-
Ο χρήστης mitsosk99 έγραψε:
89 σελιδες και ουτε μια κουβεντα για το 9αρι? Αληθεια γιατι δεν γνωρισε μεγαλη επιτυχια ενω ηταν αρκετο καλο ?Αν ειναι αυτο, τοτε ειναι και το Renault 7 κλασικο.....
-
Το R9 ήταν άχρωμο, άοσμο και άγευστο, τί επιτυχία να γνωρίσει πέρα απο σχετικά καλές πωλήσεις την εποχή του, και τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς '82? Μετά βέβαια το ξέχασαν όλοι.
Πάνω σε αυτό βασίστηκε το πολύ πιο επιτυχημένο Σούπερ 5.Ο χρήστης 1000 Pistes έγραψε:
Ενα για τον Ρανιοτι κι ενα για τον Ορειγ,αν θυμαμαι καλα....
Και ένα ο Σατριό.
-
Ο χρήστης mitsosk99 έγραψε:
89 σελιδες και ουτε μια κουβεντα για το 9αρι? Αληθεια γιατι δεν γνωρισε μεγαλη επιτυχια ενω ηταν αρκετο καλο ?Aντιθέτως. Το Renault 9 γνώρισε μεγάλη επιτυχία και στη χώρα μας και στο εξωτερικό. Απλά στο εξωτερικό μετά τη παρουσίαση του hatchback R11 σταδιακά έχασε έδαφος. Το '82 π.χ. ήταν το πρώτο σε πωλήσεις εισαγόμενο μοντέλο στη Δ. Γερμανία.
-
το πρωτο μου αμαξι. ποσα ειχε τραβηξει....τερας... αξιοπιστιας παρολα τα χιλιομετρα που ειχε κανει
-
Αυτό ήταν γνωστό;;;;;;;
The car you see here, known as the Model PA62 is a result of a collaboration between Japan’s Hino and France’s Renault during the 1950s and 60s.
-
Και στην wikipedia αναφέρει τα εξής:
*>The 4CV was also manufactured in Japan under licence by Hino Motors, Ltd. from 1953-1961, rebadged as the Hino Renault 4CV, then later replaced by the Hino Contessa while still using the Renault powertrain.
-
To εχουμε και σε μοντελάκι....
-
Με αφορμή τις φωτογραφίες παραπάνω...Επειδή έχω στην κατοχή μου ένα 4CV (1952) του παππού μου, σκέφτομαι να το κοιτάξω για αναπαλαίωση(σιγά σιγά βέβαια). Το αμάξι όταν σταμάτησε να κινείται δεν είχε κάποιο θέμα(μόνο μια αδυναμία στα φρένα...), αλλά έχουν περάσει κάπου 20 χρόνια που έχει να πάρει μπρός....Είναι σε άσχημη κατάσταση σε ότι αφορά σκουριές κλπ. Πως μπορώ να ξέρω αν αξίζει να ασχοληθώ;
-
Αν το δεις καθαρα οικονομικα, δεν αξιζει να ασχοληθεις ουτε για ενα λεπτο.
Μπορεις να εισαγεις ενα ετοιμο με πολυ λιγοτερα χρηματα απο το κοστος ανακατασκευης.
Αμα ησουν κολλητος με τον παππου σου, εχεις παει διακοπες με αυτο, σου θυμιζει ωραιες στιγμες, ηταν το πρωτο σου αυτοκινητο κτλπ. τοτε μπορει και να αξιζει.
Υπολογισε ενα σουπερ ελαχιστο κοστος στο 10 χιλιαρικα, κανε μια καλη ερευνα αγορας για λαμαρινες και ανταλακτικα και σκεψου καλα πριν παρεις την αποφαση να ξεκινησεις.
-
Ο χρήστης galloss έγραψε:
Με αφορμή τις φωτογραφίες παραπάνω...Επειδή έχω στην κατοχή μου ένα 4CV (1952) του παππού μου, σκέφτομαι να το κοιτάξω για αναπαλαίωση(σιγά σιγά βέβαια). Το αμάξι όταν σταμάτησε να κινείται δεν είχε κάποιο θέμα(μόνο μια αδυναμία στα φρένα...), αλλά έχουν περάσει κάπου 20 χρόνια που έχει να πάρει μπρός....Είναι σε άσχημη κατάσταση σε ότι αφορά σκουριές κλπ. Πως μπορώ να ξέρω αν αξίζει να ασχοληθώ;Όπως τα λέει ο Γιόν είναι, αλλά ο Johnnyservise μόλις τελείωσε ένα δικό του, ρώτα να σου πεί λεπτομέρειες, φτιάχνει 7-8 δικά του διάφορα παλαιά Renault που έχει, δεν νομίζω ότι ασχολείται με άλλων αυτικίνητα για αναπαλαιώσεις, αλλά θα σου πει τι δυσκολίες συνάντησε, κόστος, αν αξίζει κλπ. άλλωστε με μια ερώτηση δεν χάνεις τίποτα.
Ρώτα τον μαστρο-Γιάννη ή τον γιό του τον Σάββα.
-
Το δεκαχίλιαρο που ανέφερε ο ronnie ισχύει, και έχε υπ' όψη σου ότι δεν υπάρχουν πολλά πράγματα απο καινούρια λαμαρινα. Κυρίως μικρά κομμάτια του πατώματος, μαρσπιέ και κάποια 'ευαίσθητα' φτερών. Και αυτά αναπαραγωγής και τραγικής εφαρμογής.
Επίσης τα ελληνικά 4CV ήταν πολύ επιρρεπή στον καννιβαλισμό και στο 'ταίριαγμα' εξαρτημάτων απο άλλα αυτοκίνητα. Επειδή είναι αμαρτία να επενδύσεις χρήματα και χρόνο για κάτι που θα είναι ασυνάρτητο ιστορικά στο τέλος, έχε στο νού σου ότι μπορεί να χρειαστείς αρκετά πράγματα, και οι τιμές αρκετών δεν είναι ιδιαίτερα χαμηλές.
Τα έτοιμα και σωστά, και πολλές φορές διατηρημένα καλά απο τότε, χωρίς αποκατάσταση, υπάρχουν στη Γαλλία σε αφθονία με τιμή 5000-7000.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!!Θα το σκεφτώ!Ένα τέτοιο κόστος είναι αρκετά μεγάλο...Όπως και να έχει θα πάρω τηλ στο Johnnyservice!Σίγουρα αν το ξεκινήσω θα έχω ρίξει πολύ έρευνα πιο πριν!!
-
-
Ξέρουμε λεπτομέρειες? (χρονολογία κλπ)
-
-
Aυτά είναι!
-
Jogging
-
Η διαστροφή δεν έχει όρια! Θαυμάστε!!!
Renault 4 με φάτσα από Golf 6 GTI, αλιευμένο στο FB.
-
νομιζω οτι οι ιδιοι τυποι ειναι που εκαναν και το 504 sedan διπορτο !!!!!!!!
αλγερινοι ειναι;;;;; -
Ο χρήστης 1000 Pistes έγραψε:
αλγερινοι ειναι;;;;;Δεν έχω ιδέα και δεν καίγομαι να μάθω!!!
Classic Renault