Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταγραφές: Σεζόν 2013 & 2014
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Μεταγραφές: Σεζόν 2013 & 2014
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 57 / 62
    Formula 1
    67
    1226
    14330
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g8777 last edited by

      Σε συζητήσεις Αλόνσο- McLaren

      Ψεμματα λεει ε ripper;

      Δεν θα μας το κανει ο Martin αυτο ε ripper;

      Δεν ειναι ο Stephen Elop της Φ1 ο Martin ε;

      Πες κατι ripper

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        ripper last edited by

        Από τον καταστροφέα της McLaren όλα να τα περιμένεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by

          Θα υπαρχει ορος στο συμβολαιο του Alonso να απαγορευεται η παρουσια του Dennis? και αν συναντηθουν τυχαια τι θα γινει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vengas last edited by

            Ο χρήστης g8777 έγραψε:
            Σε συζητήσεις Αλόνσο- McLaren

            Ψεμματα λεει ε ripper;

            Δεν θα μας το κανει ο Martin αυτο ε ripper;

            Δεν ειναι ο Stephen Elop της Φ1 ο Martin ε;

            Πες κατι ripper

            μάγκεσς, αν ήταν στην ΜακΛάρεν το 10 & το 12 θα το σηκώνατε...
            Honda is talking now

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο Λιούης, αν και αντιπαθέστατος, δεν είναι κατώτερος του Αλόνσο. Οπότε απο πουθενά δεν τεκμαίρεται πως θα έπαιρνε τίτλο ο Ισπανός στην McLaren το 10 και το 12. Ειδικά με το μονοθέσιο που τότε είχε η ομάδα!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vengas last edited by

                to 2010 είχε τρακάρει με Μάσσες(ειδικά Μόντσα) Γουέμπερ και δεν ξέρω γω με ποιον άλλο
                το 2012 με τον Μαντολάτο και στη διαχείριση αγώνα δεν τον λες ισάξιο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sparticle last edited by

                  Ειδικα το '12 η McLaren εκανε ο,τι περνουσε απ'τα χερια της για να χασει τον τιτλο. Για το '10 ομως το πιστευω κι εγω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Ο χρήστης vengas έγραψε:
                    στη διαχείριση αγώνα δεν τον λες ισάξιο

                    Το 2007 παντως (ρουκι ακομα) ηταν μια χαρα ισαξιος του Ισπανου. Δεν νομιζω να εχει χειροτερεψει απο τοτε (ενω ο Ναντο ηταν ηδη στην ακμη του ή εστω πολυ κοντα).

                    Ο Αλονσο ειναι κορυφη, οχι τοσο στη διαχειριση αγωνα (ειναι και εκει), αλλα κυρίως στη διαχειριση (στρατηγικη) συνολικα του πρωταθληματος. Ο Λιουις ειναι δυνατος σε αλλα σημεια.

                    Και κατι ακομα, που το εχω γραψει κι αλλη φορα: Αν δεν ηταν το DRS, θα εξυμνουσαμε τωρα ως κορυφαιο ολων τον Χαμιλτον. Εχασε ομως το συγκριτικο του πλεονεκτημα (προσπερασεις) λογω κανονισμων.
                    Αντιπαθεστατος, αλλα να τα λεμε και αυτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      ampalos last edited by

                      Ο χρήστης g8777 έγραψε:
                      Σε συζητήσεις Αλόνσο- McLaren

                      Έχουν μπει οι τζίφρες για το '15. Εξάλλου ο Μάγκνουσεν ήταν το 'δώρο' της Μάκκα στον Αλφόνσο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geo-f1 last edited by

                        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                        στη διαχείριση αγώνα δεν τον λες ισάξιο

                        Το 2007 παντως (ρουκι ακομα) ηταν μια χαρα ισαξιος του Ισπανου. Δεν νομιζω να εχει χειροτερεψει απο τοτε (ενω ο Ναντο ηταν ηδη στην ακμη του ή εστω πολυ κοντα).

                        Ο Αλονσο ειναι κορυφη, οχι τοσο στη διαχειριση αγωνα (ειναι και εκει), αλλα κυρίως στη διαχειριση (στρατηγικη) συνολικα του πρωταθληματος. Ο Λιουις ειναι δυνατος σε αλλα σημεια.

                        Και κατι ακομα, που το εχω γραψει κι αλλη φορα: Αν δεν ηταν το DRS, θα εξυμνουσαμε τωρα ως κορυφαιο ολων τον Χαμιλτον. Εχασε ομως το συγκριτικο του πλεονεκτημα (προσπερασεις) λογω κανονισμων.
                        Αντιπαθεστατος, αλλα να τα λεμε και αυτα.

                        O Alo το 2007 εκανε την χειροτερη του χρονια. Ηταν πολυ επιθετικος με τα μισελεν και επρεπε να αλλαξει αρδην στυλ.

                        • οτι επαθε σοκ με τον ρουκι
                        • τον πολεμο μεσα απο την ομαδα
                          και παλι τερματισε στα ιδια με τον Λουη που εκανε την καλυτερη του χρονια..(!)

                        Ηταν ομως πιστευω χρονια σχολειο για τον Ισπανο το 2007.
                        Τωρα αν ξαναπαει στην Μακλαρεν σιγουρα εχουν αλλαξει πολλα απο τοτε..Και ο Ισπανος εχει ανεβει σε εκτιμηση ολων μετα τις 4 χρονιες του για την Φερραρι.. Ακομα και οι μεγαλυτεροι haters αλλα μακλαρεν φανς θελουν τον Ισπανο στην ομαδα τους. Γιατι με μπατον δεν πας και πολυ μακρια..

                        Τεσπα ο Χουλκ υεργραψε στην Φορς

                        Nico Hulkenberg rejoins Force India for F1 2014 campaign

                        http://www.autosport.com/news/report.php/id/111717

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mikeerfol last edited by

                          Για άλλη μια φορά σωστός ο Jordan

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ripper last edited by

                            Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                            ... Ακομα και οι μεγαλυτεροι haters αλλα μακλαρεν φανς θελουν τον Ισπανο στην ομαδα τους.

                            Ούτε ζωγραφιστός ο Αρτέμης στο Woking.
                            Μακριά από την McLaren και να μη ξανασταυρώσει pontium.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vengas last edited by

                              Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                              στη διαχείριση αγώνα δεν τον λες ισάξιο

                              Το 2007 παντως (ρουκι ακομα) ηταν μια χαρα ισαξιος του Ισπανου. Δεν νομιζω να εχει χειροτερεψει απο τοτε (ενω ο Ναντο ηταν ηδη στην ακμη του ή εστω πολυ κοντα).

                              άλλοι κανονισμοί το 2007 και άλλοι(κυρίως άλλα λάστιχα) το 2010/2011 και μετά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                Αυτο αλλαζει τη συνολικη εικονα της χρονιας σε τι ακριβως ειπαμε;

                                Θα συμφωνούσα μαζί σου αλλά υπάρχει αυτή η αποζημίωση των δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για το σπάσιμο του 5ετους που με κάνει επιφυλακτικό. Ουσιαστικά από εκεί 'βγήκε' ο Massa. Επίσης ο Bottas δεν μπορώ να πω ότι με είχε πείσει στις μικρές κατηγορίες για να βγει τόσο καλύτερος του Πάστορα. Ήταν πολύ καλός στα καρτ και Θεός στη Formula Renault του 2008 (κέρδισε Ricciardo, Vergne, Mehri, Caldarelli) αλλά μετά το management του τον πήγε τελείως από τα ρηχά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jarnot last edited by

                                  Λιγάκι άσχετο, αλλά δεν μπορώ να πω με τίποτα στην ψυχολογία δύο ομάδων που ανταλλάζουν δυο οδηγούς / παίκτες τους (ο ένας παίρνει τη θέση του άλλου στην άλλη ομάδα και το αντίστροφο). Δεν έρχεται κάποιο σημείο, εκεί λίγο προτού υπογράψουν, που να σκέφτονται 'βρε σεις, πόσο καλά κάνουμε που παίρνουμε αυτό που πέταξε ο άλλος; Και γιατί αυτός ο άλλος τρίβει τα χέρια του που πήρε τον δικό μας ξεγραμμένο;' Κι αν αυτό το σκέφτεται η μία μόνο ομάδα, τότε τα πράγματα είναι λίγο-πολύ straight-forward. Αποκλείεται και οι δύο να σκέφτονται το ίδιο; Τι στο καλό, ποτέ δεν κατάλαβα τέτοιου είδους αλλαγές (με αφορμή την διαφαινόμενη τράμπα Χουλκ-Γκούτι).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • U
                                    unicornf1 last edited by

                                    Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                    ... Ακομα και οι μεγαλυτεροι haters αλλα μακλαρεν φανς θελουν τον Ισπανο στην ομαδα τους.

                                    Ούτε ζωγραφιστός ο Αρτέμης στο Woking.
                                    Μακριά από την McLaren και να μη ξανασταυρώσει pontium.

                                    Οι γνώμες διίστανται

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      geo-f1 last edited by

                                      ripper να αλλαξεις αβαταρ τοτε

                                      Σοβαρα τωρα δεν μπορω να μπω στην ψυχολογια οπαδου ομαδας και οχι οδηγου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ken11
                                        ken11 last edited by

                                        Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                                        Τωρα αν ξαναπαει στην Μακλαρεν σιγουρα εχουν αλλαξει πολλα απο τοτε..Και ο Ισπανος εχει ανεβει σε εκτιμηση ολων μετα τις 4 χρονιες του για την Φερραρι.. Ακομα και οι μεγαλυτεροι haters αλλα μακλαρεν φανς θελουν τον Ισπανο στην ομαδα τους. Γιατι με μπατον δεν πας και πολυ μακρια..

                                        Οδηγικα θα ηθελα να δω μια δευτερη ευκαιρια μεταξυ τους,ειδικα τωρα που το 2015 δημιουργειται ενας αλλος αερας δυναμικης κ προσδοκιων με την Ηοnda,τωρα στο επικοινωνιακο κομματι εκει δεν ξερω ποσο μπορει να αντιστρεψει ο αλονσο μια εικονα που επι 5 συναπτα ετη ριχνει μονο καταρες και μπινελικια στο woking,ναι εχουν αλλαξει πραγματα,δεν υπαρχει Dennis,δεν υπαρχει Lewis,δεν υπαρχει κινητηρας Mercedes ωστε να θεωρηθει οτι εισαι πελατης μια ομαδας που ειναι αμεσος ανταγωνιστης με οτι σημαινει αυτο,το χρημα ειναι εξασφαλισμενο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kantoniou last edited by

                                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                          Αυτο αλλαζει τη συνολικη εικονα της χρονιας σε τι ακριβως ειπαμε;

                                          Θα συμφωνούσα μαζί σου αλλά υπάρχει αυτή η αποζημίωση των δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για το σπάσιμο του 5ετους που με κάνει επιφυλακτικό. Ουσιαστικά από εκεί 'βγήκε' ο Massa. Επίσης ο Bottas δεν μπορώ να πω ότι με είχε πείσει στις μικρές κατηγορίες για να βγει τόσο καλύτερος του Πάστορα. Ήταν πολύ καλός στα καρτ και Θεός στη Formula Renault του 2008 (κέρδισε Ricciardo, Vergne, Mehri, Caldarelli) αλλά μετά το management του τον πήγε τελείως από τα ρηχά.

                                          Σεβομαι πολυ την αποψη σου για τις μικρες κατηγοριες. Αν ομως ο Μποτας ειναι απλα καλος, γινεται ακομη πιο μέτριος ο Μαλντοναντο. Εγω απλα εγραψα οτι ο Παστορας μου φαινεται μια μετριοτητα με φραγκα. Θα δουμε την επομενη διετια πως θα σταθει διπλα στον Γκροζαν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                                            Λιγάκι άσχετο, αλλά δεν μπορώ να πω με τίποτα στην ψυχολογία δύο ομάδων που ανταλλάζουν δυο οδηγούς / παίκτες τους (ο ένας παίρνει τη θέση του άλλου στην άλλη ομάδα και το αντίστροφο). Δεν έρχεται κάποιο σημείο, εκεί λίγο προτού υπογράψουν, που να σκέφτονται 'βρε σεις, πόσο καλά κάνουμε που παίρνουμε αυτό που πέταξε ο άλλος; Και γιατί αυτός ο άλλος τρίβει τα χέρια του που πήρε τον δικό μας ξεγραμμένο;' Κι αν αυτό το σκέφτεται η μία μόνο ομάδα, τότε τα πράγματα είναι λίγο-πολύ straight-forward. Αποκλείεται και οι δύο να σκέφτονται το ίδιο; Τι στο καλό, ποτέ δεν κατάλαβα τέτοιου είδους αλλαγές (με αφορμή την διαφαινόμενη τράμπα Χουλκ-Γκούτι).

                                            Αυτό είναι κάτι που γίνεται εις τους αιώνας των αιώνων αμήν.

                                            Μια πολύ χαρακτηριστική περίπτωση που μπορώ να θυμηθώ είναι αυτή του Frentzen που έφυγε τέλος του '98 από τη Williams ως ψιλοαποτυχημένος και την επόμενη χρονιά παραλίγο να πάρει τίτλο με τον Jordan.

                                            ΥΓ: Άσχετο αλλά έστω και φιλολογικά θα είχε ενδιαφέρον να σκεφτούμε πόσα πράγματα θα μπορούσαν να έχουν τελείως διαφορετική τροπή.
                                            Πχ Αν δεν είχε το ατύχημα ο Nanini και πήγαινε στη Ferrari
                                            Αν ο Alesi πήγαινε στη Williams
                                            Αν έμενε η Honda το 2009 στο άθλημα
                                            κλπ κλπ

                                            Και πριν προλάβετε να πείτε το κλασσικό τσιτάτο με τη γιαγιά σας και τα καρούλια να αναφέρω μια γαμάτη ατάκα του Clive James.
                                            **'IF is F1 spelled backwards...' **

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 57 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr