Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 228
    • 229
    • 230
    • 231
    • 232
    • 444
    • 445
    • 230 / 445
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    67
    8886
    201958
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madwalker last edited by

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      Θα ηθελα τη γνωμη σας...

      Παμε ενα αυτοκινητο στο συνεργειο...
      αλλαζουμε λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα, μπουζι. Πιθανον και φιλτρο βενζινης, δεν ειμαι σιγουρος. Αναλωσιμα μαρκες ιμιτασιον, λαδια απο βαρελι αγνωστου πατρος. Το συνεργειο λεει οτι ειναι 10-40.

      Οταν τελειωνει τη δουλεια το συνεργειο το παιρνουμε και φευγουμε, και διαπιστωνουμε στο δρομο οτι 'δε στροφαρει' κατι το κραταει, καπως ειναι κουρασμενο, δε παει οπως πριν.

      Τι μπορει να συμβαινει? Μπορει το λαδι να ειναι 'μελι Αττικη' και να εμποδιζει τον κινητηρα ΄μπορει να ειναι και κατι αλλο?

      Μπορω να απαντησω σε διευκρινιστικες ερωτησεις, οχι σε ολες.

      O μόνος τρόπος νομίζω για να μάθεις τι φταίει είναι να ξαναλλάξεις ότι άλλαξαν ή τουλάχιστον να ασχοληθείς με λάδι και φίλτρο βενζίνης, φίλτρο αέρος και άσε τα βαρέλια και τις ιστορίες! Μήπως δεν ήταν 10w40; Λέω εγώ τώρα! Στα μπουζί δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά εκτός ότι βελτιώνεται λίγο το ρελαντί, σε φίλτρο αέρα μου έχει συμβεί να μην έχει ρεπριζ όμως το φίλτρο ήταν σε μαύρα χάλια δλδ μαύρο. Τι άλλο μπορεί να σκαλίσαν και να το επηρέασε; Από άνοδο θερμοκρασίας πως τα πάει, ανεβάζει πιο γρήγορα, πιο αργά; Το ρελαντί έχει αλλάξει; Δύσκολο βέβαια να καταλάβεις τέτοιες λεπτομέρειες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Απο τοτε εχουν περασει 2-3 χρονια και εχουν γινει αλλαγες σε ολα αυτα. Η εντυπωση για την προς τα κατω διαφορα, παρεμεινε. Δεν ειμαι σιγουρος οτι διορθωθηκε με τα επομενα σερβις, μπορει ναι, μπορει οχι, εν τω μεταξυ το αυτοκινητο γερνουσε και εκανε χιλιομετρα καμποσα, ισως επηρεασε και αυτο.

        Ευχαριστω για τις απαντησεις, δε θελω να σας κουρασω αλλο, αν εχετε βεβαια κατι να προσθεσετε, ευπροσδεκτο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          trident1971Απο τοτε εχουν περασει 2-3 χρονια και εχουν γινει αλλαγες σε ολα αυτα

          νωρις το ανεφερες.......μηπως ειναι η ιδεα σου;;;;γιατι εγω θα το ειχα συνηθισει και δεν θα θυμομουν τη διαφορα στην αποδοση,εστω και αν υπηρχε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Ο χρήστης GGAB έγραψε:

            trident1971Απο τοτε εχουν περασει 2-3 χρονια και εχουν γινει αλλαγες σε ολα αυτα

            νωρις το ανεφερες.......μηπως ειναι η ιδεα σου;;;;γιατι εγω θα το ειχα συνηθισει και δεν θα θυμομουν τη διαφορα στην αποδοση,εστω και αν υπηρχε

            Δεν το ανεφερα ως σημερινο προβλημα που με απασχολει, το ανεφερα ως 'ασκηση επι χαρτου' για αυτο και μετα τις οποιες απαντησεις πηρα, δεν θελωνα ταλαιπωρησω αλλο τους φιλυος εδω. Ελπιζω να το καταλαβαν ολοι αυτο.

            Το 'σκαλοπατι', η διαφορα στο τραβηγμα πριν τις εργασιες και μετα ηταν η απορια, και ηταν σιγουρα αντιληπτη.

            Αν το λαδι που ειχε μεσα ειχε γινει 'νερο' και λειτουργουσε πιο ελευθερα ο κινητηρας πριν και μετα με το κανονικο λαδι ζοριστηκε, αν ειχε 'κανονικο' λαδι και μπηκε 20-50 (λεμε τωρα) και δεν μπορουσε να στροφαρει ή οτιδηποτε, αν ηταν το φιλτρο βενζινης, αερα, η θερμοκρασια της ημερας, ο αναδρομος Ερμης κλπ. δε θα το μαθουμε ποτε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gatsoulos last edited by

              Καλημερα σας.
              Να ρωτησω σχετικα με το λαδι που βαζουμε σε μικρους τετραχρονους κινητηρες,4,5,6hp,για αεροσυμπιεστες,γεννητριες,χλοοκοπτικες μηχανες κλπ. και η αγορα προτεινει 30αρη...τι βαζουμε?Υπαρχουν ποιοτητες,ημισυνθετικα ....εχει ασχοληθει καποιος?Αξιζει τον κοπο,οικονομοτεχνικα για κατι καλυτερο,η οχι?
              Το 10w-40 απ το αμαξι δεν κανει,σαν χοντροτερο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:
                Καλημερα σας.
                Να ρωτησω σχετικα με το λαδι που βαζουμε σε μικρους τετραχρονους κινητηρες,4,5,6hp,για αεροσυμπιεστες,γεννητριες,χλοοκοπτικες μηχανες κλπ. και η αγορα προτεινει 30αρη...τι βαζουμε?Υπαρχουν ποιοτητες,ημισυνθετικα ....εχει ασχοληθει καποιος?Αξιζει τον κοπο,οικονομοτεχνικα για κατι καλυτερο,η οχι?
                Το 10w-40 απ το αμαξι δεν κανει,σαν χοντροτερο?

                εχω γεννητρια στο εξοχικο και οπως λες,ο κατασκευαστης πριν απο 20 χρονια!!!!ελεγε 30αρι μονοτυπο.........εγω εξ'αρχης της βαζω 15w/40 και τα αλλαζω καθε Ιουνιο ..........μαστορα δεν εχει δει στα τοσα χρονια εντατικης χρησης........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  edmond last edited by

                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                  Καλημερα σας.
                  Να ρωτησω σχετικα με το λαδι που βαζουμε σε μικρους τετραχρονους κινητηρες,4,5,6hp,για αεροσυμπιεστες,γεννητριες,χλοοκοπτικες μηχανες κλπ. και η αγορα προτεινει 30αρη...τι βαζουμε?Υπαρχουν ποιοτητες,ημισυνθετικα ....εχει ασχοληθει καποιος?Αξιζει τον κοπο,οικονομοτεχνικα για κατι καλυτερο,η οχι?
                  Το 10w-40 απ το αμαξι δεν κανει,σαν χοντροτερο?

                  εχω γεννητρια στο εξοχικο και οπως λες,ο κατασκευαστης πριν απο 20 χρονια!!!!ελεγε 30αρι μονοτυπο.........εγω εξ'αρχης της βαζω 15w/40 και τα αλλαζω καθε Ιουνιο ..........μαστορα δεν εχει δει στα τοσα χρονια εντατικης χρησης........

                  στα συγκεκριμενα μηχανηματα ισχυει κατα πολυ μεγαλο ποσοστο οτι οσο πιο ακριβο=τοσο το καλυτερο.
                  τα ακριβοπληρωνεις εξαρχης και ξενοιαζεις.
                  στο χωριο κατι αλυσιπριονα, μηχανες ραβδισματος και γεννητριες παιζει και να εχουν αλλαχτει τα λαδια 1-2 φορες στα πανω απο 10 χρονια χρησης των.
                  λαδια απο τα τοπικα βενζιναδικα. ορυκτελαια σκετα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cult last edited by

                    Γεια χαρα σε ολους και καλως σας βρηκα.
                    Παιδια η συζυγος εχει ενα Peugeot 206 1.4 8v με 80000 χλμ>Μεχρι τωρα στις αλλαγες εβαζε λαδι 10/40(castrol magnatec).Λεω στην επομενη αλλαγη που ειναι κοντα(1000 χλμ) να το παω σε συνθετικο (5/40).Λαμβανοντας υποψη οτι τοσα χρονια εβαζε 10/40 αν παω σε 5/40 θα υπαρχει προβλημα?
                    Ομοιως εγω με YARIS 1.0 1999 με 120000 χλμ εβαζα 5/30.Αν παω σε 0/40 υπαρχει θεμα?
                    Τελος μια ερωτηση ασχετη.Αν αναμειγνυουμε καινουργια λαδια διαφορετικων εταιρειων παραπλησιας πυκνοτητας (πχ 10/40 με 5/40 υπαρχει θεμα?)Φιλος λεει πως οχι εγω ομως διαφωνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης cult έγραψε:
                      Γεια χαρα σε ολους και καλως σας βρηκα.
                      Παιδια η συζυγος εχει ενα Peugeot 206 1.4 8v με 80000 χλμ>Μεχρι τωρα στις αλλαγες εβαζε λαδι 10/40(castrol magnatec).Λεω στην επομενη αλλαγη που ειναι κοντα(1000 χλμ) να το παω σε συνθετικο (5/40).Λαμβανοντας υποψη οτι τοσα χρονια εβαζε 10/40 αν παω σε 5/40 θα υπαρχει προβλημα?
                      Ομοιως εγω με YARIS 1.0 1999 με 120000 χλμ εβαζα 5/30.Αν παω σε 0/40 υπαρχει θεμα?
                      Τελος μια ερωτηση ασχετη.Αν αναμειγνυουμε καινουργια λαδια διαφορετικων εταιρειων παραπλησιας πυκνοτητας (πχ 10/40 με 5/40 υπαρχει θεμα?)Φιλος λεει πως οχι εγω ομως διαφωνω.

                      Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα θέμα με αυτά που λες, εκτός αν θες να είσαι ψείρας.

                      Φρόντισε μόνο το αμάξι να έχει πάντα λάδι μέσα, να μην το σκίζετε όπου σταθείτε και όπου βρεθείτε και να γίνεται και καμιά αλλαγή λαδιού και φίλτρου, ιδίως αν κάνεις πολλά μικροδρομολόγια που δεν ζεσταίνεται η μηχανή.

                      Αυτά κατά τη γνώμη μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gatsoulos last edited by

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                        Καλημερα σας.
                        Να ρωτησω σχετικα με το λαδι που βαζουμε σε μικρους τετραχρονους κινητηρες,4,5,6hp,για αεροσυμπιεστες,γεννητριες,χλοοκοπτικες μηχανες κλπ. και η αγορα προτεινει 30αρη...τι βαζουμε?Υπαρχουν ποιοτητες,ημισυνθετικα ....εχει ασχοληθει καποιος?Αξιζει τον κοπο,οικονομοτεχνικα για κατι καλυτερο,η οχι?
                        Το 10w-40 απ το αμαξι δεν κανει,σαν χοντροτερο?

                        εχω γεννητρια στο εξοχικο και οπως λες,ο κατασκευαστης πριν απο 20 χρονια!!!!ελεγε 30αρι μονοτυπο.........εγω εξ'αρχης της βαζω 15w/40 και τα αλλαζω καθε Ιουνιο ..........μαστορα δεν εχει δει στα τοσα χρονια εντατικης χρησης........

                        Και εγω μια απο τα ιδια σε ολα τα τετραχρονα.Η φρεζα μονο,ζητησε ρυθμιση βαλβιδων.

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                        Καλημερα σας.
                        Να ρωτησω σχετικα με το λαδι που βαζουμε σε μικρους τετραχρονους κινητηρες,4,5,6hp,για αεροσυμπιεστες,γεννητριες,χλοοκοπτικες μηχανες κλπ. και η αγορα προτεινει 30αρη...τι βαζουμε?Υπαρχουν ποιοτητες,ημισυνθετικα ....εχει ασχοληθει καποιος?Αξιζει τον κοπο,οικονομοτεχνικα για κατι καλυτερο,η οχι?
                        Το 10w-40 απ το αμαξι δεν κανει,σαν χοντροτερο?

                        εχω γεννητρια στο εξοχικο και οπως λες,ο κατασκευαστης πριν απο 20 χρονια!!!!ελεγε 30αρι μονοτυπο.........εγω εξ'αρχης της βαζω 15w/40 και τα αλλαζω καθε Ιουνιο ..........μαστορα δεν εχει δει στα τοσα χρονια εντατικης χρησης........

                        στα συγκεκριμενα μηχανηματα ισχυει κατα πολυ μεγαλο ποσοστο οτι οσο πιο ακριβο=τοσο το καλυτερο.
                        τα ακριβοπληρωνεις εξαρχης και ξενοιαζεις.
                        στο χωριο κατι αλυσιπριονα, μηχανες ραβδισματος και γεννητριες παιζει και να εχουν αλλαχτει τα λαδια 1-2 φορες στα πανω απο 10 χρονια χρησης των.
                        λαδια απο τα τοπικα βενζιναδικα. ορυκτελαια σκετα!

                        Οντως,μερικα βγαινουν σκυλια και παροτι δεν τα προσεχουν,πανε μια χαρα για χρονια.

                        Γεια χαρα σε ολους και καλως σας βρηκα.
                        Παιδια η συζυγος εχει ενα Peugeot 206 1.4 8v με 80000 χλμ>Μεχρι τωρα στις αλλαγες εβαζε λαδι 10/40(castrol magnatec).Λεω στην επομενη αλλαγη που ειναι κοντα(1000 χλμ) να το παω σε συνθετικο (5/40).Λαμβανοντας υποψη οτι τοσα χρονια εβαζε 10/40 αν παω σε 5/40 θα υπαρχει προβλημα?
                        Ομοιως εγω με YARIS 1.0 1999 με 120000 χλμ εβαζα 5/30.Αν παω σε 0/40 υπαρχει θεμα?
                        Τελος μια ερωτηση ασχετη.Αν αναμειγνυουμε καινουργια λαδια διαφορετικων εταιρειων παραπλησιας πυκνοτητας (πχ 10/40 με 5/40 υπαρχει θεμα?)Φιλος λεει πως οχι εγω ομως διαφωνω.

                        Καλως ηρθες.
                        Αν στο yaris-επειδη το ειχα 9 χρονια-εβαζες λαδι εξοικονομησης ενεργειας,δεν θα δεις διαφορα στην αποδοση.
                        Λαδια οχι,δεν αναμειγνυουμε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cult last edited by

                          Αυτο που βασικα ρωταω ειναι¨Στο peugeot Να παω σε 5/40 η να μεινω στο 10/40
                          Στο Yaris να παω στο 0/40 η να μεινω στο 5/40?Και οσο αναφορα στο τελευταιο να μεινω στα MOBIL η να παω στα CASTROL MAGNATEC που εχουν και τη μιση τιμη?Full synthetic και τα δυο.
                          Οδηγηση και στα δυο πιο νορμαλ δε γινεται.................

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης cult έγραψε:
                            Αυτο που βασικα ρωταω ειναι¨Στο peugeot Να παω σε 5/40 η να μεινω στο 10/40
                            Στο Yaris να παω στο 0/40 η να μεινω στο 5/40?Και οσο αναφορα στο τελευταιο να μεινω στα MOBIL η να παω στα CASTROL MAGNATEC που εχουν και τη μιση τιμη?Full synthetic και τα δυο.
                            Οδηγηση και στα δυο πιο νορμαλ δε γινεται.................

                            Να βάλεις ένα απλό 10w40 και στα δύο και να το αλλάζεις λίγο συχνότερα τότε. Φεύγουν και οι βρωμιές έτσι.

                            Δεν θα κερδίσεις τίποτα με το συνθετικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης cult έγραψε:
                              Αυτο που βασικα ρωταω ειναι¨Στο peugeot Να παω σε 5/40 η να μεινω στο 10/40
                              Στο Yaris να παω στο 0/40 η να μεινω στο 5/40?Και οσο αναφορα στο τελευταιο να μεινω στα MOBIL η να παω στα CASTROL MAGNATEC που εχουν και τη μιση τιμη?Full synthetic και τα δυο.
                              Οδηγηση και στα δυο πιο νορμαλ δε γινεται.................

                              Nα πας σε 5-40 στο 206 και συγκεκριμενα στο φτηνο και ποιοτικο total 9000 που ειναι ιδανικο για τον κινητηρα σου.
                              Στο yaris μια χαρα ειναι το 5-40, μην το πειραζεις καθολου.
                              Πιστευω κι εκει το total μια χαρα θα κανει, αλλα εκει ας σου πει καλυτερα καποιος που ξερει απο toyota.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theosalas last edited by

                                Ο χρήστης cult έγραψε:
                                Αυτο που βασικα ρωταω ειναι¨Στο peugeot Να παω σε 5/40 η να μεινω στο 10/40
                                Στο Yaris να παω στο 0/40 η να μεινω στο 5/40?Και οσο αναφορα στο τελευταιο να μεινω στα MOBIL η να παω στα CASTROL MAGNATEC που εχουν και τη μιση τιμη?Full synthetic και τα δυο.
                                Οδηγηση και στα δυο πιο νορμαλ δε γινεται.................

                                Καλησπέρα! Αν έχεις την καλοσύνη πες μας πόσο πληρώνεις για τα λάδια και αν τα αγοράζεις και τα αλλάζεις εσύ ο ίδιος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cult last edited by

                                  To 10/40 sta 7.5 ευρω το λιτρο
                                  http://www.trade-wind.gr/car/lubricants/ixodes/10w-40/castrol-magnatec-10w40.html

                                  το 5/40 απο 8.5 ευρω το λιτρο
                                  http://www.trade-wind.gr/car/lubricants/ixodes/5w-40/castrol-magnatec-5w40.html

                                  η το ΤΟΤΑΛ που προτεινε φιλος(και μαλλον προς τα εκει παμε για το PEUGEOT) Στσ 10 ευρω λιτρο

                                  http://www.trade-wind.gr/car/lubricants/ixodes/5w-40/total-quartz-9000-5w40.html

                                  Να τονισω οτι δεν κανω διαφημιση εχω ψωνισει και απο αλλου οπου ενδεχωμενως ειναι και φθηνοτερα...

                                  Τα λαδια δεν τα αλλαζω μονος μου.Η παω σε μηχανικο/βενζιναδικο και μου τα αλλαζει (γυρω στο 10ρικο) η (πιο συνηθες) το συνδυαζω με ενα γενικο σερβις των 10000 χλμ (μπουζι φιλτρο λαδιου και ο,τι αλλο χρειαστει-πχ τωρα μαλλον το YARIS χρειαζεται τακακια)>
                                  Μια τελευταια ερωτηση.Μεχρι τωρα στο YARIS εβαζα της MOBIL 1 αλλα μου ειπαν οτι ειναι τοο much.Αν δεχτουμε οτι ειναι ελαφρως τσιμπημενα(+70% σε σχεση με αλλα 5/40 full synthetic) aν βαλω πχ της TOTAL η της CASTROL ειμαι οκ?Αν και απο τα mobil ειμαι ευχαριστημενος απο την αποψη της μη φθορας του κινητηρα.........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Ο χρήστης cult έγραψε:
                                    To 10/40 sta 7.5 ευρω το λιτρο
                                    http://www.trade-wind.gr/car/lubricants ... 10w40.html

                                    το 5/40 απο 8.5 ευρω το λιτρο
                                    http://www.trade-wind.gr/car/lubricants ... -5w40.html

                                    η το ΤΟΤΑΛ που προτεινε φιλος(και μαλλον προς τα εκει παμε για το PEUGEOT) Στσ 10 ευρω λιτρο

                                    http://www.trade-wind.gr/car/lubricants ... -5w40.html

                                    Να τονισω οτι δεν κανω διαφημιση εχω ψωνισει και απο αλλου οπου ενδεχωμενως ειναι και φθηνοτερα...

                                    Τα λαδια δεν τα αλλαζω μονος μου.Η παω σε μηχανικο/βενζιναδικο και μου τα αλλαζει (γυρω στο 10ρικο) η (πιο συνηθες) το συνδυαζω με ενα γενικο σερβις των 10000 χλμ (μπουζι φιλτρο λαδιου και ο,τι αλλο χρειαστει-πχ τωρα μαλλον το YARIS χρειαζεται τακακια)>
                                    Μια τελευταια ερωτηση.Μεχρι τωρα στο YARIS εβαζα της MOBIL 1 αλλα μου ειπαν οτι ειναι τοο much.Αν δεχτουμε οτι ειναι ελαφρως τσιμπημενα(+70% σε σχεση με αλλα 5/40 full synthetic) aν βαλω πχ της TOTAL η της CASTROL ειμαι οκ?Αν και απο τα mobil ειμαι ευχαριστημενος απο την αποψη της μη φθορας του κινητηρα.........

                                    Απο που βγαινει το συμπερασμα της 'μη φθορας του κινητηρα'?
                                    Εννοώ οτι μιλας για αυτοκινητο 14 ετων με 120Κ χλμ. = 8.570 χλμ το έτος = ελαχιστη χρηση, και baby oil + τηγανολαδο να εβαζες, παλι μια χαρα θα ηταν ο κινητηρας (που λεει ο λογος).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos204 last edited by

                                      Στο Υaris 1,3 του 03 βαζω τα TOTAL ENERGY 5w40 πολυ καλο λαδακι και αλλαγη καθε 15,000χλμ ,Το ιδιο θα σου προτεινα να βαλεις και στο Pegeuot μιας και ειναι τα λιπαντικα του οικου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Δε συμφωνώ με το 'too much'. Το να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου είναι βασικό. Επιπλέον με το σωστό λιπαντικό ένας κινητήρας που δεν εμφανίσει αστοχία αντέχει για πάντα. Ούτε rebuild γιατί έχει 200.000χλμ. και 'έφαγε τα ψωμιά του' ούτε τίποτα.
                                        Το 'συνθετικό' υπερέχει σε όλα του ημισυνθετικού ίσως όμως οι διαφορές να είναι τόσο μικρές που να μην τις καταλαβαίνεις εύκολα. Δεν εξατμίζεται τόσο εύκολα, ο ρυθμός φθοράς του κινητήρα γενικά είναι μικρότερος και συνήθως προσφέρει λίγο μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Αν βάλεις και το ότι αντέχει συνήθως τα διπλάσια χιλιόμετρα από το ημισυνθετικό συμφέρει και στην τσέπη σου!
                                        Με το να αλλάζεις συχνά λάδια δε φεύγουν μόνο οι βρωμιές, ξεπλένεται ο κινητήρας από τα ειδικά πρόσθετα των λαδιών που καλύπτουν τα μέταλλα και αυξάνεται, προσωρινά μετά από κάθε αλλαγή, η φθορά του. Από έξω κούκλα και από μέσα (σε μικροσκοπικό επίπεδο) πανούκλα δηλαδή.
                                        Για να συνοψίσω, στα περισσότερα αυτοκίνητα το καλύτερο είναι ένα συνθετικό λάδι long life, το οποίο αλλάζεται μόνο όταν τα ξένα σώματα μέσα του γίνουν πολλά και πλέον προξενούν τα ίδια φθορά στον κινητήρα. Συνήθως αυτό παίρνει 20-30 χιλιάδες χιλιόμετρα ή περισσότερο. Ειδικά για το Toyota σου όμως δες τι λέει η Toyota.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Υπάρχουν και Ελληνικών εταιρειών λιπαντικα που είναι αξιόλογ,οικονομικά και εντός προδιαγραφών.. ...
                                          Ας φάνε λίγο ψωμί και οι μπαρμπαδες μας! !!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                            Υπάρχουν και Ελληνικών εταιρειών λιπαντικα που είναι αξιόλογ,οικονομικά και εντός προδιαγραφών.. ...
                                            Ας φάνε λίγο ψωμί και οι μπαρμπαδες μας! !!!!!

                                            Στις εταιρίες δουλεύουν και νέοι, ας φάνε λοιπόν και λίγο ψωμί και οι νέοι μας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 230 / 445
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr