Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχετικά με Audi S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Σχετικά με Audi S3
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    26
    63
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nasos
      nasos last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
      Είσαι σίγουρος ωστόσο ότι: αν ΣΗΜΕΡΑ κιόλας το άλλαζες με ένα καλοστημένο δικίνητο, ανάλογης ισχύος και με πολύ καλό πλαίσιο (πχ. Golf GTi, TypeR), θα ήσουν λιγότερο ικανοποιημένος?

      Σίγουρος 100%. Μιλάω πάντα για τον εαυτό μου, και το δικό μου στυλ οδήγησης. Πάντως ειδικά το Type-R, το έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση. Αλλά δεν μου 'πάει'. Πως λέμε 'δεν μου πάει αυτό το ρούχο';

      Προσωπικά ακόμα και με το golf μου δεν βαριέμαι.

      Γιατί να βαρεθείς με το Golf σου; Δεν υπάρχει λόγος... Μη λες όμως πως με τα υπόλοιπα βαριέσαι.

      Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Ο χρήστης nasos έγραψε:

        Προσωπικά ακόμα και με το golf μου δεν βαριέμαι.

        Γιατί να βαρεθείς με το Golf σου; Δεν υπάρχει λόγος... Μη λες όμως πως με τα υπόλοιπα βαριέσαι.

        Βαριέσαι σε σύγκριση με κάποιο άλλο. Όχι πως είναι βαρετό το S3...
        Καταρχήν ένα γρήγορο αυτοκίνητο δεν είναι βαρετό σε καμμία περίπτωση.
        Η μη ρυθμίσιμη όμως οδική συμπεριφορά και τα αποκομμένα από την συμβαίνοντα χειριστήρια χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο βαρετό... Εγώ αυτό έχω καταλάβει ότι εννοούν οι δοκιμαστές στα test και με αυτή τη λογική απάντησα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Ο χρήστης meco έγραψε:

          Προσωπικά ακόμα και με το golf μου δεν βαριέμαι.

          Γιατί να βαρεθείς με το Golf σου; Δεν υπάρχει λόγος... Μη λες όμως πως με τα υπόλοιπα βαριέσαι.

          Βαριέσαι σε σύγκριση με κάποιο άλλο. Όχι πως είναι βαρετό το S3...
          Καταρχήν ένα γρήγορο αυτοκίνητο δεν είναι βαρετό σε καμμία περίπτωση.
          Η μη ρυθμίσιμη όμως οδική συμπεριφορά και τα αποκομμένα από την συμβαίνοντα χειριστήρια χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο βαρετό... Εγώ αυτό έχω καταλάβει ότι εννοούν οι δοκιμαστές στα test και με αυτή τη λογική απάντησα...

          Αν το S3 είχε 'αποκομμένα από τα συμβαίνοντα χειριστήρια' και 'μη ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά' (το έχω οδηγήσει για πάνω από 1000km, καμία σχέση με 'αποκομμένο' απλά λίγο πιο απρόβλεπτο στο όριο από 2WD και full-time 4WD λόγω Haldex) τότε πρέπει να δεις το Α3 2.0TFSi (quattro, 200PS). Το οδήγησα το ΣΚ που μας πέρασε. Σου δίνει την εντύπωση ότι είναι ακόμα πιο δεμένο, ο ΤFSi αποκρίνεται σαν ατμοσφαιρικός, χωρίς ξεσπάσματα (πάντως καίει τ' άντερά του αν τον πιέσεις, οπότε τα περί οικονομίας λόγω τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού τα ξεχνάς!), το κιβώτιο έχει βελτιωθεί σε αίσθηση και οι πλάγιες διαδρομές του λεβιέ έχουν μικρύνει, η ανάρτηση είναι όσο σφικτή πρέπει ώστε ούτε να γέρνει υπερβολικά ούτε να κουράζει στους Ελληνικούς δρόμους, αλλά το τιμόνι.... Αχ, αυτό το τιμόνι! Λες και δεν είναι απευθείας ενωμένο με τους τροχούς... Λες και απευθύνεται σε αιθέριες υπάρξεις που δεν έχουν γυμναστεί ούτε μια μέρα στη ζωή τους. Μεταφορά πληροφοριών από το δρόμο? Τι είναι πάλι αυτό? Όχι ότι αν το συνηθίσεις δεν μπορείς να κινηθείς σχεδόν εξίσου γρήγορα (μάλιστα με 1000 ευρώ για πρόγραμμα ο 2.0ΤFSi πάει στα ~255 άλογα και στα ~38 χιλιογραμόμετρα ροπής) αλλά τι να το κάνεις το πλαίσιο όταν δεν σε προδιαθέτει να το ...βασανίσεις στη φιδίσια διαδρομή!...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            technik last edited by

            Θα ήθελα κι εγώ λίγο καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι για το A3 TFSI.

            To νέο S3 θα είναι 2.0 ΤFSI με 280 PS

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης nidosan έγραψε:

              Αν το S3 είχε 'αποκομμένα από τα συμβαίνοντα χειριστήρια' και 'μη ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά' (το έχω οδηγήσει για πάνω από 1000km, καμία σχέση με 'αποκομμένο' απλά λίγο πιο απρόβλεπτο στο όριο από 2WD και full-time 4WD λόγω Haldex) τότε πρέπει να δεις το Α3 2.0TFSi (quattro, 200PS). Το οδήγησα το ΣΚ που μας πέρασε. ....

              Δεν αναφερόμουν στο S3. Αν μη τι άλλο χειρηστήρια με καλή αίσθηση έχει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimitrios last edited by

                παίδες οι κινητήρες fsi είναι οικονομικοί μόνο σε part load.άμα το σκίζεις φυσικά θα καίει.είναι και turbo,είναι και βαρύ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nidosan last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                  Αν το S3 είχε 'αποκομμένα από τα συμβαίνοντα χειριστήρια' και 'μη ρυθμίσιμη οδική συμπεριφορά' (το έχω οδηγήσει για πάνω από 1000km, καμία σχέση με 'αποκομμένο' απλά λίγο πιο απρόβλεπτο στο όριο από 2WD και full-time 4WD λόγω Haldex) τότε πρέπει να δεις το Α3 2.0TFSi (quattro, 200PS). Το οδήγησα το ΣΚ που μας πέρασε. ....

                  Δεν αναφερόμουν στο S3. Αν μη τι άλλο χειρηστήρια με καλή αίσθηση έχει.

                  Φαντάστηκα ότι σε αυτό αναφερόσουν, meco, εξαιτίας του 'δεν σε πάει μόνο του όπως το S3' που έγραψες πιο πάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr