-
Εδω και καποιο καιρο εχω φτασει να πιστευω ακραδαντα πως (-εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων-Νταλικα περναει στο αντιθετο ρευμα στην εθνικη κ πεφτει πανω στους απεναντι) αν καποιος δεν θελει να εχει ατυχημα ΜΠΟΡΕΙ να καταφερει να μην εχει ατυχημα!
Οι περισσοτεροι οδηγοι που βλεπω γυρω μου οδηγουν χωρις μυαλο, χαζευουν με τα κουμπια του ραδιοφωνου, μιλουν στο τηλεφωνο, πανε ΠΟΛΥ γρηγορα για τις συνθηκες του δρομου, δεν κρατουν αποστασεις (πανε μισο μετρο απο τον μπροστινο) κτλ. Νομιζω πως αν επικρατει η λογικη στην οδηγηση μπορει καποιος να μην εχει ποτε ατυχημα μικρο η μεγαλο!
Μπορει αυτο να ακουστει (διαβαστει) λιγο υπερβολικο αλλα πιστευω οσο και αν δεν το παραδεχονται πολλοι πως τισ περισσοτερες φορες ειναι οντως η παραπανισια ταχυτητα για καποιες δεδομενες συνθηκες που καθιστα τον οδηγο ανημπορο να αντιδρασει εγκαιρα με αποτελεσμα το ατυχημα, καθοτι ολα του 'ερχονται´ πιο γρηγορα. Ναι οι δρομοι ειναι σε κακα χαλια, ναι υπαρχουν κακοτεχνιες αλλα ολα αυτα δεν πρεπει να λαμβανονται υποψη κατα την οδηγηση?
Δεν γινεται να τρεχεις σε ενα βρεγμενο δρομο που ειναι και σαπουνι, και μετα να φτεει ο δρομος που επεσες στον μπροστινο σου.
Εχοντας αυτο στο μυαλο, δεν ξερω κατα ποσο μπορει να βοηθησει μια σχολη ασφαλους οδηγησης. Δεν λεω ειναι φοβερη εξασκηση σε ασφαλες περιβαλλον αλλα πιστευω πως εξ'αρχης δεν θα επρεπε να βαλεις τον εαυτο σου να κανει 'Φρεναρισμα πανικου απο τα 60 σε στροφη με βρεγμενο' απλως πηγαινοντας λιγο πιο σιγα οταν ειναι τετοιες οι συνθηκες.
Σορρυ για το μεγεθος του ποστ κ περιμενω τις αποψεις σας -
Εδω και καποιο καιρο εχω φτασει να πιστευω ακραδαντα πως (-εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων-Νταλικα περναει στο αντιθετο ρευμα στην εθνικη κ πεφτει πανω στους απεναντι) αν καποιος δεν θελει να εχει ατυχημα ΜΠΟΡΕΙ να καταφερει να μην εχει ατυχημα!
Οι περισσοτεροι οδηγοι που βλεπω γυρω μου οδηγουν χωρις μυαλο, χαζευουν με τα κουμπια του ραδιοφωνου, μιλουν στο τηλεφωνο, πανε ΠΟΛΥ γρηγορα για τις συνθηκες του δρομου, δεν κρατουν αποστασεις (πανε μισο μετρο απο τον μπροστινο) κτλ. Νομιζω πως αν επικρατει η λογικη στην οδηγηση μπορει καποιος να μην εχει ποτε ατυχημα μικρο η μεγαλο!
Μπορει αυτο να ακουστει (διαβαστει) λιγο υπερβολικο αλλα πιστευω οσο και αν δεν το παραδεχονται πολλοι πως τισ περισσοτερες φορες ειναι οντως η παραπανισια ταχυτητα για καποιες δεδομενες συνθηκες που καθιστα τον οδηγο ανημπορο να αντιδρασει εγκαιρα με αποτελεσμα το ατυχημα, καθοτι ολα του 'ερχονται´ πιο γρηγορα. Ναι οι δρομοι ειναι σε κακα χαλια, ναι υπαρχουν κακοτεχνιες αλλα ολα αυτα δεν πρεπει να λαμβανονται υποψη κατα την οδηγηση?
Δεν γινεται να τρεχεις σε ενα βρεγμενο δρομο που ειναι και σαπουνι, και μετα να φτεει ο δρομος που επεσες στον μπροστινο σου.
Εχοντας αυτο στο μυαλο, δεν ξερω κατα ποσο μπορει να βοηθησει μια σχολη ασφαλους οδηγησης. Δεν λεω ειναι φοβερη εξασκηση σε ασφαλες περιβαλλον αλλα πιστευω πως εξ'αρχης δεν θα επρεπε να βαλεις τον εαυτο σου να κανει 'Φρεναρισμα πανικου απο τα 60 σε στροφη με βρεγμενο' απλως πηγαινοντας λιγο πιο σιγα οταν ειναι τετοιες οι συνθηκες.
Σορρυ για το μεγεθος του ποστ κ περιμενω τις αποψεις σας -
Εδω και καποιο καιρο εχω φτασει να πιστευω ακραδαντα πως (-εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων-Νταλικα περναει στο αντιθετο ρευμα στην εθνικη κ πεφτει πανω στους απεναντι) αν καποιος δεν θελει να εχει ατυχημα ΜΠΟΡΕΙ να καταφερει να μην εχει ατυχημα!
Οι περισσοτεροι οδηγοι που βλεπω γυρω μου οδηγουν χωρις μυαλο, χαζευουν με τα κουμπια του ραδιοφωνου, μιλουν στο τηλεφωνο, πανε ΠΟΛΥ γρηγορα για τις συνθηκες του δρομου, δεν κρατουν αποστασεις (πανε μισο μετρο απο τον μπροστινο) κτλ. Νομιζω πως αν επικρατει η λογικη στην οδηγηση μπορει καποιος να μην εχει ποτε ατυχημα μικρο η μεγαλο!
Μπορει αυτο να ακουστει (διαβαστει) λιγο υπερβολικο αλλα πιστευω οσο και αν δεν το παραδεχονται πολλοι πως τισ περισσοτερες φορες ειναι οντως η παραπανισια ταχυτητα για καποιες δεδομενες συνθηκες που καθιστα τον οδηγο ανημπορο να αντιδρασει εγκαιρα με αποτελεσμα το ατυχημα, καθοτι ολα του 'ερχονται´ πιο γρηγορα. Ναι οι δρομοι ειναι σε κακα χαλια, ναι υπαρχουν κακοτεχνιες αλλα ολα αυτα δεν πρεπει να λαμβανονται υποψη κατα την οδηγηση?
Δεν γινεται να τρεχεις σε ενα βρεγμενο δρομο που ειναι και σαπουνι, και μετα να φτεει ο δρομος που επεσες στον μπροστινο σου.
Εχοντας αυτο στο μυαλο, δεν ξερω κατα ποσο μπορει να βοηθησει μια σχολη ασφαλους οδηγησης. Δεν λεω ειναι φοβερη εξασκηση σε ασφαλες περιβαλλον αλλα πιστευω πως εξ'αρχης δεν θα επρεπε να βαλεις τον εαυτο σου να κανει 'Φρεναρισμα πανικου απο τα 60 σε στροφη με βρεγμενο' απλως πηγαινοντας λιγο πιο σιγα οταν ειναι τετοιες οι συνθηκες.
Σορρυ για το μεγεθος του ποστ κ περιμενω τις αποψεις σας -
Έχεις μεγάλο δίκιο, αλλά δεν θα το γενίκευα.
Αν ο άλλος περάσει κόκκινο ή ΣΤΟΠ και έχις το νού σου μπορείς ΙΣΩΣ να κάνεις κάτι, ειδάλλως ΤΙΠΟΤΑ... Όμως με κάρφωσε παππούς με 70 από ΣΤΟΠ, πήγαινα με 30 και απλά τον είδα να με καρφώνει. Δεν προλάβαινα να κάνω κάτι...
Και νταλίκα διπλωμένη όλο το πλάτος του δρόμου από απέναντι είχε αποφύγει ένα παληκάρι στην Λάρισσα, ρίχνοντας εν μέσω βροχής το αμάξι δεξιά στο χωράφι. Ευτυχώς δεν ήταν χαράδρα, ούτε δέντρο! ΧΕΡΑΣ, αλλά και ΑΓΙΟ...
Αν στην σκάσουν από πίσω και το πάρεις χαμπάρι και έχεις χώρο και ασφάλεια, επιταχύνεις πάλι για περιορισμό της ζημιάς. Αλλά δεν θα δουλέψει πάντα...
Πάντως δεδομένο είναι πως αν έχεις το νου σου και οδηγείς αμυντικά και ΟΧΙ στο ίοριο μπορείς να γλιτώσεις ΠΟΛΛΑ!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν ο άλλος περάσει κόκκινο ή ΣΤΟΠ και έχις το νού σου μπορείς ΙΣΩΣ να κάνεις κάτι, ειδάλλως ΤΙΠΟΤΑ... Όμως με κάρφωσε παππούς με 70 από ΣΤΟΠ, πήγαινα με 30 και απλά τον είδα να με καρφώνει. Δεν προλάβαινα να κάνω κάτι...
Είναι ανάλογο με την περίπτωση που ανεφερα με την Νταλικα. Οταν καποιος ειναι τοσο κρετινος να παραβιασει ΣΤΟΠ η κοκκινο φαναρι τοτε την εχεις κατσει κατα πασα πιθανότητα και λιγα μπορεις να αποφυγεις.
Μιλαω κατα κύριο λογο για ατυχηματα στα οποία είμαστε εμείς υπαίτιοι γιατι οπως ειπες δεν οδηγούσαμε αμυντικά. Οπως ειπα κ πριν, αν δεν φερεις τον εαυτο σου σε θεση να αναγκαστει να φρεναρει σε βρεγμενο με λαδια ξυδια αναποδα και μπλοκαρισματα τοτε ισως να το σωσεις!!!
-
Ο χρήστης gmantz έγραψε:
Μπορει αυτο να ακουστει (διαβαστει) λιγο υπερβολικο αλλα πιστευω οσο και αν δεν το παραδεχονται πολλοι πως τισ περισσοτερες φορες ειναι οντως η παραπανισια ταχυτητα για καποιες δεδομενες συνθηκες που καθιστα τον οδηγο ανημπορο να αντιδρασει εγκαιρα με αποτελεσμα το ατυχημα, καθοτι ολα του 'ερχονται´ πιο γρηγορα. Ναι οι δρομοι ειναι σε κακα χαλια, ναι υπαρχουν κακοτεχνιες αλλα ολα αυτα δεν πρεπει να λαμβανονται υποψη κατα την οδηγηση?Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό!!! Όπως είχα ακούσει και από τον Σταθάκη, σε ένα ατύχημα υπάρχουν 3 παράγοντες: Ο άνθρωπος, ο δρόμος και το αυτοκίνητο. Μόνο ο ένας μπορεί να σκεφτεί, άρα ποιος φταίει;;; Ο καλός οδηγός ξέρει ποια είναι η υπερβολική (ή καλύτερα ακατάλληλη) ταχύτητα για κάθε δρόμο (και συχνά αυτή είναι άσχετη με τις πινακίδες... )
Σημείωση: Όταν μιλάμε (εδώ τουλάχιστον) για ταχύτητα και τα γελοία όρια, σαφώς και δεν αναφερόμαστε σε καταστάσεις σαν αυτές που περιγράφεις... Τα 160 στην Ε.Ο. Θεσ/νίκης Κατερίνης με καλό καιρό και καλό αυτοκίνητο είναι λίγα... Μου έχει τύχει όμως στον ίδιο δρόμο ομίχλη που και τα 70 ήταν οριακά... (και κάποιοι πήγαιναν με >120... )
-
Αν προσεχεις παρα πολυ μπορεις να μην προκαλεσεις ατυχημα και να αποφυγεις τις περισσοτερες βλακειες των αλλων.
Οταν ομως ο αλλος περναει κοκκινο σε κεντρικο δρομο, δεν μπορεις να κανεις τιποτα.
Ειναι απλα να μην σου κατσει.
Αποφυγη Ατυχηματων!