-
Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.
Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.
Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.
Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.
Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;
Με ειλικρινή εκτιμηση,
ΔημήτρηςΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε
-
Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.
Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.
Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.
Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.
Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;
Με ειλικρινή εκτιμηση,
ΔημήτρηςΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε
-
Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.
Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.
Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.
Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.
Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;
Με ειλικρινή εκτιμηση,
ΔημήτρηςΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε
-
Μήπως συμβαίνει το πρωί με τα κρύα;
alternator: εναλλάκτης-δυναμό
cd changer σε άπταιστα ελληνικά είναι cd changer
Jumper cables απλώς καλώδια
εμένα εγκέφαλος μου μυρίζει
-
Είμαι σίγουρος οτι κάποιος εδώ ίσως και να έχει άποψη επι του θέματος.
-
Ομολογώ ότι διάγνωση σε κάτι τέτοιο από απόσταση δεν μπορώ να κάνω με σιγουριά. Ρεύμα δεν είναι αφού ξεκινάει κανονικά και σβήνει μετά από λίγη ώρα. Αν ήταν ηλεκτρικό πρόβλημα λόγο διαρροής δεν θα έπαιρνε καθόλου μπροστά.
Αν θέλεις σίγουρη απάντηση ρώτα τον Κούκο!!!!!
Βασίλη μην μιλήσεις να δούμε έμαθε καλά το μάθημα του; -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.
Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.
Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.
Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;
Με ειλικρινή εκτιμηση,
ΔημήτρηςΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε
[list:9era3v7a]Απο τις δυσκολες περιπτωσεις βλαβων!!Αυτο που θα πρεπει να κοιταχτει σε πρωτη φαση ειναι το ιμομπιλαιζερ.Δοκιμαστε αν κανει παλι το προβλημα χρησιμοποιωντας το 2ο κλειδι του αυτοκινητου.[/list:u:9era3v7a]
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Το πρόβλημα αυτό υφίσταται εδώ και ένα μήνα στο BMW 540 μοντέλο 2002 ενός φίλου.Αφότου ξεκινάει το αυτοκίνητο μετα απο 5-10 sec σβήνει. (Δηλαδή για 5-10 σεc λειτουργεί κανονικά) Χρειάζεται 2-4 φορές να επαναλάβει τη διαδικασία για να ξαναξεκινήσει. Αυτό του συμβαίνει συνολικά 1-2 φορές την εβδομάδα.
Χρειάστηκε επίσης να χρησιμοποιήσει jumper cables 2 φορες συνολικά για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Δοκίμασε να αποσυνδέσει το cd changer γιατι αρχικά φοβόταν μήπως είναι λανθασμένα συνδεμενο και αδειάζει την μπαταρία.
Αλλάχτηκε η μπαταρία με καινούργια που λειτουργεί στα 12.74 V. O μηχανικός έλεγξε επίσης και το alternator. Όταν το αυτοκίνητο ξεκινάει η μπαταρία είναι στα 14 V.
Γνωρίζει κανείς πιθανά σενάρια στα οποία οφείλεται το πρόβλημα;
Με ειλικρινή εκτιμηση,
ΔημήτρηςΥΓ. Επειδή κάποιους τεχνικους όρους ίσως να μην τους γνωρίζω στα Ελληνικά, άν τυχόν γράψετε και τον Αγγλικο αντίστοιχο θα βοηθούσε
Το ίδιο πρόβλημα παρουσίαζε μια BMW 1300 GS (μηχανή, άσχετο αλλά μπορεί κάτι να πει) ενός συναδέλφου, αν θυμάμια καλά ήταν εγκέφαλος αλλά αυτός μόλις της είχε πάρει!!!! Μήπως ο φίλος σου σύνδεσε τίποτα καινούριο ηλεκτρ-ικο/ονικο και από λάθος συνδεσμολογία ή από κανένα 'τσαφ' (ωραίος τεχνικός όρος αυτός, μου άρεσε ) σε τίποτα καλώδια εκείνη τη στιγμή του έκανε καμμιά ζημιά; Καλά ξεμπερδέματα...
-
Δεν ξέρω γι αυτό το αυτοκίνητο, μήπως έχει ρελέ διπλό με χρονικό για την αντλία βενζίνης, δηλαδή δουλεύει η αντλία για τα προκαθορισμένα 2-3 δευτ. μόλις γυρνάει το κλειδί, μετά επειδή έχει το σύστημα τροφοδοσίας πίεση παίρνει μπρος αλλά η αντλία βενζίνης δεν συνεχίζει να δουλεύει με το κινητήρα σε λειτουργία οπότε σβήνει.
-
Μετά δουλεύει καλά;
Κανα φίλτρο αέρα μήπως θέλει καθάρισμα; -
Παρών!!!
Αυτό που περιγράφεις είναι σαν να καίει όση βενζίνη έρχεται μέσα στο κύκλωμα και μετά να μένει στεγνό!!!!
Ισως να μην λειτουργεί η βαλβίδα εξαέρωσης του ντεπόζιτου βενζίνης και να μην έχει αέρα ώστε να στείλει βενζίνη!!
Μπορείς να δεις την λειτουργία της βαλβίδας (ON-OFF) από το διαγνωστικό!
Α.
Τελικά παίρνει μπροστά ή όχι!! -
Μίλησε η πείρα...
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Nai to αυτοκίνητο παίρνει κανονικά μπροστά κατα τα άλλα. Τα προβλήματα που ανέφερα στο ποστ μου εμφανίζονται μία δύο φορές την εβδομάδα. Οχι πιο συχνά.
Θα μεταφέρω όλες τις συμβουλές σας
Με εκτίμηση,
Δημητρης
ΒMW 540 - Πρόβλημα κατα την εκκίνηση