-
Μονο που τα μοντελα που κοιταζει ο φιλος εδω ειναι αυτα με τους πολλαπλους... (160 ιππων κ πανω)
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Μονο που τα μοντελα που κοιταζει ο φιλος εδω ειναι αυτα με τους πολλαπλους... (160 ιππων κ πανω)to Golf δεινει πολλαπλους στην εκδοση των 140 ιππων..το Λεον οχι...
-
Ναι ο 140 δεν εχει αλλα στον 1,8tsi κ τον 2.0tdi εχει κανονικα πολλαπλους...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ναι ο 140 δεν εχει αλλα στον 1,8tsi κ τον 2.0tdi εχει κανονικα πολλαπλους...σωστα...το 1.4 Λεον ακομα και στη εκδοση FR εχει ημιακαμπτο....ωρες ωρες κανει κατι τσιπομαλακιες η VAG...λες και τα λεφτα δεν μενουν στην ιδια!!
-
Οπως εχει πει κι ενας φιλος... Πρεπει τα 'φτωχα' αδερφακια Seat, Skoda, να μενουν ενα σκαλι κατω για να μη κλεβουν τη φημη και τη δοξα της μεγαλης μαμας εταιριας. Γι' αυτο και τα 5ταχυτα κιβωτια σε μερικες εκδοσεις, γι αυτο και οι περισσοτεροι ημιακαμπτοι, και τα πιο σκληρα υποτιθεται πλαστικα κλπ...
Κομπλεξικοι Γερμανοι τι περιμενεις? -
Δεν είναι θέμα κομπλεξισμού, πρέπει κάπως να υπάρχει ένας διαχωρισμός, όπως και τα audi πχ έχουν πράγματα που δεν μπαίνουν στα vw κ.ο.κ.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Δεν είναι θέμα κομπλεξισμού, πρέπει κάπως να υπάρχει ένας διαχωρισμός, όπως και τα audi πχ έχουν πράγματα που δεν μπαίνουν στα vw κ.ο.κ.Ειναι θεμα οτι θελει να κανει σαφη το διαχωρισμο, μηπως και αρχισει να χανει πελατεια...
-
εκανα τεστ το 1.2 TSI...
οχι μεγαλη για ασφαλη συμπερασματα, φοβοταν ο πιτσιρικας πωλητης...
εντυπωσεις ....στην πολη τραβαει ωραια, 105 αλογακια γαρ, οποτε ποσο μαλλον οι 140 και οι 180 ιπποι!!!
για φορτωμενος επαρχιακο δικτυο μονο εικασιες και αναγωγη στο Οκταβια...ανετο και ποιοτικο...πισω δεν ειναι κλειστοφοβικο το 5πορτο..θεμα ψυχολογιας το 3πορτο φανηκε κλειστο και ετσι και αλλιως αβολο για οικογενεια.
τα μπροστα καθισματα ειναι φοβερα, τα πισω λιγακι σκληρα, ισως και να ειναι λογω της χρησης...εχει κιτ επισκευης, ο χωρος για ρεζερβα, 'μαλλον' παιρνει βοηθητικη οπως ειπε με αμφιβολια ο πωλητης.
θα ηταν ωραια να επαιρνε κανονικη σαν το Οκταβια...καθαρα θεμα ψυχολογιας.στο προσπεκτους μιλαει για SEAT CONNECT SYSTEM ολοκληρωμενο συστημα οθονης , συνεργαζομενο με εργοστασιακους αισθητηρες εως τηλεφωνο...οταν ρωτησα ειπαν δεν ερχεται με εργοστασιακους-'μην ανησυχεις βαζουμε μετα'-γενικα οπως και η Σκοντα ηταν 'αρνητικοι' να τους παραγγειλω..το bluetooth ομως οκ!!
τωρα το θεμα ειχα σκεφτει FR 1.4 η 1.8, ομως σκεφτομαι τωρα οτι στο 1.4 δεν αξιζει για FR καθοτι εχει ημιακαμπτο οπως και το 'απλο'...η διαφορα ειναι
3 χιλαρικα αναμεσα στο 1.4 style και 1.8 FR, με 1500 ενδιαμεσα για το 1.4 FR.
σκεφτομαι να παω στα ακρα..ειτε 'να παει το παλιαμπελο' ειτε 'να φυλαξω τα ριαλια μου' που λενε και οι Κυπριοι.. -
Τι σχέση έχει ένα πακέτο εξοπλισμού (FR) με το είδος της πίσω ανάρτησης ? Πως γίνεται να συγκρίνεις 1.4 Style με 1.8 FR αφού πρόκειται για διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού. Η λογική σύγκριση είναι 1.4 FR με 1.8 FR και εκεί εάν δεν βάλεις στην εικόνα το DSG η διαφορά είναι 1000 ευρώ. Αν δεν φοβάσαι μη κατεβάσουν τα όρια της πολυτέλειας από τα 2000 κυβικα, στα 1800, θεωρώ ότι είναι εγκληματική χαζομάρα να πας στο 1.4 (και συγνώμη για το χαρακτηρισμό). Εγώ τουλάχιστον δεν θα το κάνω αν καταλήξω στο Λεον.
Από εκεί και πέρα ακόμα και στα 3000 να είναι η διαφορά όπως λες, για να σε 'βοηθήσω', σκέψου πόσα 3χιλιαρα έχεις φάει πιθανόν μέχρι σήμερα σε άλλα πράγματα πολύ πιο 'άχρηστα' και ότι αυτά θα τα δώσεις για κάτι που θα ευχαριστιέσαι για χρόνια ...
Εγώ πάντως για να κάνω και ένα update το θέμα που άνοιξα, οδήγησα πάλι (αλλά για 1:30 ώρα αυτή τη φορά) την 116D, περιμένω να οδηγήσω V40 D2 και S60 T3 back to back (το S60 γιατί θέλω να δω τον συγκεκριμένο κινητήρα στα 150 άλογα και δεν υπάρχει διαθέσιμος στο V40) και θα κλείσω να δω και το Civic i-dtec. Θα γράψω για όλα όταν τελειώσει η 'γύρα' ...
-
διοτι καλε μου φιλε, τα παντα ολα τα υλικα τα καθοριζουν τα λεφτα.....
απο εκει ξεκινας και κρινεις τι μπορεις να παρεις ανετα, τι με θυσιες, και τι ειναι απλησιαστο...
απο εκει και περα ειναι θεμα αν αξιζει η θυσια..
πχ ποιοτητα 10 με κοστος 10, σε σχεση με ποιοτητα 13 και κοστος 20, ποιοτητα 12 με κοστος 12, αλλα και ποιοτητα 9 με κοστος 9, και ποιοτητα 8 με κοστος 6....εχουμε την ιδια αποψη στο συγκεκριμενο θεμα οτι ναι..
φορολογικα θα το εχω 50-50 οποτε τεκμηριο θα μοιραστει...
-
εχω την εντυπωση οτι το τεκμηριο δεν μοιραζεται πλεον, τους πιανει και τους 2
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εχω την εντυπωση οτι το τεκμηριο δεν μοιραζεται πλεον, τους πιανει και τους 2οοοοοχιιιιιιιι!!!!!
οοοοχχιιιιιι!!!
την μπιπ μου !!!αυτος ομως λεει
http://skouteris.weebly.com/tauepsilonk ... -2013.html
- Του Αυτοκινήτου.
Αν κάποιος έχει στο όνομά του ένα αυτοκίνητο για το οποίο δεν έχει καταθέσει πινακίδες, είτε το χρησιμοποιεί είτε όχι, το κράτος υπολογίζει κάποια λεφτά ότι πληρώθηκαν πέρυσι από τον κάτοχό του για βενζίνες, ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, σέρβις κτλ. Αυτά τα χρήματα όπως και με όλα τα τεκμήρια θεωρούνται εισόδημα είτε δηλωθούν είτε όχι.
Από το τεκμήριο εξαιρούνται τα μηχανάκια, οι μηχανές, και τα αγροτικά.
Τα τεκμήρια των αυτοκινήτων για το οικ. έτος 2013 πάνε αναλόγως με τα κυβικά και την παλαιότητα τους.
Για παλαιότητα έως 5 ετών (μοντέλο 2012-2008):
Από 1 έως 1.250cc το τεκμήριο είναι 4.000 €
Για ακριβώς κάθε 100cc παραπάνω, προστίθενται 600€ , έως τα 2050cc.
Από τα 2050cc και πάνω, για κάθε 100cc προστίθενται 900€ έως τα 3150cc.
Από τα 3150cc και πάνω, για κάθε 100cc προστίθενται 1.200€ έως όσο πάει.Για παλαιότητα από 5 ετών έως 10 (μοντέλο 2007-2003)
Ότι ισχύει για τα καινούργια , μειωμένο κατά 30%.Για παλαιότητα από 10 ετών και άνω (μοντέλο 2002 κ πίσω)
Ότι ισχύει για τα καινούργια , μειωμένο στο μισό. (50%).Εξυπακούεται πως αν ένα αυτοκίνητο ανήκει σε περισσότερα από ένα άτομα, το τεκμήριο μοιράζεται στα ποσοστά τους,
π.χ. δίλιτρο καινούργιο αμάξι ανήκει 50% σε κάθε σύζυγο, το τεκμήριο θα είναι 8800€, ήτοι 4400€ στον καθένα. - Του Αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ειναι θεμα οτι θελει να κανει σαφη το διαχωρισμο, μηπως και αρχισει να χανει πελατεια...
Γιατί άμα χάσει πελατεία από τη Seat θα πάνε αλλού τα λεφτά!
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
τωρα το θεμα ειχα σκεφτει FR 1.4 η 1.8, ομως σκεφτομαι τωρα οτι στο 1.4 δεν αξιζει για FR καθοτι εχει ημιακαμπτο οπως και το 'απλο'...η διαφορα ειναι
3 χιλαρικα αναμεσα στο 1.4 style και 1.8 FR, με 1500 ενδιαμεσα για το 1.4 FR.
σκεφτομαι να παω στα ακρα..ειτε 'να παει το παλιαμπελο' ειτε 'να φυλαξω τα ριαλια μου' που λενε και οι Κυπριοι..Λάθος τα άκρα για μένα.1.4 FR αν πας τελικά σε Leon .1ον για να μην μπλέξεις με 1.8 στην Ελλάδα τέτοια εποχή και 2ον επειδή θες το κάτι πιο σπορτίφ(το fr έχει και το drive select ή όπως το ονομάζει comfort-normal-sport).Η διαφορά δεν είναι μόνο 1.500,είναι και τα τέλη,η βενζίνη και η ασφάλεια+ότι το σύστημα των τελών λογικά θα αλλάξει και ό,τι αλλαγή και να είναι αυτή,ένα ακριβότερο αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού θα έχει και μεγαλύτερη επιβάρυνση.Κανονικά μιας και υπάρχει οικογένεια θα πρότεινα το απλό 1.4 και τα λεφτά στην τσέπη,αλλά για να καλύψεις σε ένα ποσοστό και κάποιες άλλες επιθυμίες λέω FR. 1.8 με τίποτα.&-
-
Η διαφορά στα τέλη αυτή τη στιγμή είναι νομίζω 43,6 ευρώ ανάμεσα σε 1.4 (140) και 1.8. Κατανάλωση πολύ αμφιβάλω ότι θα έχουν τραγικές διαφορές. Με τα τρέχοντα δεδομένα, είναι no brainer η απόφαση υπέρ του 1.8 όταν μιλάμε για 1000 ευρώ διαφορά για 40 άλογα παραπάνω (από λιγότερο 'πιεσμένο' κινητήρα), καλύτερα φρένα και καλύτερη ανάρτηση.
Απλά, δεν μπορεί κανείς να γνωρίζει τι μας επιφυλάσουν οι φωστήρες οπότε και η απόφαση παύει να είναι και τόσο ξεκάθαρη ... οπότε μάλλον περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στους επόμενους μήνες και μετά αποφασίζουμε ...
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
εκανα τεστ το 1.2 TSI...
οχι μεγαλη για ασφαλη συμπερασματα, φοβοταν ο πιτσιρικας πωλητης...
εντυπωσεις ....στην πολη τραβαει ωραια, 105 αλογακια γαρ, οποτε ποσο μαλλον οι 140 και οι 180 ιπποι!!!
για φορτωμενος επαρχιακο δικτυο μονο εικασιες και αναγωγη στο Οκταβια...ανετο και ποιοτικο...πισω δεν ειναι κλειστοφοβικο το 5πορτο..θεμα ψυχολογιας το 3πορτο φανηκε κλειστο και ετσι και αλλιως αβολο για οικογενεια.
τα μπροστα καθισματα ειναι φοβερα, τα πισω λιγακι σκληρα, ισως και να ειναι λογω της χρησης...εχει κιτ επισκευης, ο χωρος για ρεζερβα, 'μαλλον' παιρνει βοηθητικη οπως ειπε με αμφιβολια ο πωλητης.
θα ηταν ωραια να επαιρνε κανονικη σαν το Οκταβια...καθαρα θεμα ψυχολογιας.στο προσπεκτους μιλαει για SEAT CONNECT SYSTEM ολοκληρωμενο συστημα οθονης , συνεργαζομενο με εργοστασιακους αισθητηρες εως τηλεφωνο...οταν ρωτησα ειπαν δεν ερχεται με εργοστασιακους-'μην ανησυχεις βαζουμε μετα'-γενικα οπως και η Σκοντα ηταν 'αρνητικοι' να τους παραγγειλω..το bluetooth ομως οκ!!
τωρα το θεμα ειχα σκεφτει FR 1.4 η 1.8, ομως σκεφτομαι τωρα οτι στο 1.4 δεν αξιζει για FR καθοτι εχει ημιακαμπτο οπως και το 'απλο'...η διαφορα ειναι
3 χιλαρικα αναμεσα στο 1.4 style και 1.8 FR, με 1500 ενδιαμεσα για το 1.4 FR.
σκεφτομαι να παω στα ακρα..ειτε 'να παει το παλιαμπελο' ειτε 'να φυλαξω τα ριαλια μου' που λενε και οι Κυπριοι..Δεν ξέρω αν έχεις αποφασίσει για κιβώτιο αλλά για DSG θα έλεγα ούτε να το σκέφτεσαι...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
...
Δεν ξέρω αν έχεις αποφασίσει για κιβώτιο αλλά για DSG θα έλεγα ούτε να το σκέφτεσαι...
Γιατί αυτό?
-
Γιατι μολις ακουσα για 6αρι golf που στα 60000km εχει αλλάξει 3 (τρεις) φορες κιβωτιο...
Παρα πολλα αυτοκινητα με προβλημα.Ειδικα το ξηρου τύπου 7αρι είναι -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Γιατι μολις ακουσα για 6αρι golf που στα 60000km εχει αλλάξει 3 (τρεις) φορες κιβωτιο...
Παρα πολλα αυτοκινητα με προβλημα.Ειδικα το ξηρου τύπου 7αρι είναιΣτα ΤSI δεν υπήρχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Γιατι μολις ακουσα για 6αρι golf που στα 60000km εχει αλλάξει 3 (τρεις) φορες κιβωτιο...
Παρα πολλα αυτοκινητα με προβλημα.Ειδικα το ξηρου τύπου 7αρι είναιΣτα ΤSI δεν υπήρχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων;
Tα χειροκινητα στα Golf 5 με τους 1.4TSI&twincharger ειχαν παλιοτερα καποια θεματακια με το συγχρονιζε της δευτερας.
Καμία σχέση με το χαμό που γίνετε με τα DSG και παρουσιαζουν συνεχη προβληματα ολα τα μοντελα και τα μεγαλυτερα της Audi πχ Q5...Να μη μιλησω για κοστος..
Επιτέλους ήρθε η ώρα - Leon (ή κάτι άλλο?)