Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποια ηταν κατα τη γνωμη σας η καλυτερη σεζον του Schumacher;
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Ποια ηταν κατα τη γνωμη σας η καλυτερη σεζον του Schumacher;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Formula 1
    14
    23
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      paris_nrg last edited by

      Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
      Scumacher;..... ποιος ειναι αυτός ?

      Ο Joel Schumacher, ο σκηνοθέτης!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouladi last edited by

        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

        Για μένα το 2005. Πολεμούσε με ένα μονοθέσιο μερικά δεύτερα πιο αργό από τον ανταγωνισμό.

        Για την καλύτερη λέμε, όχι την χειρότερη. Μιλάς για μακράν τη χειρότερη του χρονιά όπου δεν πήρε ούτε μια νίκη. Το 'δώρο' της Michelin στην Ινδιανάπολη δεν πιάνεται...

        Αν είναι να μιλήσουμε από πλευράς αποτελεσμάτων δεν θα είχε πλάκα. Θεωρώ ότι το 2005 ο MS έδωσε τον καλύτερο του εαυτό για να πετύχει κάτι με ένα μονοθέσιο που είχε γεννηθεί λάθος (πολύ λιγότερη φόρτιση στα ελαστικά από αυτή που θα έπρεπε).

        Ρε παιδιά συγγνώμη για το off-topic, αλλά όταν λέμε φόρτιση των ελαστικών στην F1 τι εννοούμε ακριβώς και από τί επηρεάζεται αυτή; Από την κατανομή βάρους; Το downforce; Τη γεωμετρία της ανάρτησης; Έχω βαρεθεί να το ακούω (ιδιαίτερα από τον Πουρναράκη).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Μιλάμε για οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη τριβή μεταξύ του ελαστικού και του οδοστρώματος. Όσο μεγαλύτερη κάθετη δύναμη ασκείται στον τροχό, τόσο μεγαλύτερη τριβή παράγεται (αντίστοιχα δες πόσο εύκολα μπορείς να σύρεις το παπούτσι στο δρόμο αν πατάς με το πόδι δυνατά ή λιγότερο δυνατά). Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω αεροδυναμικής, είτε μέσω βάρους, είτε μέσω ρυθμίσεων της ανάρτησης (αυτές καθορίζουν κυρίως την επιφάνεια του ελαστικού που βρίσκεται σε επαφή με το οδόστρωμα και τη γωνία).
          Η τριβή προκαλεί αύξηση της θερμοκρασίας του ελαστικού, το οποίο πρέπει να βρίσκεται σε ορισμένο 'παράθυρο' λειτουργίας (90-100 βαθμοί). Άρα, αν δε φορτίζεται επαρκώς, δε βρίσκεται γρήγορα σε αυτό το παράθυρο, ή αν 'παρα-φορτίζεται' θερμαίνεται υπερβολικά και η απόδοσή του πέφτει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            ttc last edited by

            Για οσους Θεσσαλονικεις ενδιαφερονται υπαρχει η ελληνικη εκδοση του βιβλιου του Κριστοφερ Χιλτον για το Σουμαχερ σε ενα παζαρι βιβλιου στην Τσιμισκη με τιμη 6 ευρω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 2 / 2
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr