Oct 31, 2002, 12:04 PM

Ο χρήστης takinen έγραψε:
ΥΓ. Παρακαλώ για λιγότερο απαξιωτισμό και περισσότεερο βλέμα προστά παρά πίσω.

Φίλε takinen, σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να σε προσβάλω ή να σε μειώσω και να αναφερθώ απαξιωτικά σε όσα προτείνεις. Αν το έκανα ήταν κατά λάθος και σου ζητώ συγνώμη.

Κατάλαβε όμως και εσύ πως, εκτός από εσένα, υπάρχουν και άλλοι που ξέρουν από υπολογιστές, θεωρία μετρήσεων ή στο κάτω-κάτω έχουν τελειώσει το ΕΜΠ ή έχουν και MSc, PhD κτλ. και πως και για αυτούς είναι απαξιωτικό να λες 'περισότερο βλέμα μπροστά παρά πίσω' (ή τα περί 'μπακαλικής' σε άλλο μήνυμά σου). Μπορεί αυτό που για σένα είναι 'βλέμα πίσω' για αυτούς να είναι ρεαλισμός και συνεκτίμηση παραγόντων που ούτε έχεις σκεφτεί ποτέ (όχι πως δεν μπορείς προφανώς, απλά ποτέ δεν έτυχε να βρεθείς στη θέση τους και να αποκτήσεις την εμπειρία τους).

Και για πληροφόρησή σου, το αρχείο που λες το έχω για όλους τους αγώνες ράλι στους οποίους ήμουν τεχνικός έφορος εδώ και 3-4 χρόνια, συμπεριλαμβανομένου των ράλι Ακρόπολις και ΕΛΠΑ. Μάθε λοιπόν πως από αγώνα σε αγώνα αλλά και στον ίδιο αγώνα υπάρχουν σημαντικές διαφορές στο ίδιο αυτοκίνητο που οφείλονται μεν στις συνθήκες ζύγισης (αν έχει 2η ρεζέρβα, αν έχει γεμάτο ρεζερβουάρ και άλλα δοχεία αναλώσιμων κτλ.) αλλά σε κάθε περίπτωση ακυρώνουν (ΙΜΗΟ) τη δυνατότητα εξαγωγής χρήσιμης 'ιστορίας'. Παράδειγμα: σε 2 διαδοχικά ζυγίσματα (με διαφορά 2-3 ωρών) του Burns στο φετινό Ακρόπολις, τη μία φορά έδειξε 1291 κιλά και την άλλη φορά 1253. Τι συμπέρασμα βγάζεις ?