-
Οχι ποτε δεν ειχα τετοια ενδειξη(λαμπακι)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πόσους αερόσακους έχει το αυτοκίνητο σου. Έχω την εντύπωση πως είναι 2.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Οι εταιρίες συμβουλεύουν να αντικαθιστώνται οι αερόσακοι μετά τη 10ετια κάτι που προφανώς δεν έγινε οπότε αν θεωρείς ότι έπρεπε να ανοίξουν να άλλος ένας λόγος που δεν άνοιξαν και σίγουρα δεν φταίει η εταιρία.Όχι, όχι και πάλι όχι. Τα βιβλία κατασκευαστή αυτό γράφουν στην πράξη οι εταιρείες στέλνουν παρατάσεις ζωής και συνιστούν έλεγχο
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πόσους αερόσακους έχει το αυτοκίνητο σου. Έχω την εντύπωση πως είναι 2.Αν δεν κανω λαθος εχω δυο.. Αλλα γι'αυτο κ εγραψα και πιο πριν οτι δεν ειμαι σιγουρη. Αλλα νομιζω πως ειναι δυο οπως γραφεις και εσυ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτο που θα επρεπε να σε ανησυχει, ειναι γιατι κλειδωσε το τιμονι. Κατα τα αλλα, αν ειναι το παλιο terios, αντε να ειχε 2 μετοπικους αεροσακους. Δε το βλεπω αφυσικο προσωπικα γιατι δεν ανοιξανε οι μετωπικοι αεροσακοι.
Η ποιο τεκμηριωμενη απαντηση μεχρι ωρας που πιστευω θα σε κανει να καταλαβεις γιατι δεν ανοιξανε.
Ο χρήστης ast έγραψε:
Προφανώς οι μετωπικοί αερόσακοι δεν άνοιξαν γιατί δεν υπήρξε η απαιτούμενη από τον κατασκευαστή επιβράδυνση στον διαμήκη άξονα. Αυτή η επιβράδυνση δεν είναι απαραίτητο να επιτευχθεί ούτε με το τουμπάρισμα, ούτε με το κράσπεδο, ούτε με οποιαδήποτε άλλη επαφή του αυτοκινήτου.Βέβαια, κι ο παθών απ' τη μία ρωτάει γιατί δεν άνοιξαν οι αερόσακοι (μετωπικοί, πλευρικοί δε διευκρινίζει), κι απ' την άλλη δε θυμάται καν αν και που έχει το αυτοκίνητο. Μπορεί να ρωτάει δηλαδή γιατί δεν άνοιξαν οι πλευρικοί που μπορεί και να μην υπάρχουν.
Απ' όλη αυτήν την κουβέντα εγώ το μόνο που έχω να ρωτήσω είναι πως ξαφνικά, με σταθερή ταχύτητα και χωρίς προφανή αιτία τουμπάρεις. Το ότι είναι Terios και 'τουμπάρουν εύκολα' είναι μη αποδεκτή απάντηση φαντάζομαι, αλλιώς θα μιλούσαμε για φονικό εργαλείο.
Το λάστιχο;
-
Καλά, κι εγώ σχηματικά μίλησα, πιθανότατα υπάρχουν κι άλλων τύπων αισθητήρες, αλλά προφανώς οι συνθήκες δεν ήταν τέτοιες ώστε να ενεργοποιηθεί ο αερόσακος, και καλώς αφού η φίλη μας (συγνώμη για την αλλαγή φύλου προηγουμένως) βγήκε σχεδόν άθικτη.
Το περίεργο είναι το τι προκάλεσε το ατύχημα επαναλαμβάνω. Κι επίσης, υποψιάζομαι πως το 'κλειδωμένο τιμόνι' στην πραγματικότητα ήταν τιμόνι χωρίς πρόσφυση, αφού είχε χαθεί ο έλεγχος.
-
Κλειδωμένο τιμόνι, μπορεί να σημαίνει σβηστός κινητήρας (οπότε το πολύ βαρύ τιμόνι 'μεταφράζεται' απο την οδηγό σε κλειδωμένο)...
Δεν ξέρω αν το Terios έχει ABS, μήπως προηγήθηκε μπλοκάρισμα τροχών με ταχύτητα στο κιβώτιο και έσβησε? -
Γινετε να μπλοκαριστουν οι τροχοι με τοση χαμηλη ταχυτητα;
Δεν χερω γι'αυτο ρωταω...
Οι γνωσεις μου για τα αυτοκινητα ελαχιστες.. -
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Γινετε να μπλοκαριστουν οι τροχοι με τοση χαμηλη ταχυτητα;
Δεν χερω γι'αυτο ρωταω...
Οι γνωσεις μου για τα αυτοκινητα ελαχιστες..Οι τροχοι μπλοκαρουν ανεξαρτητα με την ταχυτητα με την οποια κινεισαι, εαν δεν εχεις ABS, αρκει να τσαρουχωσεις τα φρενα.
P.S. Η φιλη σου με το λεοπαρ, ειναι μπομπα !!!
-
edit [mod]
-
Το συγκεκριμενο αμαξι τελικα 2 ειχε στη καλυτερη, και οπως φαινεται απο εκδοση μαλλον χωρις abs.
-
Σωστά δεν άνοιξαν οι αερόσακοι οδηγού - συνοδηγού. Δε θα βοηθούσαν σε τίποτα, και ενδεχομένως να προκαλούσαν και τραυματισμό.
Σε αντίστοιχη περίπτωση, προ 13 ετών, που είχα ατύχημα με το αυτοκίνητο, και έφυγα εκτός δρόμου, έπεσα σε γκρεμό, περί τα 25-30 μέτρα και το αυτοκίνητο έφερε 3 τούμπες και προσγειώθηκε στις ρόδες, δεν άνοιξαν οι αερόσακοι (είχε μόνο μετωπικούς). Εγώ δεν έπαθα τίποτα, πλην μιας - δυο γρατσουνιών, και ενός μικρού κεφαλαιματώματος (καρούμπαλο δεξιά), γιατί αφ' ενός φορούσα ζώνη, και αφ' ετέρου το αυτοκίνητο προσγειώθηκε τις δύο φορές που αναποδογύρισε με την πλευρά του συνοδηγού, αφήνοντας σχεδόν ανέπαφο το χώρο για το κεφάλι στη θέση του οδηγού (κοινώς αν υπήρχε συνοδηγός θα είχε σχεδόν αποκεφαλιστεί, αφού η οροφή έκατσε στην πλευρά του συνοδηγού πάνω από 30 εκατοστά). Αν, ο μη γένοιτο, άνοιγαν οι αερόσακοι και με απωθούσαν δεξιά, υπήρχε πιθανότητα να μην την έβγαζα καθαρή.
Οπότε, αντί να αναρωτιέσαι γιατί δεν άνοιξαν οι αερόσακοι, μπορείς να λες καλά που δεν άνοιξαν από τη στιγμή που βγήκες σχεδόν ανέπαφος από το αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
edit [mod]תַּ֣עַן כְּ֭סִיל כְּאִוַּלְתֹּ֑ו
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Γινετε να μπλοκαριστουν οι τροχοι με τοση χαμηλη ταχυτητα;
Δεν χερω γι'αυτο ρωταω...
Οι γνωσεις μου για τα αυτοκινητα ελαχιστες..Οι τροχοι μπλοκαρουν ανεξαρτητα με την ταχυτητα με την οποια κινεισαι, εαν δεν εχεις ABS, αρκει να τσαρουχωσεις τα φρενα.
P.S. Η φιλη σου με το λεοπαρ, ειναι μπομπα !!!
Μαλιστα.. Δε το ηξερα. Και δυστηχως ο φανοποιος αργει αν μου δωσει καποια απαντηση σχετικα με το τι εφταιξε.
P.s φιλη μου..;
-
Ο χρήστης Cali έγραψε:
P.s φιλη μου..;
Ας απαντήσει τώρα ο γάτος mod που έκανε και edit.
LOLZ
-
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Γινετε να μπλοκαριστουν οι τροχοι με τοση χαμηλη ταχυτητα;
Δεν χερω γι'αυτο ρωταω...
Οι γνωσεις μου για τα αυτοκινητα ελαχιστες..Οι τροχοι μπλοκαρουν ανεξαρτητα με την ταχυτητα με την οποια κινεισαι, εαν δεν εχεις ABS, αρκει να τσαρουχωσεις τα φρενα.
P.S. Η φιλη σου με το λεοπαρ, ειναι μπομπα !!!
Μαλιστα.. Δε το ηξερα. Και δυστηχως ο φανοποιος αργει αν μου δωσει καποια απαντηση σχετικα με το τι εφταιξε.
P.s φιλη μου..;
Ναι, λεω για εκεινη την ξανθια στο instagram
Σορρυ για το οφτοπικ though
edit: Ο φανοποιος ποτε να προλαβει να δωσει απαντηση; Δεν ειναι και τοσο ευκολο να συμμαζεψεις ενα τουμπαρισμενο...
-
ΧΩΣΟΥ
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
ΧΩΣΟΥΜη γινεσαι χυδαιος... απο ενδιαφερον και αγαπη ρωτησα. Εχω αγνες προθεσεις.
[spoiler:7orwj9om] [/spoiler:7orwj9om]
-
Απο τις φωτο του οχηματος παντος, φαινεται οντως οτι δεν εφαγε τετοιο/τετοιου ειδους χτυπημα που θα δικαιολογουσε ανοιγμα των μπροστινων αεροσακων.
morx
απο εκεινη τη φωτο, η λεοπαρδαλη σου αρεσε μωρε? περι ορεξεως...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Απο τις φωτο του οχηματος παντος, φαινεται οντως οτι δεν εφαγε τετοιο/τετοιου ειδους χτυπημα που θα δικαιολογουσε ανοιγμα των μπροστινων αεροσακων.morx
απο εκεινη τη φωτο, η λεοπαρδαλη σου αρεσε μωρε? περι ορεξεως...
Στα καγκελα ομως χυπησα πλαγιως απο τη μερια του οδηγου
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#