-
[>quote='karib']Στο πισω καθισμα παντως θα υποθεσω οτι καθονται ανετα (αερας στα ποδια-στριμωγμα με διπλανους) 3 ατομα, οπως και στα μεγαλα sedan(vectra-mondeo-avensis-skoda).
[/quote]
Λαθος υποθετεις....
Τα περοσσοτερα πολυμορφικα ειναι πιο κοντα σε μηκος αλλα αισθητα ψηλοτερα, αυτο εχε ιως αποτελεσμα στριμωγμα στα ποδια αλλα μεγαλυτερο χωρο στο υψος.
Δυο καρπουζια στην ιδια μασχαλη δεν χωρουν, ιεραρχησε τις αναγκες σου ειδαλλως δεν θα καταληξεις πουθενά.
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Ωραια.
Τα πολυμορφικα τυπου c-max λοιπον θα τα επιλεγουν ατομα που ζητουν κυριως ....τι?πολυχρηστικότητα... εκμετάλλευση χώρου.. άνεση.. τι άλλο;;
-
τους χωρους του superb μην τους συγκρινεις με κανενα απο αυτα που κοιτας.
ειναι πολλυυυυυυ πιο μεγαλο.. -
H διευκρινηση αυτη μου ξεκαθαρισε οτι πολυμορφικοειδη δεν ειναι αυτο που ζητω
Βασικα, πλεον, διχαζομαι αναμεσα σε μεγαλο sedan(vectra-mondeo) ή σε πιο 'μαζεμένο' station wagon(πχ astra).
Τα ζητουμενα αυτα που ειπα στην αρχη: χωροι, ανεση για ολους τους επιβατες, αξιοπιστια, καλό service, τιμη ως 18500
-
[quote][quote='karib']H διευκρινηση αυτη μου ξεκαθαρισε οτι πολυμορφικοειδη δεν ειναι αυτο που ζητω
Βασικα, πλεον, διχαζομαι αναμεσα σε μεγαλο sedan(vectra-mondeo) ή σε πιο 'μαζεμένο' station wagon(πχ astra).
Τα ζητουμενα αυτα που ειπα στην αρχη: χωροι, ανεση για ολους τους επιβατες, αξιοπιστια, καλό service, τιμη ως 18500
-
Πολυ αναποφάσιστο σε βλέπω....δεν υπάρχε κανένα να σου κάνει κάποιο 'κλικ'. Το λέω γιατί αυτός είναι ο βασικότερος λόγος της επιλογής. Σπάνια θα επιλέξεις μόνο με την λογική.
Εχουμε και λέμε. Σε αυτό το θέμα σου έχουν προτείνει ή έχεις προτείνει:
Corolla 1.4 & 1.6 5d & 4d
Bora
Vectra & station
Octavia 5 1.6
Octavia 1.8T & 4X4
Focus 1.4 & 1.6 5d & 4d
Mazda 3
Cerato
Astra 1.4 & 1.6 & Station
Megane 1.4 & 1.6 & station 5d & 4d
Mondeo
Civic
Avensis
307 station
Mazda 6 & station
V50
C-max
C5
Matrix
SuperbΣύνολο 37! Και έχεις ενδώσει ότι σου αρέσουν και θα τα δεις τα 24!
Βρες 2-3 που σου αρέσουν, οδηγησέ τα και πάρε όποιο σου τη 'δώσει' περισσότερο.
-
Μάλλον εσένα είχε στο μυαλό του ο Θεοφράστου όταν έφτιαξε τον χαρακτήρα του 'αναποφάσιστου αγοραστή'.
-
Οποιος καει στο χυλό, φυσαει το γιαουρτι.
- εχοντας περασει ασχημα με το xsara(προβληματα, αναξιοπιστια κλπ)
- οντας ετοιμος να κανω θυσιες για να βρω τα χρηματα για την αγορα του νεου και καλου αυτοκινητου (κοινως σφιξιμο το ζωναρι)
- με την προοπτικη οτι θα κρατησω αυτο το αυτοκινητο 10ετια (εκτος και αν τα φτυσει εντελως μα εντελως)
ειναι λογικο να το σκεπτομαι.
Το σκεπτομαι μαζι σας. Συζητω. Εχω μια βδομαδα που το ψαχνω.
Αν για υπολογιστη κανουμε μια βδομαδα να αποφασισουμε πριν την αγορα, νομιζω για το παραπανω πρεπει να το βασανισουμε πιο πολυ...Ευχαριστω ολους που βοηθουν με τις αποψεις τους.
Το κλικ, οφειλω να ομολογησω, μου το εχει κανει το vectra.
Αλλα κοιταζω να μην σκεφτομαι μονο το κλικ, γιατι απο ερωτες και παραφορους συναισθηματισμους πολλοί κάηκαν... -
Και μονο το οτι θα δωσω τοσα εκατομμυρια που προσωπικα δεν τα εχω(ενας θεος ξερει πως τα μαζευω) , αρκει για να το σκεφτεις αρκετα.
Αφηνω αλλα μου σχεδια γιατι επαθα χοντρη @@@ με το xsara κι επειδη θεωρω οτι το πιο σημαντικο ειναι να ειμαι καλα στο δρομο, αποφασισα να αλλαξω αυτοκινητο. Το εβαλα πρωτη προτεραιοτητα, με θυσια.
Αλλιως με αυτα τα χρηματα θα ξεκινουσα κατι αλλο σημαντικο.
-
Κανά Kangοο-ειδές (δεν εννοώ μόνο Renault αλλά όλα τα αντίστοιχα) παίζει στα γούστα σου? Ξέρω ότι θα σου έρθει κάπως αυτή η κατηγορία, αλλά σε συζήτηση αντίστοιχου προβληματισμού με τον δικό σου, μου το είχε προτείνει φίλος. Με τον καιρό και αφού ξεπέρασα το εμφανισιακό δεν το απορρίπτω... Αν μη τι άλλο είναι μια τίμια πρόταση...
-
Όχι και Kangoo! Από κει που θα πάρει ένα Vectra, Mondeo, να πέσει στο Kangoo?!
Επίσης, karib, μη σκέφτεσαι station Astra! Εκτός του ότι όλα τα station νεκροφορίζουν, δεν έχει ουσιαστική διαφορά στους χώρους των επιβατών από ένα κλασικό μικρομεσαίο. Μόνο στο πορτ μπαγκάζ.Κατά τη γνώμη μου, καλά κάνεις και κοιτάς στα μεσαία και μείνε εκεί!
-
Για το C-max που αναφέρθηκε πάντως, οι χώροι του πίσω είναι αντίστοιχοι ενός **Audi A6 **(ξέρω... έχω κάτσει και στα δύο) με μεγαλύτερο ύψος και πλάτος... Εγώ (1,77 ύψος) κάθομαι ΑΝΕΤΑ σταυροπόδι και περισσεύει μπόλικος χώρος, ακόμα κι αν το εμπρός κάθισμα είναι τραβηγμένο τέρμα πίσω... Αν και το εμπρός κάθισμα είναι ρυθμισμένο στα μέτρα μου, τότε κάνω πάρτυ πίσω... Ο χώρος αποσκευών απλά δεν παίζεται. Όσο για σταθερότητα ο οδηγός ήταν ένας ξάδερφος που κανονικά οδηγεί Focus I και στα 170 και στις στροφές λάτρεψε το C-max όσο και το Focus του...
Στα 18.500 φίλε μου Karib, έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για Vectra 1.6 και Mondeo 1.8 από τα μεσαία, οπότε το Mondeo είναι (κατ' εμέ) κλάσεις ανώτερο, απλά λόγω κινητήρα. Αν και το Vectra είναι 1,8, τότε είναι πιστεύω λίγο πολύ ισοδύναμα.
Αν είσαι διατεθειμένος να πας μία κατηγορία κάτω, γιατί δεν κοιτάς το Astra station 1,6 (ή και 1,8, νομίζω ότι μπορείς να το χτυπήσεις), το οποίο είναι πολύ άνετο για τους πίσω επιβάτες (μόνο για το πλάτος δεν εγγυόμαι) και ο χώρος αποσκευών 500 λίτρα...
Α, και μόλις πριν από λίγο διάβασα ότι η Opel έφτασε 2η σε αξιοπιστία στη Γερμανία για αυτοκίνητα έως 2 ετών...
Τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν και για το Focus station...
Υ.Γ.: Να μην πω ότι στα 18.500 υπάρχει το Octavia I 1.8T 150ps το οποίο όμως υστερεί σε χώρους επιβατών, αλλά έχει τεράστιο πορτ-μπαγκάζ...
-
Γιατί? Έχει, χώρους επιβατών-αποσκευών, μεμβράνη αδιαβροχοποίησης πορτμπαγκάζ (πετάς τα πάντα μέσα και μετά το πλένεις με το λάστιχο που λέει ο λόγος) καλό εξοπλισμό άνεσης, δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν σε νοιάζει αν λερωθεί και δεν το έχεις πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά σου. Εφόσον η λογική μπαίνει on top είναι μια χαρά επιλογή. Δεν ξέρω αν έχει κλιματισμό ή αρκούδίσιον... Απλά πράγματα...
-
Ο χρήστης slivi έγραψε:
Γιατί? Έχει, χώρους επιβατών-αποσκευών, μεμβράνη αδιαβροχοποίησης πορτμπαγκάζ (πετάς τα πάντα μέσα και μετά το πλένεις με το λάστιχο που λέει ο λόγος) καλό εξοπλισμό άνεσης, δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν σε νοιάζει αν λερωθεί και δεν το έχεις πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά σου. Εφόσον η λογική μπαίνει on top είναι μια χαρά επιλογή. Δεν ξέρω αν έχει κλιματισμό ή αρκούδίσιον... Απλά πράγματα...Βέβαια, στο ταξίδι στην εθνική θα υστερεί, λόγω ύψους και επαγγελματικών γονιδίων... Αν εξαιρέσουμε αυτό, είναι μια χαρά οικογενειακά αυτοκίνητα, για κάποιον που θέλει απλά να μετακινείται με ασφάλεια...
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Παιδιά από την όλη ανάλυση δεν σκέφτηκα καθόλου την λύση των station wagon.
Σε ποιους απευθύνονται τα s/w? Τι λέτε, με καλύπτουν στις απαιτήσεις που έθεσα?
(απο πλευράς χώρου καλύπτουν)Πριν 3,5 σελίδες...>ΥΓ. Κι εγώ Μοντέο θα σου πω, αλλά η τελική επιλογή είναι δική σου. Αν ανέβεις λίγο και στο κόστος κοίτα και το Station 307 1.6 (γύρω στα Ε20.000).
Ελπίζω να μην παρεξήγηθείς φίλε karib, αλλά αρχίζω ειλικρινά να αναρωτιέμαι μήπως τελικά μας δουλεύεις!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
...Βέβαια, στο ταξίδι στην εθνική θα υστερεί, λόγω ύψους και επαγγελματικών γονιδίων...Σωστός....
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Παιδιά από την όλη ανάλυση δεν σκέφτηκα καθόλου την λύση των station wagon.
Σε ποιους απευθύνονται τα s/w? Τι λέτε, με καλύπτουν στις απαιτήσεις που έθεσα?
(απο πλευράς χώρου καλύπτουν)Πριν 3,5 σελίδες...>ΥΓ. Κι εγώ Μοντέο θα σου πω, αλλά η τελική επιλογή είναι δική σου. Αν ανέβεις λίγο και στο κόστος κοίτα και το Station 307 1.6 (γύρω στα Ε20.000).
Ελπίζω να μην παρεξήγηθείς φίλε karib, αλλά αρχίζω ειλικρινά να αναρωτιέμαι μήπως τελικά μας δουλεύεις!
Nα πώ την αμαρτια μου και εγώ αναρωτιέμαι
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Εκτός του ότι όλα τα station νεκροφορίζουν, δεν έχει ουσιαστική διαφορά στους χώρους των επιβατών από ένα κλασικό μικρομεσαίο. Μόνο στο πορτ μπαγκάζ.Τυπική παλαιοελληνική νοοτροπία περί των station...
Από τις αλλίστου μνήμης εποχές των 60s-70s όπου τα κυκλοφορούσαν μόνο γυρολόγοι/πραματευτές.... -
Πανάθεμά τα δεν μπορώ να τα χωνέψω με τίποτα!
Καλύτερα να πάρω φορτηγάκι παρά να κυκλοφορώ με station! -
εγω στεκομαι στο γεγονος ότι ο φίλος θελει να το κρατήσει 10 χρόνια
Αρα 7 χρόνια εγγυηση και honda FRV. που εχει και χώρους
ΣΩστός?
Ποιο αυτοκίνητο προτείνετε να επιλέξω?