-
Μετά απο έρευνα αγοράς για αγορά μικρομεσαίου diesel κατέληξα στις 2 τελικές επιλογές:
Hyundai i30 1.4 (90Ηp) - έκδοση comfort - Τιμή με το κλειδί στο χέρι : 15940
Citroen C4 1.6 (90Hp) - έκδοση attraction - Τιμή με το κλειδί στο χέρι : 16630Και τα 2 είναι με λευκό χρώμα και αφορούν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.
Το θέμα είναι οτι test drive κατάφερα να κάνω μόνο το i30. Αν και δεν το οδήγησα για πολύ ώρα μπορώ να πώ οτι με άφησε ικανοποιημένο
Το βασικότερο κριτήριο για μένα είναι το αμάξι να έχει ικανοποιητικές ρεπρίζ έτσι ώστε σε μια διαδρομή επαρχιακού δικτύου με στροφές, ανηφόρες κλπ, να μπορώ να προσπεράσω σχετικά γρήγορα και με ασφάλεια (όχι πάνω σε στροφή εννοείται )
Απο πλευράς εξοπλισμού, χώρων είναι ικανοποητικά και τα δύο. Εμφανισιακά όμως μ' αρέσει το i30 πιο πολυ.
Περιμένω την γνώμη σας και θα με ενδιέφερε αν κάποιος έχει στην κατοχή του κάποιο απο τα παραπάνω μοντέλα οπότε έχει κάτι ουσιαστικό να μου πει απο 1ο χερι. -
Μετά απο έρευνα αγοράς για αγορά μικρομεσαίου diesel κατέληξα στις 2 τελικές επιλογές:
Hyundai i30 1.4 (90Ηp) - έκδοση comfort - Τιμή με το κλειδί στο χέρι : 15940
Citroen C4 1.6 (90Hp) - έκδοση attraction - Τιμή με το κλειδί στο χέρι : 16630Και τα 2 είναι με λευκό χρώμα και αφορούν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.
Το θέμα είναι οτι test drive κατάφερα να κάνω μόνο το i30. Αν και δεν το οδήγησα για πολύ ώρα μπορώ να πώ οτι με άφησε ικανοποιημένο
Το βασικότερο κριτήριο για μένα είναι το αμάξι να έχει ικανοποιητικές ρεπρίζ έτσι ώστε σε μια διαδρομή επαρχιακού δικτύου με στροφές, ανηφόρες κλπ, να μπορώ να προσπεράσω σχετικά γρήγορα και με ασφάλεια (όχι πάνω σε στροφή εννοείται )
Απο πλευράς εξοπλισμού, χώρων είναι ικανοποητικά και τα δύο. Εμφανισιακά όμως μ' αρέσει το i30 πιο πολυ.
Περιμένω την γνώμη σας και θα με ενδιέφερε αν κάποιος έχει στην κατοχή του κάποιο απο τα παραπάνω μοντέλα οπότε έχει κάτι ουσιαστικό να μου πει απο 1ο χερι. -
Μετά απο έρευνα αγοράς για αγορά μικρομεσαίου diesel κατέληξα στις 2 τελικές επιλογές:
Hyundai i30 1.4 (90Ηp) - έκδοση comfort - Τιμή με το κλειδί στο χέρι : 15940
Citroen C4 1.6 (90Hp) - έκδοση attraction - Τιμή με το κλειδί στο χέρι : 16630Και τα 2 είναι με λευκό χρώμα και αφορούν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.
Το θέμα είναι οτι test drive κατάφερα να κάνω μόνο το i30. Αν και δεν το οδήγησα για πολύ ώρα μπορώ να πώ οτι με άφησε ικανοποιημένο
Το βασικότερο κριτήριο για μένα είναι το αμάξι να έχει ικανοποιητικές ρεπρίζ έτσι ώστε σε μια διαδρομή επαρχιακού δικτύου με στροφές, ανηφόρες κλπ, να μπορώ να προσπεράσω σχετικά γρήγορα και με ασφάλεια (όχι πάνω σε στροφή εννοείται )
Απο πλευράς εξοπλισμού, χώρων είναι ικανοποητικά και τα δύο. Εμφανισιακά όμως μ' αρέσει το i30 πιο πολυ.
Περιμένω την γνώμη σας και θα με ενδιέφερε αν κάποιος έχει στην κατοχή του κάποιο απο τα παραπάνω μοντέλα οπότε έχει κάτι ουσιαστικό να μου πει απο 1ο χερι. -
Οδήγησε και το Citroen και κάνε ταμείο.....
-
καβάλα τα και τα δύο και αποφάσισε.
εγώ στο σιτροέν θα έδινα προβάδισμα επειδή απέναντι είναι το χιουντάι.είναι ψυχολογικό.μπορεί να χω και λάθος -
Παντως εγω εχθές στην Μαλακασα 12 η ωρα το πρωι και με τις καιρικες συνθηκες που επικρατουσαν, με χαλασμενα αυτοκινητα μεσα στην μεση της εθνικης και αναποδογυρισμενα αυτοκινητα πολλων χιλιαδων ευρω.....εκτιμησα το C4 1.6 e-hdi που οδηγω γιατι δεν ιδρωσαμε ουτε δευτερολεπτο 1 ζευγαρι και 2 παιδια μεσα.
Α σε βοηθαει παντως το παρκατω link κανει σύγκριση του C4 και του παρομοιου με το i30, C'eed. Hands down κερδιζει το C4.
Απο την άλλη ομολογω οτι η συνολικη εικόνα του ι30 ειναι εξίσου εντυπωσιακή. Καλή απόφαση.Οσοι πάτε για 90αρια ,προσπαθείστε να ανεβείτε λίγο παραπανω στις εκδόσεις των 115 ιππων.http://www.largus.fr/actualite-automobi ... 21367.html
-
το c4 σε αυτή την έκδοση εχει καλύτερο εξοπλισμό από το i30 (clima, cruise control, ασυρματο κεντρικό κλειδωμα). οπότε αξιζει τα 700 ευρώ παραπάνω.
από την άλλη, με 17χιλιάρικα υπάρχει κ το λεον με καλύτερο κινητήρα -
μονο οριακα στα χαρτια καλυτερο κινητηρα εχει το Λεων, δεν διαβαζω τα καλυτερα για τον 105 tdi, αλλα νομιζω οτι σιγουρα θα ειναι καλυτερος απο τον 90αρι της Σιτροεν η της Χιουνται. Απο εκει και περα , τα Hyundai, Seat ειναι νομιζω πιο τεχνολογικα εμφανισιακα, αλλα νομιζω πλεον οτι με την εξαιρεση τον χωρο για τα πισω ποδια το Σιτροεν ειναι πιο χρηστικο και η αναρτηση πιο προσαρμοσμενη στα Ελληνικα χαρακτηριστικα. Επισης νομιζω οτι ο γαλλικος ημιακαμπτος τελικα ειναι ισοδυναμος των καλυτερων πολλαπλων συνδεσμων Κορεατικο. Διαβαζω επισης στα comments του Γαλλικου link που εβαλα παραπανω οτι υπάρχει ενα θεματάκι με τα ελαστικα των Κορεατικων, που μεταφραζεται σε πολυ κακη αποσταση φρεναρισματος.......δεν ξερω απο εκει και περα.
Επίσης επειδη έχω το C4 και επειδη οπως εχω πει ειναι χαζο να προτεινεις το αμαξι που εχεις, θα σου πω τα αρνητικα του!-Μετριος πισω χωρος για τα ποδια- με δυο μικρα παιδια βεβαια εγω ειμαι ΟΚ-
-Ο ημιακαμπτος έχει αποτομη αντιδραση σε εγκάρσιες λακούβες ΟΤΑΝ το αμαξι ειναι ξεφόρτωτο (Απλα μαθαινεις και τις αποφευγεις)
-Το αμάξι εχει υπερβολικά μαλακά ελατήρια με αποτέλεσμα τις μεγαλες βουτιες αμα ερχεσαι απο κατι πιο σπορ , αυτο θελει εξοικειωση. Απο εκει και περα αυτο δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ σχεση με τον τροπο που υο αμαξι στρίβει , που ειναι απιστευτος....δηλαδη Σιτροεν!
-Το ESP δεν βγαινει σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ωρα......αυτο σε καποιους δεν αρεσει, για εμενα δεν κανει διαφορα.- Τα πλαστικά σε κάποια σημεία είναι 'μετριας' ποιότητας.Αυτό συμβαίνει χαμηλά στα πόδια, η δική μου εξήγηση είναι οτι απλά το κάνουν για να είναι ανθεκτικά μιάς και τα ιδια πλαστικάέχει στο ιδιο σημείο και το Ε90 2008 BMW μου.Θα μπορούσαννα έχουν βάλει λιγο τσόχα εκεί που έχει μικροαντικείμενα. Νομιζω οτι το ι30 τελικά είναι καλύτερα φινιρισμένο τελικα, απο συρναμογή θα ελεγα ειναι στα ιδια πολυ καλα επίπεδα.
- Η οθόνη και τα γραφικα του C4 είναι επιπέδου 2005.....
Σε όλα τα άλλα εγω το βρήκα καλύτερο του ανταγωνισμού και εννοώ και απο ακριβότερα αυτοκίνητα (στην Ελλαδα μονο, μιας και τα Σιτροέν είναι ΠΟΛΥ ακριβα στην κατηγορία τους στην υπόλοιπη Ευρώπη και αυτο είναι ενα απο τα σοβαρα προβλήματα της Σιτροέν)
Στο Hyundai δεν μου αρεσε....
-η διασταση και οι μετρήσεις-αν ισχύουν- των ελαστικων τους.
-η ελλειψη εμπειριας των Κορεατών στο diesel, κατι που φαίνεται και απο τα ποιοτικα χαρακτηρηστικα του 1.6 CRDi
-που φτιάχνουν πολλαπλους απλα για να λενε οτι εχουν πολλαπλους (δεν μεταφραζεται αυτο το προτερημα στον δρομο σε ποιοτικοτερο στριψιμο, οπως π.χ. σε ενα VW )
-το πορτμπαγκαζ
-το σχέδιο πισω που δεν ξερω αν η Τουοτα εστειλε τα σχεδια στην Χιουνται η το αντιθετο (το Αουρις βεβαια ειναι πιο ομορφο, βεβαια σαν ιδιοκτητης C4 να λεω οτι δεν μου αρεσει το Hyundai απο πίσω είναι λιγο αστείο!)
-Δεν εχω οδηγησει Κορεατικο αλλα είμαι σιγουρος οτι θα πρέπει να έχει λιγο πιο 'φασον' ανεση απο ενα Γαλλικο , επίσης θα πρέπει να είναι και η ποιοτητα κύλισης ελαφρα χειρότερη.
-νομίζω οτι οι πολλαπλοι δεν ειναι σοφη επιλογη για τις λακουβες της Ελλαδας.
-Νομίζω οτι η ροπή είναι πολύ χαμηλή και οτι ο 1.6 της psa με σταθερης γεωμετρίας τουρμπο είναι πιο γρηγορος αλλα και πιο 'εξελιξιμος' -δες 'τσιπαρησε με!'Κανενα απο τα δυο για εμενα!
Πηγαινε για C4 1.6 115 e-hdi attraction MCP
Θα δώσεις 1300 ευρώ ακόμη , περίπου 18 χιλιάδες και θα έχεις :
-χωρις τελη
-με Michelin energy saver +
-με αυτοματο χειροφρενο και hill holder- το κιβωτιο μην ακους κανεναν ειναι ολα τα λεφτα. Σαν μανιουαλ ειναι καλυτερο του μανιουαλ, σαν αυτοματο ειναι μια χαρα για ξεκουραση!
-το μοτερ έχει ροπή .....πολλα κανταρια!
-η κονσολα του ημιαυτοματου ειναι απολαυστικη και χρηστικη
-λειπουν μονο οι ζαντες!
Μακροχρονια για το C4 βαλε 100 ευρω τον χρονο τελη , 400 ευρώ καποια στιγμη βελτιωση κινητηρα, υπολόγισε περίπου 0.5 λιτρα καλυτερη επίδοση για το e-hdi => 750 ευρω στα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα. Πιστεψε με η τιμη που δίνουν το e-hdi στην Ελλαδα ειναι δωρο.
Νομιζω η διαφορά αξίζει. Απο εκει και περα βέβαια ξερε οτι σε αυτα τα λεφτα έχεις πολλες και καλές επιλογές. Η απόφαση θα πρέπει να είναι ένας συνδυασμός του τι σου αρέσει και τιμης. Καταλαβαινω οτι αφού πάς για την attraction η τιμή δεν ειναι η πρώτη σου προτεραιότητα μιας και προσπερνας trend , trend+ .Αν απλα σε απασχολει η τιμη τοτε πάρε το φθηνότερο.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
-νομίζω οτι οι πολλαπλοι δεν ειναι σοφη επιλογη για τις λακουβες της Ελλαδας.
Γιατί?
-
Εχω ακουσει, προσοχη γιατι αυτο δεν ειναι αξιοπιστο, οτι θέλουν συνεχώς ρύθμιση και οτι η πολυπλοκοτητα τους ῾πληγωνεται῾ευκολα απο τις κακοτεχνιες.
-
Πιστεύω ότι το δίλημα θα έπρεπε να αφορά την έκδοση C4 Trend Plus και i30 Comfort ή
την έκδοση C4 Attraction και i30 Instyle, οι οποίες είναι στα ίδια λεφτά μεταξύ τους.Κάνω κι εγώ την έρευνά μου , μαζί με 2 άλλα μοντέλα, ανάλογα με τα χρήματα που θα διαθέσω τελικά.
Ξεκινώντας από το Chevrolet Aveo 4d, συνεχίζοντας στα C4 και i30 που αναφέρθηκα, προσθέτοντας το Fabia Reflex και έπειτα ανεβαίνοντας στην τιμή κοιτάω το Skoda Rapid. Κάπου ανάμεσα μπαίνει και το Skoda Rapid Spaceback, το οποίο δεν είδα ακόμη από κοντά.
Καταλαβαίνετε μπέρδεμα και σκάλωμα.
Aveo --> 1.3 (90ps)
C4 --> 1.6 (92 ps)
i30 --> 1.4 (90ps)
Reflex -->1.6 (105ps)
Rapid --> 1.6 (105ps)Θα μου πείτε αποφάσισε τα λεφτά πρώτα, ωστόσο εφόσον όρισα κάποιο άνω και κάτω όριο, μπορώ να επικεντρωθώ σε διαφορετικά αυτοκίνητα.
Εξαιρώντας τα Rapid για αρχή λόγω κόστους.
-
Rapid, και Aveo τι τα θελεις ?
Είναι άλλη κατηγορία και θα σου φανει......εγω μετράω τα αυτοκίνητα με το πλατος και οχι με το μήκος! Απο εκει και περα τα δυο μεσαια που δίαλεξες ειναι εξαιρετικα , προχώρα με ενα απο τα 2 -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Εχω ακουσει, προσοχη γιατι αυτο δεν ειναι αξιοπιστο, οτι θέλουν συνεχώς ρύθμιση και οτι η πολυπλοκοτητα τους ῾πληγωνεται῾ευκολα απο τις κακοτεχνιες.Δεν υπάρχουν τέτοια θέματα.
-
μαλλον ετισ πρεπει να ειναι.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Rapid, και Aveo τι τα θελεις ?
Είναι άλλη κατηγορία και θα σου φανει......εγω μετράω τα αυτοκίνητα με το πλατος και οχι με το μήκος! Απο εκει και περα τα δυο μεσαια που δίαλεξες ειναι εξαιρετικα , προχώρα με ενα απο τα 2Το aveo ως μία επιλογή diesel ελαφρώς πιο οικονομική.
-
Το c4 με τα 90 ps γιατί δεν το προτιμάτε γενικότερα;
Είναι άσχημο value for money σε σχέση με τον e-hdi (αυτό τελοσπάντων με τα 112);Δεν θέλω να ξεπεράσω τα 16500 και αναρωτιέμαι μήπως πάω σε άλλο αυτοκίνητο κι όχι στο 90ari C4 αφού δεν πιάνω το 112αρι.
-
Μια χαρά είναι το 90αρι και αν πας στο φόρουμ της Σιτροέν θα δεις οτι πολλά παιδιά έχουν το 90αρι και είναι κατ ευχαριστημένοι. Απο εκεί και πέρα εγώ εκφράζω την δική μου πεποίθηση. Σήμερα ήμουν σε μια αντιπροσωπεία Σιτροέν ,εκεί που εγω πήρα το δικο μου, για να δω το νεο Picasso . Εκεί ο ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας μου είπε οτι χτυπά ξύλο ενάμιση χρονο τώρα , δεν έχει ερθει αμάξι με πρόβλημα πίσω. Τα αμάξια είναι αλεξισφαιρα. Φαντάζομαι όμως το ίδιο ισχυει και για το πολύ αξιόπιστο Hyundai.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Αγορά καινούργιου μικρομεσαίου diesel