-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Έχω υγραέριο πλέον 3 χρόνια+, κοντεύω τα 75.000 χλμ εντελώς απροβλημάτιστα, έχω ξεχρεώσει την εγκατάσταση κι έχω βγάλει κέρδος (εφόσον κάνω περίπου 25.000 χλμ το χρόνο) με την τιμή του υγραερίου εδώ που φουλάρω (Ιωάννινα) να είναι κατά το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς στα μισά της τιμής της βενζίνης (τη θερινή σεζόν γύρω στα 0,70 - τώρα το χειμώνα ανέβηκε πάνω από 0,80, αυτή τη στιγμή έχει 0,86) και το ερώτημα - επειδή το συζητάω με φίλους, με μηχανικούς κι άλλους - είναι το εξής:
Εάν αγοράσει κανείς αυτοκίνητο σήμερα...ή τέλος πάντων στο κοντινό μέλλον...αξίζει να βάλει ξανά υγραέριο ή να πάει στη λύση του πετρελαίου;
Από πρόχειρους υπολογισμούς που έχω κάνει, αν κάποιος εξετάσει μόνο τα χρήματα για το καύσιμο, το υγραέριο παραμένει πιο οικονομικό και μάλιστα το ποσό της διαφοράς με το πετρέλαιο είναι σημαντικό...Για αμάξι με την κατανάλωση του δικού μου (Corolla 2006,1400cc) υπολόγισα τη διαφορά στα 10 ευρώ στα 500 χλμ (εγώ κάνω με 30 ευρώ υγραέριο - το καλοκαίρι πέφτει και στα 25 ευρώ - 500 περίπου χλμ). Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι αν τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα του πετρελαίου (service, συντήρηση κτλ.) ανατρέπουν ή και ξεπερνούν το όφελος του υγραερίου.
Συνεπώς, θα άξιζε να αγοράσω ένα αμάξι βενζινοκίνητο και να του μεταφέρω το κιτ υγραερίου που έχω ήδη στο corolla ή να κοιτάξω για πετρελαιοκίνητο ;ο νομος απαγορευει την τοποθετηση μεταχειρισμενου κιτ υγραεριου, δεν θα μπορεσεις να το δηλωσεις και να περασεις ΚΤΕΟ, θα εισαι παρανομος.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Έχω υγραέριο πλέον 3 χρόνια+, κοντεύω τα 75.000 χλμ εντελώς απροβλημάτιστα, έχω ξεχρεώσει την εγκατάσταση κι έχω βγάλει κέρδος (εφόσον κάνω περίπου 25.000 χλμ το χρόνο) με την τιμή του υγραερίου εδώ που φουλάρω (Ιωάννινα) να είναι κατά το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς στα μισά της τιμής της βενζίνης (τη θερινή σεζόν γύρω στα 0,70 - τώρα το χειμώνα ανέβηκε πάνω από 0,80, αυτή τη στιγμή έχει 0,86) και το ερώτημα - επειδή το συζητάω με φίλους, με μηχανικούς κι άλλους - είναι το εξής:
Εάν αγοράσει κανείς αυτοκίνητο σήμερα...ή τέλος πάντων στο κοντινό μέλλον...αξίζει να βάλει ξανά υγραέριο ή να πάει στη λύση του πετρελαίου;
Από πρόχειρους υπολογισμούς που έχω κάνει, αν κάποιος εξετάσει μόνο τα χρήματα για το καύσιμο, το υγραέριο παραμένει πιο οικονομικό και μάλιστα το ποσό της διαφοράς με το πετρέλαιο είναι σημαντικό...Για αμάξι με την κατανάλωση του δικού μου (Corolla 2006,1400cc) υπολόγισα τη διαφορά στα 10 ευρώ στα 500 χλμ (εγώ κάνω με 30 ευρώ υγραέριο - το καλοκαίρι πέφτει και στα 25 ευρώ - 500 περίπου χλμ). Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι αν τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα του πετρελαίου (service, συντήρηση κτλ.) ανατρέπουν ή και ξεπερνούν το όφελος του υγραερίου.
Συνεπώς, θα άξιζε να αγοράσω ένα αμάξι βενζινοκίνητο και να του μεταφέρω το κιτ υγραερίου που έχω ήδη στο corolla ή να κοιτάξω για πετρελαιοκίνητο ;ο νομος απαγορευει την τοποθετηση μεταχειρισμενου κιτ υγραεριου, δεν θα μπορεσεις να το δηλωσεις και να περασεις ΚΤΕΟ, θα εισαι παρανομος.
Μήπως έχεις το νόμο που το λέει αυτό;
-
ΦΕΚ Β΄411/29-3-2000 αυτο βρηκα.
-
Εδώ είναι το ΦΕΚ www.yme.gr/getfile.php?id=5459
Δε λέει πουθενά ότι απαγορεύεται η μετεγκατάσταση.
Απλώς πρέπει να δηλωθεί το παλιό πάλι ως μόνο βενζινοκίνητο και το νέο ως υγραεριοκίνητο.Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει και κανένας άλλος νόμος.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Εδώ είναι το ΦΕΚ http://www.yme.gr/getfile.php?id=5459Δε λέει πουθενά ότι απαγορεύεται η μετεγκατάσταση.
Απλώς πρέπει να δηλωθεί το παλιό πάλι ως μόνο βενζινοκίνητο και το νέο ως υγραεριοκίνητο.Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει και κανένας άλλος νόμος.
δες στο ανωτερω φεκ το Παραστημα 1 ( δηλωση μηχανικου εγκαταστασης ) παραγραφος (ε)
ε) Όλα τα χρησιμοποιηθέντα εξαρτήματα και υλικά είναι καινουργή και αμεταχείριστα και κατάλληλα
για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο( η υπογραμιση δικη μου )
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Εδώ είναι το ΦΕΚ http://www.yme.gr/getfile.php?id=5459
Δε λέει πουθενά ότι απαγορεύεται η μετεγκατάσταση.
Απλώς πρέπει να δηλωθεί το παλιό πάλι ως μόνο βενζινοκίνητο και το νέο ως υγραεριοκίνητο.Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει και κανένας άλλος νόμος.
δες στο ανωτερω φεκ το Παραστημα 1 ( δηλωση μηχανικου εγκαταστασης ) παραγραφος (ε)
ε) Όλα τα χρησιμοποιηθέντα εξαρτήματα και υλικά είναι καινουργή και αμεταχείριστα και κατάλληλα
για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο( η υπογραμιση δικη μου )
Ναι, το λέει, αλλά αυτό είναι μόνο υπόδειγμα. Ο ίδιος ο νόμος δε λέει τίποτα σχετικό.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τωρα με το αεριο στα 0.90€ και τη βενζινη στο 1,65€, η συναρτηση αλλαζει
παρόλο που έχουν ανοιξει πολλά πρατήρια εχει ακριβύνει αρκετά το αεριο ενώ η βενζίνη παει προς τα κάτω. φαντάσου που στην δική μου περιοχή το αεριο εχει 0,94 κ η βενζίνη κάτω από 1,58
Άκουγα τον πρόεδρο βενζινοπωλών Ξάνθης που έλεγε σε ένα τοπικό κανάλι πως η κίνηση στα πρατήρια που πουλάνε υγραέριο έχει πέσει πολύ γιατί όσοι είχαν βάλει υγραέριο στα δίλιτρα οι περισσότεροι έχουν παραδώσει πινακίδες ενώ στα χαμηλότερα κυβικά έχουν μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου. Αυτό που πουλάει είναι το πετρέλαιο αλλά και εδώ υπάρχει ο κίνδυνος να εξισωθεί η τιμή του με τη βενζίνης όπως ζητάει η τρόικα
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Εδώ είναι το ΦΕΚ http://www.yme.gr/getfile.php?id=5459
Δε λέει πουθενά ότι απαγορεύεται η μετεγκατάσταση.
Απλώς πρέπει να δηλωθεί το παλιό πάλι ως μόνο βενζινοκίνητο και το νέο ως υγραεριοκίνητο.Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει και κανένας άλλος νόμος.
δες στο ανωτερω φεκ το Παραστημα 1 ( δηλωση μηχανικου εγκαταστασης ) παραγραφος (ε)
ε) Όλα τα χρησιμοποιηθέντα εξαρτήματα και υλικά είναι καινουργή και αμεταχείριστα και κατάλληλα
για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο( η υπογραμιση δικη μου )
Ναι, το λέει, αλλά αυτό είναι μόνο υπόδειγμα. Ο ίδιος ο νόμος δε λέει τίποτα σχετικό.
πρωτον, ειναι ενα υποδειγμα που ο εγκαταστατης πρεπει να υπογραψει, αρα....
δευτερον ως παραρτημα ενος νομου ΕΙΝΑΙ νομος και αυτο... -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
τωρα με το αεριο στα 0.90€ και τη βενζινη στο 1,65€, η συναρτηση αλλαζει
παρόλο που έχουν ανοιξει πολλά πρατήρια εχει ακριβύνει αρκετά το αεριο ενώ η βενζίνη παει προς τα κάτω. φαντάσου που στην δική μου περιοχή το αεριο εχει 0,94 κ η βενζίνη κάτω από 1,58
Άκουγα τον πρόεδρο βενζινοπωλών Ξάνθης που έλεγε σε ένα τοπικό κανάλι πως η κίνηση στα πρατήρια που πουλάνε υγραέριο έχει πέσει πολύ γιατί όσοι είχαν βάλει υγραέριο στα δίλιτρα οι περισσότεροι έχουν παραδώσει πινακίδες ενώ στα χαμηλότερα κυβικά έχουν μειώσει τη χρήση του αυτοκινήτου. Αυτό που πουλάει είναι το πετρέλαιο αλλά και εδώ υπάρχει ο κίνδυνος να εξισωθεί η τιμή του με τη βενζίνης όπως ζητάει η τρόικα
ετσι τον συμφαιρει ετσι λεει...
απο οτι ακουγεται μαλλον αν παει και στησει καραουλι στα συνορα θα αλλαξει γνωμη... -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Εδώ είναι το ΦΕΚ http://www.yme.gr/getfile.php?id=5459Δε λέει πουθενά ότι απαγορεύεται η μετεγκατάσταση.
Απλώς πρέπει να δηλωθεί το παλιό πάλι ως μόνο βενζινοκίνητο και το νέο ως υγραεριοκίνητο.Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει και κανένας άλλος νόμος.
αυτον βρηκα προχειρα στο νετ και δεν κοιταξα τι λεει, σε καποιο σημειο αναφερει οτι τα εξαρτηματα τοποθετουνται για πρωτη φορα, αυτο το βεβαιωνει και ο εγκαταστατης με την πευθυνη δηλωση που προσκομιζει στο ΚΤΕΟ μετα την εγκατασταση.
-
τωρα ειδα και την απαντηση του Φωκιονα, οπως τα λεει ειναι.
-
Για το ΦΕΚ, είναι δυνατόν κάτι να μην αναφέρεται ρητά μέσα σε νόμο αλλά να αναφέρεται μόνο σε υπόδειγμα στο παράρτημα και να θεωρηθεί νόμος;
Με υπονοούμενα μιλάει ο νόμος;
Θα τρελαθούμε τελείως;Υπάρχει κανένας ειδικός εδώ να μπορεί να απαντήσει;
-
Υπάρχει άλλο ΦΕΚ νεώτερο που λέει ότι θα πρέπει τα εξαρτήματα θα πρέπει να είναι καινούργια. www.nomotelia.gr/photos/File/42096.doc
Φυσικά δεν το λέει στο υπόδειγμα αλλά μέσα στο νόμο κανονικά.
Το λόγο γι' αυτό βέβαια δεν τον κατάλαβα!!! Σαν πολλά συμφέροντα εξυπηρετούνται!
-
για να μπορει να ελεγθει η ποιοτητα τους, τωρα γιατι δεν κανουν το ιδιο για φρενα, κινητηρα, αεροσακους δεν το γνωριζω.
το υγραεριο ηταν ενα κλειστο επαγγελμα και η απελευθερωση του ενοχλησε ολους τους παλαιους εγκαταστατες, ισως καπου εκει τους εκανε ενα μικρο χατηρι.
αν παρατηρησεις τους παλαιους εγκαταστατες εχουν ολοι και πρατηρια υγραεριου και η τιμη του λιτρου ειναι απο τις ακριβοτερες της αγορας, αυτοι λογικα δεν θα επρεπε να εχουν το φτηνοτερο καυσιμο γιατι εχουν κανει αποσβεση του στησιματος του πρατηριου πριν καποιες δεκαετιες? (για την περιοχη της Αττικης αναφερομαι) -
Με τις κυβερνήσεις στην Ελλάδα ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος...Νόμοι αλλάζουν σε τακτά χρονικά διαστήματα κι ό,τι είναι συμφέρον κάποια χρονική στιγμή παύει να είναι λίγο αργότερα...Ο ορισμός της παράνοιας και της παραφροσύνης! Τέτοιος λαός είμαστε, τέτοιους πολιτικούς έχουμε, τέτοια Ελλάδα μας αξίζει...
Για το ερώτημα τώρα, το μόνο σίγουρο που προσωπικά βλέπω είναι ότι υπ' αυτές τις συνθήκες δε αξίζει να επενδύσεις σε ακριβό καινούριο αυτοκίνητο...Εάν μπορείς να βρεις ένα καλό μεταχειρισμένο και κάτω από τα μισά χρήματα θα πληρώσεις...και σε περίπτωση που αλλάξει κάποια νομοθεσία η χασούρα σου θα είναι μικρότερη... -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Υπάρχει άλλο ΦΕΚ νεώτερο που λέει ότι θα πρέπει τα εξαρτήματα θα πρέπει να είναι καινούργια. http://www.nomotelia.gr/photos/File/42096.doc
Φυσικά δεν το λέει στο υπόδειγμα αλλά μέσα στο νόμο κανονικά.
Το λόγο γι' αυτό βέβαια δεν τον κατάλαβα!!! Σαν πολλά συμφέροντα εξυπηρετούνται!
απο αυτο που ανεβασες
δ. Τα πρωτότυπα νόμιμα παραστατικά για την αγορά και τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης όπως απόδειξη ή τιμολόγιο πώλησης υλικών, απόδειξη ή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών κ.λπ. Από τα παραστατικά αυτά προκύπτει ότι όλα τα χρησιμοποιηθέντα εξαρτήματα και υλικά είναι καινουργή και αμεταχείριστα και θα αναγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος.δεν νομιζω να χρειαζεσε κατι αλλο σαν αποδειξη.
Το λέω κι εγώ, γιατί μου το ξαναλές;
-
Πάντως νόμους που τόσο καταφανώς και ξεδιάντροπα υποστηρίζουν ένα ολόκληρο οικονομικό κύκλωμα δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί.
Στην Αγγλία κάνεις ότι θέλεις, εγκαθιστάς το σύστημα ο ίδιος, το μεταφέρεις, το βγάζεις και δε ρωτάς κανένα αν θες, αρκεί το αμάξι τελικά να περνάει ΜΟΤ (το εκεί ΚΤΕΟ).
Και μη μου πει κανένας για λόγους ασφαλείας κλπ!!! Δεν είναι ηλίθιοι οι Άγγλοι και εμείς έξυπνοι!!!
-
σε αυτο εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο και βεβαιως και ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αλλη μετατροπη ΑΝ ειναι σωστα 'βαλμενη'...
Τυποις - και μονο - και το ΚΤΕΟ ελληνικου μπορει να βγαλει SVO.... -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Υπάρχει άλλο ΦΕΚ νεώτερο που λέει ότι θα πρέπει τα εξαρτήματα θα πρέπει να είναι καινούργια. http://www.nomotelia.gr/photos/File/42096.doc
Φυσικά δεν το λέει στο υπόδειγμα αλλά μέσα στο νόμο κανονικά.
Το λόγο γι' αυτό βέβαια δεν τον κατάλαβα!!! Σαν πολλά συμφέροντα εξυπηρετούνται!
απο αυτο που ανεβασες
δ. Τα πρωτότυπα νόμιμα παραστατικά για την αγορά και τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης όπως απόδειξη ή τιμολόγιο πώλησης υλικών, απόδειξη ή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών κ.λπ. Από τα παραστατικά αυτά προκύπτει ότι όλα τα χρησιμοποιηθέντα εξαρτήματα και υλικά είναι καινουργή και αμεταχείριστα και θα αναγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος.δεν νομιζω να χρειαζεσε κατι αλλο σαν αποδειξη.
Το λέω κι εγώ, γιατί μου το ξαναλές;
αλλο διαβασα αλλο καταλαβα, το εσβησα αμεσως αλλα προλαβες και το διαβασες.
-
Στο σαμουραι που περασα προσφατα υγραεριο 31/10/2013 πανω στις αποδειξεις που μου εδωσε ο εγκαταστατης εγραψε με στυλο οτι τα εξαρτηματα που χρησιμοποιηθηκαν ηταν καινουργια και αμεταχειριστα και μου πε οτι κοιτανε τις αποδειξεις οταν το παει για το κτεο του υγραεριου και για αυτο πλεον δεν μπορουν να μην κοψουν αποδειξη και να γλιτωσεις το Φ.Π.Α.
Υγραεριοκίνηση!