-
Αααακριβώς!! [και η δικιά μου επίσης]!!!
-
Καλοριζικο Γιάννη!!!
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Καλορίζικο κατ'αρχήν!Κατά τ'άλλα, είναι όπως τα λέει και ο SuperBilly16V. Αν ανοίξεις το καπώ, αριστερά ανάμεσα στο δοχείο του αντιψυκτικού και του υγρού των καθαριστήρων, θα δεις ένα μαύρο πραγματάκι. Αυτό είναι το δοχείο ανακύκλωσης των καυσαερίων και αν ακουμπήσεις το δάχτυλό σου πάνω, θα νιώσεις αυτόν το θόρυβο πολύ εύκολα.
οπως τα λες ειναι , το εχω δει αυτο το πραγματακι , που ειναι , σε ενα οκταβια , και κανει τον θορηβο που ειπε ο gvala , δεν ειναι κατι το ανησιχιτικο
-
Μια και για το πρόβλημα πήρες απαντήσεις και βρήκες άκρη, το μόνο που μένει να σου πω είναι. Καλοτάξιδο.
-
AAA ξεχασα να σου πω , καλοριζικο, καλοταξιδο , αγρατζουνιστο κ.τ.λ
-
Καλορίζικο, καλοτάξιδο το νέο απόκτημα.
Να ευχηθώ καλούς και απροβλημάτιστους γύρους στα Μέγαρα και στις Σέρρες ή μήπως είναι νωρίς ακόμα?Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Να ευχηθώ καλούς και απροβλημάτιστους γύρους στα Μέγαρα και στις Σέρρες ή μήπως είναι νωρίς ακόμα?
Γιάννης
Είναι νωρίς ακόμα. Αλλά σε μια βδομάδα.....!
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές
-
Πόσο λέει σε σένα gvala το βιβλιαράκι σου να το «στρώσεις»...;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πόσο λέει σε σένα gvala το βιβλιαράκι σου να το «στρώσεις»...;Εφαρμοζει άλλο στρώσιμο
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Πόσο λέει σε σένα gvala το βιβλιαράκι σου να το «στρώσεις»...;
Εφαρμοζει άλλο στρώσιμο
Ωχ italian way...
-
Τωρα που το σκεφτομαι επρεπε να το κανω στο Γκετζ
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Τωρα που το σκεφτομαι επρεπε να το κανω στο Γκετζ...ισχύει αυτή η μέθοδος Χρήστο;
- και - αυτης;
-
Για δαβασε αυτό Σάββα να παρεις μια ιδεα τι γίνεται
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πόσο λέει σε σένα gvala το βιβλιαράκι σου να το «στρώσεις»...;Μέχρι τα 1000 χλμ. λέει να μην δίνω φουλ ισχύ, ούτε μέγιστο αριθμό στροφών .
Απο και και μέχρι τα 1500 σταδιακά να φτάσω να το σκίζω (σε ελέυθερη απόδοση ).Ήδη (~200 χλμ) του δίνω αρκετό γκάζι με 2α-3η από τις 2.500 στροφές ώς τις 4500-5000 στροφές, και εκεί το κρατάω καμμιά 10αρια δευτερόλεπτα (ήδη καλά τουρμπισμένο) και το αφήνω να φρενάρει σιγά-σιγά μόνο του.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Για δαβασε αυτό Σάββα να παρεις μια ιδεα τι γίνεταιΠάρα πολύ ενδιαφέρον, το ξέθαψα!
*thnx gv
-
Ιταλικό τρόπος στρωσίματος σε Γερμανικό μοτέρ!!!! Είσαι σίγουρος; Για ξανά σκέψου το. Ιταλικό τρόπος στρωσίματος σε Γερμανικό μοτέρ!!!! Είσαι σίγουρος; Για ξανά σκέψου το.
Καλοτάξιδο αγρατσούνιστο και αξιόπιστο σου εύχομαι. Καλές διαδρομές δεν σου εύχομαι γιατί θα έχεις σίγουρα με την επιλογή που έκανες.
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιάννη!
Για γράψε αναλυτικά για το στρώσιμο, επειδή κι εγώ μάλλον κάτι ανάλογο θα κάνω. Ο Βασίλης ετοιμάζει αναλυτική διαδικασία.
Το πας μέχρι 5000 σε 2α ,3η; Η 4η;
Πού κοκκινίζει; -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιάννη!Για γράψε αναλυτικά για το στρώσιμο, επειδή κι εγώ μάλλον κάτι ανάλογο θα κάνω. Ο Βασίλης ετοιμάζει αναλυτική διαδικασία.
Το πας μέχρι 5000 σε 2α ,3η; Η 4η;
Πού κοκκινίζει;Xωρίς να είμαι ο gv από τα λεγόμενά του:
Ήδη (~200 χλμ) του δίνω αρκετό γκάζι με 2α-3η από τις 2.500 στροφές ώς τις 4500-5000 στροφές, και εκεί το κρατάω καμμιά 10αρια δευτερόλεπτα (ήδη καλά τουρμπισμένο) και το αφήνω να φρενάρει σιγά-σιγά μόνο του.
-
Καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο Γιάννη!Για γράψε αναλυτικά για το στρώσιμο, επειδή κι εγώ μάλλον κάτι ανάλογο θα κάνω. Ο Βασίλης ετοιμάζει αναλυτική διαδικασία.
Το πας μέχρι 5000 σε 2α ,3η; Η 4η;
Πού κοκκινίζει;Στέλιο, πότε με το καλό;
Λοιπόν, κόκκινο έχει στις 6500. Με 4η στις 5000 έχει αρκετά χλμ και δεν βρέθηκα σε ανοικτό δρόμο για να το πάω.
Απο κει και πέρα, η βάση είναι η θεωρία του Βασίλη, προσαρμοσμένη ελαφρά λόγω τούρμπο.
Γενικά, προσπαθώ να το δουλεύω σε μεσαίες στροφές, κάνοντας καθε τόσο και λιγάκι κάποια ανοίγματα ώστε να βρεθεί με φορτίο και υψηλή πίεση. Πάντως δεν το ανοίγω ακόμα από πολύ χαμηλά (1800-2000 στροφές) με μεγάλη σχέση, παρ' όλο που και από κει γεμίζει μια χαρα.
Σιγά-σιγά (μεσα στην βδομάδα δηλαδή), θα αρχίσω να του δίνω περισσότερο και για μεγαλύτερη διάρκεια. Θα πηγαινοέρχομαι από Πεντέλη στη δουλειά
Η κατάληξη θα είναι το Σάββατο στα Μέγαρα, που υπολογίζω να μπώ τρείς τέσσερις φορές από 4 έως 5 γυρους, με μέτριο ρυθμό για πίστα στην αρχή και να τελειώσω με αρκετά γρήγορο στο τέλος (με φουλ γκάζι αλλά όχι κόφτες).
Ε, μετά θα θεωρήσω ότι τελείωσα!
Κανονική κυκλοφορία μέσα στην πόλη και ότι τυχερό!
Γενικά, αυτό που θέλω να αποφύγω όσο το δυνατόν περισσότερο, είναι να φάει καθημερινή κίνηση στη πόλη άστρωτο!
Θόρυβος στο ρελαντί σε Leon FR