-
Ένα τέτοιο θέμα δεν μπορούσα να το βάλω ούτε στο WRC ούτε στην F1
(προφανώς )Έχει ενδιαφέρον πάντως. Ποιο προτιμάτε?
Εγώ προτιμώ το WRC γιατί είναι πιο δύσκολο, πιο επικίνδυνο, πιο θεαματικό, πιο παλικαρίσιο
-
Ένα τέτοιο θέμα δεν μπορούσα να το βάλω ούτε στο WRC ούτε στην F1
(προφανώς )Έχει ενδιαφέρον πάντως. Ποιο προτιμάτε?
Εγώ προτιμώ το WRC γιατί είναι πιο δύσκολο, πιο επικίνδυνο, πιο θεαματικό, πιο παλικαρίσιο
-
Ένα τέτοιο θέμα δεν μπορούσα να το βάλω ούτε στο WRC ούτε στην F1
(προφανώς )Έχει ενδιαφέρον πάντως. Ποιο προτιμάτε?
Εγώ προτιμώ το WRC γιατί είναι πιο δύσκολο, πιο επικίνδυνο, πιο θεαματικό, πιο παλικαρίσιο
-
Υπηρχε παλαιοτερα ενα ιδιο θεμα....
-
F1. Γιατί...γιατί...γιατί. Δεν ξέρω το λόγο.
Το 2002 προτιμούσα WRC (μάλλον η κόκκινη μονοτονία θα έφταιγε η ο Tommi που πήγε στην αγαπημένη μου ομάδα και έκανα χαρές!!! ). -
Πραγματικά η Φ1 καταντάει βαρετή (σαν θέαμα) μερικές φορές.
Ωστόσο, να πιάνεις τελικές 300++ μου φαίνεται αρκετά παλικαρίσιο. Ιδίως όταν έχεις άλλους είκοσι κορυφαίους οδηγούς να σε κυνηγάνε.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Πραγματικά η Φ1 καταντάει βαρετή (σαν θέαμα) μερικές φορές.Ωστόσο, να πιάνεις τελικές 300++ μου φαίνεται αρκετά παλικαρίσιο. Ιδίως όταν έχεις άλλους είκοσι κορυφαίους οδηγούς να σε κυνηγάνε.
κ με διαφορες χιλιοστων.......
Εγω παντως Wrc μαλλον διοτι ειναι πιο απροβλεπτο(παρα τις αλλαγες στην F1)
-
WRC γιατί:
-Είναι πιο θεαματικό-η Φ1 είναι πολύ βαρετή!Όποιος έχει δει άλλους αγώνες πίστες θα συμφωνήσει οτι η Φ1 είναι ίσως ό,τι πιο βαρετό.Ούτε προσπεράσματα-τίποτα.Μόνο πιτ στοπ...Ενώ στα ράλλυ το θέαμα, αν και λιγότερο, υπάρχει σε κάθε στροφή...
-Στο ΠΠΡ το λόγο εξακολουθούν να έχουν τον πρώτο λόγο οι οδηγοί-όχι το αυτοκίνητο/μονοθέσιο.Βλέπουμε πολλούς οδηγούς να διεκδικούν νίκες, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο.
-Στο ΠΠΡ το περιθώριο λάθους δεν καταστρέφει τον αγώνα-ο οδηγός μπορεί να επιστρέψει και να κάνει απίθανα πράγματα!Ενώ στην Φ1 έτσι και χάσει 5-10 δεύτερα...
-Τα αυτοκίνητα μπορούν και κινούνται παντού και δεν έχουν αυτή τη ντελικάτη (ως ξενέρωτη) ευαισθησία των μονοθεσίων, που έτσι και ακουμπήσουν λίγο κάπου καταστρέφεται η αεροδυναμική ισορροπία και το αεροδυναμικό ζύγιζζζζζζζζζζζζζ!!!
-Μπορεί η μάχη να μην είναι σώμα με σώμα όπως στην πίστα, αλλά και στην Φ1 μήπως κανείς τολμά να προσπεράσει;Είδαμε τον Ντε λα Ροσα που ήξερε οτι δε θα κάνει άλλο αγώνα πόσο διαφορετικά οδηγούσε...Πρέπει να το χάρηκε!
-Στα ράλλυ δεν υπάρχει αυτό το δήθεν σταριλίκι-αυτό το ύφος των οδηγών και η εντύπωση πως αν πας να δεις από κοντά έναν οδηγό, θα τις φας...Πολύ Χόλυγουντ ρε παιδί μου...Και οι οδηγοί μεταξύ τους είναι πολύ πιο φιλικοί, ανταλλάσουν εντυπώσεις, απόψεις κτλ.Στην Φ1 πολύ (δήθεν ίσως; ) κόντρα...Θυμάμαι πριν χρόνια στο Ακρόπολις (νομίζω 96) πήραν όλοι το ποδήλατο του Κάνκουνεν και έκαναν βουτιές στη θάλασσα με τη σειρά, σα μικρά παιδιά!Φαντάζεστε το Σούμι, το Ράικονεν και τους υπόλοιπους να κάνουν τέτοια;
-Συνεχίζω!!!Οι οδηγοί των ράλλυ είναι σαφώς πληρέστεροι , οδηγούν στο όριο σε κάθε είδος δρόμου, με αμέτρητες τυφλές στροφές, ενώ στην Φ1 έχουν να μάθουν 15-20 στροφές κάθε φορά
-Μπορεί η Φ1 να ναι πιο απόλυτη, όμως ακόμη και στα ράλλυ οι διαφορές στους χρόνους είναι εντυπωσιακά μικρή και ειναι να απορείς πώς έχουν τον έλεγχο της κατάστασης στα τόσα χιλιόμετρα ειδικών.Δείτε διαφορά Γκρόνχολμ-Σόλμπεργκ στο Ν.Ζηλανδίας
Θεωρώ οτι το να συγκρίνεις Φ1 με ΠΠΡ είναι σα να κάνεις σύγκριση ποδοσφαίρου-μπάσκετ.Το μόνο κοινό είναι η μπάλα (δηλαδή το μέσο-αυτοκίνητο). Από κει και πέρα όλα είναι τελείως προσωπικά και υποκειμενικά.Περί ορέξεως...
-
Aς προσθεσει καποιος και τα motogp
-
Και τα δύο! Το κάθε ένα έχει την δική του χάρη....
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Aς προσθεσει καποιος και τα motogpΌποιος είδε ΕΤ3 θα συμφωνήσει...Τρομερή μονομαχία μέχρι την τελευταία στροφή!!!
-
Μα θέλει και ερώτημα?? Εννοείται WRC!!! Συγκρίνεται αυτή η άγρια ομορφιά με το βαρετό γύρω-γύρω όλοι στην πίστα?? Το WRC έχει και άλλα πλεονεκτήματα, όπως το ότι μπορείς να καταλάβεις (τουλάχιστον να υποψιαστείς) ότι ο συγκεκριμένος οδηγός πάει στο όριο, πράγμα που στην F1 δεν φαίνεται, καθώς το γλίστρημα ισοδυναμεί με έξοδο. Επιπλέον τα αυτοκίνητα ράλλυ είναι πιο οικία στον θεατή, καθώς θυμίζουν εν μέρει το καθημερινό του αυτοκίνητο, αντίθετα με τα σχεδόν όμοια μεταξύ τους μονοθέσια, που μόνο από τα αυτοκόλλητα καταλαβαίνεις ποιο έιναι ποιο...
Α! Και κάτι άλλο: Δεν θυμάμαι ακριβώς ποιος ήταν, αλλά ήταν ένας μεγάλος παλιός οδηγός F1 που είχε πει: 'Αυτός που μπορεί να μπει σε μια στροφή με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, είναι πολύ καλός οδηγός. Αυτός που μπορεί να μπει σε μια στροφή με βράχους στη μια πλευρά της και γρεμούς στην άλλη, με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, είναι εξαιρετικός οδηγός'
-
ρε παιδιά, χρησιμοποιήστε λίγο την αναζήτηση! Έχουμε τέτοιο θέμα και μάλιστα πολύ πρόσφατο: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=10429
-
Ναι έχεις δίκιο. Ας μετατεθούμε όλοι εκεί.
WRC vs F1