-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν είχε λαμπάκι θα είχε ανάψει αρκετά νωρίτερα από το ξεκόλλημα του κώλου.Αυτός είναι και ο λόγος που οι γρήγοροι ή οι 'γρήγοροι' δεν το θέλουν.
Το δικό μου (Citroen C4 VTS) είναι απ τα λίγα αυτοκίνητα που έχουν πλήρως απενεργοποιούμενο ESP. Το έχω οδηγήσει και με ενεργοποιημένο και απενεργοποιημένο (και έχω φέρει αρκετά σβουρίδια έτσι). Το συμπέρασμα μου είναι οτι επεμβαίνει μόνο όταν το αυτοκίνητο δέν είναι δυνατόν να μαζεύτει, δηλαδή αφήνει μικρογλυστρηματάκια χωρίς να επέμβεί.
Απο τότε δέν το απενεργοποιούσα ποτέ γιατι δέν με επηρέαζε ακόμα και στην πίστα. Πιθανόν άλλα συστήματα που προορίζονται για πιό οικογενειακά αυτοκίνητα ενεργούν πολύ πιο νωρίς ωστε να μήν τρομάξουν τον οδηγό.
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στις ταρζανιές κοιτάτε το ταμπλό;Είχα πάει στο σεμινάριο του DRIVE στα Μέγαρα και έβρεχε... Η άσφαλτος γλιστρούσε. Ειδικά στην αγωνιστική γραμμή ακόμα και περπατώντας γλίστραγες...
Σε μία άσκηση με κορύνες έπρεπε να πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε στις Κ3,4,5 από λάθος γραμμές για να δούμε πόσο επικίνδυνο είναι. Καλή και ασφαλής εμπειρία. -
Στο 6αρι είναι και τα δύο σε ενα μπουτον για on-off και σε ενα λαμπακι (αυτοκίνητο που γλυστρα) .....πάντως μου αφήνει ελάχιστα περιθώρια για χαζογλυστριματα και πάντα αναβοσβηνει πριν νιωσω την επέμβαση του
-
Η ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω λέγεται και ανεξάρτητη; Η ανεξάρτητη ανάρτηση είναι καλύτερη στο κράτημα και στην κύλιση σε σχέση με τον ημιάκαμπτο άξονα;
-
Η ανεξάρτητη σαφώς και είναι καλύτερη απο τον άξονα εκτός πια και αν έχει κάνει σχεδιαστικό λάθος ο κατασκευαστής.
Το προβλημα του άξονα είναι κυρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες πχ όπως πχ στον περιφερειακό Υμμητού εκει στην γέφυρα της Πανεπιστιμιούπολης όπου έχει τα κοψίματα της γέφυρας.
Αμα περάσει ημιάκαμπτός από πάνω αρχίζει h ταλάντωση έτσι όπως είναι υπο καθεστώς φόρτισης λόγω της στροφής.... -
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Η ανεξάρτητη σαφώς και είναι καλύτερη απο τον άξονα εκτός ποια και αν έχει κάνει σχεδιαστικό λάθος ο κατασκευαστής.
Το προβλημα του άξονα είναι κυρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες πχ όπως πχ στον περιφερειακό Υμμητού εκει στην γέφυρα της Πανεπιστιμιούπολης όπου έχει τα κοψίματα της γέφυρας.
Αμα περάσει ημιάκαμπτός από πάνω αρχίζει ή ταλάντωση έτσι όπως είναι υπο καθεστώς φόρτισης λόγω της στροφής....Ειναι απο τα καλυτερα σημεια για τεστ αναρτησεων-στησιματος.
-
Ξέρετε κάπου (Αθήνα κατά προτίμηση) που να πουλάνε καλά ball joints όπως αυτά που έχουν κάποια top mounts για να πατάει το επάνω μέρος του αμορισέρ?
-
skf Νικο.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ξέρετε κάπου (Αθήνα κατά προτίμηση) που να πουλάνε καλά ball joints όπως αυτά που έχουν κάποια top mounts για να πατάει το επάνω μέρος του αμορισέρ?Αν δεν είναι ειδικά για motorsport θα διαλύσουν αμέσως, όσοι κατασκευαστές φτιάχνουν έχουν και σειρές motosport. Tα απλά είναι για απλές δουλειές όπως στην κορυφή ενός εμβόλου αέρα για ευθυγράμμιση κατά την κίνηση, ενός άξονα που μεταφέρει κίνηση για να ευθυγραμμίζεται ταυτόχρονα κλπ, δεν κάνουν για top mounts.
-
Όντως, θα τρώνε ζόρι κι αν δεν είναι για τη συγκεκριμένη χρήση θα ψοφήσουν πολύ σύντομα.
Μάλλον πρέπει να πάω από κει με κανένα δείγμα να δω, στο site της SKf (ΚΕΡ α.ε.) δε βρήκα κάτι.
Αυτοί εδώ φαίνεται να έχουν τα πάντα: http://www.aurorabearing.com/commercial ... rings.html -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Όντως, θα τρώνε ζόρι κι αν δεν είναι για τη συγκεκριμένη χρήση θα ψοφήσουν πολύ σύντομα.
Μάλλον πρέπει να πάω από κει με κανένα δείγμα να δω, στο site της SKf (ΚΕΡ α.ε.) δε βρήκα κάτι.
Αυτοί εδώ φαίνεται να έχουν τα πάντα: http://www.aurorabearing.com/commercial ... rings.htmlNiκο δεν μας ειπες για τι ειδους χρηση το θελεις.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Όντως, θα τρώνε ζόρι κι αν δεν είναι για τη συγκεκριμένη χρήση θα ψοφήσουν πολύ σύντομα.
Μάλλον πρέπει να πάω από κει με κανένα δείγμα να δω, στο site της SKf (ΚΕΡ α.ε.) δε βρήκα κάτι.
Αυτοί εδώ φαίνεται να έχουν τα πάντα: http://www.aurorabearing.com/commercial ... rings.htmlΌταν μάθεις τις τιμές για τα Rod ends που είναι για ρυθμιζόμενα ψαλίδια να είσαι καθιστός, παραδόξως τα spherical της είναι της είναι φτηνά.
https://www.merlinmotorsport.co.uk/s/su ... b-rod-ends
https://www.merlinmotorsport.co.uk/s/su ... nds/page:2
Tα rod ends της aurora έχουν τη μισή τιμή, αλλά δεν λέει ποιότητα.
Ψάξε έχει πράγμα
https://www.merlinmotorsport.co.uk/s/su ... g/rod-ends -
οντως,τα κοινα τζοιντς ειναι φθηνα,μολις πας στα μοτορσπορτ η τιμη απογειωνεται.
-
E, είναι και λογικό.
Δημήτρη για top mounts είναι, θέλει ένας φίλος να φτιάξουμε ρυθμιζόμενα για το πεζουδάκι του, λίγο καλύτερα ποιοτικά και λειτουργικά από ένα που μου έχει δώσει ως δειγμα (πρόχειρη ιδιοκατασκευή, βλ. φωτό παρακάτω). Μπορώ να τον βοηθήσω (π.χ. συνεργάζομαι με δυο εταιρίες που τις πλάκες που βιδώνουν στους θόλους, με τα αυλάκια, αν τους στείλω DXF θα μου τις κόψουν στο λέηζερ την ίδια μέρα αν δεν πνίγονται με κάτι άλλο) αλλά το πρώτο πράγμα είναι να βρούμε σωστό uniball joint.
-
Βγήκε αυτό σήμερα από την εξάτμιση με κρύα μηχανή και μερικές ξερογκαζιές σε στάση χωρίς ταχύτητα. Νερό με καπνίλα είναι. Από υγρασία ή κάτι άλλο; Πχ να σχετίζεται με το πρόβλημα
-
φυσιολογικο ειναι,υδρατμοι και καπνα.
-
thanks δε το είχα δει ποτέ και τρόμαξα
-
Μπορεί να δείς μέχρι και νερό να τρέχει τα κρύα πρωϊνά στα φανάρια από αυτοκίνητα που μόλις ξεκίνησαν και δεν έχουν ακόμα ζεσταθεί, για χρόνια το παρατηρώ πολύ έντονα στα Citroen προηγούμενων γενεών, είναι όμως λογικό αφού τα προϊόντα της καύσης είναι και αέρια που αποτελούν το νερό και υγροποιούνται μέσα στην κρύα εξάτμιση, αυτός είναι και ο λόγος που τρυπάνε αφού τα αέρια υποπροϊόντα της καύσης μετατρέπονται σε υδροχλωρικό οξύ στο κατάλληλο περιβάλλον που είναι η εξάτμιση του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μπορεί να δείς μέχρι και νερό να τρέχει τα κρύα πρωϊνά στα φανάρια από αυτοκίνητα που μόλις ξεκίνησαν και δεν έχουν ακόμα ζεσταθεί, για χρόνια το παρατηρώ πολύ έντονα στα Citroen προηγούμενων γενεών, είναι όμως λογικό αφού τα προϊόντα της καύσης είναι και αέρια που αποτελούν το νερό και υγροποιούνται μέσα στην κρύα εξάτμιση, αυτός είναι και ο λόγος που τρυπάνε αφού τα αέρια υποπροϊόντα της καύσης μετατρέπονται σε υδροχλωρικό οξύ στο κατάλληλο περιβάλλον που είναι η εξάτμιση του αυτοκινήτου.Έχω μια διόρθωση και μια ερώτηση.
Διόρθωση: Το νερό που μαζεύεται στην εξάτμιση γίνεται όξινο από το θείο που περιέχεται στο καύσιμο και το οποίο μετατρέπεται σε θειικό οξύ και όχι υδροχλωρικό. Με τις νέες προδιαγραφές των καυσίμων βέβαια, αυτό πρέπει να περιορίζεται δραματικά, δηλαδή θα βλέπουμε λιγότερες σάπιες εξατμίσεις.
Ερώτηση: Το έχω παρατηρήσει κι εγώ με τα σιτροέν, ότι βγάζουν πολύ ατμό σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα όταν είναι κρύα. Ποιος μπορεί να είναι ο λόγος;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........