ Τάου, είπε ο γενικός διευθυντής της υπηρεσίας.
Ο άνδρας ήταν πολύ αναλυτικός στο e-mail του αναφέροντας την ακριβή τοποθεσία όπου βρισκόταν, καθώς και στοιχεία για το πώς έπνεαν οι άνεμοι και για τα ρεύματα της θάλασσας.
Αυτή μου φαίνεται η μόνη σοβαρή και λογική μαρτυρία μέχρι στιγμής.
Όσο για τα μηνύματα που λέει ότι έστειλε τις προηγούμενες μέρες... αν σκεφτούμε πόσο διαβάζουν τα email οι δικές μας δημόσιες υπηρεσίες, λογικό είναι να μην τα δει κανείς στο Βιετνάμ και τη Μαλαισία... μόλις όμως έστειλε αυτό στην εταιρεία του όλοι ενδιαφέρθηκαν.
Όμως και πάλι δεν βρέθηκε τίποτα στο σημείο που υπέδειξε... -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
ήταν δικός μας
http://www.protothema.gr/world/article/ ... fanistike/
http://www.protothema.gr/world/article/ ... pilotiria/Mirage, για κανε μια μεταφρα, τι λενε στο πρωτο βιντεο?
-
Σχόλιο απο κάτω....
'Τελικά, ο μόνος πιλότος που δεν πηδάει, πρέπει να είναι ο αυτόματος....'
-
-
Και αεροπλάνου που δεν βρέθηκε ποτέ υπάρχει ιστορικό. Ντρομερό.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το παρακολουθω αρκετα σα γεγονος γιατι πραγματικα η πραγματογνωμοσυνη και 'το τι παει στραβα' για να γινει κατι παντα μου κεντριζε το ενδιαφερων.. Παντως αν επεσε στη θαλασσα τελικα, θεωρω οτι θα παρει χρονια οπως και η πτηση της air france ,για να μαθουμε τι εγινε ,αν και πιστευω οτι μιλαμε για συνδυασμο πολλων λαθων και συγκυριων που κλασσικα απαιτουνται για να συμβει κατι τετοιο...
Εδω μια μεταφραση του συνδεσμου που αναφερθηκε μερικες σελιδες πισω, σχετικα με το οτι ειχε αλλη πορεια..
http://www.capital.gr/News.asp?id=1973064αρκετά θαρραλέος να προσπαθείς να διαβάσεις γρήγορες μεταφράσεις στα ελληνικά
Πρωτα βρηκα το ελληνικο λινκ και επειδη παρακολουθω το εδω θεμα, κοιταζωντας μηπως ειχε ηδη αναφερθει μου εμοιαζε με ενα του cabala ,αν θυμαμαι καλα, στα αγγλικα οποτε και το ανεφερα ως μεταφραση. κατα τ αλλα...
-
αυτο που βρήκαν με τον δορυφόρο... αυτο που εικάζετε ως to 772, είναι αρκετα ποιο κοντά στο σημείο απο το οποίο και εθεάθη τελευταία φορα. Fingers crossed, αυριο θα επιβεβαιωθει αν αυτή ειναι η σωστή περιοχή που έπεσε.
fixed image
-
Δεν εμφανιζει την εικονα, τουλαχιστον σ εμενα.
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Σχόλιο απο κάτω....'Τελικά, ο μόνος πιλότος που δεν πηδάει, πρέπει να είναι ο αυτόματος....'
Έχει κι ο αυτόματος τα τυχερά του:
-
-
ακυρα και τα ευρύματα απο δορυφορο ειπανε...
Καλα, μου φαίνεται πλέον θα το ψάχνουμε μήνες/χρονια
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ακυρα και τα ευρύματα απο δορυφορο ειπανε...Καλα, μου φαίνεται πλέον θα το ψάχνουμε μήνες/χρονια
Ακυρα και διαβασα οτι μπορει να πετουσε ακομα και για 4 ωρες μετα την απωλεια απο τα ρανταρ.
Μπορει να εχει φτασει και Αυστραλια!!!!
-
Και που να ειναι σε καποιο χωραφι καμουφλαρισμενο
-
Σχόλιο στο insomnia:
Τσάμπα ψάχνουν... Είναι στο νησί του Lost!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Και που να ειναι σε καποιο χωραφι καμουφλαρισμενοΚαι αυτή την φορά τα χέρια είναι του Κοντομηνά.
Άντε, όλα τα αποκαλύψαμε.
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
ακυρα και τα ευρύματα απο δορυφορο ειπανε...
Καλα, μου φαίνεται πλέον θα το ψάχνουμε μήνες/χρονια
Ακυρα και διαβασα οτι μπορει να πετουσε ακομα και για 4 ωρες μετα την απωλεια απο τα ρανταρ.
Μπορει να εχει φτασει και Αυστραλια!!!!
Για να φτάσει Αυστραλία!!!!! θα έπρεπε να πετάει άλλες 8 ώρες οχι 4.
Boeing και RR επιβεβαίωσαν πως δεν υπήρξε κανένα ACARS message με δεδομένα από τους κινητήρες μετά απο 4 ώρες και πως το τελευταίο μύνημα μέσω ACARS παραλήφθηκε στις 1:07 local time.
Πάει κι αυτό το σενάριο πάμε παρακάτω -
Εγώ αυτο που καταλαβαίνω προς το παρόν είναι οτι στα πέντε χρόνια που πέρασαν από την AF477 έγιναν άλματα στην τεχνογνωσία αύξησης επισκεψιμότητας σε απιθανοσάιτ
-
Βασικά αυτό με τις 4 ώρες το έβγαλε στην φόρα η Wall Street Journal
-
Σιγά τη φυλλάδα
-
Και λίγα πράγματα για το τι ακριβώς κάνει το online engine monitoring και τι περιέχουν τα μηνύματα
http://www.rolls-royce.com/about/technology/systems_tech/monitoring_systems.jsp
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]