-
Δεν γνωρίζω πολλά επι του θέματος οποτε απευθύνομαι σε σας τους πιο ψαγμένους.
Σε μικρομεσαια καινουρια αυτοκίνητα (ως 20000 ευρω), με δεδομενη την πραγματικοτητα που ζουμε, αλλά και τον στανταρντ εξοπλισμο ενος αυτοκινητου(immobilizer), θεωρείτε απαραίτητη την προσθήκη ενός συναγερμού στο αυτοκίνητο?Αν όχι γιατί?
Αν ναι ποιο εξειδικευμένο κατάστημα θα προτείνατε με προσιτές τιμές και εξυπηρέτηση? -
Δεν γνωρίζω πολλά επι του θέματος οποτε απευθύνομαι σε σας τους πιο ψαγμένους.
Σε μικρομεσαια καινουρια αυτοκίνητα (ως 20000 ευρω), με δεδομενη την πραγματικοτητα που ζουμε, αλλά και τον στανταρντ εξοπλισμο ενος αυτοκινητου(immobilizer), θεωρείτε απαραίτητη την προσθήκη ενός συναγερμού στο αυτοκίνητο?Αν όχι γιατί?
Αν ναι ποιο εξειδικευμένο κατάστημα θα προτείνατε με προσιτές τιμές και εξυπηρέτηση? -
Δεν γνωρίζω πολλά επι του θέματος οποτε απευθύνομαι σε σας τους πιο ψαγμένους.
Σε μικρομεσαια καινουρια αυτοκίνητα (ως 20000 ευρω), με δεδομενη την πραγματικοτητα που ζουμε, αλλά και τον στανταρντ εξοπλισμο ενος αυτοκινητου(immobilizer), θεωρείτε απαραίτητη την προσθήκη ενός συναγερμού στο αυτοκίνητο?Αν όχι γιατί?
Αν ναι ποιο εξειδικευμένο κατάστημα θα προτείνατε με προσιτές τιμές και εξυπηρέτηση? -
Έβαλα.
Ευτυχώς για την ώρα αχρείαστος.Όμως κουβαλάω περισσότερα κλειδιά που ενοχλεί και αν τρακάρω το γόνατό μου ρισκάρει περισσότερο σε τραυματισμό από το κλειδί. (οι καινούριοι που δουλεύουν ΜΕ το κλειδί δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα)
Άλλο κακό πως αν δεν σου κάνουν καλή τοποθέτηση / καλωδίωση μπορεί να έχεις ιστορίες... (και πυρκαϊά έχω ακούσει από φίλο...)
Επίσης πολλές φορές μπλοκάρει, και αν είναι νύχτα ξυπνάς τη γειτονιά μέχρι να το φτιάξεις...
Από δική μου βλακεία έκανα μπάνιο στην θάλασσα του Κοκκαρίου στη Σάμο με τα κλειδιά στην τσέπη... Το κλειδί έχασε τον τηλεχειρισμό, αλλά δούλευε, ενώ ο συναγερμός δεν είχε πρόβλημα.
Όμως μετά 6 μήνες ο συναγερμός άρχισε να μην πιάνει... Νόμιζα πως ήθελε αλλαγή μπαταρίας, αλλά τελικά οξειδώθηκε... Μέχρι να το πάω για αλλαγή μπαταρίας ούτε το είχα σκεφτεί (είχαν περάσει και τόσοι μήνες...) Η πλάκα είναι πως τα μεσημέρια έπιανε, αλλά τα κρύα πρωινά όχι... Οπότε πρωινιάτικα θέλοντας να γυρίσω στο στρατόπεδο και να καθυστερώ 5λεπτο να μπω στο αμάξι ΜΟΥ... Πολλές φορές το άνοιγα με το κλειδί, εσκουζε, άνοιγα το καπώ και τον απενεργοποιούσα... Δεν είχε άλλη λύση... Μεγάλο σπάσιμο... Τελικά μιας και ΄μεινα με ένα μόλις χειριστήριο, τον απενεργοποίησα... (μάλλον θα τον ξηλώσω τελείως...)Πιο καλό για τα νεύρα μου είναι η ασφάλεια ολικής και μερικής κλοπής. Στο κάτω κατω πόσους ξέρω που ΕΙΧΑΝ συναγερμό ΚΑΙ τους το έκλεψαν...
Έτσι ενώ στο Ίμπιζα έχω συναγερμό (απενεργοποιημένο όμως ), στην 156 δεν έβαλα, ούτε και πρόκειται.
-
To corsa εχει Immobiliser και .... μπαστουνι που κλειδωνει ταχυτητες και χειροφρενο.. οχι πως κανει τιποτε αυτό απλά ο κάθε ληστακος θα χρειαστει παραπάνω χρόνο να ασχοληθει για να το πάρει...
Συναγερμο δεν εχω βαλει. Εκανα ομως ασφάλιση μερικής και ολικής κλοπής
Στο xantia ειχαμε σκασει ενα καλο ποσο το 1995 να βαλουμε συναγερμο και τα ρεστα... τωρα τα εχει φτυσει ο συναγερμος (μια φορα ενεργοποιηθηκε εν κινησει και κοντεψα να σκοτωθω) και ετσι τον ξυλώσαμε... (Εννοειται πως και εδω μιλαμε για ασφαλεια ολικής και μερικής κλοπής)
-
Μερικές ερωτήσεις κλπ (κυρίως για τους πιο έμπειρους):
-
Tο imobilizer τι μπλοκάρει και πώς? Έχω ακούσει από πολλούς ότι δεν προσφέρει ουσιαστική προστασία από 'επαγγελματίες'. Ο ..συναγερματζής της γειτονιάς μου είχε μια διαφωνία με το συνέταιρό του γι αυτό!
Αν πάντως μπλοκάρει μίζα, στο βάζουν μπροστά και με σπρώξιμο (αν βέβαια δεν είναι αυτόματο). -
Αν έχεις 'ψηφιακό' συναγερμό, χωρίς ξεχωριστό τηλ/σμό, δεν είναι πιο πιθανό να την πατήσεις (π.χ. επειδή έδωσες το κλειδί σε συνεργείο που θέλει να 'διευρύνει τις business του')? Δεν είναι πιο ασφαλές με το κανονικό κλειδί να κλειδώνεις το αμάξι και με το τηλ/στήριο του συναγερμού να τον ενεργοποιείς, οπότε ο επίδοξος κλέφτης να έχει να παραβιάσει 2 τελείως ανεξάρτητα συστήματα (ξεκλείδωμα καμπίνας & απενεργοποίηση συναγερμού)?
-
Παλιά ίσχυε το ότι οι περισσότερες σειρήνες βουβαίνονται αν ψεκαστούν με σπρέι [αφρού] πολυουρεθάνης. Δεν είναι σαφώς πιο αποτελεσματικό να συνδέσεις το συναγερμό (και) με την κόρνα (πολλοί το κάνουν) και να έχεις και τηλεφωνική ειδοποίηση μέσω δικτύου GSM?
-
Υπάρχει κάποιο module προστασίας για να μη σου κλέβουν τις πινακίδες (π.χ. microswitch που να μπαίνει πίσω από τις βίδες τους και να συνδέεται με το συναγερμό)?
-
Έχω ένα γνωστό που δε βάζει συναγερμό γιατί φοβάται ότι ο συναγερματζής που πήγε να ρωτήσει μπορεί να είναι ο ίδιος 'επαγγελματίας κλέφτης' και να πουλήσει τον τρόπο πρόσβασης στο αυτοκίνητό του γνωστού μου (κλειδί, remote) σε συμμορία με την οποία συνεργάζεται (τον είδα, φατσικά δεν έχει και άδικο που κάνει τέτοιες σκέψεις!!). Η απορία είναι αντίστοιχη με το 'πως ξέρω ότι η Symantec, η McAfee, κλπ εκτός από το προϊόν (anti-virus) δε δημιουργούν και τη ζήτηση'?!...
-
Γενικά είμαι της άποψης, με τους τόσους και τόσους προβληματικούς συναγερμούς για τους οποίους έχω διαβάσει, ότι καλύτερο είναι να βάζει κανείς κάτι το εντελώς ανεξάρτητο από τα ηλεκτρονικά του αυ/του του, για να μην μπλέξει... Κανονικά βέβαια οι περισσότεροι συναγερμοί (αν όχι όλοι) συνδέονται με τα φώτα για να το προσέξεις όταν χτυπάει, και με την κεντρική μπαταρία (ασχέτως αν έχουν δική τους) αλλά τι άλλα κοινά σημεία *πρέπει *να έχουν? Όσο λιγότερα, για εμένα, τόσο το καλύτερο.
-
Τι θα ήθελα να είχε ο συναγερμός μου:
- GSM module
- Αισθητήρες καμπίνας, ύψους αμαξώματος και κραδασμών (ο τελευταίος ρυθμιζόμενος φυσικά).
- Ειδοποίηση (κατά προτίμηση) μόνο με ['αναπάντητη'] κλήση GSM σε περίπτωση που 'χτυπήσει' ο αισθητήρας κραδασμών ή αυτός του ύψους αμαξώματος - για να μη χρεώνεται και το SIM του συναγερμού στο πέρασμα του κάθε 'φτιαγμένου' που έχει ελεύθερη εξάτμιση ή ηχοσύστημα νυχτερινού κέντρου.
- Ειδοποίηση με SMS σε περίπτωση που 'χτυπήσουν' οι αισθητήρες της καμπίνας και αρχίσει η σειρήνα του συναγερμού, και ταυτόχρονα αυτόματο μπλοκάρισμα [του ρελέ] της αντλίας βενζίνης.
- φυσικά να είναι διαιρούμενος και αυτοτροφοδοτούμενος και η κύρια μονάδα μικρή σε όγκο (μπορεί να μπεί και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού αν κλειδώνει με δικό του κλειδί).
- Για GPS module... ακόμα το σκέφτομαι (τι θα γίνει αν το βρω κάπου κομμάτια?)!
-
-
karib, συναγερμό βάλε από την αντιπροσωπεία. Θα είναι ενσωματωμένος στο κλειδί, θα είναι και 'με τη βούλα' της αντιπροσωπείας.
Είναι χρήσιμος από αποτρεπτικής κυρίως πλευράς. Αν δει ο κλέφτης το δικό σου με συναγερμό και ένα δίπλα χωρίς, γιατί να παιδεύεται με το δικό σου?
Επίσης, αγόρασε μετά ένα μπαστούνι. Φτηνό είναι και αποτρέπει κι αυτό τον έξυπνο κλέφτη! -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Επίσης, αγόρασε μετά ένα μπαστούνι. Φτηνό είναι και αποτρέπει κι αυτό τον έξυπνο κλέφτη!Οι επαγγελματίες πάντως τα κόβουν με κεραμικούς τροχούς και dremmel σε λίγα δευτερόλεπτα. Αν δε μπορούν, κόβουν τη στεφάνη του τιμονιού!
Υπάρχουν και τα στυλ Autolok2000 που καλύπτουν το τιμόνι, αλλά είναι πιο δύσκολα στο βάλε-βγάλε.
-
Κάπου εδώ γύρω υπάρχουν τρία (3), μαζί με το παρών, παρόμοια θέματα για συναγερμούς.
Κοιτάτε λίγο πρίν δημιουργήσετε νέο θέμα, είναι κρίμα να γράφουμε τα ίδια συνεχώς. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Επίσης, αγόρασε μετά ένα μπαστούνι. Φτηνό είναι και αποτρέπει κι αυτό τον έξυπνο κλέφτη!
Οι επαγγελματίες πάντως τα κόβουν με κεραμικούς τροχούς και dremmel σε λίγα δευτερόλεπτα. Αν δε μπορούν, κόβουν τη στεφάνη του τιμονιού!
Υπάρχουν και τα στυλ Autolok2000 που καλύπτουν το τιμόνι, αλλά είναι πιο δύσκολα στο βάλε-βγάλε.
autolock ειναι η μαρκα και βγαζει και για τιμονι και για λεβιε χειροφρνο(αυτο εχω)
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Επίσης, αγόρασε μετά ένα μπαστούνι. Φτηνό είναι και αποτρέπει κι αυτό τον έξυπνο κλέφτη!
Οι επαγγελματίες πάντως τα κόβουν με κεραμικούς τροχούς και dremmel σε λίγα δευτερόλεπτα. Αν δε μπορούν, κόβουν τη στεφάνη του τιμονιού!
Υπάρχουν και τα στυλ Autolok2000 που καλύπτουν το τιμόνι, αλλά είναι πιο δύσκολα στο βάλε-βγάλε.
Ωχχ...δε γλιτώνεις εύκολα δηλ
Δεν κάνουν όμως φασαρία στο κόψιμο?
Τουλάχιστον ίσως λειτουργήσει αποτρεπτικά. Εκεί που θα κάθεται να κόβει και να κάνει τόσο θόρυβο, ας πάει στο διπλανό -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Κάπου εδώ γύρω υπάρχουν τρία (3), μαζί με το παρών, παρόμοια θέματα για συναγερμούς.
Κοιτάτε λίγο πρίν δημιουργήσετε νέο θέμα, είναι κρίμα να γράφουμε τα ίδια συνεχώς.ας ελπισουμε να παρει γρηγορα την αποφαση του ο φιλος μας για το ποιο αυτοκινητο θα παρει και τι εξοπλισμο θα εχει γιατι με την συχνοτητα που ανοιγει τα νεα τοπικς.............
-
Μέχρι παρεξηγήσεως θα έλεγα.
-
δεν παιραζει μωρε αφου μας θεωρει ψαγμενους
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Υπάρχουν και τα στυλ Autolok2000 που καλύπτουν το τιμόνι, αλλά είναι πιο δύσκολα στο βάλε-βγάλε.
**autolock **ειναι η μαρκα και βγαζει και για τιμονι και για λεβιε χειροφρνο(αυτο εχω)
Αν εννοούμε την ίδια μάρκα δε γράφεται με 'ck'.
-
Εξαρτάται από τις συνθήκες.
Γενικά ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ καλύτερα να έχεις. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Υπάρχουν και τα στυλ Autolok2000 που καλύπτουν το τιμόνι, αλλά είναι πιο δύσκολα στο βάλε-βγάλε.
**autolock **ειναι η μαρκα και βγαζει και για τιμονι και για λεβιε χειροφρνο(αυτο εχω)
Αν εννοούμε την ίδια μάρκα δε γράφεται με 'ck'.
to ίδιο πραγμα ειναι απλα μαλλον εκανα λαθος στην ορθογραφια.. εγω εχω το μπαστουνακι που ειναι δεξια στις φωτογραφιες
-
Παιδιά εγώ έβαλα συναγερμό μόνο και μόνο σε περίπτωση που μου χτυπήσει το αμάξι κανείς ατζαμής και είμαι κοντά να τρέξω μήπως και τον προλάβω!
Το αμάξι μπορώ να το δώ αν βγώ στο μπαλκόνι οπότε αν χτυπήσει ο συναγερμός (κάποιος το έχει πειράξει, η τρακάρει θα τον προλάβω σίγουρα!)
-
Υπάρχει θέμα «καλύτερος συναγερμός» στο forum, ρίξε μια ματιά γιατί έχουν αναπτύξει αρκετά το θέμα με λύσεις και προτάσεις…
Από Συναγερμούς μέχρι μηνύματα GSM systems.
Αναγκαιότητα συναγερμού