Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2013 - Airtel Indian Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2013 - Airtel Indian Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Formula 1
    38
    171
    1989
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billopoulos last edited by

      Σωστο αυτο, αλλα δεν ξερεις αν θα σε βρει ψηλοτερα ή στον πατο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alfa-milan last edited by

        Γελάνε κι οι πέτρες με τον recordman.. Ξενερώνω με την ιδέα ότι τον θέλει πίσω η Mclaren για το '15, προτιμούσα τον Kimi εκεί και τον ιθπανό στο σπίτι του να ανεβάζει φωτογραφίες με τις γυμνασμένες γάμπες του στο twitter και να μαζεύει likes και retweet...
        Η Ferrari νομίζω όταν θα πάρει τον Φέτελ (με τον Νιούι) μπορεί να ελπίζει σε κάτι καλύτερο, χωρίς όμως να σημαίνει ότι ο Κίμι είναι λίγος.
        ΥΓ: Τον αγαπάω τον Αλόνσο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sparticle last edited by

          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

          ΥΓ: Για όποιον το πρόσεξε. Στο τέλος ο Vettel αγκαλιάζει καράφλα και Horner και τους χαλάει τα μαλλιά.
          Ο Horner δεν έκανε τίποτα στο κεφάλι του, ο Newey δυο (2) φορές έκανε ότι φτιάχνει την κόμμωση που του χάλασε ο Vettel.

          Trolling reality...

          Ρε συ πολυ γελιο το ειδα κι εγω! Ο Vettel ειχε βγαλει τα γαντια του βεβαια μπορει να γεμισε τη φαλακρα του Νιουι με ιδρωτα χαχα

          Θεϊκο κ του Kimi!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:

            Διαφωνεί κανείς ότι ο Μάσσα κάνει ό,τι μπορεί για να βρει θέση για το 2013?

            Με τις χρονολογιες δεν το εχεις και πολυ ε;

            Λυπήσου με...περνάω δύσκολα.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              arji78 last edited by

              Ο χρήστης greo έγραψε:
              Δε λυπαμαι τη Φερραρι, λυπαμαι οσους την αγαπαμε πραγματικα. Αυτα που θα ζησουμε για πολυ καιρο ελπιζα να μην τα ξαναζησω. Το καλο ειναι οτι θα βλεπουμε τις μαχες για την κορυφη χωρις αγχος

              Την αγαπούσες και πρι το2009??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Μην είσαι απαισιόδοξος Σταύρο. Του χρόνου ξημερώνει νέα εποχή...

                Βαρέθηκα κάθε χρόνο να λέμε τα ίδια.

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bayern7 last edited by

                  Βαθιά υπόκλιση και από μένα. Σε ομάδα και οδηγό. Απλησίαστοι.

                  Βρήκε κανείς την φωτογραφία που γονατίζει μπροστά στο μονοθέσιο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:

                    Βαθιά υπόκλιση και από μένα. Σε ομάδα και οδηγό. Απλησίαστοι.

                    Βρήκε κανείς την φωτογραφία που γονατίζει μπροστά στο μονοθέσιο;

                    Να παρακολουθείς F1 Grip κύριος!!

                    http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... e=1&ref=nf

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greo last edited by

                      Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:

                      Δε λυπαμαι τη Φερραρι, λυπαμαι οσους την αγαπαμε πραγματικα. Αυτα που θα ζησουμε για πολυ καιρο ελπιζα να μην τα ξαναζησω. Το καλο ειναι οτι θα βλεπουμε τις μαχες για την κορυφη χωρις αγχος

                      Την αγαπούσες και πρι το2009??

                      Ηθελες να πεις εξυπναδα; Μαλακια ειπες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        y-v last edited by

                        Aξιος! Και αυτός και η ομαδα του!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          arji78 last edited by

                          Greo,
                          Καταρχήν, δεν δήλωσα κάτι, απλά ρώτησα γιατί δεν θυμάμαι να στενοχωριέσαι πριν το 2009 για το αλογάκι.
                          Δεύτερον, δεν θυμάμαι να αναφέρθηκα ποτέ σε αυτά που έγραψες με τέτοιο χαρακτηρισμό παρόλο που πολλές φορές αξίζανε πολύ χειρότερο.
                          Μπορείς να ζητήσεις συγνώμη και να συνεχίσουμε.

                          ΥΓ: Δε με ενδιαφέρει ούτε η ηλικία σου, ούτε ο αριθμός των δημοσιεύσεων σου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                            Μην είσαι απαισιόδοξος Σταύρο. Του χρόνου ξημερώνει νέα εποχή...

                            Βαρέθηκα κάθε χρόνο να λέμε τα ίδια.

                            Αλλαζουν οι κανονισμοι...

                            Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vengas last edited by

                              και το 2009 άλλαξαν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                ckastam last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Μην είσαι απαισιόδοξος Σταύρο. Του χρόνου ξημερώνει νέα εποχή...

                                ΚΑΘΕ ΠΕΡΣΥ Κ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  ckastam last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                  εντελώς κομπλεξικός ο κιμις με το fastest lap στον τελυταίο γύρο με φρέσκα λάστιχα όταν θα μπορούσε να μπει 10 γυρους πιο μπροστά κ να τερματίσει τουλάχιστον 4ος

                                  Ναι, με φρέσκα λάστιχα έπρεπε να πήγαινε σαν κότα.

                                  Τι'ναι αυτά που γράφεις?

                                  ** όταν θα μπορούσε να μπει 10 γυρους πιο μπροστά κ να τερματίσει τουλάχιστον 4ος**

                                  επίσης σίγουρα θα έχει να πει στον Χονδρογιάννη 2 λογάκια με τόση σαμπάνια που πήγε χαμένη

                                  Δεν αναφέρομαι για τη στρατηγική της Lotus, αλλά για το σχόλιό σου σχετικά με την αναφορά σου στον κομπλεξισμό του Κίμι.

                                  Δεν το έκανε από κόμπλεξ, ήταν φυσικό επόμενο όταν βάζεις φρέσκα λάστιχα.

                                  15 γυρους με φθαρμένα ελαστικα δεν πήγαινε σαν κότα δλδ?
                                  ποια στρατηγική κ πράσινα άλογα όταν τρέχεις 15 γύρους με φθαρμενα ελαστικα σε περνανε σα σταματημενο 3 μονοθεσια (ένα απο αυτά ο ομοσταβλός σου) - εξακολουθεις να μην αλλάζεις λάστιχα κ κινδυνεύεις να βρεθεις ακομα πιο πίσω αλλα δε σε απασχολεί γιατι έχεις υπογράψει νεο συμβόλαιο για να τσεπώσεις 5-6 εκατομμύρια ακόμα κ μου μπαινεις στον τελευταίο γύρο ισα ισα για να γραφτει το ονομα σου στον ταχύτερο γύρο - μήπως του είπαν πως μοιράζουν παγωτό για τον fastest lap ?
                                  ΦΥΣΙΚΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    arji78 last edited by

                                    Mας χάλασε και την πρόβλεψη ρε γμτ..
                                    Πάντως, ποιος καθορίζει την στρατηγική, η ομάδα, ο οδηγός ή μαζί???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gilles_27 last edited by

                                      Ο χρήστης ckastam έγραψε:

                                      εντελώς κομπλεξικός ο κιμις με το fastest lap στον τελυταίο γύρο με φρέσκα λάστιχα όταν θα μπορούσε να μπει 10 γυρους πιο μπροστά κ να τερματίσει τουλάχιστον 4ος

                                      Ναι, με φρέσκα λάστιχα έπρεπε να πήγαινε σαν κότα.

                                      Τι'ναι αυτά που γράφεις?

                                      ** όταν θα μπορούσε να μπει 10 γυρους πιο μπροστά κ να τερματίσει τουλάχιστον 4ος**

                                      επίσης σίγουρα θα έχει να πει στον Χονδρογιάννη 2 λογάκια με τόση σαμπάνια που πήγε χαμένη

                                      Δεν αναφέρομαι για τη στρατηγική της Lotus, αλλά για το σχόλιό σου σχετικά με την αναφορά σου στον κομπλεξισμό του Κίμι.

                                      Δεν το έκανε από κόμπλεξ, ήταν φυσικό επόμενο όταν βάζεις φρέσκα λάστιχα.

                                      15 γυρους με φθαρμένα ελαστικα δεν πήγαινε σαν κότα δλδ?
                                      ποια στρατηγική κ πράσινα άλογα όταν τρέχεις 15 γύρους με φθαρμενα ελαστικα σε περνανε σα σταματημενο 3 μονοθεσια (ένα απο αυτά ο ομοσταβλός σου) - εξακολουθεις να μην αλλάζεις λάστιχα κ κινδυνεύεις να βρεθεις ακομα πιο πίσω αλλα δε σε απασχολεί γιατι έχεις υπογράψει νεο συμβόλαιο για να τσεπώσεις 5-6 εκατομμύρια ακόμα κ μου μπαινεις στον τελευταίο γύρο ισα ισα για να γραφτει το ονομα σου στον ταχύτερο γύρο - μήπως του είπαν πως μοιράζουν παγωτό για τον fastest lap ?
                                      ΦΥΣΙΚΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ

                                      Μπαίνεις στον τελευταίο γυρο, εφόσον σε έχουν περάσει όλοι όσοι υπήρχε πιθανοτητα να μην, αν εβγαινε το gamble, και αφου δεν έχεις τίποτα να χάσεις απο το stop. Εν αντιθέσει με μια καταστροφική κατάρρευση του ελαστικού πχ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sparticle last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Ο Raikkonen εξαιρετικος team player. Καλώς μας ερχεται! Κι επισης φαινεται πως παρολο που η ομαδα πλεον αβανταρει το νεούδι συγκρουομενο Γαλλο, το ατελειωτο ταλεντο του και η ανυπερβλητη εμπειρια του τού αρκουν (...για να χασει απο αυτον που ξεκινουσε απο την 17η θεση).

                                        Σίγουρα δεν είναι team game αυτό που έκανε αλλά πλέον είναι σαφές πως δεν ανήκει στην Lotus. Δεν μου αρέσει αυτή η συμπεριφορά αλλά είμαι βέβαιος πως στην Ferrari δεν θα είναι έτσι.

                                        Για τα άλλα που λες όμως είσαι λάθος. Ο άνθρωπος έτρεχε με τις ζάντες, σε fuel saving mode και είχε και πρόβλημα υπερθέρμανσης. Παρόλα αυτά ήταν 2ος μέχρι 3 γύρους πίσω από το τέλος. Τι άλλο να κάνει δηλαδή; Να κατέβει να σπρώξει; Λογικό είναι το ότι στο τέλος τον πέρασαν όλοι, αφού τα λάστιχα του ήταν ανύπαρκτα.

                                        Με τις ζαντες σε fuel saving mode και υπερθερμανση, πεταξε τον teammate του εκτος πιστας 3 γυρους πριν το τελος, 3 αγωνες πριν το τελος κι ενω η ομαδα του διεκδικει μια μαγικη 2η θεση.

                                        Απλως το επαλαμβανω για διαπιστωσουμε καλυτερα το τι εκανε.

                                        Κι επειτα για το λαθος μου: ok, ενας δυσκολος αγωνας και μια υπερβολικη στρατηγικη. Γιατι ομως σ' αυτον και οχι στον Grosjean? Γιατι αυτη η ιστορια με τα λαστιχα και το front end να γινεται ετσι απλα αποδεκτη δικαιολογια για την σταθερα κακη αποδοση του εδω και πολλους αγωνες; Προφανως συμπαθουμε Raikkonen και γελαμε με τα team radios κλπ, αλλα απο ουσια τελευταια ελαχιστα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Το σημερινό του Μίμη είναι ξεκάθαρο fail ότι μαλακία και αν έκανε η Lotus.

                                          Η κίνηση του θα είχε νόημα αν έμενε ένας γύρος για το τέλος.
                                          Με 10 γύρους και τελειωμένα λάστιχα απλά κάνεις στην άκρη το συντομότερο δυνατό για να προστατεύσεις και τα λάστιχα σου και να μη χάσεις τόσες θέσεις.

                                          Επιμένω να πιστεύω βέβαια ότι το έκανε και εν είδει γούτσου-γούτσου προς τον Alonso...

                                          Σίγουρα θα πρεπε η Lotus να τον έχει τραβήξει στους 10-12 γύρους πριν το τέλος για flying laps με άδειο μονοθέσιο.

                                          ckastam διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα περί κομπλεξισμού αλλά ειδικά δεν μπορώ να καταλάβω που κολάει το σχόλιο σου...
                                          Σου πέρασε από το μυαλό μήπως τέλειωσαν τα λάστιχα του και τον έβαλαν μέσα μόνο και μόνο για να τερματίσει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            ttc last edited by

                                            89 εμείς

                                            31 εσείς

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr