-
Σωστο αυτο, αλλα δεν ξερεις αν θα σε βρει ψηλοτερα ή στον πατο
-
Γελάνε κι οι πέτρες με τον recordman.. Ξενερώνω με την ιδέα ότι τον θέλει πίσω η Mclaren για το '15, προτιμούσα τον Kimi εκεί και τον ιθπανό στο σπίτι του να ανεβάζει φωτογραφίες με τις γυμνασμένες γάμπες του στο twitter και να μαζεύει likes και retweet...
Η Ferrari νομίζω όταν θα πάρει τον Φέτελ (με τον Νιούι) μπορεί να ελπίζει σε κάτι καλύτερο, χωρίς όμως να σημαίνει ότι ο Κίμι είναι λίγος.
ΥΓ: Τον αγαπάω τον Αλόνσο... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ΥΓ: Για όποιον το πρόσεξε. Στο τέλος ο Vettel αγκαλιάζει καράφλα και Horner και τους χαλάει τα μαλλιά.
Ο Horner δεν έκανε τίποτα στο κεφάλι του, ο Newey δυο (2) φορές έκανε ότι φτιάχνει την κόμμωση που του χάλασε ο Vettel.Trolling reality...
Ρε συ πολυ γελιο το ειδα κι εγω! Ο Vettel ειχε βγαλει τα γαντια του βεβαια μπορει να γεμισε τη φαλακρα του Νιουι με ιδρωτα χαχα
Θεϊκο κ του Kimi!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Διαφωνεί κανείς ότι ο Μάσσα κάνει ό,τι μπορεί για να βρει θέση για το 2013?
Με τις χρονολογιες δεν το εχεις και πολυ ε;
Λυπήσου με...περνάω δύσκολα.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δε λυπαμαι τη Φερραρι, λυπαμαι οσους την αγαπαμε πραγματικα. Αυτα που θα ζησουμε για πολυ καιρο ελπιζα να μην τα ξαναζησω. Το καλο ειναι οτι θα βλεπουμε τις μαχες για την κορυφη χωρις αγχοςΤην αγαπούσες και πρι το2009??
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μην είσαι απαισιόδοξος Σταύρο. Του χρόνου ξημερώνει νέα εποχή...Βαρέθηκα κάθε χρόνο να λέμε τα ίδια.
-
Βαθιά υπόκλιση και από μένα. Σε ομάδα και οδηγό. Απλησίαστοι.
Βρήκε κανείς την φωτογραφία που γονατίζει μπροστά στο μονοθέσιο;
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Βαθιά υπόκλιση και από μένα. Σε ομάδα και οδηγό. Απλησίαστοι.
Βρήκε κανείς την φωτογραφία που γονατίζει μπροστά στο μονοθέσιο;
Να παρακολουθείς F1 Grip κύριος!!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... e=1&ref=nf
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Δε λυπαμαι τη Φερραρι, λυπαμαι οσους την αγαπαμε πραγματικα. Αυτα που θα ζησουμε για πολυ καιρο ελπιζα να μην τα ξαναζησω. Το καλο ειναι οτι θα βλεπουμε τις μαχες για την κορυφη χωρις αγχος
Την αγαπούσες και πρι το2009??
Ηθελες να πεις εξυπναδα; Μαλακια ειπες
-
Aξιος! Και αυτός και η ομαδα του!
-
Greo,
Καταρχήν, δεν δήλωσα κάτι, απλά ρώτησα γιατί δεν θυμάμαι να στενοχωριέσαι πριν το 2009 για το αλογάκι.
Δεύτερον, δεν θυμάμαι να αναφέρθηκα ποτέ σε αυτά που έγραψες με τέτοιο χαρακτηρισμό παρόλο που πολλές φορές αξίζανε πολύ χειρότερο.
Μπορείς να ζητήσεις συγνώμη και να συνεχίσουμε.ΥΓ: Δε με ενδιαφέρει ούτε η ηλικία σου, ούτε ο αριθμός των δημοσιεύσεων σου.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μην είσαι απαισιόδοξος Σταύρο. Του χρόνου ξημερώνει νέα εποχή...
Βαρέθηκα κάθε χρόνο να λέμε τα ίδια.
Αλλαζουν οι κανονισμοι...
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
και το 2009 άλλαξαν
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μην είσαι απαισιόδοξος Σταύρο. Του χρόνου ξημερώνει νέα εποχή...ΚΑΘΕ ΠΕΡΣΥ Κ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
εντελώς κομπλεξικός ο κιμις με το fastest lap στον τελυταίο γύρο με φρέσκα λάστιχα όταν θα μπορούσε να μπει 10 γυρους πιο μπροστά κ να τερματίσει τουλάχιστον 4ος
Ναι, με φρέσκα λάστιχα έπρεπε να πήγαινε σαν κότα.
Τι'ναι αυτά που γράφεις?
** όταν θα μπορούσε να μπει 10 γυρους πιο μπροστά κ να τερματίσει τουλάχιστον 4ος**
επίσης σίγουρα θα έχει να πει στον Χονδρογιάννη 2 λογάκια με τόση σαμπάνια που πήγε χαμένη
Δεν αναφέρομαι για τη στρατηγική της Lotus, αλλά για το σχόλιό σου σχετικά με την αναφορά σου στον κομπλεξισμό του Κίμι.
Δεν το έκανε από κόμπλεξ, ήταν φυσικό επόμενο όταν βάζεις φρέσκα λάστιχα.
15 γυρους με φθαρμένα ελαστικα δεν πήγαινε σαν κότα δλδ?
ποια στρατηγική κ πράσινα άλογα όταν τρέχεις 15 γύρους με φθαρμενα ελαστικα σε περνανε σα σταματημενο 3 μονοθεσια (ένα απο αυτά ο ομοσταβλός σου) - εξακολουθεις να μην αλλάζεις λάστιχα κ κινδυνεύεις να βρεθεις ακομα πιο πίσω αλλα δε σε απασχολεί γιατι έχεις υπογράψει νεο συμβόλαιο για να τσεπώσεις 5-6 εκατομμύρια ακόμα κ μου μπαινεις στον τελευταίο γύρο ισα ισα για να γραφτει το ονομα σου στον ταχύτερο γύρο - μήπως του είπαν πως μοιράζουν παγωτό για τον fastest lap ?
ΦΥΣΙΚΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ
-
Mας χάλασε και την πρόβλεψη ρε γμτ..
Πάντως, ποιος καθορίζει την στρατηγική, η ομάδα, ο οδηγός ή μαζί??? -
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
εντελώς κομπλεξικός ο κιμις με το fastest lap στον τελυταίο γύρο με φρέσκα λάστιχα όταν θα μπορούσε να μπει 10 γυρους πιο μπροστά κ να τερματίσει τουλάχιστον 4ος
Ναι, με φρέσκα λάστιχα έπρεπε να πήγαινε σαν κότα.
Τι'ναι αυτά που γράφεις?
** όταν θα μπορούσε να μπει 10 γυρους πιο μπροστά κ να τερματίσει τουλάχιστον 4ος**
επίσης σίγουρα θα έχει να πει στον Χονδρογιάννη 2 λογάκια με τόση σαμπάνια που πήγε χαμένη
Δεν αναφέρομαι για τη στρατηγική της Lotus, αλλά για το σχόλιό σου σχετικά με την αναφορά σου στον κομπλεξισμό του Κίμι.
Δεν το έκανε από κόμπλεξ, ήταν φυσικό επόμενο όταν βάζεις φρέσκα λάστιχα.
15 γυρους με φθαρμένα ελαστικα δεν πήγαινε σαν κότα δλδ?
ποια στρατηγική κ πράσινα άλογα όταν τρέχεις 15 γύρους με φθαρμενα ελαστικα σε περνανε σα σταματημενο 3 μονοθεσια (ένα απο αυτά ο ομοσταβλός σου) - εξακολουθεις να μην αλλάζεις λάστιχα κ κινδυνεύεις να βρεθεις ακομα πιο πίσω αλλα δε σε απασχολεί γιατι έχεις υπογράψει νεο συμβόλαιο για να τσεπώσεις 5-6 εκατομμύρια ακόμα κ μου μπαινεις στον τελευταίο γύρο ισα ισα για να γραφτει το ονομα σου στον ταχύτερο γύρο - μήπως του είπαν πως μοιράζουν παγωτό για τον fastest lap ?
ΦΥΣΙΚΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ
Μπαίνεις στον τελευταίο γυρο, εφόσον σε έχουν περάσει όλοι όσοι υπήρχε πιθανοτητα να μην, αν εβγαινε το gamble, και αφου δεν έχεις τίποτα να χάσεις απο το stop. Εν αντιθέσει με μια καταστροφική κατάρρευση του ελαστικού πχ....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο Raikkonen εξαιρετικος team player. Καλώς μας ερχεται! Κι επισης φαινεται πως παρολο που η ομαδα πλεον αβανταρει το νεούδι συγκρουομενο Γαλλο, το ατελειωτο ταλεντο του και η ανυπερβλητη εμπειρια του τού αρκουν (...για να χασει απο αυτον που ξεκινουσε απο την 17η θεση).
Σίγουρα δεν είναι team game αυτό που έκανε αλλά πλέον είναι σαφές πως δεν ανήκει στην Lotus. Δεν μου αρέσει αυτή η συμπεριφορά αλλά είμαι βέβαιος πως στην Ferrari δεν θα είναι έτσι.
Για τα άλλα που λες όμως είσαι λάθος. Ο άνθρωπος έτρεχε με τις ζάντες, σε fuel saving mode και είχε και πρόβλημα υπερθέρμανσης. Παρόλα αυτά ήταν 2ος μέχρι 3 γύρους πίσω από το τέλος. Τι άλλο να κάνει δηλαδή; Να κατέβει να σπρώξει; Λογικό είναι το ότι στο τέλος τον πέρασαν όλοι, αφού τα λάστιχα του ήταν ανύπαρκτα.
Με τις ζαντες σε fuel saving mode και υπερθερμανση, πεταξε τον teammate του εκτος πιστας 3 γυρους πριν το τελος, 3 αγωνες πριν το τελος κι ενω η ομαδα του διεκδικει μια μαγικη 2η θεση.
Απλως το επαλαμβανω για διαπιστωσουμε καλυτερα το τι εκανε.
Κι επειτα για το λαθος μου: ok, ενας δυσκολος αγωνας και μια υπερβολικη στρατηγικη. Γιατι ομως σ' αυτον και οχι στον Grosjean? Γιατι αυτη η ιστορια με τα λαστιχα και το front end να γινεται ετσι απλα αποδεκτη δικαιολογια για την σταθερα κακη αποδοση του εδω και πολλους αγωνες; Προφανως συμπαθουμε Raikkonen και γελαμε με τα team radios κλπ, αλλα απο ουσια τελευταια ελαχιστα.
-
Το σημερινό του Μίμη είναι ξεκάθαρο fail ότι μαλακία και αν έκανε η Lotus.
Η κίνηση του θα είχε νόημα αν έμενε ένας γύρος για το τέλος.
Με 10 γύρους και τελειωμένα λάστιχα απλά κάνεις στην άκρη το συντομότερο δυνατό για να προστατεύσεις και τα λάστιχα σου και να μη χάσεις τόσες θέσεις.Επιμένω να πιστεύω βέβαια ότι το έκανε και εν είδει γούτσου-γούτσου προς τον Alonso...
Σίγουρα θα πρεπε η Lotus να τον έχει τραβήξει στους 10-12 γύρους πριν το τέλος για flying laps με άδειο μονοθέσιο.
ckastam διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα περί κομπλεξισμού αλλά ειδικά δεν μπορώ να καταλάβω που κολάει το σχόλιο σου...
Σου πέρασε από το μυαλό μήπως τέλειωσαν τα λάστιχα του και τον έβαλαν μέσα μόνο και μόνο για να τερματίσει; -
89 εμείς
31 εσείς
2013 - Airtel Indian Grand Prix