Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΛΑΒΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΩΝ ΣΕ SCONDA OCTAVIA 1,9 TDI
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒΛΑΒΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΩΝ ΣΕ SCONDA OCTAVIA 1,9 TDI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    71
    1145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Αποκλείεται!!!Ο tzo λέει ότι δεν παθαίνουν τίποτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        A6 quattro tiptronic 2.5 V6 tdi 200.000 km και οι 4 εκκεντροφόροι θέλουν αλλαγή.
        Ο κινητήρας είναι σε πολύ καλή κατάσταση - δεν καίει καθόλου λάδι ούτε βγάζει καπνούς και βρώμα από πετρέλαιο.

        Λάδια: τα (πανάκριβα) Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 με αλλαγές ανά 30.000 χλμ.
        Meets or exceeds industry specifications
        SAE 5W-40;
        ACEA C3;
        API SM/CF,
        VW 502 00/ 505 00/ 505 01,
        BMW Longlife-04,
        MB-Approval 229.31/ 229.51,
        Renault RN0700/0710,
        Meets Ford WSS -M2C917-A,
        Meets Fiat 9.55535-S2.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexeft last edited by

          Συντακιοδοτήθηκε κανένας καλός σχεδιαστής εκκεντροφόρων στη vw και τώρα έχουν πρόβλημα γενικό;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos204 last edited by

            Είναι επιδημία ,όλα δείχνουν πως οφείλεται σε αστοχία υλικού ,η κακός σχεδιασμός στους αυλους λίπανσης,
            Απορία :Πίεση λαδιού έχεις μετρήσει ποτέ;
            Αυτό που μου κάνει εντύπωση εναι τον ίδιο κινητήρα τον φορά και στο touran το οποίο έχω τύχει με 530.000χλμ χωρίς προβλήματα στους εκκεντροφόρους.Να αποτελεί αποκλειστικότητα των skoda;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zozos last edited by

              Όχι δεν έχω μετρήσει , βιαζόταν ο μηχανικός να πάρει τα ντουλα , παντως γεννήθηκε μια ωραία ιδέα , να βάλω μετρητη πίεσης λαδιού , τι ωραία να έβρισκα ενα μηχανικο της προκοπης !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greek last edited by

                Μπα είναι γενικό το πρόβλημα απλά όπου κάτσει. Στη παλιά εταιρεία αλλάξανε σε εταιρικά Audi τους εκκεντροφόρους με κάτι λιγότερο απο 4κ χλμ και 6 μήνες στο δρόμο. Ίσως προληπτικά μην γίνει κάνα χοντρό μπαμ αλλα ήδη κατανάλωναν 1,5 λίτρα λάδι....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Ο χρήστης ΖΟΖΟΣ έγραψε:
                  Όχι δεν έχω μετρήσει , βιαζόταν ο μηχανικός να πάρει τα ντουλα , παντως γεννήθηκε μια ωραία ιδέα , να βάλω μετρητη πίεσης λαδιού , τι ωραία να έβρισκα ενα μηχανικο της προκοπης !

                  Με ένα OBD reader ίσως να μπορείς να δεις πίεση λαδιού. Πιθανότατα να υπάρχει σχετικός αισθητήρας στο μοτέρ σου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zozos last edited by

                    !.....θα ανοίξω το ψευτοκαπακο να δω , ο μηχανικός , ψελισε κατι για κατι ταπες , που διευκολύνουν ??? Να ανέβει η πίεση του λαδιου ? Ουτε ξέρω , βαρεθηκα , αι σιχτιρ,,.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      geko last edited by

                      έχουμε αναφερθεί ξανά ότι είναι 1ον) αστοχία υλικού του εκκεντροφόρου, και 2ον) ακατάλληλο λιπαντικό! Μην ασχολείσαι με κάτι άλλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zozos last edited by

                        Παντος το ειχα γυρίσει σε 5w40 full 505.01 , οτι έλεγε το βιβλιο σρβις, τερμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Ο χρήστης ΖΟΖΟΣ έγραψε:

                                              Απο την αλλη ομως ΞΕΡΩ  τον διπλανο μου συναδελφο που τον συναντω  στη Σκοντα και εξω , βαζει απο 20w50 , 15w40, 10w40  και πολλη λιγοι  5w30 , και σχεδον οι μισοι απο βαρελι  μεσα απο διαφορα εξουσιοδοτημενα , ΚΑΙ εξω , δηλ κατα κυριο λογο οχι το σωστο λαδι  , ε , οι περισοτεροι δεν εχουν προβλημα  , ΓΙΑΤΙ ? .....και , πως γινετε ΑΛΛΟΥ να χαλαει και αλλου οχι . Τι μας σωζει ? 
                          

                          Οπότε κάνεις κι εσύ το ίδιο.
                          15W40 από βαρέλι το χειμώνα , 20W50 από βαρέλι το καλοκαίρι .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zozos last edited by

                            Μεχρι την επομενη επισκευη και τροπο αντιμετώπισης , γεια χαρα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 4 / 4
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr