-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Scumacher;..... ποιος ειναι αυτός ?Ο Joel Schumacher, ο σκηνοθέτης!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για μένα το 2005. Πολεμούσε με ένα μονοθέσιο μερικά δεύτερα πιο αργό από τον ανταγωνισμό.
Για την καλύτερη λέμε, όχι την χειρότερη. Μιλάς για μακράν τη χειρότερη του χρονιά όπου δεν πήρε ούτε μια νίκη. Το 'δώρο' της Michelin στην Ινδιανάπολη δεν πιάνεται...
Αν είναι να μιλήσουμε από πλευράς αποτελεσμάτων δεν θα είχε πλάκα. Θεωρώ ότι το 2005 ο MS έδωσε τον καλύτερο του εαυτό για να πετύχει κάτι με ένα μονοθέσιο που είχε γεννηθεί λάθος (πολύ λιγότερη φόρτιση στα ελαστικά από αυτή που θα έπρεπε).
Ρε παιδιά συγγνώμη για το off-topic, αλλά όταν λέμε φόρτιση των ελαστικών στην F1 τι εννοούμε ακριβώς και από τί επηρεάζεται αυτή; Από την κατανομή βάρους; Το downforce; Τη γεωμετρία της ανάρτησης; Έχω βαρεθεί να το ακούω (ιδιαίτερα από τον Πουρναράκη).
-
Μιλάμε για οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη τριβή μεταξύ του ελαστικού και του οδοστρώματος. Όσο μεγαλύτερη κάθετη δύναμη ασκείται στον τροχό, τόσο μεγαλύτερη τριβή παράγεται (αντίστοιχα δες πόσο εύκολα μπορείς να σύρεις το παπούτσι στο δρόμο αν πατάς με το πόδι δυνατά ή λιγότερο δυνατά). Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω αεροδυναμικής, είτε μέσω βάρους, είτε μέσω ρυθμίσεων της ανάρτησης (αυτές καθορίζουν κυρίως την επιφάνεια του ελαστικού που βρίσκεται σε επαφή με το οδόστρωμα και τη γωνία).
Η τριβή προκαλεί αύξηση της θερμοκρασίας του ελαστικού, το οποίο πρέπει να βρίσκεται σε ορισμένο 'παράθυρο' λειτουργίας (90-100 βαθμοί). Άρα, αν δε φορτίζεται επαρκώς, δε βρίσκεται γρήγορα σε αυτό το παράθυρο, ή αν 'παρα-φορτίζεται' θερμαίνεται υπερβολικά και η απόδοσή του πέφτει. -
Για οσους Θεσσαλονικεις ενδιαφερονται υπαρχει η ελληνικη εκδοση του βιβλιου του Κριστοφερ Χιλτον για το Σουμαχερ σε ενα παζαρι βιβλιου στην Τσιμισκη με τιμη 6 ευρω.
Ποια ηταν κατα τη γνωμη σας η καλυτερη σεζον του Schumacher;