-
Θα μού επιτρέψετε μία τελευταία διευκρίνηση, καθώς ο Ελ Εμ μού απευθύνθηκε ευγενικά και οφείλω απάντηση...
Αγαπητέ Ελ Εμ
Η Ελληνική γλώσσα έχει την ευελιξία και την ιδιορρυθμία στον προφορικό λόγο να αλλάζει νοηματικά κατά τον τρόπο εκφοράς της (π.χ Θα πάω δουλειά - Θα πάω δουλειά (κοροιδευτικά) - Θα πάω δουλειά? )
Για τούτο, ο γραπτός λόγος όταν δεν χρησιμοποιείται στο πνεύμα μιας συζήτησης, χωρίς κατάλληλα σημεία στίξεως ή κατά τα τελευταία χρόνια στα fora με τα ανάλογα εικονίδια, καθίσταται συχνά παρεξηγήσιμος..Πάμε τώρα στα ζήτημά μας,
-Γνωστόν τοις πάσι ότι δεν θεωρείς ανάλογης αξίας των στατιστικών τους το πλήρωμα Loeb - Elena
-Το Ελληνικό Πρωτάθλημα είναι Ψαροκώσταινα (και κάτω...) σε σχέση με το Παγκόσμιο
-Δηλώνεις , σε μια συζήτηση που δεν ήταν χιουμοριστική, ότι 'τον Οβελίξ δεν θα τον θυμάται κανείς', και όταν τα παιδιά έκπληκτα σού σημειώνουν ότι είναι αδιανόητο αυτό που λες, καταθέτεις μίνι βιογραφικό και ζητάς ανάλογα προσόντα από τους συνομιλητές σου (κανονικά δεν θα έπρεπε να εκπλαγώ, καθώς είμαι κάτι μήνες παλαιότερός σου σε αυτό το φόρουμ, ώστε να θυμάμαι πολύ συχνά αυτή την πρακτική από διαφόρους στους Ελ. Αγώνες)
-Κατόπιν ανασκευάζεις λέγοντας ότι αστειευόσουν (το δέχομαι απολύτως....) , λέγοντας ότι είμαστε αμοιβάδες που δεν το καταλάβαμε...Και ερωτώ:
Λαμβάνοντας κατά κυριολεξία το πρώτο σου γραφόμενο (προ ανασκευάσεως), το οποίο μού φάνηκε απίστευτα μίζερο, γιατί θα έπρεπε να θυμάμαι και να υπολήπτομαι τον Τετράκις Πρωταθλητή Ψαροκώσταινας, όταν ο ίδιος με διαβεβαιώνει ότι σε λίγο δεν θα θυμάμαι τον 9άκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή?Τέλος πάντων, πιστεύω ότι με τις εκατέρωθεν εξηγήσεις, όπως και αν εδώθησαν, λύθηκε το ζήτημα
Φιλικά tsilis (είναι το επίθετό μου, προς λύσιν αμφιβολιών περί της ανωνυμίας)
Υ.Γ nafpaktos κατάλαβες τώρα την αναλογία? (Μην πεις όχι, γιατί θα σε εντάξω στην ομάδα μας των amoebas traegicus!! )
-
Τελικά επιβεβαιώνεται: O Neuville στη Hyundai και μάλιστα για 3 χρόνια!
Hirvonen πάει πίσω για Ford (έτσι και αλλιώς αμφιβάλλω αν θα τον κρατούσαν στη Citroen) και από εκεί και πέρα βλέπουμε...
-
Το ερώτημα είναι ποιοι θα είναι στην Σιτροέν ?
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Το ερώτημα είναι ποιοι θα είναι στην Σιτροέν ?Εαν η δυναμική του Kubica στο τελευταίο γύρο είναι ιδανική σε συνδυασμό με τη φετινή χρονιά του αλλά και ο Πολωνός δεν είναι και απόλυτος στο θέμα να ξαναοδηγήσει μονοθέσια ίσως να ήταν μια από τις επιλογές της επόμενης χρονιάς.
-
Στη Citroen ίσως να περιμένουν να δουν τις επιδόσεις του Kubica και να κρίνουν. Από την άλλη σύμφωνα με τον Matton οι επιλογές τους είναι Sordo (έχει ελπίδες να μείνει) Οstberg (αυτός για 2ος καλός είναι αλλά απέχει από την κορυφή) Hirvonen (πάει πίσω στη Ford), Kubica (περιμένουν να δουν τι θα κάνει). Λέτε να βάλουν στο παιχνίδι τον πίτσι Chardonnet (πρωταθλητής στο WRC 3 ) και κάποιον από τους παραπάνω;
Παραμένει ακόμη μία θέση κενή στη Hyundai και ερωτώ: Hanninen ή Atkinson?
Στη Ford (Δεν μου βγαίνει το M-Sport) Hirvonen και Novikov? -
Για να δουμε
https://twitter.com/voiceofrally/status/406687178908237824Από wrc.com
Citroen Racing will reveal its driver line-up for the 2014 World Rally Championship on Monday 16 December.
The drivers will be presented at Citroën Racing’s technical center in Versailles, Paris.
Last month team boss Yves Matton [pictured] said that he was talking to five drivers about seats at the factory team in 2014.
This year’s drivers Mikko Hirvonen and Dani Sordo were on the shortlist, as well as Mads Ostberg, Kris Meeke and Robert Kubica. Since then Francois Duval has been linked to a possible return to the squad he drove for in 2005.
In October Matton said he wanted his 2014 line-up to feature at least one ‘new talent’ who hadn’t won a rally or had been away from the WRC for a long time.
-
- Η γερμανική ομάδα θα έχει τους Sebastien Ogier, Jari Matti Latvala και Andreas Mikkelsen στις τάξεις της, διατηρώντας την πιο ισχυρή σύνθεση στο θεσμό.
Η μοναδική ομάδα που έχει γνωστοποιήσει μέρος των προθέσεων της είναι η Hyundai Motorsport, η οποία και απέκτησε το πιο “καυτό” όνομα στην αγορά, τον Thierry Neuville. Παράλληλα, όπως γνωστοποίησε η κορεάτικη ομάδα την προηγούμενη εβδομάδα ο Juho Hanninen θα οδηγήσει το δεύτερο εργοστασιακό i20 WRC, αλλά σε επιλεκτικούς αγώνες, αρχής γενομένης από το Ράλλυ Σουηδίας. Η Hyundai θα προτιμήσει να έχει ένα σταθερό οδηγό στο πρώτο αυτοκίνητο και στο δεύτερο θα εναλλάσσονται διάφοροι... “σπεσιαλίστες” ανάλογα με τον αγώνα. Έτσι, το Σαββατοκύριακο κυκλοφόρησε έντονη η φημολογία ότι στο Μόντε Κάρλο και στους ασφάλτινους αγώνες του θεσμού, στο i20 WRC θα βρεθεί ο μετρ του είδους Dani Sordo. Ο Ισπανός είχε βρεθεί σύμφωνα με γαλλικά μέσα ενημέρωσης σε δοκιμές της Hyundai, και όπως αναφέρουν στα μέσα Δεκεμβρίου θα επισημοποιηθεί η παρουσία του στην κορεάτικη ομάδα. Σε αυτή την περίπτωση, εκτός μένουν οι Bryan Bouffier και Chris Atkinson, οι οποίοι και είχαν ρόλο δοκιμαστή τους τελευταίους μήνες στην ομάδα.
Και αν ο Dani Sordo καταλήξει στη Hyundai, τι γίνεται με τη Citroen; Ο επικεφαλής της γαλλικής ομάδας Yves Matton, δήλωσε ότι η σύνθεση των Γάλλων θα γίνει γνωστή στις 16 Δεκεμβρίου. Ο ίδιος είχε δηλώσει ότι στη λίστα του έχει πέντε, και ίσως περισσότερους οδηγούς, για να οδηγήσουν τα DS3 τη νέα χρονιά. Ο μοναδικός σίγουρος είναι ο... χορηγός της ομάδας από το Abdu Dhabi, o Κhalid Al Qassimi. Από εκεί και πέρα, όλα είναι ανοικτά. Ο Mikko Hirvonen, όσο δεν ανακοινώνεται από την M-Sport (αφού οι φήμες έχουν σίγουρη την επιστροφή του) παραμένει μία επιλογή. Τα ονόματα που ακούγονται πιο έντονα, πλέον, είναι αυτά των Mads Ostberg, Kris Meeke, Robert Kubica και Francois Duval! Ο νεαρός Βέλγος είναι πολύ πιθανό να βρεθεί σε μία σειρά δοκιμών της Citroen, να οδηγήσει το DS3 και εν συνεχεία να παρθεί απόφαση αναφορικά μεταξύ τη συνεργασία των δύο πλευρών. Πάντως, κάποιοι θεωρούν ότι ο Ostberg θα είναι σίγουρα ο ένας από τους οδηγούς, αν και ο Νορβηγός πραγματοποίησε δοκιμές εν όψει Μόντε Κάρλο με τη Ford!
Ακόμα πιο περίπλοκα είναι τα πράγματα στην M-Sport, αφού ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί η συμμετοχή της ομάδας τη νέα χρονιά στο θεσμό! Μπορεί η συμφωνία με το Κατάρ (το οποίο και αποτελεί τον μεγάλο χορηγό της ομάδας) να μοιάζει δεδομένη, αλλά ακόμα δεν είναι επιβεβαιωμένη. Κάτι που ανέφερε και ο Νasser Al Attiyah στο Ράλλυ του Ντουμπάι που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο που πέρασε. Ο οδηγός από το Κατάρ, ανέφερε ότι η κυβέρνηση της χώρας του και η M-Sport είναι πού κοντά σε συμφωνία για συνέχεια του προγράμματος στο WRC, και πως ο Malcolm Wilson βρισκόταν στο Ντουμπάι τις τελευταίες μέρες για να διευθετηθούν οι όποιες λεπτομέρειες. Μάλιστα, ο Al Attiyah ανέφερε ότι σε περίπτωση που η συνεργασία με το Κατάρ συνεχιστεί, ο ίδιος θα λάβει μέρος σε πέντε αγώνες και στους υπόλοιπους θα αγωνιστεί με το αυτοκίνητο της ομάδας, ο νεαρός ταλαντούχος Elfyn Evans! Οι τελευταίες φήμες, πάντως, θέλουν την M-Sport εκτός από τον Hirvonen, να έχει συμφωνήσει και με τον Robert Kubica! Mάλιστα, πηγές από την Πορτογαλία αναφέρουν ότι η M-Sport ζήτησε ειδική άδεια από την FIA για να ομολογκάρει επιλογέα κιβωτίου στο τιμόνι (πεταλούδα όπως στα παλιότερα WRCars) εν όψει 2014. Σημειώστε, ότι αυτόν ακριβώς τον επιλογέα χρησιμοποιούσε ο Kubica στο Citroen DS3 RRC φέτος...
Πάντως, όλα θα ξεκαθαρίσουν άμεσα τις επόμενες ημέρες, αφού σύντομα κλείνουν οι εγγραφές στη FIA για τις ομάδες που θα ακολουθήσουν το Πρωτάθλημα τη νέα χρονιά, ενώ η τελευταία ημερομηνία για τις συμμετοχές στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, είναι στις 13 Δεκεμβρίου. Λίγο υπομονή, λοιπό, αφού οι αλλαγές θα είναι πολλές στις τάξεις των ομάδων εν όψει 2014!_Π.Τ.*
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=15784
- Η γερμανική ομάδα θα έχει τους Sebastien Ogier, Jari Matti Latvala και Andreas Mikkelsen στις τάξεις της, διατηρώντας την πιο ισχυρή σύνθεση στο θεσμό.
-
WRC 2014: Ομάδες και οδηγοί