-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Άιντε ένας έμεινε για να κλείσουν οι 3 θέσεις σε κάθε ομάδα.mika θα βάλω τον μικρό να σου στέλνει μηνύματα μην ανησυχείς
Θες να αρχίσω να στέλνω τηλεμετρίες κατά λάθος εδώ και εκεί;
-
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
Θα πεσουν τα τσιμεντα λεμε.
Ρασιντ Γιεκινι εβαλες στο ροστερ.Μη βγει Πίτερ Οφορίκουε στο τέλος
Καλωσήρθες! -
Ο προεδρος μου φερθηκε σαν πατερας και δεν θα τον απογοητευσω!
Καλως σας βρηκα! -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Θα πεσουν τα τσιμεντα λεμε.
Ρασιντ Γιεκινι εβαλες στο ροστερ.Μη βγει Πίτερ Οφορίκουε στο τέλος
Καλωσήρθες! -
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
Ο προεδρος μου φερθηκε σαν πατερας και δεν θα τον απογοητευσω!
Καλως σας βρηκα!Ο Ζοσέφ Μιναλά είσαι;
-
νομίζω κάπου εδώ πρέπει να βγει η ανακοίνωση για τον 4ο πιλότο στην εκάστοτη ομάδα...
Με ποια σειρά; -
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
νομίζω κάπου εδώ πρέπει να βγει η ανακοίνωση για τον 4ο πιλότο στην εκάστοτη ομάδα...
Με ποια σειρά;Χμμ, έχεις κάποιον stand-by για την ομαδάρα
Με το που καλυφθούν όλες οι 3άδες, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από την αρχή, θα ανοίξουν ταυτόχρονα εξτρά θέσεις στις ομάδες Force India, Sauber, Toro Rosso, Williams, Marussia, Caterham και 4TF Racing.
-
Σχετικά με την συμπλήρωση 4άδας οδηγών, να κάνω μια πρόταση για την επόμενη χρονιά; Όχι οτι με χαλάει ο τρόπος που γίνεται η συμπλήρωση, κουβέντα να γίνεται.
Αυτό το σύστημα θεωρώ οτι δημιουργεί μικρές 'αδικίες'. Ας χρησιμοποιήσω εμένα για παράδειγμα, φυσικά απόλυτα υποθετικό. Αν λοιπόν εγώ ήθελα να μπω σώνει και καλά στην Α ομάδα, αλλά η κατάταξη του προηγούμενου έτους οριακά δεν μου το επιτρέπει, θα τοποθετηθώ στη Β ομάδα. Όταν όμως συμπληρωθούν όλες οι θέσεις, κάποιος νέος συμμετέχων μπορεί ως 4ος να μπει στην ομάδα Α. Τι θα μπορούσα εγώ να κάνω; Να μείνω τελευταίος, μέχρι να γεμίσουν οι 3άδες και στο τέλος να δηλώσω συμμετοχή και να χωθώ σαν 4ος; Ή τι θα γίνει αν κάποιος που πήγε καλά πέρσι είχε ξεχάσει να δηλώσει συμμετοχή και δηλώσει τώρα; Θα φέρει όλον τον πίνακα τούμπα;
Για να μην έχουμε τέτοια μπερδέματα λοιπόν, προτείνω το εξής για τη νέα χρονιά:
α) κλειδώνουμε τις συμμετοχές μέχρι μια ημερομηνία - πχ 1η Μάρτη του 2015.
β) κάθε συμμετέχων συμπληρώνει τη σειρά προτίμησης που έχει για όλες τις ομάδες, δλδ υποχρεωτικά σειρά προτίμησης ολόκληρης της 12άδας.
γ) αφού παρέλθει η προθεσμία συμμετοχής στο παιχνίδι, τότε συμπληρώνονται οι πίνακες, με τη λογική του μηχανογραφικού: ο 1ος στην 1η επιλογή κτλ. Εδώ πλέον θα γνωρίζουμε αν οι συμμετοχές είναι τόσες ώστε να καλύπτεται 3άδα ή 4άδα και ο καθένας θα μπει στη βέλτιστη γι αυτόν θέση. Αν πχ έχουμε 40 συμμετοχές, ξέρουμε οτι όλες καλύπτονται με 3άδα συν οι τελευταίες 4 ομάδες θα έχουν 4άδα.Έτσι νομίζω εξασφαλίζουμε οτι οι 3άδες θα συμπληρωθούν σίγουρα και στην δικαιότερη για τον καθένα θέση. Αν σας φαίνεται μπερδεμένο, το αφήνουμε ως έχει φυσικά
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
...Τι θα μπορούσα εγώ να κάνω; Να μείνω τελευταίος, μέχρι να γεμίσουν οι 3άδες και στο τέλος να δηλώσω συμμετοχή και να χωθώ σαν 4ος; Ή τι θα γίνει αν κάποιος που πήγε καλά πέρσι είχε ξεχάσει να δηλώσει συμμετοχή και δηλώσει τώρα; Θα φέρει όλον τον πίνακα τούμπα;...Καταρχήν δεν μπορεί κάποιος να φέρει τον πίνακα τούμπα, καθότι υπάρχει προθεσμία ή οποία πλέον έχει παρέλθει.
Πρώτα λήγει η προθεσμία και μετά ανακοινώνονται οι θέσεις που δεν μπορούν να αλλάξουν.Όσον αφορά το θέμα με τις τέταρτες θέσεις, αν δεις τους διαγωνισμούς έχουμε πάντα γύρω στους 40 συμμετέχοντες που σημαίνει ότι αν προσπαθήσεις να κάνεις αυτό που λες, πιθανότατα δεν θα προλάβεις τους πρώτους αγώνες.
Άλλωστε οι τέταρτες θέσεις ανοίγουν για τις μη δημοφιλείς ομάδες.
Δες φέτος, αν θέλει κάποιος να μπει στη Ferrari πχ, θα περιμένει για πάντα.
Πέρυσι είχαμε 38 συμμετοχές, μόλις 2 παραπάνω από τις 'κανονικές' θέσεις.Αυτό που εσύ προτείνεις είναι ουσιαστικά να μην υπάρχει προθεσμία μέχρι τον πρώτο αγώνα, που όπως εξήγησα παραπάνω δεν θα φέρει διαφορετικά αποτελέσματα και δεν δίνει χρόνο για να ετοιμαστεί το excel με το οποίο τρέχει ο διαγωνισμός.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
νομίζω κάπου εδώ πρέπει να βγει η ανακοίνωση για τον 4ο πιλότο στην εκάστοτη ομάδα...
Με ποια σειρά;Χμμ, έχεις κάποιον stand-by για την ομαδάρα
Με το που καλυφθούν όλες οι 3άδες, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από την αρχή, θα ανοίξουν ταυτόχρονα εξτρά θέσεις στις ομάδες Force India, Sauber, Toro Rosso, Williams, Marussia, Caterham και 4TF Racing.
Νομίζω η Williams δεν έχει θέση μαζί με τις ομάδες που την συμπεριλαμβάνεις.
Όχι ότι με χαλάει ένας 4ος οδηγός στην ομάδα, αλλά ανήκει στις ιστορικές ομάδες.
Είναι ύβρις να τη βάζεις μαζί με Force India, Sauber, Toro Rosso, Marussia, Caterham.
Ευτυχώς που είναι μαζί και η ιστορική 4TF για στάχτη στα μάτια -
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σύμφωνα με τη συζήτηση σε αυτό το τόπικ ενημερώνουμε ότι ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί ακριβώς όπως και πέρυσι.
Ισχύει ο κανόνας της 6ης θέσης (αν τον έχετε βάλει πέμπτο παίρνετε τρεις βαθμούς) και δεν υπάρχουν διπλοί βαθμοί σε κανέναν αγώνα.Μέσα στην βδομάδα θα ανοίξει το τόπικ προβλέψεων για την Αυστραλία και θα σας δοθεί το ατομικό excel για τις προβλέψεις του 2014.
Όσον αφορά το ποιο πρωτάθλημα είναι το βασικό (ποιο θα δίνει δηλαδή τη σειρά προτεραιότητας για επιλογή ομάδων του χρόνου) μέχρι στιγμής είναι 4-1 υπέρ του pickem. Μένει ανοιχτό μέχρι και την Πέμπτη στις 23:59 αν θέλει κάποιος να ψηφίσει.
-
Μέχρι στιγμής, 1 εβδομάδα πριν το 1ο GP:
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΌσον αφορά το ποιο πρωτάθλημα είναι το βασικό (ποιο θα δίνει δηλαδή τη σειρά προτεραιότητας για επιλογή ομάδων του χρόνου) μέχρι στιγμής είναι 4-1 υπέρ του pickem. Μένει ανοιχτό μέχρι και την Πέμπτη στις 23:59 αν θέλει κάποιος να ψηφίσει.
- 1 για το πρωταθλημα οδηγών.
Τρέχων σκορ : 4-2
-
5-2
-
Θεωρώ το πρωτάθλημα της συγκομιδής βαθμών το βασικότερο. Έχει τη γοητεία του.
Η βαθμολογία τύπου F1 έρχεται δεύτερη για μένα.6-2!
-
6-3 , για να βοηθήσω το σασπένς ...
-
7-3 (δεν ξερω αν εχω συμπεριληφθει στις αρχικες ψηφους)
-
Θα ψήφιζα το πρωτάθλημα F1 - style αλλά πρέπει να λάβουμε κάτι υπόψη μας. Στην Φ1 βαθμολογούνται 10 από τους πιθανούς 22, στην πράξη 18. Παίρνουν βαθμούς σχεδόν οι μισοί και το 60% από αυτούς που θα τερματίσουν. Σε μας οι 10 από τους 40. Και κάποιος που βγαίνει μονίμως 25ος-30ος και θα ξεπατωθεί μία φορά και κερδίσει θα πάρει 25 βαθμούς, ενώ κάποιος που μονίμως είναι στις θέσεις 5-15 στους μισούς ας πούμε αγώνες θα πάρει 5-6.
Oπότε αν θέλουμε να αποκτήσει μεγαλύτερο κύρος το βαθμών θα πρέπει να αλλαξει το σύστημα. Θα πρότεινα το σύστημα των μηχανών που από 25 στον 1 βαθμό βαζουν 15 μοτοσυκλέτες.
Τωρα θα ρωτήσει κάποιος: Τωρα το θυμήθηκες και μας το λες; Ναι ρε! τωρα το θυμήθηκα και σας το λέω. Μπααααααα.
-
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
7-3 (δεν ξερω αν εχω συμπεριληφθει στις αρχικες ψηφους)Έχεις συμπεριληφθεί άρα 6-3.
Και με τον JarnoT που το μισο-είπε 6-4
Διαγωνισμός Προβλέψεων 2014: κανόνες-βαθμολογίες-σχόλια