Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποια είναι η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποια είναι η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    40
    147
    527
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      Ο χρήστης xtkz έγραψε:

      Ποια εταιρια ειναι η πιο κερδοφορα παγκοσμιως ?

      H σειρα ειναι 1η η Porsche, 2η η Nissan, κ 3η νομιζω η BMW οσον αφορα το οperating margin (αναλογια operating profits to sales revenue), με κα8οριστικο ρολο να παιζουν οι Wendelin Wiedeking και Carlos Ghosn (προφερεται Γκον) αντιστοιχα στις 2 πρωτες.

      Με ποιο κριτηριο εβαλες αυτη τι σειρα....σαν αποδωση ιδιων κεφαλαιων ή κατι αλλο??

      Γιατί απο οτι ξερω σε απολυτο νουμερο η toyota ειναι μακραν μπροστα απο ολους ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • X
        xtkz last edited by

        Ο χρήστης GFON έγραψε:
        Με ποιο κριτηριο εβαλες αυτη τι σειρα....σαν αποδωση ιδιων κεφαλαιων ή κατι αλλο?? >

        H σειρα ειναι 1η η Porsche, 2η η Nissan, κ 3η νομιζω η BMW οσον αφορα το *οperating margin **(αναλογια operating profits to sales revenue), ...

        Για την μεταφραση δεν ειμαι σιγουρος (*κα8αρα κερδη προς τον τζιρο???)

        Η πηγη, την οποια 3εχασα να αναφερω, ειναι το αγγλικο CAR. Τα νουμερα εμφανιζονται μεσα σε αρ8ρο παρουσιασης/συνεντευ3ης του 'Τen-million-dollar-man' Ghosn.

        Eλπιζω να βοη8ησα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • B
          babbis last edited by

          To Θέμα που έχει τεθεί είναι πολύ ενδιαφέρον. Όμως ο χαρακτηρισμός 'κορυφαία' για μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι βαρύς και εξαρτάται από πoια οπτική γωνία το βλέπεις.

          **Η πρώτη ένσταση είναι Χρονική!! **

          • Είναι κορυφαίος κάποιος σήμερα όταν πριν δεκαετίες ήταν ανύπαρκτος?
          • Και αντίθετα κάποιος που κάποτε ήταν μεγάλος είναι αρκετό για να χαρακτηριστεί Κορυφαίος όταν σήμερα περνάει κρίση?

          Η Δεύτερη ένσταση είναι το είδος της εταιρίας

          • Ως αυτοκινητοβιομηχανία εννοούμε τον όμιλο ή την συγκεκριμένη μάρκα?

          πχ Συγκριση Alfa Romeo με BMW ή Mercedes είναι άδικη εφόσον η πρώτη είναι κομμάτι γκρουπ και η δεύτερη γκρουπ και μάρκα ταυτόχρονα.

          Αντίθετα σύγκριση Alfa Romeo και SAAB-VOLVO-AUDI υφίσταται καθώς όλες ανήκουν σε κάποιο γκρουπ

          Η Τρίτη ένσταση είναι το target group

          • Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε πχ την Ferrari με την BMW ούτε και τις δύο αυτές με την Peugeot και την Toyota. Ούτε μπορούμε να συγκρίνουμε όλες τις παραπάνω με την HUMMER , και την Jeep .

          -H κάθε μια δραστηριοποιείται σε διαφορετικό χώρο του αυτοκινήτου , απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό με διαφορετική στάση ζωής, πιστεύω κλπ κλπ. Και αυτό το κάνει όχι γιατί υποχρεώθηκε αλλά γιατί έτσι το επέλεξαν οι δημιουργοί της εκάστωτε εταιρίας εδώ και δεκαετίες.

          Άρα λοιπόν πρέπει το θέμα να το δούμε ως :
          'Ποιά είναι η καλύτερη μάρκα σε κάθε κατηγορία'

          Αν το δούμε μόνο οικονομικά δηλαδή ποιος πουλάει περισσότερο και ποιός έχει επεκταθεί οικονιμικά τα τελευταία χρόνια τότε εγώ έχω διακίωμα να επεκτείνω το θέμα στο 'Ποιά ειναι η κορυφαία εταιρία στον κόσμο' όπου η απάντηση είναι 'COCA-COLA---MICROSOFT'.

          Γιατί για μένα όση σχέση εχει ένα μπουκάλι κοκα κόλα με το yaris άλλη τόση έχει και το yaris με μια Porsche!!! και ας γελάσουν μερικοί

          Η πέμπτη και τελευταία μου ένσταση είναι το αν χαρακτηρίζουμε μία βιομηχανία κορυφαία από τα οικονομικά της, απο το τι προσφέρουν μοντέλα που βγάζει, ή από τον λόγο κόστος/αξία προσφερόμενυ προιόντος ή τέλος από το κύρος το οποίο έχει και προσδίδει στον κάτοχό της

          Το ερώτημα που θέτω είναι αν εμείς επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση το ποιά είναι η κορυφαία βιομηχανία ή με βάση το τι ανάγκες έχουμε και ποιά μάρκα μας καλύπτει!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            gfon last edited by

            Στα οικονομικα υπαρχουν πολλοι αριθμοδεικτες που δειχνουν διαφορα πραγματα, αυτος που αναφερεται εκει μαλλον εχει να κανει με την αποδωση κερδων σε σχεση με τις πωλησεις, δλδ καθαρα κερδη που μενουν απο τον τζιρο, αυτο δειχνει μεγαλο περιθωριο κερδους , υπερτιμημενα προιοντα.

            Ενταξει, κατι δειχνει και αυτο αλλα δεν ειναι δεικτης κερδοφοριας ή αποδωσης μιας εταιρειας.

            Ενας αριθμοδεικτης που εχει σημασια και ειναι κριτηριο αποδωσης, ειναι η αποδωση των ιδιων κεφαλαιων, δλδ κερδη προς ιδια κεφαλαια.... οσο μεγαλυτερο τοσο καλυτερα.

            Η πιο κερδοφορα σε απολυτα νουμερα με μεγαλη διαφορα απο το δευτερο σαν νουμερο ειναι η toyota, με δευτερη την GM.
            Σαν πωλησεις (αριθμο οχηματων) πρωτη ειναι η GM με δευτερη την toyota.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cpp last edited by

              Η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία για μέτοχο είναι η Porsche ενω για καταναλωτή είναι η Toyota/Lexus

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gfon last edited by

                Συγνωμη, οταν λεμε κορυφαια προφανως για μενα τουλαχιστον εννοουμε πια καλυπτει καλυτερα τις περισσοτερες αναγκες του καταναλωτη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  babbis last edited by

                  Είναι γεγονός πως σχεδόν όλοι στο φόρουμ αλλά και σε άλλα φόρουμς είμαστε χρωματισμένοι και υποστηρίζουμε μία μάρκα ή ένα γκρουπ. Το θέμα είναι με ποια κριτήρια το κάνουμε αυτό.

                  Για μένα τα πάντα ξεκινάνε από το πορτοφόλι μας.

                  Όποιος δεν έχει λεφτά θα πάρει κορεάτικο ή FIAT/SEAT/SKODA

                  Όποιος είναι στο μικρομεσαίο επίπεδο θα αγοράσει μία αντίστοιχη μάρκα
                  (PEUGEOT-CITROEN-RENAULT-VW-OPEL-ROVER(μας τελείωσε )-ΤΟΥΟΤΑ-ΝISSAN-HONDA-MAZDA-MITSUBISHI-SUBARU κλπ

                  Όποιος είναι στο μεσαίο επίπεδο θα αγοράσει **Premiun Mάρκα ** Alfa-SAAB-VOLVO- και τις φτηνές εκδόσεις των CHRYSLER-LEXUS-ΑUDI(A3,A4,TT)-BMW(SERIES 1,3)-MERCEDES(Class A,B,C, SLK,CLK)

                  Kαί όποιος το φυσαει θα πάρει Luxury Mάρκα
                  Ferrari-Lamborgini-Porsche-Mazerrati-Aston Martin- Jaguar- και ακριβές εκδόσεις των CHRYSLER-LEXUS-ΑUDI(A6,A8,S4.S6)-BMW(SERIES 5,6,7,M3,M5,M6)-MERCEDES(Class E,CLS,S,SL,CL)

                  Ποσώς μας ενδιαφέρει ποια εταιρία κάνει 'παπάδες' στα χρηματιστήρια, ποιά εταιρία ανοίγει το ένα εργοστάσιο μετά το άλλο και ποιά εταιρία έχει γίνει κολοσσός.

                  Οι οπαδοί των εταιριών για μένα χωρίζονται στους συνειδητοποιημένους, στους μπερδεμένους και στους κομπλεξικούς!!

                  **Συνειδητοποιημένος **είναι αυτός που λέει ότι η μάρκα που υποστηρίζω είναι καλή για το συγκεκριμένο κομμάτι αγοράς στο οποίο κινείται. Και ο ίδιος λέει πως αν είχε τα οικονομικά θα πήγαινε για κάτι καλύτερο.

                  παράδειγμα ο λάτρης της VW o oποίος γνωρίζει τα όρια της εταιρίας του είναι ικανοποιημένος αλλά αν κάποτε κονομλησει θα πάρει Α4 και όχι Passat!!

                  Μπερδεμένος είναι αυτός που του αρέσουν 1-2 μοντέλα μιας μάρκας που και κατα γενική ομολογία είναι καταπληκτικά και 'απλώνει' έτσι την υποστήριξή του σε όλη την μάρκα παραβλέποντας το γεγονός ότι η υπόλοιπη γκάμα δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο

                  Σε αυτήν την κατηγορία εμπίπτουν κατα την ταπεινή μου άποψη λάτρεις των Ιαπωνικών αυτοκινήτων όπου βγάζουν διαμάντια μοντέλα (EVO, WRX, RX8, 350Z, CELLICA, SUPRA, ECLIPSE, S2000, TYPE-R) αλλά ο χαρακτήρας των υπόλοιπον μοντέλων δεν έχει 'Απολύτως' καμία σχέση με αυτά ούτε τεχνικά ούτε και σαν φιλοσοφία!! Όπως επίσης και ο λάτρης της citroen λόγω του καταπληκτικού SAXO κλπ.

                  **Κομπλεξικός **είναι αυτός που επειδή δεν μπορεί να πάρει κάτι καλύτερο θεοποιεί αυτό που έχει και ψάχνει τρόπους να αποδείξη στον εαυτό του και στους άλλους ότι είναι το καλύτερο.

                  Επίσης κομπλεξικός είναι και αυτός που επειδή έχει χρήματα και πήρε ένα καλό αμάξι νομίζει πως ως άνθρωπος είναι ανώτερος και πρέπει οι άλλοι να υποκλίνονται μπροστά του. Συνήθως αυτοί κοροιδεύουν τις επιλογές των άλλων

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    babbis last edited by

                    Για να συνοψίσω καλύτερη βιομηχανία γενικά δεν υφίσταται αλλά υφίσταται κατά κατηγορία. Και καλύτερη βιομηχανία είναι αυτή που ικανοποιεί το target-group στο οποίο απευθύνεται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babbis last edited by

                      Το θέμα είναι τι ζητάμε από ένα αυτοκίνητο.

                      1.Κινητήρας-Επιδόσεις
                      2.Οδική συμπεριφορά-Απόλαυση σε γρήγορη οδήγηση
                      3.Ενεργητική ασφάλεια
                      4.Παθητική ασφάλεια
                      5. Πολυτέλεια
                      6.Ποιότητα υλικών
                      7.Συναρμογή-Γενική εικόνα
                      8.Αξιοπιστία
                      9.Άνεση-Χώροι
                      10. Εξοπλισμός
                      11.Εμφάνιση
                      12.Κύρος

                      Όλοι θα ήμασταν ικανοποιημένοι αν υπήρχε κάποιο αυτοκίνητο που τα έχει όλα . Όμως αυτό δεν γίνεται, άρα ο καθένας με βάση το γούστο του λέει πχ προτιμώ ένα άσχημο αυτοκίνητο αλλά με κάλο εξοπλισμό, ή ένα με χώρους αλλά αργό, ή ένα που παέι τρένο στις στροφές αλλά τρίζει , κλπ κλπ

                      Είναι λάθος να λέμε ότι η επιλογή πχ μιας corolla είναι λάθος γιατί πχ δεν έχει τα κρατήματα της 147 όπως και η επιλογή της 147 είναι λάθος γιατί δεν εχει την αξιοπιστλια της corolla.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gfon last edited by

                        Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                        Το θέμα είναι τι ζητάμε από ένα αυτοκίνητο.

                        1.Κινητήρας-Επιδόσεις
                        2.Οδική συμπεριφορά-Απόλαυση σε γρήγορη οδήγηση
                        3.Ενεργητική ασφάλεια
                        4.Παθητική ασφάλεια
                        5. Πολυτέλεια
                        6.Ποιότητα υλικών
                        7.Συναρμογή-Γενική εικόνα
                        8.Αξιοπιστία
                        9.Άνεση-Χώροι
                        10. Εξοπλισμός
                        11.Εμφάνιση
                        12.Κύρος

                        Όλοι θα ήμασταν ικανοποιημένοι αν υπήρχε κάποιο αυτοκίνητο που τα έχει όλα . Όμως αυτό δεν γίνεται, άρα ο καθένας με βάση το γούστο του λέει πχ προτιμώ ένα άσχημο αυτοκίνητο αλλά με κάλο εξοπλισμό, ή ένα με χώρους αλλά αργό, ή ένα που παέι τρένο στις στροφές αλλά τρίζει , κλπ κλπ

                        Είναι λάθος να λέμε ότι η επιλογή πχ μιας corolla είναι λάθος γιατί πχ δεν έχει τα κρατήματα της 147 όπως και η επιλογή της 147 είναι λάθος γιατί δεν εχει την αξιοπιστλια της corolla.

                        Οποιος αγραζει αυτοκινητο εχει στο μυαλο του ΟΛΑ ΑΥΤΑ, αλλα με διαφορετικη ιεραρχια , και αυτο οδηγει σε διαφοροποιησεις στις επιλογες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          babbis last edited by

                          Τώρα το μέγεθος μιας εταιρίας εξαρτάται
                          1)Από το πόσο πουλάει
                          2)Από το τι κόστος έχει

                          Το 1) εξαρτάται περισσότερο από το κόστος , την **διαφήμιση **και τηςν εμφάνιση(αν σου κάνει κλικ) και λιγότερο από το τι προσφέρει τεχνολογικά ή από εξοπλισμό!

                          Το 2) εξαρτάται από το management. Μπορεί μια εταιρία να έχει ανθρώπους με αγάπη για το αυτοκίνητο και να βγάζει ένα overall καλό μοντέλο(στο μέτρο του εφικτού) το οποίο να έχει επίπτωση στο κοστος. Αν η εταιρία αποφασίσει να μην το μετακυλίσει την αξία πώλησης τότε ακόμα και αν πουλήσει πολύ δεν θα έχει μεγάλο κέρδος

                          Άρα αν πουλάς πολύ και έχει και κέρδος 'συνήθως' το προιόν σου δεν είναι και τόσο ποιοτικό χωρίς αυτό να είναι και κανόνας.(Μην με φάτε )

                          Παρ'όλα αυτά μακροχρόνια τα κέρδη σου θα μπορείς να τα επενδύσεις σε τεχνολογία και βελτίωση των προιόντων σου και να αυξήσεις μέχρι ενος ορίου την ποιότητα.

                          Το αντίθετο συμβαίνει όταν δεν έχεις κέρδος όπου αναγκαστικά συρικνώνεσαι και τελικά εξαγοράζεσαι από άλλους μεγαλύτερους οικονομικά

                          Αυτό το έπαθαν όλοι οι Premiun με εξαίρεση τις BMW-MERCEDES που μπράβο τους που και επαίζησαν αυτόνομες αλλά και δημιουργούν κορυφαία αμάξια

                          Όπως και να το κάνουμε όμως τα πάντα έχουν ένα κόστος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sirbasil last edited by

                            Ο χρήστης GFON έγραψε:
                            Συγνωμη, οταν λεμε κορυφαια προφανως για μενα τουλαχιστον εννοουμε πια καλυπτει καλυτερα τις περισσοτερες αναγκες του καταναλωτη.

                            Ακριβώς! Αυτό είναι το θέμα! Ποια εταιρεία είναι ΣΥΝΟΛΙΚΑ καλύτερη.
                            Για παράδειγμα, η Lamborghini βγάζει ό,τι βγάζει αλλά δεν είναι και τόσο κερδοφόρα.
                            Η Hyundai βγάζει ό,τι βγάζει αλλά είναι κερδοφόρα.
                            Η Mercedes βγάζει ό,τι βγάζει και είναι και κερδοφόρα.

                            Οι παράγοντες που πρέπει να συνυπολογιστούν είναι:

                            1. πόσο καλά αυτοκίνητα βγάζει
                            2. πόσο ολοκληρωμένη γκάμα έχει
                            3. πόσο κερδοφόρα είναι
                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              babbis last edited by

                              Συμφωνούμε GFON

                              Επίσης πρέπει να διαχωρίσουμε τι σημαίνει Επιλέγω ένα αμάξι και τι σημαίνει Πορώνομαι με ένα αμάξι!!

                              Τα κριτήρια επιλογής ,όπως ανέφερα, για μένα είναι

                              1.Κινητήρας-Επιδόσεις
                              2.Οδική συμπεριφορά-Απόλαυση σε γρήγορη οδήγηση
                              3.Ενεργητική ασφάλεια
                              4.Παθητική ασφάλεια
                              5. Πολυτέλεια
                              6.Ποιότητα υλικών
                              7.Συναρμογή-Γενική εικόνα
                              8.Αξιοπιστία
                              9.Άνεση-Χώροι
                              10. Εξοπλισμός
                              11.Εμφάνιση
                              12.Κύρος

                              Με τον παράγοντα τιμή να είναι ο ελεγκτής του προς τα που θα πας

                              Από αυτά κάποια είναι ικανά να σε κάνουν να επιλέξεις ένα μοντέλο!!
                              Δεν είναι ικανά όμως να σε κάνουν να πορωθείς!!!

                              Μπορώ να κατάλαβω κάποιον που αγόρασε αμάξι για τους χώρους του, την άνεση τον εξοπλισμό, την συναρμογή, την ποιότητα την αξιοπιστία ή και την παθητική ασφάλεια!! και τον επικροτώ για την συνειδητή επιλογή του!!

                              Δεν μπορώ να πω όμως πως αυτά μπορούν να τον πωρώσουν!!!

                              Πόρωση σημαίνει:

                              1. Εμφανιση (να δεις κάτι και να κολήσεις)
                              2. Επιδόσεις
                              3. Οδική συμπεριφορά

                              Και γι'αυτό όλοι πορωνόμαστε

                              1. πρωτίστος με τα SuperCars

                              2)μετά με τα αμάξια που έχουν 'γεύση από σούπερ καρ' (Alfa GT/GTV, 156GTA, AUDI TT, μικρές εκδόσεις των SLK-CLK, Z4, 3 Coupe, 350Z, RX8, S2000, Skyline, EVO, WRX κλπ) και συνήθως είναι κουπέ όλα περίπου μέχρι 50000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                skullone last edited by

                                Απλώς ΔΕΝ υπάρχει κορυφαία εταιρεία, ούτε με απόλυτα, ούτε με σχετικά κριτήρια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Απλώς ΔΕΝ υπάρχει κορυφαία εταιρεία, ούτε με απόλυτα, ούτε με σχετικά κριτήρια.

                                  Δε διαφωνώ αλλά κουβέντα να γίνεται... Ακούγονται ορισμένα ενδιαφέροντα πράγματα και η ζωή συνεχίζεται...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babbis last edited by

                                    Σίγουρα δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουμε για την κορυφαία βιομηχανία. 1ον γιατί ο καθένας έχει την δική του οπτική γωνία, 2ον γιατί υπάρχουν αρκετές βιομηχανίες που 'ισοβαθμούν' στηξν πρώτη θέση ανεξάρτητα από το ποια κριτήρια θα επιλέξουμε για την αξιολόγηση.

                                    Εγώ σέβομαι την οικονομοτεχνική άποψη που ουσιαστικά δείχνεί ταχέως αναπτυσόμενους Ιαπωνικούς κολοσσούς αλλά και παραδοσιακές Ευρωπαικές Premium μάρκες (Mercedes-BMW).

                                    Προσωπικά όμως στην καρδιά μου, θέση κορυφής έχουν όπως είπα εταιρίες που φτιάχνουν κορυφαία και απολαυστικά αυτοκίνητα τα οποία δυστυχώς είναι και ακριβά!!

                                    Μου φαίνεται παράλογο να ονειρεύεται κάποιος ένα TOYOTA-HONDA-MAZDA κλπ επειδή σέβεται το περιβάλλον και βγάζει το Prius!!! ή επιμένει στον Wankel

                                    και να μην εύχεται κάποτε στην ζωή του να αποκτήσει ένα Ferrari-Lamborghini-Porsche-Aston Martin-Mazerrati
                                    ή μια Μ3-Μ5-Μ6-AMG-S4,S6,RS4 ή τέλος μια 147/156 GTA ή GT/GTV με 240 άλογα επειδή τα αντίστοιχα εργοστάσια δεν έχουν την οικονομική ευμάρεια των Ιαπώνων!!!

                                    Η σειρά κατάταξης των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι ίδια με την σειρά κατάταξης των προτιμήσεων που θα είχαμε ανα είχαμε την δυνατότητα να πάρουμε αμάξι με 50000-100000-200000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      syele last edited by

                                      Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                                      Aυτό για τον κομπλεξικό μπορεί να θεωρηθεί ότι πέρνει αξία από το αμάξι του αλλά ο λάτρης της αυτοκίνησης και ο γνώστης όταν κάθεται στην θέση του οδηγού σε ένα αυτοκίνητο με Ιστορία νιώθει συναισθήμτα που δεν τα προσφέρει η Celica-350Z-WRX και τα λοιπά Σίγουρα καταπληκτικά αμάξια εξ Ιαπωνίας, απλά γιατί κάποια πράγματα είναι εγκεφαλικά

                                      Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω φίλτατε Μπάμπη
                                      Τα εγκεφαλικά 'πράγματα' δεν είναι αντικειμενικά.
                                      Όσο για την 'ιστορία' που αναφέρεσαι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχει ιστορία η Celica και το 350Ζ και έχει ας πούμε η 3-Series και τα S3, S4

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sakiss last edited by

                                        Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                                        έχουν κατασκευαστές όπως η Alfa Romeo/Audi/BMW/MERCEDES/JAGUAR ...

                                        Tin bmw ti tin ebales?
                                        Mia 2002 kai mia niki sto migle miglia exei....den asxolountai oi silektes mazi tis.I audi den einai istoriki........aplos oi rizes tis apo tin auto union einai,pou dieprepse epi b pagk.polemou(na einai kala o xitler)...apo ekei kai pera oute i audi exei megali silektiki aksia.

                                        AlfaRomeo/Maserati/Bentley/Bugatti/Maybach/Aston Martin/Ferrari/Mercedes.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          babbis last edited by

                                          Φίλε Sakiss την bmw την έβαλα για να είμαι Politically Correct !!

                                          Φίλε syele δεν είναι τό μοντέλο που κουβαλάει μόνο μύθο, είναι η ίδια η εταιρία. Πέρα από την Porsche που έχει το ίδιο μοντέλο για δεκαετίες όλοι οι κατασκευαστές Supercars αλλάζουν και το σχέδιο και το όνομα του μοντέλου!!!

                                          Αυτό που υποστηρίζω είναι πως άλλοι πράγμα το Heritage που κτίζεται σε πολλες δεκαετίες (σκέψου ότι οι Alfa, Mercedes, Mazerrati, Bugatti, Ferrari κλπ έχουν από το 1900-1910 που κατασκευάζουν αμάξια που έχουν γίνει κλασσικά!!) και άλλο πράγμα η απλή ιστορία ενός μοντέλου.

                                          Η Celica η το 350Ζ μπορεί να έχουν σαν μοντέλα ιστορία (το 350 νομίζω προέρχεται από το 240Ζ) αλλά δεν έχουν Heritage και ειδικό βάρος στον κόσμο της αυτοκίνησης. Αυτό φαίνεται σε πλειστηριασμούς αυτοκινήτων όπου οι προαναφερθέντες εταιρίες ειδικά η Alfa έχει τα πρωτεία αλλά και σε συλλέκτες. Είναι αυτό που λέμε ειδικό βάρος κάθε κατασκευαστή.[/img]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            babbis last edited by

                                            Επίσης μην ξεχνάς πως για να φτιάξεις ένα μύθο πρέπει ολη η γκάμα σου να αποτελείται από 'μυθικά' μοντέλα.

                                            Δεν μπορεί με μια Celica-Supra ή Eclipse- Evo να δημιουργήσεις μύθο γιατί τον γκρεμίζεις με τα yaris-corolla-almera-micra ή ακόμα με τα Primera-Avensis

                                            Mύθος γίνεσαι όταν φτιάχνεις αμάξια για λίγους, και όπως ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΟΥΜΕ οι Ιάπωνες με εξαίρεση τα LEXUS τοποθετούνται στους Γενικούς κατασκευαστές

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr