-
Κ εγώ αυτό πιστεύω...3ος στη θέση του Al Qassimi μόνο..Από την άλλη ο Ostberg δεν κάνει για πρώτος οδηγός, ο Sordo έχει ένα θέμα με τα χωμάτινα και ο Mikko...μήπως τα παρατάει ? Αν κρίνουμε από την φετινή χρονιά δεν φτάνει τους χρόνους του Ogier που μέχρι πέρυσι στα ψιλά η διαφορά με τον Loeb...
Λογικά κρατάνε τον Sordo, αλλά ο 2ος ??? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μόνο σαν 3ος οδηγός, φάση Al Qassimi, δε νομίζω ότι παίζει σαν κανονικός...Οι πληροφοριες μου εμενα λενε για πρωτος οδηγος !!!
Υπομονη και θα δουμε συντομα.Φιλικα,
'el-em'
-
Μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητό του είχε φέτος ηλεκτρονικό λεβιέ ταχυτήτων, κάτι που ίσως να μη δεχτούν οι άλλες ομάδες αν πρόκειται να είναι επίσημος οδηγός της Citroen και να τους κόβει βαθμούς...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητό του είχε φέτος ηλεκτρονικό λεβιέ ταχυτήτων, κάτι που ίσως να μη δεχτούν οι άλλες ομάδες αν πρόκειται να είναι επίσημος οδηγός της Citroen και να τους κόβει βαθμούς...h φια ελεγχει το χρονο αλλαγων στο σαζμαν μεσω του λογισμικου ετσι ωστε να μην ''κλεβει'' ο Κουμπιτσα.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητό του είχε φέτος ηλεκτρονικό λεβιέ ταχυτήτων, κάτι που ίσως να μη δεχτούν οι άλλες ομάδες αν πρόκειται να είναι επίσημος οδηγός της Citroen και να τους κόβει βαθμούς...
h φια ελεγχει το χρονο αλλαγων στο σαζμαν μεσω του λογισμικου ετσι ωστε να μην ''κλεβει'' ο Κουμπιτσα.
Να, που εμαθες κατι Nass απο εναν ψαγμενο χρηστη του 4Τforum.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ποτέ δεν είπα ότι τα ξέρω όλα
-
το ειχε αναφερει ο Ματτον σε μια προσφατη συνεντευξη του.Το μπραβο στον δημοσιογραφο που τον ρωτησε.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ποτέ δεν είπα ότι τα ξέρω όλαΕ, καλα, μην παρεξηγησαι κι΄ολας.
Για πλακα το εγραψα.Φιλικα,
'el-em'
-
To ξέρω, δεν παρεξηγήθηκα
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ποιός είπε ότι ο Loeb δεν ντριφτάρει ?(Θεόμουρλοι )
Ε με πρωτη-δευτερη και χωρις γκρεμια και δεντρα γυρω του, ντριφταρει !!!
Να του δωσουμε ενα κυπελο και γι΄αυτο του παιδιου.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ε με πρωτη-δευτερη και χωρις γκρεμια και δεντρα γυρω του, ντριφταρει !!!
Να του δωσουμε ενα κυπελο και γι΄αυτο του παιδιου.Φιλικα,
'el-em'
ναι μολις εβαζε 3η χεζοταν απανω του.Ειδικα στο Μοντε φετος.
-
Πω πω ξυνιλα
Sent from my Nexus 4 using 3
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ποιός είπε ότι ο Loeb δεν ντριφτάρει ?
(Θεόμουρλοι )
Ε με πρωτη-δευτερη και χωρις γκρεμια και δεντρα γυρω του, ντριφταρει !!!
Να του δωσουμε ενα κυπελο και γι΄αυτο του παιδιου.Φιλικα,
'el-em'
Αμαν ρε Λωρη με τον κοντο
-
Ο χρήστης georgeafe έγραψε:
Ποιός είπε ότι ο Loeb δεν ντριφτάρει ?
(Θεόμουρλοι )
Ε με πρωτη-δευτερη και χωρις γκρεμια και δεντρα γυρω του, ντριφταρει !!!
Να του δωσουμε ενα κυπελο και γι΄αυτο του παιδιου.Φιλικα,
'el-em'
Αμαν ρε Λωρη με τον κοντο
Αφου με 'τσιγκλανε' οτι κανει κα αναποδα, δεν μπορω να μην απαντησω.
Φιλικα,
'el-em'
-
-
Σε ένα αφιέρωμα του wrc για τον tommi makinen ο Loeb είχε πει: 'ε εντάξει μπορεί να πήγαινε λίγο με το πλάϊ αλλά γενικά ήταν πάρα πολύ καλός οδηγός, με σωστή διαχείριση των καταστάσεων κτλ' Αφού ο άνθρωπος δημιούργησε σχολή και καλά έκανε, για να κερδίζει. Δε πήγαινε με το πλάϊ.
Δε λέω κι εμένα δε μου άρεσε οπτικά αλλά ήταν μακράν ταχύτερος. Τώρα το εαν θα μπορούσε να οδηγήσει group b δε το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο άνθρωπος αυτός είχε την ευχέρεια να χειρίζεται πολύ καλά το σώμα του καθώς είχε αφιερωθεί από μικρός στη γυμναστική, έκανε μηχανές, ήταν καταπληκτικός με το saxo και στην ίδια χρονιά ξεφτίλισε Sainz και Mcrae με το ίδιο αυτοκίνητο, για να μην επεκταθούμε στους υπόλοιπους αριθμούς.
Κι εμένα με κούρασε, δε λέω, αλλά μακάρι για το θέαμα να μην είχε φύγει ο Οζιέ από τη citroen ή το polo να ήταν έτοιμο πριν 2 χρόνια.. Τουλάχιστον στη χρονιά που ήταν μαζί με τον Οζιέ μπορώ να πω ότι εκεί κάπως το ευχαριστήθηκα και είδα ότι δεν είναι τόσο 'μοναδικός' σαν οδηγός.
-
Φυσικά και είναι 'μοναδικός', μία κλάση παραπάνω από τους κοινούς οδηγούς στυλ Hirvonen και μισή κλάση παραπάνω από Gronholm, Solberg (δε λέω Sainz και McRae επειδή ήταν στα τελειώματα όταν τους κέρδισε ο Loeb οπότε δεν είναι δίκαιο να το πει κανείς αυτό). Απλά ο Ogier απ΄ό,τι φαίνεται (γιατί πρέπει να αποδειχθεί και σε βάθος χρόνου) είναι στην ίδια κλάση.
Ταχύτητα έχουν πολλοί. Ταχύτητα σε όλες τις επιφάνειες σε συνδυασμό με 'όχι έβγα' / ελάχιστα λάθη, συντήρηση αυτοκινήτου και ελαστικών, αντοχή στην πίεση, στρατηγική, ε μόνο αυτοί οι δύο μετά το 2000...
(Πριν από αυτούς τέτοια περίπτωση ήταν και ο Makinen, που επίσης ξεφτίλισε όποιον έτρεξε ενάντιά του και όποιον ήταν team mate του και μιλάμε για ονόματα Sainz, Kankkunen κτλ.)
Τώρα όποιος δεν τα βλέπει αυτά για τον Loeb ---> επειγόντως γυαλιά
Formula 1 / WRC βίοι παράλληλοι: Schumacher/Loeb ---> Vettel/Ogier...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Απλά ο Ogier απ΄ό,τι φαίνεται (γιατί πρέπει να αποδειχθεί και σε βάθος χρόνου) είναι στην ίδια κλάση.Όχι, δεν είναι, ούτε θα είναι. Είναι λιγαααάκι πιο κάτω, ακόμα και φέτος που ο κοντός τα έχει παρατήσει. Εκτός από τα πολύ υψηλότερα ποσοστά λαθών, τη διαφορά θα την καταλάβεις πολύ καλά αν παρατηρήσεις την οδήγησή τους στο συγκριτικό βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=0LUPCTivqw4
Ο σημερινός Seb δεν έχει την τελειότητα του κοντού και, όπως πολύ σωστά είπε ο Wilson, μόνο ο Rohrl είχε κάτι αντίστοιχο. Ο Ogier δεν είναι ούτε Loeb ούτε Rohrl. Είναι μια ιδέα παρακάτω, στο ίδιο επίπεδο με Didier, Juha, Sainz, Colin, Marku, Tomi και τους υπόλοιπους θεούς. Απλά ο κοντός γάλλος και ο ψηλός γερμανός είναι ένα κλικ παραπάνω. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Απλά ο Ogier απ΄ό,τι φαίνεται (γιατί πρέπει να αποδειχθεί και σε βάθος χρόνου) είναι στην ίδια κλάση.
Όχι, δεν είναι, ούτε θα είναι. Είναι λιγαααάκι πιο κάτω, ακόμα και φέτος που ο κοντός τα έχει παρατήσει. Εκτός από τα πολύ υψηλότερα ποσοστά λαθών, τη διαφορά θα την καταλάβεις πολύ καλά αν παρατηρήσεις την οδήγησή τους στο συγκριτικό βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=0LUPCTivqw4
Ο Οgier έχει ποιο επιθετικό στύλ στο φρένα και στο γκάζι στις εξόδους απ΄οτι ο Loeb(κατ΄επεκταση γλιστράει παραπάνω)?
O Loeb αποχωρεί σιγά σιγά απο το WRC