-
Καλημερα.
Για αυτο το λαδι,που βαζει πλεον η Toyota στα πετρελαια,τι γνωμη εχετε?
http://lubricantes-online.com/Toyota-5w30 -
Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:
Καλημερα.
Για αυτο το λαδι,που βαζει πλεον η Toyota στα πετρελαια,τι γνωμη εχετε?
http://lubricantes-online.com/Toyota-5w30prodiagrafi acea c2
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Καλημερα.
Για αυτο το λαδι,που βαζει πλεον η Toyota στα πετρελαια,τι γνωμη εχετε?
http://lubricantes-online.com/Toyota-5w30prodiagrafi acea c2
-
Την προσεχη Πέμπτη έχει το lidl τα 5l 10w/40 στα 17ευρώ.. ....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Την προσεχη Πέμπτη έχει το lidl τα 5l 10w/40 στα 17ευρώ.. ....Καλώςςς!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Την προσεχη Πέμπτη έχει το lidl τα 5l 10w/40 στα 17ευρώ.. ....Τριτη 29
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Την προσεχη Πέμπτη έχει το lidl τα 5l 10w/40 στα 17ευρώ.. ....Tο ειδα και καραφλιασα...ποσο χαλια μπορει να ειναι αυτο το λαδι,για να εχει 3,4€/λτ???
...οχι οτι δε θα φυγει σαν τρελο... -
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Την προσεχη Πέμπτη έχει το lidl τα 5l 10w/40 στα 17ευρώ.. ....
Tο ειδα και καραφλιασα...ποσο χαλια μπορει να ειναι αυτο το λαδι,για να εχει 3,4€/λτ???
...οχι οτι δε θα φυγει σαν τρελο...πηγαινε παρτο εσυ και στο ταμιο πληρωσε το με 10ευρω/l ...........αυτοματα θα γινει γαματο!!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Την προσεχη Πέμπτη έχει το lidl τα 5l 10w/40 στα 17ευρώ.. ....
Tο ειδα και καραφλιασα...ποσο χαλια μπορει να ειναι αυτο το λαδι,για να εχει 3,4€/λτ???
...οχι οτι δε θα φυγει σαν τρελο...πηγαινε παρτο εσυ και στο ταμιο πληρωσε το με 10ευρω/l ...........αυτοματα θα γινει γαματο!!!
btw φιλος εδω και καναδυο χρονια αλλαζει μονος λαδια-φιλτρο και εχει στραφει στα συγκεκριμενα λαδια!
απλα αντι για καθε 10κ που αλλαζε τα επωνυμα, τωρα αλλαζει καθε 5-6κ.
εχοντας κανει περι τις 5 αλλαγες δεν εχει παρατηρησει καποιο προβλημα (να καιει λαδι ή καποια αυξηση καταναλωσης).
τωρα το τι γινεται στα σωθικα δεν ξερω -ουτε κι αυτος βεβαια- -
Και ποιο το νοημα να παιρνει καποιος αυτα τα αγνωστα λαδια και ν'αλλαζει καθε 5.000χλμ κι οχι καποιο επωνυμο και ν'αλλαζει καθε 10.000?
Αν βαλει καποιος και το φιλτρο λαδιου, σιγουρα χαμενος βγαινει με το σκεπτικο αυτο.Και γενικα, οταν υπαρχουν τα πολυ καλα total 9000 5-40 με 7-8 ευρω το λιτρο, τα οποια ειναι και φουλ συνθετικα, δεν βρισκω κανενα λογο να βαζει καποιος λαδια τυπου lidl για να γλιτωσει καμια 15αρια ευρω την καθε αλλαγη, με ρισκο για τον κινητηρα του.
Εκτος κι αν μιλαμε για κανα αμαξι 20ετιας της σειρας που ο,τι και να παθει δεν εγινε και τιποτα.
Μονο τοτε ομως. -
Νομίζω ότι είχαμε πει ότι αν και δεν είναι από τα γνωστά επώνυμα τελικά δεν είναι τόσο άγνωστα ούτε άχρηστα.
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Την προσεχη Πέμπτη έχει το lidl τα 5l 10w/40 στα 17ευρώ.. ....
Tο ειδα και καραφλιασα...ποσο χαλια μπορει να ειναι αυτο το λαδι,για να εχει 3,4€/λτ???
...οχι οτι δε θα φυγει σαν τρελο...Μη χασεις τα μαλλια σου χωρις λογο. Το λαδι αυτο ειναι μια χαρα για 5000χλμ. Ξερεις πολλους να αλλαζουν λαδια στα προβλεπομενα διαστηματα την σημερον ημερα? Εγω λιγους. Ασε λοιπον μπας και βαλουν κανενα φρεσκο λαδι στα αμαξια τους.
Το γνησιο ημισυνθετικο λαδι της οπελ εχεις δει ποσο κανει? Ιδια τιμη με του λιντλ ακριβως...Σαν να βλεπω οτι οι συσκευασιες ειναι ακριβως ιδιες κιολας.... -
Το λάδι του Lidl είναι Γερμανικό της Penasol, δυιλιστήριο από το 1950 και φτιάχνει όλων των τύπων τα λάδια, δεν τα φτιάχνουν σε σκοτεινά υπόγεια, αλλά ο υπερκαταναλωτισμός μας για επώνυμες μάρκες από καπότες μέχρι υπερλάδια και από παπούτσια μέχρι σώβρακα μας απαγορεύει να δούμε πέρα από τη μύτη μας.
Το βάζω ( και το ασημί όποτε το φέρνουν αλλά κυρίως το μαυρό σε 6 αυτοκίνητα εδώ και 4 χρόνια, καίνε λιγότερα λάδια από τα Elf και τα συναφή που έβαζα, ανοίγοντας τα ψευτοκάπακα τα μοτέρ είναι καθαρά όπως και με τα επώνυμα, και ίσως καθαρότερα, και η απόδοση των μοτέρ είναι μια χαρά, στο Quadra μου βάζω το μαύρο πάνω από 50.000 χλμ και η τουρμπίνα του είναι μια χαρά, το μοτέρ έχει 310.000 χλμ και ούτε του φαίνεται, σταμάτησε να καίει και λάδια, τα Elf στο ίδιο ιξώδες τα έπινε σα νερό.
Τα δοκίμασα πριν χρόνια, δεν χρειάστηκε να στείλνω για αναλύσεις συνέχεια τα λάδια μου, δεν έχω κολλήματα του τύπου τγηγασνόλαδα κλπ, λές και όλοι είμαστε χημικοί και μπορούμε να καταλάβουμε τι είναι το ένα και τι το άλλο, το κακό λάδι θα το δείς μετά από 100.000 χλμ, τώρα όσοι λένε έβαλα αυτό το λάδι και από τα πρώτα 1000 χλμ λένε είμαι ευχαριστημένος, αναρωτιέμαι πως το κατάλαβαν, μάλλον από αυθυποβολή είναι η ευχαρίστηση γιατί πλήρωσαν 15€ το λίτρο.
'Αλλωστε λεφτά υπάρχουν.Αλήθεια τα λάδια της GM που όλοι τα λένε καταπληκτικά, εγώ πιστεύω ότι είναι, ποιός τα φτιάχνει και είναι τόσο φτηνά ? Το όνομα της GM στο κουτί μας αυθυποβάλει και τα εμπιστευόμαστε έτσι ? είπα ότι τα θεωρώ πολύ καλά λάδια, αλλά αυτό τι σημαίνει ?
Eπειδή λόγω δουλειάς πέρασα μέσα από διάφορα συσκευαστήρια λαδιών και είδα το Blending και τις φίρμες και τα δοχεία και τα βαρέλια, και τα πρωτογενή βάσης και τα πακέτα με τα πρόσθετα, έχω μια εικόνα τι γίνεται με τα λάδια, οπότε κουβεντούλες του στύλ αυτά είναι τηγανόλαδα και τα άλλα είναι υπερλάδια που βάζουμε στα σταρλετάκια μας και στα 1200άρακια μας που δεν πατάμε πια και το γκάζι λόγω κρίσης, τις βρίσκω ανούσιες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αλήθεια τα λάδια της GM που όλοι τα λένε καταπληκτικά, εγώ πιστεύω ότι είναι, ποιός τα φτιάχνει και είναι τόσο φτηνά ? Το όνομα της GM στο κουτί μας αυθυποβάλει και τα εμπιστευόμαστε έτσι ? είπα ότι τα θεωρώ πολύ καλά λάδια, αλλά αυτό τι σημαίνει ?Τα GM βάζουν όλες οι αντιπροσωπείες Opel και GM γενικότερα. Μπαίνουν δηλαδή σε εκατομμύρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο τα οποία μπορεί να έχουν εγγύηση 6 χρόνια/180.000χλμ. Αν υπήρχε πρόβλημα θα κόστιζε πολύ ακριβά στην GM. Δεν είναι ακριβά γιατί είναι noname που πληρούν τις προδιαγραφές της GM. H GM δε φτιάχνει λάδια.
Αντίστοιχη φάση είναι και το Lidl με την έννοια ότι αν βγουν σκάρτα, λόγω όγκου πωλήσεων η ζημιά στο image της Lidl θα είναι τεράστια. Είμαι σίγουρος ότι για το είδος τους είναι καλά λάδια.
Βέβαια να σημειωθεί πως η Wall-Mart το Mobil 1 0W-20 AFE το πουλάει 18 ευρώ το 5λιτρο. Ψάξτε να δείτε πόσο το πουλάνε στην Ελλάδα -
εδιτ
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το λάδι του Lidl είναι Γερμανικό της Penasol, δυιλιστήριο από το 1950 και φτιάχνει όλων των τύπων τα λάδια, δεν τα φτιάχνουν σε σκοτεινά υπόγεια, αλλά ο υπερκαταναλωτισμός μας για επώνυμες μάρκες από καπότες μέχρι υπερλάδια και από παπούτσια μέχρι σώβρακα μας απαγορεύει να δούμε πέρα από τη μύτη μας.Το βάζω ( και το ασημί όποτε το φέρνουν αλλά κυρίως το μαυρό σε 6 αυτοκίνητα εδώ και 4 χρόνια, καίνε λιγότερα λάδια από τα Elf και τα συναφή που έβαζα, ανοίγοντας τα ψευτοκάπακα τα μοτέρ είναι καθαρά όπως και με τα επώνυμα, και ίσως καθαρότερα, και η απόδοση των μοτέρ είναι μια χαρά, στο Quadra μου βάζω το μαύρο πάνω από 50.000 χλμ και η τουρμπίνα του είναι μια χαρά, το μοτέρ έχει 310.000 χλμ και ούτε του φαίνεται, σταμάτησε να καίει και λάδια, τα Elf στο ίδιο ιξώδες τα έπινε σα νερό.
Τα δοκίμασα πριν χρόνια, δεν χρειάστηκε να στείλνω για αναλύσεις συνέχεια τα λάδια μου, δεν έχω κολλήματα του τύπου τγηγασνόλαδα κλπ, λές και όλοι είμαστε χημικοί και μπορούμε να καταλάβουμε τι είναι το ένα και τι το άλλο, το κακό λάδι θα το δείς μετά από 100.000 χλμ, τώρα όσοι λένε έβαλα αυτό το λάδι και από τα πρώτα 1000 χλμ λένε είμαι ευχαριστημένος, αναρωτιέμαι πως το κατάλαβαν, μάλλον από αυθυποβολή είναι η ευχαρίστηση γιατί πλήρωσαν 15€ το λίτρο.
'Αλλωστε λεφτά υπάρχουν.Αλήθεια τα λάδια της GM που όλοι τα λένε καταπληκτικά, εγώ πιστεύω ότι είναι, ποιός τα φτιάχνει και είναι τόσο φτηνά ? Το όνομα της GM στο κουτί μας αυθυποβάλει και τα εμπιστευόμαστε έτσι ? είπα ότι τα θεωρώ πολύ καλά λάδια, αλλά αυτό τι σημαίνει ?
Eπειδή λόγω δουλειάς πέρασα μέσα από διάφορα συσκευαστήρια λαδιών και είδα το Blending και τις φίρμες και τα δοχεία και τα βαρέλια, και τα πρωτογενή βάσης και τα πακέτα με τα πρόσθετα, έχω μια εικόνα τι γίνεται με τα λάδια, οπότε κουβεντούλες του στύλ αυτά είναι τηγανόλαδα και τα άλλα είναι υπερλάδια που βάζουμε στα σταρλετάκια μας και στα 1200άρακια μας που δεν πατάμε πια και το γκάζι λόγω κρίσης, τις βρίσκω ανούσιες.
+1
τα εβαζα στο Puntακι της οικογενειας εδω και 40.000 χλμ.Το αμαξι εχει οργανα πιεσης και θερμοκρασιας λαδιου.Δεν καιει σταγονα,παντα ειχαν καλες ενδειξεις τα οργανα και αντεχαν για 10.000χλμ μεχρι να αρχισουν να ανεβαζουν θερμοκρασιες.Τωρα του βαζω coral 10-40.Mια απο τα ιδια. Κανενα προβλημα.Το αυτοκινητο εχει 180.000χλμ τωρα και δεν καιει σταγονα. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το λάδι του Lidl είναι Γερμανικό της Penasol...Με βαλατε σε σκεψεις...θα τα δοκιμασω στο swift μαλλον...
Τα σεναρια περι ανακυκλωμενων ραφιναρισμενων λαδιων παιζουν?Οπως σε ολες τις εταιριες φανταζομαι... -
Ξέχασα να αναφέρω ότι έχω όργανα πίεσης και θερμοκρασίας στο Quadra, και η θερμοκρασίας είναι 10-15c χαμηλότερη από τα προηγούμενα λάδια, και έχω πολύ καλή πίεση στο ρελαντί ακόμα και όταν η θερμοκρασία είναι 120c μετά από μια γρήγορη διαδρομή, αυτό σημαίνει ότι τα κουζινέτα μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Να θυμίσω εδώ ότι η αντλία λαδιού δεν σηκώνει πίεση, παρέχει ροή, η πίεση είναι από τις μικρές ελευθερίες ( διάκενα ) των κουζινέτων, στροφάλου, μπιελών, εκκεντροφόρου / εκκεντροφόρων.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αλήθεια τα λάδια της GM που όλοι τα λένε καταπληκτικά, εγώ πιστεύω ότι είναι, ποιός τα φτιάχνει και είναι τόσο φτηνά ? Το όνομα της GM στο κουτί μας αυθυποβάλει και τα εμπιστευόμαστε έτσι ? είπα ότι τα θεωρώ πολύ καλά λάδια, αλλά αυτό τι σημαίνει ?
Τα GM βάζουν όλες οι αντιπροσωπείες Opel και GM γενικότερα. Μπαίνουν δηλαδή σε εκατομμύρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο τα οποία μπορεί να έχουν εγγύηση 6 χρόνια/180.000χλμ. Αν υπήρχε πρόβλημα θα κόστιζε πολύ ακριβά στην GM. Δεν είναι ακριβά γιατί είναι noname που πληρούν τις προδιαγραφές της GM. H GM δε φτιάχνει λάδια.
Αντίστοιχη φάση είναι και το Lidl με την έννοια ότι αν βγουν σκάρτα, λόγω όγκου πωλήσεων η ζημιά στο image της Lidl θα είναι τεράστια. Είμαι σίγουρος ότι για το είδος τους είναι καλά λάδια.
Βέβαια να σημειωθεί πως η Wall-Mart το Mobil 1 0W-20 AFE το πουλάει 18 ευρώ το 5λιτρο. Ψάξτε να δείτε πόσο το πουλάνε στην ΕλλάδαΗ Αμερικάνικη αγορά είναι ο παράδεισος του αυτοκινήτου σε τιμές, σε όλα τα είδη, δες πόσο έχουν οι ανοξείδωτες εξατμίσεις και τα χταπόδια, οι εισαγωγές, και άλλα είδη. 5.000€ έχει ο κινητήρας της Κορβέττας πλήρης με την ECU, τον βιδώνεις και πατάς μίζα, 7.000 cc 505 άλογα, τι λέμε τώρα, και εδώ θέλεις 5.000 για να πάρει το δίλιτρο ατμοσφαιρικό 50 άλογα και να μη σπάει κάθε 1000 χλμ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
αλλά ο υπερκαταναλωτισμός μας για επώνυμες μάρκες από καπότες μέχρι υπερλάδια και από παπούτσια μέχρι σώβρακα μας απαγορεύει να δούμε πέρα από τη μύτη μας.Ετσι ειναι,δυστυχως...
Τα βαζω,τα ασημι,δυο χρονια στην carina,και ειδα διαφορα σε σχεση με τα μαμα που εβαζε ο προηγουμενος ολα τα χρονια στο αμαξι,στην ευστροφια.Κατεβασε και καταναλωση με αυτα τα λαδια.Το αμαξι εχει κοντα στα 170χ χλμ και φυσικα δεν καιει σταγονα.
Ανοιξα το καρτερ για στεγανοποιηση και ολα ηταν πεντακαθαρα!
Αλλαγη καθε 5000,οπως λεει και ο κατασκευαστης.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]