-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ PEUGEOT. ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ.
ΩΣΤΟΣΟ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 40000ΚΜ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΤΑ ΕΦΤΥΣΑΝ. ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 175/65/14? ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ YOKOHAMA, ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ?ΑΣΧΕΤΟ, ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ PEUGEOT ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΘΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ? ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΦΘΟΡΑ ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ.
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ PEUGEOT. ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ.
ΩΣΤΟΣΟ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 40000ΚΜ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΤΑ ΕΦΤΥΣΑΝ. ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 175/65/14? ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ YOKOHAMA, ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ?ΑΣΧΕΤΟ, ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ PEUGEOT ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΘΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ? ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΦΘΟΡΑ ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ.
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ PEUGEOT. ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ.
ΩΣΤΟΣΟ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 40000ΚΜ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΤΑ ΕΦΤΥΣΑΝ. ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 175/65/14? ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ YOKOHAMA, ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ?ΑΣΧΕΤΟ, ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ PEUGEOT ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΘΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ? ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΦΘΟΡΑ ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ.
-
Ο χρήστης papadopoulou maria έγραψε:
ΑΣΧΕΤΟ, ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ PEUGEOT ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΘΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ?
Μάλλον το δικό μου είδες, αλλά δεν φθάρθηκε... Το πήγα για επισκευή (τρακάρισμα στο πίσω αριστερό φτερό) και το παρέλαβα με σκίσιμο στο τιμόνι, οπότε μου το αλλάξανε και το περάσανε στην εγγύηση...
Όσο για τα λάστιχα, αν θέλεις κάτι άνετο για καθημερινή οδήγηση, εγώ έβαλα τα Uniroyal 550 rallye, τα οποία όμως έχουν μαλακά πλαΐνά και στη γρήγορη οδήγηση διπλώνουν. Άνετα, αθόρυβα, καλή ελκτική πρόσφυση, άψογα στο βρεγμένο, αλλά στη γρήγορη οδήγηση θέλεις κάτι άλλο. Τουλάχιστον είναι αρκετά προοδευτικά...
Για τα Yokohama Α539 (ποιο μοντέλο σου είπαν εσένα;;; ), τα παιδιά εδώ λένε ότι από αντοχή δεν είναι και ότι καλύτερο (25.000χλμ), αλλά κατά τα άλλα πολύ καλό. Επίσης, εγώ έχω ακούσει ότι γενικά δεν πολυ-ταιριάζουν στις συνθήκες που έχουμε εδώ... αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ο ίδιος...
Πριν τα Uniroyal είχα τα Continental Premium Contact (πάντα σε διάσταση 195/55/15) τα οποία ήταν πολύ καλά στο βρεγμένο, μέτρια στο στεγνό, είχαν αρκετά πιο σκληρά πλαϊνά (καλύτερα στη γρήγορη οδήγηση, αλλά χειρότερη άνεση) και έκαναν πολύ θόρυβο... Νομίζω ότι έχει βγει και η δεύτερη γενιά με βελτιωμένη συμπεριφορά στο στεγνό και λιγότερο θόρυβο
Τα Uniroyal τα θεωρώ βελτίωση και θα ανεβάσω τις πιέσεις να δω τη συμπεριφορά τους...
-
Continental Premium Contact 2
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ΑΣΧΕΤΟ, ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ PEUGEOT ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΘΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ?
Μάλλον το δικό μου είδες, αλλά δεν φθάρθηκε... Το πήγα για επισκευή (τρακάρισμα στο πίσω αριστερό φτερό) και το παρέλαβα με σκίσιμο στο τιμόνι, οπότε μου το αλλάξανε και το περάσανε στην εγγύηση...
Όσο για τα λάστιχα, αν θέλεις κάτι άνετο για καθημερινή οδήγηση, εγώ έβαλα τα Uniroyal 550 rallye, τα οποία όμως έχουν μαλακά πλαΐνά και στη γρήγορη οδήγηση διπλώνουν. Άνετα, αθόρυβα, καλή ελκτική πρόσφυση, άψογα στο βρεγμένο, αλλά στη γρήγορη οδήγηση θέλεις κάτι άλλο. Τουλάχιστον είναι αρκετά προοδευτικά...
Για τα Yokohama Α539 (ποιο μοντέλο σου είπαν εσένα;;; ), τα παιδιά εδώ λένε ότι από αντοχή δεν είναι και ότι καλύτερο (25.000χλμ), αλλά κατά τα άλλα πολύ καλό. Επίσης, εγώ έχω ακούσει ότι γενικά δεν πολυ-ταιριάζουν στις συνθήκες που έχουμε εδώ... αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ο ίδιος...
Πριν τα Uniroyal είχα τα Continental Premium Contact (πάντα σε διάσταση 195/55/15) τα οποία ήταν πολύ καλά στο βρεγμένο, μέτρια στο στεγνό, είχαν αρκετά πιο σκληρά πλαϊνά (καλύτερα στη γρήγορη οδήγηση, αλλά χειρότερη άνεση) και έκαναν πολύ θόρυβο... Νομίζω ότι έχει βγει και η δεύτερη γενιά με βελτιωμένη συμπεριφορά στο στεγνό και λιγότερο θόρυβο
Τα Uniroyal τα θεωρώ βελτίωση και θα ανεβάσω τις πιέσεις να δω τη συμπεριφορά τους...
τα uniroyal τα ειχα βάλει σε προηγούμενο αυτοκίνητο και αν και είχαν εξαιρετικό κράτημα στο βρεγμένο, μέσα σ' ενα χρόνο αντικατέστησα τα 3 από τα 4 γιατί μόλις έβρισκε λίγο στο πεζοδρόμιο ή σε καμιά λακούβα έκοβε λινα. σημειωτέον δεν είμαι ατσούμπαλη οδηγός και γενικά προσέχω τις ανωμαλίες του δρόμου. Θεωρώ πως ήταν τα πιο πεταμένα λεφτά που έχω δώσει.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ΑΣΧΕΤΟ, ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ PEUGEOT ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΘΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ?
Μάλλον το δικό μου είδες, αλλά δεν φθάρθηκε... Το πήγα για επισκευή (τρακάρισμα στο πίσω αριστερό φτερό) και το παρέλαβα με σκίσιμο στο τιμόνι, οπότε μου το αλλάξανε και το περάσανε στην εγγύηση...
Όσο για τα λάστιχα, αν θέλεις κάτι άνετο για καθημερινή οδήγηση, εγώ έβαλα τα Uniroyal 550 rallye, τα οποία όμως έχουν μαλακά πλαΐνά και στη γρήγορη οδήγηση διπλώνουν. Άνετα, αθόρυβα, καλή ελκτική πρόσφυση, άψογα στο βρεγμένο, αλλά στη γρήγορη οδήγηση θέλεις κάτι άλλο. Τουλάχιστον είναι αρκετά προοδευτικά...
Για τα Yokohama Α539 (ποιο μοντέλο σου είπαν εσένα;;; ), τα παιδιά εδώ λένε ότι από αντοχή δεν είναι και ότι καλύτερο (25.000χλμ), αλλά κατά τα άλλα πολύ καλό. Επίσης, εγώ έχω ακούσει ότι γενικά δεν πολυ-ταιριάζουν στις συνθήκες που έχουμε εδώ... αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ο ίδιος...
Πριν τα Uniroyal είχα τα Continental Premium Contact (πάντα σε διάσταση 195/55/15) τα οποία ήταν πολύ καλά στο βρεγμένο, μέτρια στο στεγνό, είχαν αρκετά πιο σκληρά πλαϊνά (καλύτερα στη γρήγορη οδήγηση, αλλά χειρότερη άνεση) και έκαναν πολύ θόρυβο... Νομίζω ότι έχει βγει και η δεύτερη γενιά με βελτιωμένη συμπεριφορά στο στεγνό και λιγότερο θόρυβο
Τα Uniroyal τα θεωρώ βελτίωση και θα ανεβάσω τις πιέσεις να δω τη συμπεριφορά τους...
τα uniroyal τα ειχα σε προηγούμενο αυτοκίνητο και μέσα σ' ένα χρόνο άλλαξα τα 3 από τα 4 γιατί μόλις έβρισκε σε πεζοδρόμιο ή σε λακούβα έσκιζε λινά. Ο πατέρας μου που φόρεσε στο δικό του την ίδια μάρκα είχε το ίδιο πρόβλημα. Προσωπικά θεωρώ πως ήταν τα πιο πεταμένα λεφτά που έχω δώσει.
-
O πατέρας μου με τα δικά του Uniroyal ήταν αρκετά ευχαριστημένος. Το μόνο 'κακό' ότι γενικά έχουν μαλακή γόμα και φθείρονται συντομότερα. Γιατί ψάχνεις αλλού αυτό που έχεις μπροστά σου; Michelin Energy. Κάτι ξέρουν και τα γαλλάκια...Μέσο λάστιχο σε μέση τιμή για μέσους (και όχι μέτριους) οδηγούς στο μέσο ελληνικό δρόμο. Εκτός αν οι απαιτήσεις σου είναι τόσο ιδιαίτερες.
-
Για το τιμόνι εγώ το έχω γράψει.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για το τιμόνι εγώ το έχω γράψει.Και? Ηταν φθορά από φυσιολογική χρήση ή από άλλη αιτία? Το αντικατέστησαν στην εγγύηση και κάτω από ποιές συνθηκες?
-
Ο χρήστης DELINHO έγραψε:
O πατέρας μου με τα δικά του Uniroyal ήταν αρκετά ευχαριστημένος. Το μόνο 'κακό' ότι γενικά έχουν μαλακή γόμα και φθείρονται συντομότερα. Γιατί ψάχνεις αλλού αυτό που έχεις μπροστά σου; Michelin Energy. Κάτι ξέρουν και τα γαλλάκια...Μέσο λάστιχο σε μέση τιμή για μέσους (και όχι μέτριους) οδηγούς στο μέσο ελληνικό δρόμο. Εκτός αν οι απαιτήσεις σου είναι τόσο ιδιαίτερες.Τα michelin τσιρίζουν πολύ κι έτσι και στρίβεις ή πατάς φρένο σε παίρνουν χαμπαρι ένα τετράγωνο παρακάτω. Δέν χρειάζεται καν να πατάς κόρνα στους πεζούς.
-
Τα uniroyal τα δοκίμασα κατα τύχη τα rainsport και δεν πρόκειται να βάλω άλλα λάστιχα.Φυσικά ισχύει αυτό με τα λινά και θέλουν προσοχή με τα πεζοδρόμια, αλλά έχουν και εγγύηση.
-
Πιστεύυω οτι από τα πιο κατάλληλα είναι michelin energy και continental continecocontact. Άνετα, οικονομικά, με μεγάλη διάρκεια ζωής.
-
Michelin Energy...
-
Προτεινω michelin pilot exalto 2 σε 185-60-14 ή goodyear hydragrip στην ιδια διασταση!
-
Ο χρήστης papadopoulou maria έγραψε:
Για το τιμόνι εγώ το έχω γράψει.
Και? Ηταν φθορά από φυσιολογική χρήση ή από άλλη αιτία? Το αντικατέστησαν στην εγγύηση και κάτω από ποιές συνθηκες?
Λοιπόν το τιμόνι είχε ξεφλουδίσει σε ένα σημείο. Ο φίλος μου μετά από προτροπή μου ζήτησε αλλαγή στα πλαίσια της εγγύησης και η αντιπροσωπεία δέχτηκε. Αυτό έγινε 6 μήνες πριν την λήξη της εγγύησης και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί το συνεργείο να ισχυριστεί οτι ήταν φυσιολογική φθορά. Άμα έτσι φθείρεται ένα τιμόνι σε 1 χρόνο καλά κρασιά.
Για λάστιχα ο ίδιος φίλος μου άλλαξε τα άθλια εργοστασιακά GT2 πριν 4 μήνες με τα Energy και είναι απόλυτα ευχαριστημένος. Εγώ σε Xsara έβαλα τα Uniroyal 550 αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς να εκφράσω άποψη σε θέμα φθοράς. Κατα τα άλλα πολύ καλό λαστιχάκι αν και μαγουλιάζει περισσότερο σε σχέση με τα Exalto I που είχα είναι όμως λογικό αφού είναι προσανατολισμένα στην άνεση και λιγότερο στην απόλυτη επίδοση. -
Ο χρήστης papadopoulou maria έγραψε:
O πατέρας μου με τα δικά του Uniroyal ήταν αρκετά ευχαριστημένος. Το μόνο 'κακό' ότι γενικά έχουν μαλακή γόμα και φθείρονται συντομότερα. Γιατί ψάχνεις αλλού αυτό που έχεις μπροστά σου; Michelin Energy. Κάτι ξέρουν και τα γαλλάκια...Μέσο λάστιχο σε μέση τιμή για μέσους (και όχι μέτριους) οδηγούς στο μέσο ελληνικό δρόμο. Εκτός αν οι απαιτήσεις σου είναι τόσο ιδιαίτερες.
Τα michelin τσιρίζουν πολύ κι έτσι και στρίβεις ή πατάς φρένο σε παίρνουν χαμπαρι ένα τετράγωνο παρακάτω. Δέν χρειάζεται καν να πατάς κόρνα στους πεζούς.
Πολύ καλό. Πάντως εγώ στο C3 (2 ετών, 33000χλμ) της γυναίκας μου που τα φοράει, δεν έχω αντιληφθεί κάτι τέτοιο.
-
Και εγω στο κορσα τα energy E3B εχω αλλά δεν το εχω παρατηρησει αυτο που λεει η Μαρια.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για το τιμόνι εγώ το έχω γράψει.
Και? Ηταν φθορά από φυσιολογική χρήση ή από άλλη αιτία? Το αντικατέστησαν στην εγγύηση και κάτω από ποιές συνθηκες?
Λοιπόν το τιμόνι είχε ξεφλουδίσει σε ένα σημείο. Ο φίλος μου μετά από προτροπή μου ζήτησε αλλαγή στα πλαίσια της εγγύησης και η αντιπροσωπεία δέχτηκε. Αυτό έγινε 6 μήνες πριν την λήξη της εγγύησης και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί το συνεργείο να ισχυριστεί οτι ήταν φυσιολογική φθορά. Άμα έτσι φθείρεται ένα τιμόνι σε 1 χρόνο καλά κρασιά.
Για λάστιχα ο ίδιος φίλος μου άλλαξε τα άθλια εργοστασιακά GT2 πριν 4 μήνες με τα Energy και είναι απόλυτα ευχαριστημένος. Εγώ σε Xsara έβαλα τα Uniroyal 550 αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς να εκφράσω άποψη σε θέμα φθοράς. Κατα τα άλλα πολύ καλό λαστιχάκι αν και μαγουλιάζει περισσότερο σε σχέση με τα Exalto I που είχα είναι όμως λογικό αφού είναι προσανατολισμένα στην άνεση και λιγότερο στην απόλυτη επίδοση.Το δικό μου κοντεύει τα δύο χρόνια είναι ακομα μέσα στην εγγύηση και το τιμόνι νομίζεις οτι ανήκει σε αυτοκίνητο δεκαετίας. Έχει φθαρεί σ' όλη την επιφάνεια. Θα το ψάξω με την αντιπροσωπεία.
Όσο για τα λάστιχα τα Exalto δεν τα βγάζει πλέον, ο λαστιχάς είπε ότι τα κατήργησαν λόγω θορύβου και προτείνει τα continental eco3 καινούργια παρτίδα ή τα Uniroyal 580. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Άσχετο, το peugeot σε ποιά αντιπροσωπεία το πας για service? -
Το αμάξι κάνει σερβις στην New Land την οποία θεωρώ απαράδεκτη από άποψη οργάνωσης και εικόνας συνεργείου. Αν γίνεται καλή δουλεία εκεί δεν μπορώ να έχω άποψη αφού το αυτοκίνητο του φίλου μου δεν έχει βγάλει καμιά δύσκολη βλάβη πάντως δείχνουν λίγο παπατζήδες. Άσε που έχουν μαζέψει και όλα τα ταξί της πόλης.
Τώρα για τα λάστιχα δεν ήξερα οτι υπάρχουν 580 μάλλον 680 εννοείς. Εγώ θα έβαζα τα Energy πάντως.
ΤΊ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ 206 1400?