-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είσαι σίγουρος ωστόσο ότι: αν ΣΗΜΕΡΑ κιόλας το άλλαζες με ένα καλοστημένο δικίνητο, ανάλογης ισχύος και με πολύ καλό πλαίσιο (πχ. Golf GTi, TypeR), θα ήσουν λιγότερο ικανοποιημένος?Σίγουρος 100%. Μιλάω πάντα για τον εαυτό μου, και το δικό μου στυλ οδήγησης. Πάντως ειδικά το Type-R, το έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση. Αλλά δεν μου 'πάει'. Πως λέμε 'δεν μου πάει αυτό το ρούχο';
Προσωπικά ακόμα και με το golf μου δεν βαριέμαι.
Γιατί να βαρεθείς με το Golf σου; Δεν υπάρχει λόγος... Μη λες όμως πως με τα υπόλοιπα βαριέσαι.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Προσωπικά ακόμα και με το golf μου δεν βαριέμαι.
Γιατί να βαρεθείς με το Golf σου; Δεν υπάρχει λόγος... Μη λες όμως πως με τα υπόλοιπα βαριέσαι.
Βαριέσαι σε σύγκριση με κάποιο άλλο. Όχι πως είναι βαρετό το S3...
Καταρχήν ένα γρήγορο αυτοκίνητο δεν είναι βαρετό σε καμμία περίπτωση.
Η μη ρυθμίσιμη όμως οδική συμπεριφορά και τα αποκομμένα από την συμβαίνοντα χειριστήρια χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο βαρετό... Εγώ αυτό έχω καταλάβει ότι εννοούν οι δοκιμαστές στα test και με αυτή τη λογική απάντησα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Προσωπικά ακόμα και με το golf μου δεν βαριέμαι.
Γιατί να βαρεθείς με το Golf σου; Δεν υπάρχει λόγος... Μη λες όμως πως με τα υπόλοιπα βαριέσαι.
Βαριέσαι σε σύγκριση με κάποιο άλλο. Όχι πως είναι βαρετό το S3...
Καταρχήν ένα γρήγορο αυτοκίνητο δεν είναι βαρετό σε καμμία περίπτωση.
Η μη ρυθμίσιμη όμως οδική συμπεριφορά και τα αποκομμένα από την συμβαίνοντα χειριστήρια χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο βαρετό... Εγώ αυτό έχω καταλάβει ότι εννοούν οι δοκιμαστές στα test και με αυτή τη λογική απάντησα...Αν το S3 είχε 'αποκομμένα από τα συμβαίνοντα χειριστήρια' και 'μη ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά' (το έχω οδηγήσει για πάνω από 1000km, καμία σχέση με 'αποκομμένο' απλά λίγο πιο απρόβλεπτο στο όριο από 2WD και full-time 4WD λόγω Haldex) τότε πρέπει να δεις το Α3 2.0TFSi (quattro, 200PS). Το οδήγησα το ΣΚ που μας πέρασε. Σου δίνει την εντύπωση ότι είναι ακόμα πιο δεμένο, ο ΤFSi αποκρίνεται σαν ατμοσφαιρικός, χωρίς ξεσπάσματα (πάντως καίει τ' άντερά του αν τον πιέσεις, οπότε τα περί οικονομίας λόγω τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού τα ξεχνάς!), το κιβώτιο έχει βελτιωθεί σε αίσθηση και οι πλάγιες διαδρομές του λεβιέ έχουν μικρύνει, η ανάρτηση είναι όσο σφικτή πρέπει ώστε ούτε να γέρνει υπερβολικά ούτε να κουράζει στους Ελληνικούς δρόμους, αλλά το τιμόνι.... Αχ, αυτό το τιμόνι! Λες και δεν είναι απευθείας ενωμένο με τους τροχούς... Λες και απευθύνεται σε αιθέριες υπάρξεις που δεν έχουν γυμναστεί ούτε μια μέρα στη ζωή τους. Μεταφορά πληροφοριών από το δρόμο? Τι είναι πάλι αυτό? Όχι ότι αν το συνηθίσεις δεν μπορείς να κινηθείς σχεδόν εξίσου γρήγορα (μάλιστα με 1000 ευρώ για πρόγραμμα ο 2.0ΤFSi πάει στα ~255 άλογα και στα ~38 χιλιογραμόμετρα ροπής) αλλά τι να το κάνεις το πλαίσιο όταν δεν σε προδιαθέτει να το ...βασανίσεις στη φιδίσια διαδρομή!...
-
Θα ήθελα κι εγώ λίγο καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι για το A3 TFSI.
To νέο S3 θα είναι 2.0 ΤFSI με 280 PS
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν το S3 είχε 'αποκομμένα από τα συμβαίνοντα χειριστήρια' και 'μη ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά' (το έχω οδηγήσει για πάνω από 1000km, καμία σχέση με 'αποκομμένο' απλά λίγο πιο απρόβλεπτο στο όριο από 2WD και full-time 4WD λόγω Haldex) τότε πρέπει να δεις το Α3 2.0TFSi (quattro, 200PS). Το οδήγησα το ΣΚ που μας πέρασε. ....
Δεν αναφερόμουν στο S3. Αν μη τι άλλο χειρηστήρια με καλή αίσθηση έχει.
-
παίδες οι κινητήρες fsi είναι οικονομικοί μόνο σε part load.άμα το σκίζεις φυσικά θα καίει.είναι και turbo,είναι και βαρύ.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν το S3 είχε 'αποκομμένα από τα συμβαίνοντα χειριστήρια' και 'μη ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά' (το έχω οδηγήσει για πάνω από 1000km, καμία σχέση με 'αποκομμένο' απλά λίγο πιο απρόβλεπτο στο όριο από 2WD και full-time 4WD λόγω Haldex) τότε πρέπει να δεις το Α3 2.0TFSi (quattro, 200PS). Το οδήγησα το ΣΚ που μας πέρασε. ....
Δεν αναφερόμουν στο S3. Αν μη τι άλλο χειρηστήρια με καλή αίσθηση έχει.
Φαντάστηκα ότι σε αυτό αναφερόσουν, meco, εξαιτίας του 'δεν σε πάει μόνο του όπως το S3' που έγραψες πιο πάνω.
Σχετικά με Audi S3